Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 minuten geleden zei Krabby:

Mijn voorkeur neigt ook naar Werder mede door de historie in de tijd van Schaaf :classic_love:

Dan zou ik zeggen: waar wacht je nog op? :D Succes!

• Antwoorden 304
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Parma Calcio 1913: Laten we beginnen met de bekendste naam uit deze korte lijst: Parma Calcio 1913. Dit is één van die zeldzame clubs die meer Europese prijzen dan landstitels op haar palmares heeft.

• Torpedo Moskou: Bij de voetbalgiganten van Moskou wordt natuurlijk niet snel gedacht aan deze ploeg, maar naast de twee landstitels in Sovjettijd waren er ook slechts drie ploegen (Spartak Moskou, Din

• Thanks! Mocht er vraag naar zijn, kan ik best eens bijspringen voor een clubgids voor de site zelf. Maar, @Titanschrijft zelf ook al uitstekende artikelen   Meer inhoudelijk: het hele narrat

Geplaatst
27 minuten geleden zei Tim':

Dan zou ik zeggen: waar wacht je nog op? :D Succes!

Jij bent wanneer het om Werder Bremen gaat natuurlijk niet geheel objectief :nope:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Jotew:

Jij bent wanneer het om Werder Bremen gaat natuurlijk niet geheel objectief :nope:

Zeker wel. Ik heb objectief vastgesteld dat het de mooiste club is en daarom fan geworden. Pure rationaliteit.

Geplaatst

Iemand nog een leuk idee voor een club voor een novelle? Zit te denken om in een land als Hongarije, Bulgarije, Tsjechië, Polen of iets dergelijks te starten.

Geplaatst
51 minuten geleden zei Lensherr:

Wisla Krakow

Dit is een geile club hoor.

Geplaatst
1 uur geleden zei MNie:

Iemand nog een leuk idee voor een club voor een novelle? Zit te denken om in een land als Hongarije, Bulgarije, Tsjechië, Polen of iets dergelijks te starten.

Hoe laag ben je bereid te beginnen? Heb een mooie op het 6de niveau van Tsjechie voor je hahaha

Geplaatst
3 uur geleden zei MNie:

Litex in Bulgarije misschien? 2e niveau. 

MTK in Hongarije? 2e niveau.

Dukla Praag? 2e niveau Tsjechië

Geplaatst
24 minuten geleden zei Mordurette:

Litex in Bulgarije misschien? 2e niveau. 

MTK in Hongarije? 2e niveau.

Dukla Praag? 2e niveau Tsjechië

MTK heeft een mooie geschiedenis hoor. Zo eens FM opstarten om MTK en Litex te vergelijken, maar voor nu neig ik meer naar MTK. 

Thanks voor de tips allemaal verder!

Geplaatst
16 uur geleden zei MNie:

MTK heeft een mooie geschiedenis hoor. Zo eens FM opstarten om MTK en Litex te vergelijken, maar voor nu neig ik meer naar MTK. 

Thanks voor de tips allemaal verder!

Rapid Vienna lijkt me ook een leuke? En je hebt zeker genoeg tegenstand in Oostenrijk volgens mij.

Geplaatst
5 minuten geleden zei TomFsoccer:

Rapid Vienna lijkt me ook een leuke? En je hebt zeker genoeg tegenstand in Oostenrijk volgens mij.

MTK is al gekozen inclusief novelle

Geplaatst

Ik wil toch ook weer eens een game beginnen, en heb tot nu toe twee ideeën in m'n hoofd zitten; Chelsea opruimen, of Wrexham opbouwen. Eigenlijk zou ik graag bij een club willen beginnen die met een 'project' bezig zijn, in positieve of negatieve zin. ;c Dat is m'n enige criteria; als er nog andere aanraders zijn hoor ik het graag :D

Geplaatst
1 uur geleden zei TheRealOne:

Ik wil toch ook weer eens een game beginnen, en heb tot nu toe twee ideeën in m'n hoofd zitten; Chelsea opruimen, of Wrexham opbouwen. Eigenlijk zou ik graag bij een club willen beginnen die met een 'project' bezig zijn, in positieve of negatieve zin. ;c Dat is m'n enige criteria; als er nog andere aanraders zijn hoor ik het graag :D

Rb Salzburg is met een project bezig :classic_biggrin: en als je een club uit de krochten wilt opbouwen Wacker Innsbruck. Moet je wel een database op steam voor downloaden Austria D6 (Tenshi) 

Spelen nu na verplichte degradatie  wegens een faillissement  van het 2e niveau nu op het 4e niveau en zijn een amateurclub geworden. 

Zelf ben ik nu met Wacker Innsbruck in seizoen 2028/2029 en doe weer mee in de Bundesliga 

bewerkt door Copywriter

Geplaatst

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een echt langlopende carrière te beginnen. Ben laatst nog tot de league one gekomen met Boreham Wood maar ook daar verloor ik het plezier. 

Waar ik denk ik naar op zoek ben is een club in Europa (geen Duitsland) wat financieel groeimogelijkheden heeft, nog geen Europees speelt en ook uit een grote/mooie stad komt. Maar als iemand een andere tip heeft met een leuke onderbouwing is dat ook zeer welkom!

bewerkt door Giroud

Geplaatst
1 uur geleden zei Giroud:

Ik krijg het maar niet voor elkaar om een echt langlopende carrière te beginnen. Ben laatst nog tot de league one gekomen met Boreham Wood maar ook daar verloor ik het plezier. 

Waar ik denk ik naar op zoek ben is een club in Europa (geen Duitsland) wat financieel groeimogelijkheden heeft, nog geen Europees speelt en ook uit een grote/mooie stad komt. Maar als iemand een andere tip heeft met een leuke onderbouwing is dat ook zeer welkom!

Brighton is denk ik een mooie optie dan. Hebben een goede selectie staan met veel talenten. Premier League levert altijd geld op en Brighton is wel een leuke en hippe stad. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Giroud:

Newcastle, Atalanta, Valencia, Toulouse, KV Mechelen

Geplaatst
Op 25-5-2023 om 10:44 zei Giroud:

KRC Genk. Veel talent, spelen geen Europees voetbal, Financieel zit het heel goed. Aanwezig spelersmateriaal om creatief aanvallend voetbal te spelen.

@Giroud Ik wil ook nog Galatasaray vermelden. Grote Europese stad waar het voetbal enorm leeft. Geen Europees voetbal, Dramatisch seizoen achter de rug. (Dit seizoen spelen ze voor de titel). Enkele leuke bekende spelers en zeker geen matige spelers. Een toegeeflijk bestuur als je extra budget wil verzoeken.  Enig minpunt misschien is dat je verplicht aantal Turken moet hebben. 

bewerkt door Lensherr

Geplaatst
Op 25-5-2023 om 10:44 zei Giroud:

Stappen uit de comfortzone en starten met MSK Zilina? De stad Zilina zelf lijkt me prachtig, de club staat bekend om hun jeugdopleiding en daardoor veel groeimogelijkheden. Spelen geen Europees voetbal in seizoen één maar mocht je wel in de toekomst Champions League voetbal halen zijn er ook zeker financiële mogelijkheden. 

Geplaatst

Ik ben (nog maar eens) op zoek naar een (sub)topper in een Europees land (NIET: Engeland, Spanje, Italië, Duitsland of Frankrijk) met genoeg concurrentie in eigen land om het niet onmiddellijk saai te maken. Enige financiën, historie, leuk logo/kits, leuke spelers/talenten zijn pluspunten!

Ik zat zelf te denken aan volgende clubs: 

AA Gent

RSC Anderlecht

Hajduk Split

Sparta Praag

FC Kopenhagen

Panathinaikos

PSV Eindhoven

Benfica Lissabon

Lech Poznan

Wisla Krakow

FC Basel

Grasshoppers Zürich

Galatasaray

Geplaatst

Ik wil weer eens een keer in Scandinavië spelen, ook al heb je dat zomer programma. Om toch een grotere uitdaging aan te gaan wil ik kijken in Finland. Is die competitie een beetje leuk? @Thomassje123

Las ergens dat Amerikaanse spelers niet gezien worden als non-EU, klopt dat? 

Geplaatst
25 minuten geleden zei Mordurette:

Ik wil weer eens een keer in Scandinavië spelen, ook al heb je dat zomer programma. Om toch een grotere uitdaging aan te gaan wil ik kijken in Finland. Is die competitie een beetje leuk? @Thomassje123

Las ergens dat Amerikaanse spelers niet gezien worden als non-EU, klopt dat? 

Geen idee, ik heb die regels via de pregame editor er uitgehaald toen