Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
18 uur geleden zei SantiagoMunez:

Afgelopen FM’s een leuke save gehad in Schotland (6 jaar met drie clubs) en Oostenrijk (4 jaar met één club). Ik zoek nu opnieuw naar een vergelijkbaar land met een ploeg met historie (mag eventueel op lager niveau). Suggesties? 

Ik ben afgelopen week weer eens begonnen met TNS (The New Saints) in Wales, op nationaal niveau kan je redelijk makkelijk kampioen worden, uitdaging ligt op Europees vlak wat te bereiken (en dit kan je jezelf zo moeilijk mogelijk maken natuurlijk door bijv alleen spelers uit Wales te pakken enzo) 

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst
31 minuten geleden zei keano77:

Ik ben afgelopen week weer eens begonnen met TNS (The New Saints) in Wales, op nationaal niveau kan je redelijk makkelijk kampioen worden, uitdaging ligt op Europees vlak wat te bereiken (en dit kan je jezelf zo moeilijk mogelijk maken natuurlijk door bijv alleen spelers uit Wales te pakken enzo) 

Goede suggestie ook! En in België? Iemand daar een goede tip voor? 

Geplaatst
10 uur geleden zei SantiagoMunez:

Palermo heb ik al eens een mooie save mee gehad. Zoek eigenlijk een club in een niet-topland! Thanks voor je suggesties though!

Slovan Bratislava dan? Litex Lovech? 

Geplaatst
2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Goede suggestie ook! En in België? Iemand daar een goede tip voor? 

Anderlecht, KV Mechelen, SK Beveren, Beerschot, Eendracht Aalst, 

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een leuke club om carrière te maken in Engeland, en dan kijk ik vooral naar League One, League Two en eventueel Championship of Vanarama National.

Zat zelf uiteraard al te denken aan Wrexham, maar misschien zijn er nog andere leukere optie's..een niveau'tje of 2 hoger starten vind ik zeker niet erg ;) 

Geplaatst
13 minuten geleden zei Aaron21:

Careerhopper FC

Ja, ondertussen weten we het wel al hoor.. :classic_rolleyes: Je hoeft niet iedere keer bij iedere post er op terug te komen dat ik vaak een nieuwe carrière start.

Geplaatst
52 minuten geleden zei Steels:

Ik ben op zoek naar een leuke club om carrière te maken in Engeland, en dan kijk ik vooral naar League One, League Two en eventueel Championship of Vanarama National.

Zat zelf uiteraard al te denken aan Wrexham, maar misschien zijn er nog andere leukere optie's..een niveau'tje of 2 hoger starten vind ik zeker niet erg ;) 

Blackburn, de eerste kampioen van de huidige PL geloof ik? Birmingham met de jongere Bellingham. En anders Portsmouth.

Geplaatst
19 uur geleden zei Steels:

Zat zelf uiteraard al te denken aan Wrexham, maar misschien zijn er nog andere leukere optie's..een niveau'tje of 2 hoger starten vind ik zeker niet erg  

Newport, Oldham, Bradford

Geplaatst
Op 22-4-2023 om 16:10 zei Steels:

Wrexham spelen velen mee door de docu en de eigenaren

Salford FC club van enkele spelers van de Class of 92 van United (Scholes, Butt, Neville volgens mij in ieder geval)

United of Manchester FC fan-owned club en opgericht door fans van United die tegen de huidige eigenaren zijn (dacht ik)

Geplaatst
14 minuten geleden zei Djurovski:

Millwall of AFC Wimbledon 

Ik zou ook voor AFC Wimbledon gaan! Staat ook nog op mijn lijstje 

Geplaatst

Ben ondertss met Blackburn Rovers aan de slag..maar allicht dat ik vroeg of laat nog wel eens wat niveau'tjes lager een save begin..

Geplaatst
18 uur geleden zei Steels:

Ben ondertss met Blackburn Rovers aan de slag..maar allicht dat ik vroeg of laat nog wel eens wat niveau'tjes lager een save begin..

Dan is Anderlecht een prima keuze.

Geplaatst
38 minuten geleden zei Aaron21:

Dan is Anderlecht een prima keuze.

Als supporter van Gent zou ik nu niet al te hard lachen.

Geplaatst
4 uur geleden zei Mansveld:

Zit deze competitie ergens in een database? Lijkt me erg uitdagend

De kleinste competitie ter wereld, 2 clubs en 18 duels: The Isles of Scilly
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=418178

Fun fact: Is een oude foto, maar de keeper in het zwart is FoxInTheBox, iemand die vaak FM streamde.

Geplaatst

Iemand ervaring met het managen van Hertha BSC? Zit te twijfelen om een side save te starten en twijfel tussen Hertha en Werder Bremen, clubs met allebei een mooie geschiedenis..

Geplaatst
24 minuten geleden zei Krabby:

Iemand ervaring met het managen van Hertha BSC? Zit te twijfelen om een side save te starten en twijfel tussen Hertha en Werder Bremen, clubs met allebei een mooie geschiedenis..

niet zelf gemanaged, maar ondanks dat ze vrij veel geld hebben vallen hier de prestaties wel altijd zwaar tegen.

Geplaatst
Op 30-4-2023 om 16:01 zei Krabby:

Ik kan je alleen maar adviseren dan toch voor Werder te gaan. Op alle vlakken een veel mooiere club :classic_love:

Geplaatst
2 uur geleden zei Tim':

Ik kan je alleen maar adviseren dan toch voor Werder te gaan. Op alle vlakken een veel mooiere club :classic_love:

Mijn voorkeur neigt ook naar Werder mede door de historie in de tijd van Schaaf :classic_love: