Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik overweeg de onderstaande clubs, snappen jullie nu waarom ik telkens weer opnieuw begin? Zoveel leuke mogelijkheden!

Engeland: Arsenal, Newcastle, Aston Villa, Tottenham, Fulham, Chelsea, Wolves, West Ham, Leeds

Spanje: Atlético Madrid, Real Betis, Athletic Bilbao, Valencia, Almeria

Duitsland: Borussia Dortmund, RB Leipzig, Bayer Leverkusen, Wolfsburg, Borussia Mönchengladbach

Italië: Napoli, Lazio, Inter, AC Milan, Atalanta, AS Roma, Juventus, Fiorentina, Udinese

Frankrijk: RC Lens, Olympique Marseille, Stade Rennes, AS Monaco, Olympique Lyon, Toulouse

Overige: Benfica, PSV, RSC Anderlecht, FC Kobenhavn, Galatasaray

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst
Op 13-7-2023 om 10:44 zei Steels:

Ik overweeg de onderstaande clubs, snappen jullie nu waarom ik telkens weer opnieuw begin? Zoveel leuke mogelijkheden!

Engeland: Arsenal, Newcastle, Aston Villa, Tottenham, Fulham, Chelsea, Wolves, West Ham, Leeds

Spanje: Atlético Madrid, Real Betis, Athletic Bilbao, Valencia, Almeria

Duitsland: Borussia Dortmund, RB Leipzig, Bayer Leverkusen, Wolfsburg, Borussia Mönchengladbach

Italië: Napoli, Lazio, Inter, AC Milan, Atalanta, AS Roma, Juventus, Fiorentina, Udinese

Frankrijk: RC Lens, Olympique Marseille, Stade Rennes, AS Monaco, Olympique Lyon, Toulouse

Overige: Benfica, PSV, RSC Anderlecht, FC Kobenhavn, Galatasaray

Eigenlijk snap ik dat niet nee. Maar als ik jou was zal ik beginnen met een topclub. Even op de spatiebalk rammen en je hebt in ieder geval een seizoen uitgespeeld ;c

Geplaatst

Om het plezier weer te (her)vinden ben ik op zoek naar een club waar ik flink mijn tanden in kan zetten. Een redelijk transferbudget is vereist en de competitie waar de club in speelt moet niet al te veel regels hebben (mbt het hebben van een selectie). Wie kan mij helpen?

Geplaatst
5 uur geleden zei Vlonkie:

Om het plezier weer te (her)vinden ben ik op zoek naar een club waar ik flink mijn tanden in kan zetten. Een redelijk transferbudget is vereist en de competitie waar de club in speelt moet niet al te veel regels hebben (mbt het hebben van een selectie). Wie kan mij helpen?

Als ik zelf het plezier wil hervinden, merk ik bij mezelf juist dat een uitdaging hier vaak voor zorgt. Dus of een competitie waarbij je redelijk wat restricties hebt of juist weinig transferbudget. Zo beperk ik mezelf door weer dezelfde spelers te halen en weer te eindigen met een wonderkid squad waardoor het plezier bij mij snel afneemt. Wellicht eens iets om over na te denken. Mocht je dit proberen, dan zou ik een team in Italië (maximaal 1 non-Eu speler per seizoen, 2 als je een non-eu speler verkoopt) of Spanje (Salarisplafond als ik het goed heb en een verplichte afkoopsom in het contract).

Mocht je toch voor je eerste optie gaan:

Stade Rennes: Weet niet zeker wat de selectierestricties zijn in Frankrijk, maar een erg goede jeugd en redelijk wat te besteden

Elke ploeg in Nederland: Geen selectieregels eigenlijk op een minimaal salaris voor Non-EU spelers na

Engeland: Geld als drek, maar wel een uitdaging met werkvergunningen en goede concurrentie

Duitsland: Ook nauwelijks selectieregels, alleen minimaal 12 Duitsers dacht ik, en de uitdaging natuurlijk om Bayern van de troon te stoten. Bayer Leverkusen, BMG, Hoffenheim, Wolfsburg

In Oostenrijk weet ik de selectieregels niet, maar daar heeft Rapid Wien relatief gezien ook een redelijk portomonnee dacht ik. Of pak Austria Salzburg (denk een database voor nodig) en onttroon Red Bull Salzburg (Hebben elkaar trouwens geloot in de beker dit jaar en dit kan nog wel eens problemen gaan opleveren tussen fans en waar er gespeeld moet worden. Zie hier

Geplaatst

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe club om FM23 van onder het stof te halen.

Vereisten:

- nieuwe club, weinig geschiedenis, recenter dan het jaar 2000.

OF

- een club zonder prijzen (beker, competitie en Europees), de Club mag wel titels hebben op het lagere niveau eventueel.

- de club moet reeds volledig professioneel zijn.

Qua land en niveau zijn er verder geen restricties, wel in Europa graag.

Geplaatst

Mijn save met Girona loopt een beetje op z'n einde voel ik, dus ik kijk eens rond naar mogelijke nieuwe saves. Kijk vooral naar Engeland, Frankrijk of Nederland. Enkel hoogste klasse voor een leuk clubje. Schiet maar raak!

Geplaatst
13 uur geleden zei Aaron21:

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe club om FM23 van onder het stof te halen.

Vereisten:

- nieuwe club, weinig geschiedenis, recenter dan het jaar 2000.

OF

- een club zonder prijzen (beker, competitie en Europees), de Club mag wel titels hebben op het lagere niveau eventueel.

- de club moet reeds volledig professioneel zijn.

Qua land en niveau zijn er verder geen restricties, wel in Europa graag.

Klinkt als RB Leipzig 

Geplaatst
8 uur geleden zei TomFsoccer:

Mijn save met Girona loopt een beetje op z'n einde voel ik, dus ik kijk eens rond naar mogelijke nieuwe saves. Kijk vooral naar Engeland, Frankrijk of Nederland. Enkel hoogste klasse voor een leuk clubje. Schiet maar raak!

Aston Villa, Brighton, Brentford, Toulouse, RC Lens, Nantes, Heerenveen, AZ, Twente

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dinamo Boekarest.

Had gehoopt dat je met iets beters zou komen, maar vooruit.

Geplaatst
48 minuten geleden zei La Pulga:

Had gehoopt dat je met iets beters zou komen, maar vooruit.

Aris Saloniki? Zie nu dat pas 2 dagen geleden Martin Montoya gepresenteerd is, dus die zit wellicht nog niet in de selectie van de laatste update. 

bewerkt door Thom

Geplaatst
1 uur geleden zei Thom:

Aris Saloniki? Zie nu dat pas 2 dagen geleden Martin Montoya gepresenteerd is, dus die zit wellicht nog niet in de selectie van de laatste update. 

Haha dat zou wel een leuk verhaal zijn op een verjaardag "ja in FM heb ik voor Aris Saloniki gekozen want ik wilde graag Martin Montoya in mijn selectie :D''

Wel twee competities waar ik denk dat ik weinig plezier aan zal beleven. Hoe zijn de jeugdopleidingen van beide teams?

Geplaatst
3 uur geleden zei La Pulga:

Zeg het maar.

FC Nordsjaelland, FC Basel, Galatasaray

Geplaatst
20 minuten geleden zei bas huijsmans:

Wat zijn voorwaarden voor een leuke club en competitie dan? Dat helpt denk ik wel met suggesties geven haha

Haha vorige keer kwam Nordsjaelland ook als eerst, gelijk mee begonnen en veel plezier mee gehad. Griekenland en Roemenie spreken mij dan weer wat minder aan. 

5 minuten geleden zei Steels:

FC Nordsjaelland, FC Basel, Galatasaray

Oe Galatasaray spreekt mij inderdaad wel aan, daar ga ik wel even naar kijken. Ook zat ik te denken aan een sub-topper in een "westerse" competitie of Inter Miami natuurlijk.

Geplaatst
35 minuten geleden zei La Pulga:

Haha dat zou wel een leuk verhaal zijn op een verjaardag "ja in FM heb ik voor Aris Saloniki gekozen want ik wilde graag Martin Montoya in mijn selectie :D''

Wel twee competities waar ik denk dat ik weinig plezier aan zal beleven. Hoe zijn de jeugdopleidingen van beide teams?

Grieken doen toch niet aan jeugdopleidingen haha. Aris heeft ieder seizoen van die heerlijke random voetballers. Nu ook weer: Montoya, Loren Moron, Gray, Manu Garcia.

Geplaatst
13 minuten geleden zei La Pulga:

Haha vorige keer kwam Nordsjaelland ook als eerst, gelijk mee begonnen en veel plezier mee gehad. Griekenland en Roemenie spreken mij dan weer wat minder aan. 

Oe Galatasaray spreekt mij inderdaad wel aan, daar ga ik wel even naar kijken. Ook zat ik te denken aan een sub-topper in een "westerse" competitie of Inter Miami natuurlijk.

Brighton, Aston Villa, Real Sociedad, Valencia, Atalanta, Fiorentina, Wolfsburg, Gladbach, Rennes, Lyon, Braga, Vitoria Guimaraes, AZ, Vitesse, AA Gent, RSC Anderlecht,

Geplaatst
21 minuten geleden zei Steels:

Brighton, Aston Villa, Real Sociedad, Valencia, Atalanta, Fiorentina, Wolfsburg, Gladbach, Rennes, Lyon, Braga, Vitoria Guimaraes, AZ, Vitesse, AA Gent, RSC Anderlecht,

Nu voel ik me net een vrouw in een winkel, kan niet kiezen. Fiorentina spreekt me wel aan, even de nieuwe Batistuta creëren daar. Lyon is qua jeugdopleiding denk ik wel het sterkst, moet ik snel zijn want die gaan zojuist een groot talent aan Leipzig verkopen.

Denk dat ik gewoon een rad maak en dan waar die op komt kies ik :D 

Spoiler

image.png.574d6b722b27c34f78e7aedc4d119bc0.png

Slecht idee. Wil niet van Barcelona winnen :-( 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Nu voel ik me net een vrouw in een winkel, kan niet kiezen. Fiorentina spreekt me wel aan, even de nieuwe Batistuta creëren daar. Lyon is qua jeugdopleiding denk ik wel het sterkst, moet ik snel zijn want die gaan zojuist een groot talent aan Leipzig verkopen.

Denk dat ik gewoon een rad maak en dan waar die op komt kies ik  

Fiorentina is een prachtige club, denk dat ik daar zelf ook nog wel een keer terecht ga komen. Hebben wel net hun spits verkocht aan Benfica en staan op het punt een Argentijnse goalgetter ervoor terug te halen (Lucas Beltran). 

Geplaatst

Vitoria de Guimaraes is ook wel een aanrader hoor. Genoeg uitdaging in het verslaan van Porto, Benfice en Sporting. Heb zelf een paar heerlijke jeugdspelers doorgekregen daar. Voordeel is ook dat de B-ploeg in de piramide actief is, dus ze ontwikkelen zich ook heerlijk. Spelen ook voorrondes Conference League dus eerste jaar ook al direct een kansje op een Europese prijs. En ja in Portugal is het nog lekker weer ook :classic_wink:

Geplaatst

Heren,

Na een wedstrijd bezocht te hebben, VfL Osnabruck - Karlsruher, begin ik ontzettend te twijfelen om een save met Osnabruck te starten, of toch door te gaan met Lokomotive Leipzig, maar op de één of andere manier haal ik er minder plezier uit en ik kan niet beschrijven hoe dat kan..

Naast Osnabruck heb ik 2 FM's geleden ook een leuke save gehad met Dynamo Dresden. Qua supporters zit het bij beide clubs natuurlijk wel goed. Osnabruck is natuurlijk gepromoveerd naar de 2. Bundesliga in het echie, dus wellicht is datzelfde doen met Dresden een mooie uitdaging. Of toch gewoon zelf met Osnabruck proberen te promoveren in-game.

Lastig lastig ... 

Geplaatst

Ik zoek een leuke club in de Keuken Kampioen Divisie.

Een club met voldoende doorgroei mogelijkheden (Dus, geen Helmond, Telstar, Oss, Dordrecht.)

Geen FC Groningen, want dat lijkt mij een beetje easy mode.

Ik weet dat daarachter een 10-tal clubs zitten met stadions rond de 10.000 mensen.

Een 10-tal clubs die allemaal kans maken op promotie dit seizoen.

Iemand een goed argument waarom ik een bepaalde club zou moeten nemen? :)