Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 11-11-2022 om 20:39 zei Steels:

Rio Ave, Famalicao, Estoril, Vitesse, Heerenveen, Utrecht

thnx, ben uiteindelijk voor Heerenveen gegaan.Zaten zo op het eerste zicht het meeste talentjes (en niet teveel loonspelers)

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst

Heeft iemand een lijstje met de jongste (qua oprichting) clubs ter wereld? Ik vind enkel Europa.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Aaron21:

Heeft iemand een lijstje met de jongste (qua oprichting) clubs ter wereld? Ik vind enkel Europa.

Ik heb zo geen lijstje, maar Charlotte FC is opgericht in december 2019. Veel jonger ga je ze wellicht niet vinden.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Tim':

Ik heb zo geen lijstje, maar Charlotte FC is opgericht in december 2019. Veel jonger ga je ze wellicht niet vinden.

Ja. Ik heb het gehoord in de podcast. Alleen die regels blijken nogal moeilijk te zijn. Weet je welke podcast hier uitleg over kwam?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aaron21:

Ja. Ik heb het gehoord in de podcast. Alleen die regels blijken nogal moeilijk te zijn. Weet je welke podcast hier uitleg over kwam?

Geplaatst

Ik twijfel met wie ik wil beginnen welke van deze teams raden jullie aan? Ik wilde kiezen uit deze teams.

Az, Fc Twente of Feyenoord. 

En waarom raden jullie het aan om het team te nemen? 

Alvast bedankt! 

:classic_biggrin::classic_biggrin:

Geplaatst
33 minuten geleden zei Comandante:

Ik twijfel met wie ik wil beginnen welke van deze teams raden jullie aan? Ik wilde kiezen uit deze teams.

Alvast bedankt! 

:classic_biggrin::classic_biggrin:

Persoonlijk heb ik een aantal games met AZ gespeeld in vorige FM’s en dat beviel mij wel. Vanwege vele leuke talenten en de jeugdopleiding. Als het goed is, is dat nog steeds het geval. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Comandante:

Alvast bedankt! 

Neem het team waar je het meeste gevoel bij hebt! In mijn ogen zijn deze drie clubs gelijkwaardig en heb je vergelijkbare mogelijkheden. Heb zelf een leuke save met Twente momenteel, waarbij ik in het eerste seizoen kwartfinale Conference League heb gehaald en in het tweede seizoen de EL gewonnen. Ben volop bezig met het uitbouwen van de academie en wil vanaf seizoen 5/6 met eigen jeugd gaan spelen en zo de CL winnen.

Geplaatst

FM 23 toch maar aangeschaft.. Maar niet super veel tijd om te spelen. Ik heb nu dan wel zin om met een (sub)topclub in Europa te gaan spelen met een leuke uitdaging. Zat zelf te denken aan bijv Juve (Rommelt daar aan alle kanten, schulden, oude selectie) Barca (De schuld van 1 miljard weg werken) of heeft iemand nog een leuke uitdaging? Als ik wat meer tijd heb komt er wel weer een game met een mindere club.. :D

Geplaatst
Op 9-12-2022 om 10:50 zei Superboeren:

FM 23 toch maar aangeschaft.. Maar niet super veel tijd om te spelen. Ik heb nu dan wel zin om met een (sub)topclub in Europa te gaan spelen met een leuke uitdaging. Zat zelf te denken aan bijv Juve (Rommelt daar aan alle kanten, schulden, oude selectie) Barca (De schuld van 1 miljard weg werken) of heeft iemand nog een leuke uitdaging? Als ik wat meer tijd heb komt er wel weer een game met een mindere club.. 

Je kan ook met PSG gaan spelen en Mbappe meer dan 100 doelpunten in een seizoen te laten scoren. Of dit doen met City en Haaland.

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een club met volgende eigenschappen: 

- Land maakt niet uit, mag topcompetitie zijn, maar minder grote landen mogen zeker ook.

- De club werd nog nooit landskampioen.

- Degelijke jeugdopleiding en/of een leuk stadion is zeker een plus.

- De club speelt op het hoogste of het tweede niveau.

(- De club is niet in handen van een sjeik.)

Bedankt alvast.

Geplaatst
2 uur geleden zei Aaron21:

- Land maakt niet uit, mag topcompetitie zijn, maar minder grote landen mogen zeker ook.

Bedankt alvast.

Weet niet of de Nederlandse competitie je ding is, maar de eerste aan wie ik denk is Roda JC. Deze club is op beide niveau's nog nooit landskampioen geworden terwijl ze toch geregeld wisselen van niveau. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Aaron21:

Bedankt alvast.

Bayer Leverkusen is de eerste optie die in mij op komt!

Verder Atalanta, West Ham, Toulouse, Braga, Villareal..

Geplaatst

Hoi All, 

Klein dipje hier. Langere Savegames gehad met Wrexham en Twente en nu even geen inspiratie. 

Ik zoek een team dat:

-speelt op het 2e of 3e niveau van een grotere competitie 

-niet uitkomt in Nederland of Engeland

-bij voorkeur wat jong talent in de selectie heeft

Geplaatst
22 minuten geleden zei nasje92:

Hoi All, 

Klein dipje hier. Langere Savegames gehad met Wrexham en Twente en nu even geen inspiratie. 

Ik zoek een team dat:

-speelt op het 2e of 3e niveau van een grotere competitie 

-niet uitkomt in Nederland of Engeland

-bij voorkeur wat jong talent in de selectie heeft

Parma, Brescia, Pescara, HSV, Hannover 96, 1860 München, Granada, Real Zaragoza, Deportivo La Coruna, Le Havre, Bordeaux, Nancy

Geplaatst
7 minuten geleden zei Steels:

Parma, Brescia, Pescara, HSV, Hannover 96, 1860 München, Granada, Real Zaragoza, Deportivo La Coruna, Le Havre, Bordeaux, Nancy

Kijk, hier kan ik wat mee. Thanks! 1860 lijkt me wel wat

Geplaatst
1 uur geleden zei nasje92:

Kijk, hier kan ik wat mee. Thanks! 1860 lijkt me wel wat

Graag gedaan! Weet iedereen ook ineens waarom ik geen enkele save kan volhouden aangezien ik constant nieuwe ideeën heb en leuke clubs weet 😅

Geplaatst
43 minuten geleden zei Steels:

Graag gedaan! Weet iedereen ook ineens waarom ik geen enkele save kan volhouden aangezien ik constant nieuwe ideeën heb en leuke clubs weet 😅

Haha, wel fijn die inspiratie!

Geplaatst

Football Manager 2023 ruim een maand geleden al gekocht maar nog geen inspiratie gehad voor een eerste save. Denk aan een subtopper in een van de grotere competities. Hebben jullie tips? Wellicht uit eigen ervaringen.

Geplaatst
3 uur geleden zei Simeone01:

Football Manager 2023 ruim een maand geleden al gekocht maar nog geen inspiratie gehad voor een eerste save. Denk aan een subtopper in een van de grotere competities. Hebben jullie tips? Wellicht uit eigen ervaringen.

Lyon misschien interessant?

Geplaatst
Op 23-12-2022 om 16:13 zei JoelAjax:

Lyon misschien interessant?

Dank voor je reactie. Heb uiteindelijk voor Tottenham gekozen.

Geplaatst

Ik twijfel tussen een aantal clubs voor een nieuwe savegame (en een novelle). Iemand die me kan helpen?

Leeds: toffe club, toffe fans en Sini is een bonus.

Chelsea: beetje weggevallen, maar vrij aardige jeugd.

Tottenham: omdat het Tottenham is, ze winnen nooit wat. 

Arsenal: omdat ze het zo leuk doen na zo’n lange periode, en hoop spelers hebben die sympathiek overkomen.

Premier League is wel een must, maar ik laat me graag overhalen voor eventuele andere clubs. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Orrie:

Ik twijfel tussen een aantal clubs voor een nieuwe savegame (en een novelle). Iemand die me kan helpen?

Arsenal: omdat ze het zo leuk doen na zo’n lange periode, en hoop spelers hebben die sympathiek overkomen.

Premier League is wel een must, maar ik laat me graag overhalen voor eventuele andere clubs. 

Wat je zelf wil zelf raad ik Arsenal en Leeds aan :)

Leeds heeft naast Sini ook Rodrigo(je echt overal kan opstellen) Jack Harrison(ook erg goed) en meer.  Chelsea en Spurs zou ik niet doen(spelen hier al genoeg op dit forum met Spurs)

Geplaatst
11 minuten geleden zei Orrie:

Ik zou voor Leeds of Tottenham gaan. Die eerste is de grootste uitdaging en bij Tottenham is het, precies wat je zegt, leuk om voor successen te zorgen want die kennen ze daar niet bepaald.

Geplaatst

Dank voor de snelle reacties, het gaat Leeds worden. Had ook licht mn voorkeur, jullie trokken me snel over de streep. :classic_love: