Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zou deze ook eens willen spelen, maar dan wel in Nederland.

Weet iemand in welk seizoen de eerste promotie/degradatie play-off plaatsvinden tussen de 2de divisie en KKD? Dan weet ik tot hoever ik moet holidayen... Neem aan dat het wel geoorloofd is om de manager waarmee je op vakantie gaat te verwijderen en voor het aangaan van een nieuwe klus een nieuw profiel aan te maken? Dan neem je niet 3 of 4 jaar vakantie mee richting je nieuwe club.

Zijn hier nog regels voor? Bijvoorbeeld 19 jarige zondag amateur?

• Antwoorden 482
  • Weergaven 29,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• De aanhouder wint... sneller dan verwacht! Vanochtend maar weer begonnen met het reloaden van een nieuw seizoen. Enkele wijzigingen vooraf maakten wel dat we dachten op de goede weg te zijn. In p

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

TSV Alemannia Aachen 2034-2035   Aangezien ik de update toch al klaar staan had, dacht ik: Ik druk hem er gelijk maar door. Weer wat leven in de brouwerij. Hoppa!     Ge

• Djordison
    Djordison

Het is gelukt! St. Olavskameratene heeft de Champions League gewonnen. Wat een ongelofelijke game is dit geworden zeg. In seizoen 38 begonnen met deze campagne en tijdens seizoen 39 de CL gewonnen. Ik

Geplaatst
2 uur geleden zei Huipio:

Zou deze ook eens willen spelen, maar dan wel in Nederland.

Weet iemand in welk seizoen de eerste promotie/degradatie play-off plaatsvinden tussen de 2de divisie en KKD? Dan weet ik tot hoever ik moet holidayen... Neem aan dat het wel geoorloofd is om de manager waarmee je op vakantie gaat te verwijderen en voor het aangaan van een nieuwe klus een nieuw profiel aan te maken? Dan neem je niet 3 of 4 jaar vakantie mee richting je nieuwe club.

Zijn hier nog regels voor? Bijvoorbeeld 19 jarige zondag amateur?

July 6th 2024. Holiday to June 2nd 2024 for different teams (data van FM22, maar zal normaal hetzelfde zijn).

De manager moet een zondagamateur zonder diploma's zijn. Leeftijd maakt niet uit.

Succes en houd ons op de hoogte!

Geplaatst
49 minuten geleden zei FlyD:

July 6th 2024. Holiday to June 2nd 2024 for different teams (data van FM22, maar zal normaal hetzelfde zijn).

De manager moet een zondagamateur zonder diploma's zijn. Leeftijd maakt niet uit.

Succes en houd ons op de hoogte!

Juni 2024 nog geen P/D wedstrijden in de KKD, bij het reglement van seizoen 24/25 zie ik het ook nog niet staan. Nog maar even verder op vakantie dus... 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Huipio:

Juni 2024 nog geen P/D wedstrijden in de KKD, bij het reglement van seizoen 24/25 zie ik het ook nog niet staan. Nog maar even verder op vakantie dus... 

Zit er nog wel promotie degradatie in? Want in real life is dat nu toch voor onbepaalde tijd on hold gezet?

Geplaatst
16 minuten geleden zei timpy00:

Zit er nog wel promotie degradatie in? Want in real life is dat nu toch voor onbepaalde tijd on hold gezet?

Ik vrees het niet... ga nog 1 seizoen verder op vakantie en dan ga ik het bij onze oosterburen proberen.

Geplaatst

Aangezien de instant result knop weer aanwezig is, kom ik gewoon op dezelfde dag met het 3e seizoen:

TSV Alemmannia Aachen 2025-2026

We beginnen weer met de transfers. We sturen een aantal spelers op huurbasis weg, zodat ze zich een beetje kunnen ontwikkelen. Onze basis staat, aangevuld met wat jonge wisselspelers. ALles wat daar achter zit, mag verhuurd worden:

Transfers.thumb.jpg.15068bd0263f4d5319774b9e265dc087.jpg

De beker slaan we weer over, andermaal de 2e ronde er uit. Deze keer tegen Bundesliga Hoffenheim.

Daarom direct door naar de competitie. Soms is dat 2e seizoen lastiger dan het 1e seizoen na de promotie. Zeker met deze challenge. Was dat dit jaar ook zo?

Eindstand.thumb.jpg.9761342dec941b47367fcb1f63848aa9.jpg

Niet echt, al was het begin van de competitie deze keer niet erg best. Waar we de vorige keer 9 wedstrijden ongeslagen bleven, pakten we nou maar 3 punten in de eerste 5 wedstrijden. Daarna pakten we het redelijk op, onder de leiding van Jannick "Das kanon" Mause. Niet normaal hoe deze man op schot was. Werd ook topscoorder van de competitie. Dus een vergelijkbaar seizoen als vorig seizoen, met weer wat extra ervaring voor onze talenten.

Dan, het toetje. De preview en de intake.

First things first, we haalden een nieuwe HOYD. Frank Kramer komt ons versterken. Betere stats, hogere vastberadenheid en een betere persoonlijkheid. Lets hope dat hij de pareltjes voor ons binnen weet te halen:

1771380839_FrankKramerHOYD.thumb.jpg.dd412c7a7412dc186de19a36b7203670.jpg

Dan de preview:

Preview.thumb.jpg.5b8d82839a00bc3c8db3826a7d6b3c32.jpg

Wederom weinig op aan te merken. 4x een 9. Ook de posities zijn wel lekker. Al zou ik ook niet nee zeggen tegen 2 goede middenvelders.

Intake time:

Intake.thumb.jpg.65956eb3315868e6d84a4b9a86c55a87.jpg

Jaja, dit is weer prima. Wat zeg ik? Tarkan gaat rechtstreeks de 1e selectie in. Niet als 1e keeper, maar ik ga hem zeker speeltijd geven. Ook onze andere turkse vriend Korkut mag snel aansluiten en zal reserve worden achter Bilgin.

Tarkan.thumb.jpg.ee9fd5091525383de3bccdcd2ffd0570.jpg

Tas.thumb.jpg.6821e5976c8cbf423db9445051ebf69d.jpg

Abdrakhmanov.thumb.jpg.03fdb52a373db237f6df92bb3f945e8b.jpg

Cabuk.thumb.jpg.3769116acb0f7a99f3a7d3e6a8143aa7.jpg

Korkut.thumb.jpg.d08dfb0a6198d761c070d6bc5c7a7686.jpg

De seizoen stats:

1594832108_Seasonstats.thumb.jpg.fcbd4f7a7859f9b38b57af62a784e11c.jpg

Mause was dus echt de grote uitblinker. Niet normaal. Wat een eindbaas.

Uitgelichte spelers:

Schwermann.thumb.jpg.c9c105c1b31851f257c2285ec4fe2ef4.jpg

Wederom Schwermann. De oplettende kijker ziet iets raars aan deze foto: We gaan hem kwijt raken. Hij wou niet verlengen en heeft as we speak getekend bij Braunschweig. Het ga je goed, schoffelaar.

Bilgin. 1 van de regens die regelmatig speelt. Ontwikkelt zich gestaag:

Bilgin.thumb.jpg.3cf14c967fa897fd9ae5b14c33d256b4.jpg

Eindbaajse Bjekic. Onze assistent zag het niet in hem zitten, maar heeft zich prima ontwikkeld:

Bjekic.thumb.jpg.9a0a692060c776443962e89ba7757a3b.jpg

Garbin zijn kompaan in het centrum. Geen wereldvoetballers, maar ze zijn degelijk:

Garbin.thumb.jpg.8673d84b68ac45ed2b9296ba5f548aef.jpg

Jakob, onze stoomtrein op de linkerflank:

Jakob.thumb.jpg.4fff579dbaea3d35ad30ea5ac5325668.jpg

Mause, DAS KANON

Mause.thumb.jpg.0c4d23f13277522afa039eafe24b6d09.jpg

Dan nog even 2 nieuwtjes:

We hebben onze 1e poached player en die ziet er zeeeeeeer goed uit:

Poached.thumb.jpg.7999f7d0ac968729676e5a8ae4178fc9.jpg

En we konden eindelijk onze 1e update aanvragen:

562455008_Upgradejeugdcomplex.thumb.jpg.ccfb536b5eda8f93d9e6bd6940576ba6.jpg

Geplaatst

Door een logoprobleempje, onhandigheid van mij, hulp op het forum en save-idea vanuit de podcast, ben ik momenteel bezig met een nieuwe save in Schotland. Momenteel aan het simmen om de Caladonian Braves in de onderste speelbare divisie te laten verschijnen. Dat is nog een hele tour, met maar 1 degradant en dan ook nog via play-offs. Maar goed, als ze eenmaal in de play-offs zitten (kwestie van heel veel tijd gok ik)  dan zal het een kwestie van (minder) tijd zijn dat ze die ook winnen.

Hou jullie op de hoogte.

Wurzburg.jpg

bewerkt door Huipio

Geplaatst

Komen de jeugd preview en de daadwerkelijke intake nog een beetje overeen of is dit nog steeds heel erg verschillend zoals in FM 22?

Geplaatst
10 uur geleden zei Thomassje123:

Komen de jeugd preview en de daadwerkelijke intake nog een beetje overeen of is dit nog steeds heel erg verschillend zoals in FM 22?

Het wisselt heel erg. In mijn afgelopen preview werd gesproken over een talentvolle doelman en talentvolle vleugelverdedigers. Die doelman zat er inderdaad in, maar die vleugelverdedigers waren ver te zoeken. 

Geplaatst

Ik heb een klein probleempje, 

ik ben op 16 juli trainer geworden van catania. Nu keek ik bij mijn transfers en zag ik dat ze op 7/7/2023 een speler hadden vastgelegd.

Deze speler mag ik dan niet gebruiken toch?1491909319_Schermopname(64).thumb.png.a8a33f92947044a9d2a7752277f24c6b.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei Whitewolf345:

Ik heb een klein probleempje, 

ik ben op 16 juli trainer geworden van catania. Nu keek ik bij mijn transfers en zag ik dat ze op 7/7/2023 een speler hadden vastgelegd.

Deze speler mag ik dan niet gebruiken toch?1491909319_Schermopname(64).thumb.png.a8a33f92947044a9d2a7752277f24c6b.png

Deze speler mag je gewoon gebruiken. Dit is geregeld voordat jij trainer werd. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Deze speler mag je gewoon gebruiken. Dit is geregeld voordat jij trainer werd. 

Ah top thanks voor je snelle bericht

Geplaatst

Mijn spits wil helaas niet verlengen dus die gaan we zeer waarschijnlijk verliezen. :cry: Halverwege het eerste seizoen staat hij op 20 doelpunten in 23 wedstrijden, dat gaat pijn doen...

image.png.8004656307f554bf547cb97a636fbc29.png

Geplaatst
2 uur geleden zei Daniell:

Mijn spits wil helaas niet verlengen dus die gaan we zeer waarschijnlijk verliezen.  Halverwege het eerste seizoen staat hij op 20 doelpunten in 23 wedstrijden, dat gaat pijn doen...

image.png.8004656307f554bf547cb97a636fbc29.png

Toch maar door aan 't spelen?

Geplaatst

Zoals bij mijn eerdere post aangegeven ben ik door omstandigheden (logopack problemen, eigen domme schuld en een tof idee voor een save uit de podcast) aan het kijken naar een youth challenge save in Schotland met Caladonian Braves F.C.

Na het eerste seizoen heb ik 50 keer gesimuleerd vanaf de laatste speeldag tot het verschijnen van het play-off team uit de divisie onder de laagst te spelen league. Hieronder zie je de resultaten...

Er zijn 8 ploegen die 1,5 ster reputatie hebben in de niet speelbare competities. Al deze ploegen zijn minimaal 1 keer in de play-off terecht gekomen. Caladonian Braves F.C. is echter een ploeg met 1 ster reputatie. Hier zijn er 33 van in de niet speelbare competities. Van deze 33 ploegen zijn er 2 (beide 2 keer) in de play off terecht gekomen. Tot op heden echter nog geen CB F.C. 

Ik kies er nu voor om na ervoor gezorgd te hebben dat een nieuwe ploeg toetreedt tot de speelbare competitie weer een seizoen op vakantie te gaan en dan opnieuw 50 keer te simmen. Hierdoor hoop ik dat de reputatie van ploegen verandert en CB F.C. zo dichter bij promotie kan komen.

Tips van mensen die dit eerder hebben gedaan zijn uiteraard welkom. Wel een uitdaging om alvorens een save te starten al heel veel tijd kwijt te zijn met de ploeg die je wilt speelbaar te maken. Kan me voorstellen dat deze moeite er ook voor zorgt dat je volhardend bent in de save mocht je hem eenmaal kunnen starten.

Scottish Youth Challenge 1.jpg

Geplaatst
3 uur geleden zei Daniell:

Mijn spits wil helaas niet verlengen dus die gaan we zeer waarschijnlijk verliezen. :cry: Halverwege het eerste seizoen staat hij op 20 doelpunten in 23 wedstrijden, dat gaat pijn doen...

Omgekeerd als een blad aan een boom...

image.png.dd7329f94d73945e2eea8471885cafe3.png

Geplaatst
30 minuten geleden zei OlaToivonen:

Daar gaan we dan!

image.png.9e0c38162efcdef219f1ea0e24b26156.png

Mooie club, heb ik in FM22 een poging mee gedaan voor de Youth Challenge. Door tijdgebrek helaas niet ver gekomen.

Hopelijk kun jij ze wel ver brengen :)

Geplaatst
23 uur geleden zei Huipio:

Ik vrees het niet... ga nog 1 seizoen verder op vakantie en dan ga ik het bij onze oosterburen proberen.

Toevallig een update over Nederland. Zou hem ook graag in Nederland gaan spelen met IJsselmeervogels aangezien een vriend van mij daar speelt. Kijken hoe lang die het niveau aan kan :classic_happy:

Geplaatst
2 uur geleden zei Daniell:

Poeh, kan het niet laten deze vast te delen hier :< (vanavond of morgen mijn eerste echte update):

image.png.83de8009c361bce4cbaa8fcb3a6c003a.png

Zeeeaauuu dat is me een partij een lekkere speler zeg. Is hier erg welkom deze man.