Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En daar was alweer het einde van poging 1. Ondanks dat we met Escuela de Macul met nog drie wedstrijden te gaan boven de degradatiestreep stonden, vond het bestuur het na 8 nederlagen op rij welletjes. We speelden dramatisch, zeker verdedigend, maar iets meer geduld had ik toch wel verwacht. Dat afwisselend González, Donoso en Vergara ook langduring uit de roulatie waren zorgde ervoor dat we ook niet konden proberen er méér te scoren dan de tegenstander. 

Poging 1 is dus gefaald. Even kijken of ik een leuk land vind om deze opnieuw te beginnen, of dat we toch voor een Journeyman gaan.  

bewerkt door PJHoutman

• Antwoorden 482
  • Weergaven 29,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• De aanhouder wint... sneller dan verwacht! Vanochtend maar weer begonnen met het reloaden van een nieuw seizoen. Enkele wijzigingen vooraf maakten wel dat we dachten op de goede weg te zijn. In p

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

TSV Alemannia Aachen 2034-2035   Aangezien ik de update toch al klaar staan had, dacht ik: Ik druk hem er gelijk maar door. Weer wat leven in de brouwerij. Hoppa!     Ge

• Djordison
    Djordison

Het is gelukt! St. Olavskameratene heeft de Champions League gewonnen. Wat een ongelofelijke game is dit geworden zeg. In seizoen 38 begonnen met deze campagne en tijdens seizoen 39 de CL gewonnen. Ik

Geplaatst

Seizoen 3   2025 -2026

Stand:

11e plek, niet veel anders dan vorig jaar, meer tegen doelpunten, maar dat wijd ik vooral in de gruwelijk slechte verdedigers.  telkens als ik mijn beste verdediger (zie opstelling hieronder) er uit moet laten, dan krijg ik er 4 of 5 tegen :classic_wacko:

2059710748_3-stand.thumb.jpg.eaa6d912ebdc1c178c7105b98c4e6db5.jpg

In december stond ik nog 4e , maar dankzij onderstaande serie...

337213781_3-drama.thumb.jpg.4ce06e42b9b52fef9da85436aeba04e7.jpg

Dan de prognose:, nogmaals, we zien het allemaal wel, veel 9's, gouden generatie, bla bla bla

474602444_seizoen3-prognose.thumb.jpg.616214c7cf86e74b0b1af77d9f5adc91.jpg

Intake, helemaal ruk, de PA is er wellicht wel, maar de CA;s zijn zo laag, dat het een hele lange weg wordt zo. 

2111697561_3-intake.thumb.jpg.8e4054ec6f8b52a0e5cbf699e3ab0689.jpg

Dit vond ik de beste, maar ik krijg allemaal van die slome zakken, mede daardoor lekt het achterin nogal. 

392911180_3-talent1.thumb.jpg.8c41281bf6c65843620a659a7f403fa6.jpg

Ter illustratie mijn beste opstelling.

Zoals gezegd, als hancott ontbreekt, houd ik mijn hart vast.. 

224711159_3-opstelling.thumb.jpg.364641332a58b638426d4bf003bc61c8.jpg

Samenvattend, het wordt een lange weg naar de promotie, maar we gaan rustig verder

bewerkt door BA1986

Geplaatst

Als het verdedigend lastig gaat en je VC's zijn langzaam, is het dan wel slim om je defensieve lijn zo hoog te zetten? Als ik naar de instructies kijk, dan krijg ik het gevoel dat je meer van de spelers vraagt dan ze kunnen.

Geplaatst

Seizoen 4 2026 / 2027 

eerst de stand, was dit jaar een minder seizoen. kreeg het niet voor elkaar om een goede reeks neer te zetten, uiteindelijk teleurstellende 15e plek.

418711394_4-stand.thumb.jpg.36e85c85a220e0888a285c199e0ae2f1.jpg

Prognose, de bekende groene negentjes, 

180150633_4-prognose.thumb.jpg.60d67c25747e10cb022428a1eeeb8681.jpg

Intake:  Eindelijke, talenten met een goede CA. Ze paste er niet eens allemaal op, er is namelijk nog 1 met 2.5 ster. 

Heb nu het idee dat het spel echt kan beginnen.

879636581_4-intake.thumb.jpg.9bd12c1e43885c082a6a8beb50a1afd3.jpg

Collins, hoewel die centraal beter is , wordt die voor nu de nieuwe rechtsback. (zie opstelling in vorige post, dan weet je waarom) 

1668203470_4-speler1.thumb.jpg.80ed0c1006d6795b26b71c8600e7c6fa.jpg

Denyer: krijgt ook meteen een basisplaats als centrale middenvelder. Geeft ook meteen aan dat de speler die hij gaat vervangen niet zo heel goed was ;) 

2081063353_4-speler2.thumb.jpg.1b46da824a8703cbc1abf19fae8b1e81.jpg

Stokes:  wordt getraind als centrale middenvelder en via mentorgroepen hopen dat zijn karakter nog wijzigt. Zal veel speeltijd gaan krijgen als backup voor de 2 centrale middenvelder posities. 

821892610_4-speler3.thumb.jpg.f4c8e6ba26390ebe0bdc3cb692c218ce.jpg

Kuzma: Mijn 2e Poolse regen (geen idee waar ze vandaan komen). Heb deze eruit gepakt, ik speel met een afmaker en ik hoop dat deze Kuzma mooi in die rol kan groeien, met snelheid, afronden, dribbelen etc zit het goed. Alleen mentaal zal het wat beter moeten. 

1049095317_4-speler4.thumb.jpg.58d0ead33f0c5044a658dc0e693eb5fa.jpg

Gelukkig voor mij is dit de eerste intake waar ik echt iets mee kan. zit nu 1/3e vanseizoen 5 en het ziet er allemaal een stuk beter uit kan ik vast vertellen. 

@Renato. Je hebt gelijk, maar dit was meer om te testen of we met hoge druk kunnen spelen. Maar ik moet zeggen, het maakt niet gek veel uit als ik naar het aantal tegendoelpunten kijk. In het nieuwe seizoen ben ik weer terug naar de basis gegaan en gaat al een stuk beter!

bewerkt door BA1986

Geplaatst

Andrézieux-Bouthéon FC - Wikipedia

Seizoen 2031/2032

Transfers:

Deze transferperiode vertrok met Bryan Nwagbije de laatste "original". Inmiddels was hij gedegradeerd tot de vierde keus centraal achterin en daarom was het een mooi moment om hem te laten gaan.

Verder is het verhuren van spelers nogal een uitdaging aangezien we slechts zeven spelers binnen Frankrijk mogen verhuren. Gelukkig hebben we dit jaar wel enkele buitenlandse satellietclubs toegevoegd waardoor we hopelijk iets meer spelers makkelijker kunnen verhuren.

Spoiler

image.thumb.png.ae5a4997df24d3b0b76f8494173f3a0c.png

Coupe de France:

De eerste rondes wisten we met moeite overleven met een team vol jonge spelers. Daarna mocht de basis het opnemen tegen Lille en AS Monaco wat met succes lukte waardoor we in de halve finale het op mochten nemen tegen PSG. Door wat vermoeidheid en met het oog op een andere ontmoeting met PSG in het weekend mochten onze jongelingen het laten zien. Niet geheel verrassend was PSG duidelijk sterker waardoor de halve eindstrijd het einde van ons bekeravontuur betekend.

Spoiler

image.thumb.png.d6123cec3695a08abf7d627c6ec25bda.png

Champions League:

Door de goede prestaties vorig seizoen mochten we dit seizoen ons debuut maken in de Champions League. Na de loting kwamen we op vier op papier winbare wedstrijden en vier uitdagingen. De opening tegen Bodo/Glimt bleek iets zwaarder dan verwacht maar dankzij een vroege treffer van Gagnant en onze solide defensie wisten we de 1-0 uit het vuur te slepen. Daarna volgden vier verwachte nederlagen tegen Bayern Munchen, Atletico de Madrid, Arsenal en Inter waarbij het positieve nieuws is dat we op de wedstrijd tegen Inter na niet echt werden weggespeeld. Hierna werden Dinamo Zagreb en Shakhtar verslagen maar helaas kwam het nieuws dat we ons niet meer konden plaatsen voor de volgende fase. In de slotwedstrijd mocht een sterk verjongde basis aantreden tegen Celtic en was het verschil duidelijk zichtbaar. In de slotfase bracht invaller Gagnant nog enige vreugde.

Spoiler

image.thumb.png.18ad6ebfa56760b717bac25d9223d7c8.png

Ligue 1:

De heenronde gaf een redelijk gelijk beeld aan de afgelopen seizoenen. Tegen de mindere goden winnen we meestal. Tegen clubs als Monaco en Marseille mogen we blij zijn met een gelijkspel en PSG is de betere. In de terugronde weten we zelfs nog een stapje vooruit te zetten na een nederlaag tegen Monaco worden dertien wedstrijden op rij gewonnen waaronder een verdiende 2-1 tegen PSG. Drie speelrondes voor het einde wisten we daardoor zelfs PSG in te halen op de ranglijst en werd het een mooie strijd met Lille als derde kanshebber. Tegen Toulouse winnen we waarna Marseille met het nodige kunst en vliegwerk op 1-1 word gehouden. In de laatste wedstrijd is winst  bij Lens voldoende en dankzij topscoorder William Gagnant word de titel binnengesleept.

Spoiler

image.thumb.png.66ab883757481d30e62ba1956dad3aa9.png

Selectie:

Een kampioenschap word niet behaald door puur een of twee uitblinkers en hoewel er zeker enkele plaatsen zijn waar in mijn ogen er wel verbetering mogelijk is komt het geheel uitstekend tot zijn recht. Daarnaast is het vooral ook mooi om te zien dat we zeker in de breedte echt beginnen te groeien. 

Spoiler

image.thumb.png.2d86b291369f5da2c33cedb80fe6d767.png

Mickaël Thuillier:

De vaste doelman en een van de uitblinkers en redenen achter onze successen. Iets aan de kleine kant maar de man die de defensie bij elkaar houdt en wanneer nodig goed ingrijpt.

Spoiler

image.thumb.png.400d87c106ef3a4122146510f4bd2089.png

Chuck Kandil:

Doorgebroken als centrumverdediger maar inmiddels de vaste rechtsback. Daarnaast ook de eerste optie centraal maar gewoon een hele degelijke defensieve kracht maar offensief zou ik graag een "betere" rechtsback hebben. 

Spoiler

image.thumb.png.46a8fd32059cf7f1ef6165783cd664a5.png

Samuel Mbarga:

De man rechts in het centrum en dit seizoen de marathonman. Gewoon prima verdediger die doet wat hij moet doen.

Spoiler

image.thumb.png.8e73208861ba16c0a10717c6af0287a1.png

Benjamin Lebreton:

De partner van Mbarga centraal achterin en een jongen die zich langzamer ontwikkeld dan ik vooraf gehoopt had. Zijn persoonlijkheid en vastberadenheid zitten hem daarin wat in de weg. 

Spoiler

image.thumb.png.2f93400f50029a019b379d6fecec32af.png

Noah Gros:

De meest ervaren man in de selectie en inmiddels begint het punt wel te komen waar ik aan het kijken ben naar nieuwe opties die vooral ook aanvallend wat meer toe kunnen voegen. Kan wel eens het laatste seizoen zijn geweest waarin hij een vaste basisplaats had.

Spoiler

image.thumb.png.88bbe31e09837143e7670359387aeed4.png

Ugo Fritsch:

De mannetjesputter in de punt naar achter die de ballen afpakt en bij de betere voetballers bezorgt. Ook wel in de categorie Gros en Kandil waar ik denk dat we misschien een van de jongere opties minuten moeten geven.

Spoiler

image.thumb.png.cee90378c39a04824164b9f335bae91e.png

Yoann Amourette:

Het creatieve brein van het elftal. Na wat moeizame jaren een waardig opvolger van Kevin Phaëton en tenzij er een absoluut wondertalent doorkomt verwacht ik niet dat hij snel zijn plek zal verliezen.

Spoiler

image.thumb.png.7afa5172b8e5aa5b30dee3fe776e0001.png

Zoran Jullienne:

De loper naast Amourette die veelvuldig naast spits Gagnant op duikt en daarin denk ik meer rendement zou moeten kunnen halen. Tot de laatste jeugdinstroom was ik overtuigd dat het duo Amourette-Jullienne nog jaren een vaste waarde zou zijn maar volgend jaar kan zomaar een transitiejaar op deze plek worden.

Spoiler

image.thumb.png.d64e483f47b2d00485b536efeea41f56.png

Noam Cesbron:

Mits fit gewoon de duidelijke eerste keuze rechtsvoorin. Helaas is dat wel een flinke mits en eigenlijk zijn het met het seizoen meer wedstrijden die Cesbron van de tribune toe moet kijken. Als hij speelt echter een jongen die het verschil kan maken maar dat dit seizoen iets te weinig heeft kunnen doen.

Spoiler

image.thumb.png.cf9740cf0e53d6acc13ed86d8c554ae5.png

Thibault Esteve:

Een ware snelheidsduivel op de linkerflank die dit seizoen qua rendement een uitstekend jaar kende. Helaas lijkt hij een beetje aan zijn max te zitten en hoewel dat een uitstekend bruikbare speler is is het gezien de hoeveelheid linksbuitens die we afgelopen jaren kregen de vraag of we niet moeten kijken of er andere spelers een hogere top hebben.

Spoiler

image.thumb.png.21ca7ba7b160daa5c2cb269797b573d9.png

William Gagnant:

Liep dit seizoen bijna 1-op-1 en daarmee nog altijd gewoon de onbetwiste vaste spits. Dit seizoen ook de topscoorder van de Ligue 1.

Spoiler

image.thumb.png.e86c8ba063053e13d8ba1a20e8c09ed1.png

Jeugd:

Sinds zijn komst heeft Mapou Yanga-Mbiwa eigenlijk de basis gelegd achter het grootste deel van het succes. Buiten enkele uitzonderingen is het grootste deel van de basis en vaste reserves door Mapou binnengebracht en ook dit seizoen staat er weer een prima lichting klaar. Slechts vier Elite-talenten maar gezien het flink gestegen niveau is er eigenlijk geen enkel Elite talent dat in mijn ogen daar qua huidig niveau niet thuis hoort. 

Spoiler

image.thumb.png.609f3c44a8d05ceb933ad214f29d65ef.png

Flavien Lecrercq:

Buiten zijn fysiek een jongen die zeker attributen heeft waar ik blij van word. Niet perse een jongen die ik als spits in een 4-3-3 zie maar als hangende vleugelspeler of om de spits spelend zeker iemand waar ik blij van word.

Spoiler

image.thumb.png.11ab9cfb6a35e52736c8593b537cfaf5.png

Mohamed Waïlo: 

Nog een jongen waar ik zeker niet ongelukkig van word. Denk een toekomstige concurrent voor Amourette en misschien eind volgend seizoen al de voornaamste back-up voor die plek.

Spoiler

image.thumb.png.cd5b3bbb051d7284f8192966655ed002.png

Victor Clerc:

Na enkele jaren geleden het duo Amourette-Jullienne in een lichting te hebben gekregen hebben we dit seizoen met Waïlo-Clerc de volgende lichting te pakken. Het grootste talent volgens Yanga-Mbiwa en zodra hij zestien word verwacht ik dat hij aan zal sluiten bij het eerste.

Spoiler

image.thumb.png.9d98e5e594042a693b145ac35c3c85c6.png

Maxime Guillet:

Het vierde Elite-talent van deze lichting en ik denk degene waar ik het minst door geprikkeld word. Niet dat er echt iets mis is met Guillet maar vooral niks om echt enthousiast over te worden zeker als we kijken naar wat er al rondloopt.

Spoiler

image.thumb.png.5c684417eed697d0bb71657ccc5230fd.png

Overige:

Na jaren waarin we eigenlijk enkel Franse satellietclubs als optie kregen en twee satellietclubs voor de merchandising konden we eind vorig seizoen eindelijk ook op jeugdgebied wat samenwerkingen op poten zetten. Inmiddels is het totaal aantal satellietclubs uitgegroeid tot zes met elk hun eigen rol waarmee we hopelijk ook op het gebied van ontwikkeling de komende jaren profijt kunnen trekken.

Spoiler

image.png.c5a635adaf712cc9d577057facda276f.png

Geplaatst

Vorige week begonnen in de Schotse competitie. Heb alleen 1 probleem en dat is dat ik geen jeugdstaf kan aantrekken. Kan geen advertentie Plaatsen of staf zoeken voor 018.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ben semi prof kan dat er mee te maken hebben?

5E9D3CCD-3B08-4947-94AD-BFD5A06F13E6.jpeg

Geplaatst
Zojuist zei mokur83:

Vorige week begonnen in de Schotse competitie. Heb alleen 1 probleem en dat is dat ik geen jeugdstaf kan aantrekken. Kan geen advertentie Plaatsen of staf zoeken voor 018.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ben semi prof kan dat er mee te maken hebben?

5E9D3CCD-3B08-4947-94AD-BFD5A06F13E6.jpeg

Dat is/was een bekende bug. Dacht wel dat een van de laatste patchen dat deels had opgelost. @Olivierkeweet hier meer over volgens mij.

Geplaatst
8 uur geleden zei FlyD:

Dat is/was een bekende bug. Dacht wel dat een van de laatste patchen dat deels had opgelost. @Olivierkeweet hier meer over volgens mij.

Dit krijg ik er zekers niet uit? Ben vanmorgen ff nieuwe  game gestart en daar kan ik wel jeugdtrainers aantrekken.

Geplaatst
36 minuten geleden zei mokur83:

Dit krijg ik er zekers niet uit? Ben vanmorgen ff nieuwe  game gestart en daar kan ik wel jeugdtrainers aantrekken.

https://community.sigames.com/bugtracker/football-manager-2023-bugs-tracker/759_all-other-issues/cant-move-senior-and-youth-players-from-first-or-reserve-team-to-u18-team-cant-recruit-or-renew-u18-staff-in-scotland-lower-league-r9321/

Dit is de laatste info die ik erover kan vinden.

Geplaatst

download.jpeg.b9f7cecbc3512eb43b30d9d00216e270.jpeg

OFK Beograd - Seizoen 2029/30

Een seizoen waarin er zeker spelers zich ontwikkelen, maar waar er qua sportieve resultaten geen vooruitgang werd geboekt. Het seizoen hiervoor werden nog 7e en dit seizoen werden we 10e, dus geen schande verder. We moesten we in de degradatiepoule spelen, maar omdat we daar 14 punten behaalden in 7 wedstrijden hoefden we ons nooit echt zorgen te maken over degradatie. Dat we sportief een klein stapje achteruit maakten had onder andere te maken met het feit dat we ons sterkste middenvelder gedwongen moesten verkopen (alweer). Ook zat ik wat te knutselen met de tactieken. En wat ook niet hielp is dat we qua xG een underperformance hadden van zo'n 7 goals. Verder krijgen we dit seizoen relatief veel goals tegen uit dode spelsituaties, zowel corners als penalties. En zelf scoren we bijna nooit uit corners, dus daar moet ik wat aandacht aan besteden met de beperkte middelen die we hebben (geen goede koppers).

image.png.def5202878aecc679d842d4f26356448.png

Maar we hadden wel weer een topper in onze Youth Intake. De rechtsbenige linksbuiten Tosic met perfectionist als persoonlijkheid, die mocht meteen in de basis beginnen. De spits Veselinovic is ook weinig mis mee, ik kon voorin ook nog wel wat snelheid gebruiken en hopelijk kan hij daarin nog wat groeien. 

image.thumb.png.a9fd40e44c21d8a5bc89af07cbea4be4.png

image.png

Qua financien wordt het wel weer tijd voor een meevaller in de vorm van een doorverkooppercentage, want we houden weinig over. Na onze vorige youth intake hebben we wel te veel spelers, dus hopelijk kan ik een handjevol verkopen voor kleine bedragen.

image.thumb.png.18a43923d487a283df82efb4a92a7169.png

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
2 uur geleden zei Chiemel:

OFK Beograd - Seizoen 2029/30

Een seizoen waarin er zeker spelers zich ontwikkelen, maar waar er qua sportieve resultaten geen vooruitgang werd geboekt. Het seizoen hiervoor werden nog 7e en dit seizoen werden we 10e, dus geen schande verder. We moesten we in de degradatiepoule spelen, maar omdat we daar 14 punten behaalden in 7 wedstrijden hoefden we ons nooit echt zorgen te maken over degradatie. Dat we sportief een klein stapje achteruit maakten had onder andere te maken met het feit dat we ons sterkste middenvelder gedwongen moesten verkopen (alweer). Ook zat ik wat te knutselen met de tactieken. En wat ook niet hielp is dat we qua xG een underperformance hadden van zo'n 7 goals. Verder krijgen we dit seizoen relatief veel goals tegen uit dode spelsituaties, zowel corners als penalties. En zelf scoren we bijna nooit uit corners, dus daar moet ik wat aandacht aan besteden met de beperkte middelen die we hebben (geen goede koppers).

image.png.def5202878aecc679d842d4f26356448.png

Maar we hadden wel weer een topper in onze Youth Intake. De rechtsbenige linksbuiten Tosic met perfectionist als persoonlijkheid, die mocht meteen in de basis beginnen. De spits Veselinovic is ook weinig mis mee, ik kon voorin ook nog wel wat snelheid gebruiken en hopelijk kan hij daarin nog wat groeien. 

image.thumb.png.a9fd40e44c21d8a5bc89af07cbea4be4.png

image.png

Qua financien wordt het wel weer tijd voor een meevaller in de vorm van een doorverkooppercentage, want we houden weinig over. Na onze vorige youth intake hebben we wel te veel spelers, dus hopelijk kan ik een handjevol verkopen voor kleine bedragen.

image.thumb.png.18a43923d487a283df82efb4a92a7169.png

Goed bezig. Prima jeugdtalenten erbij gekregen, altijd leuk als je grootste talent ook een goede persoonlijkheid heeft. Jammer van de mentale eigenschappen van die spits (decisions, composure,...).

Geplaatst

Seizoen 5   2027-2028

Stand:

Even op een andere manier, zo gaat het elke seizoen ongeveer. Begin is goed, maar daarna zakt het weer in

129192397_5-stand.thumb.jpg.1a703f0ca6a96bb2d1880bbd0e559e79.jpg

Prognose: weer veel 9's

1199435146_5-prognose.thumb.jpg.8df87c070edf919d52a9c0dbdb976808.jpg

Intake: niet heel bijzonder. 

571844314_5-intake.thumb.jpg.db67c8432473cd92e1dfa22f1051b56d.jpg

Speler 1:  Sibanda

train ik om tot rechtsachter, veel 8 en 9's met een beetje geluk wordt dit een redelijk allround / betrouwbare verdediger voor ons niveau.

1792332948_5-speler1.thumb.jpg.4009d72b232f740539fe87305b7dbe3c.jpg

Speler 2: O'Shea, de enige reden waarom ik hem vermeld is het karakter en de vastberadenheid

2134505211_5-speler2.thumb.jpg.694bd2327efeec1f8a5d8c9ddfa5aa96.jpg

Wederom weinig progressie, het gaat een stuk langzamer dan vorig jaar met South Shields. Maar ligt denk ik ook aan de faciliteiten en dat die een veel sterkere begin selectie hadden. Geduld is een schone zaak, dus we gaan stug verder, langzaam maar zeker gaat het niveau van het team omhoog. Ben bijna eind van seizoen 6 dan zal ik eens ingaan op de beste regens die ik tot nu heb.

Geplaatst

Is weer een Servische speler die zijn contract niet wil verlengen. Kwam PSG daarna met een bod van 250K. Vroeg ik even 7.5m, werd dat gewoon geaccepteerd. Tja, miljoenen zijn zeker welkom. Verliezen wel snel aan kwaliteit op deze manier..

image.thumb.png.4ea6b43f16dc42d1d378591366c75ad2.png

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

OFK Beograd - Seizoen 2030/31

Dit was wel een fijn seizoen. De beker moeten we dan even vergeten, daarin werden we uitgeschakeld door een ploeg uit een divisie lager. Maar in de competitie wisten we door een overwinning op de laatste speeldag Europees voetbal te halen, voor het eerst!

image.png.384e1a27d3f740cc90330e21fe48c12c.png

Wel hebben we afscheid genomen en gaan we afscheid nemen van twee toppers. Dat spelers weg willen gaan of dat het bestuur gewoon even biedingen accepteert blijft een probleem. Al zal dat laatste misschien wegvallen omdat we nu redelijk veel cash hebben door een transfer van 7.5 miljoen. Die is meteen geïnvesteerd in verbeterde trainingsfaciliteiten. Die zijn over 4 weken klaar, dus even afwachten wat het niveau ervan precies wordt. 

image.thumb.png.9aa8efb78d652e5c43043d92c17fd98d.png

Qua Youth Intake was het weer aardig. Zat weer een hele leuke speler bij, die ik ga gebruiken als verdedigende middenvelder of als back. Ook zat er een prima CV bij, ook al hoop ik nog wel eens op CV's die snelheid hebben.

image.thumb.png.f791c76ecdf28c24009ffa9e059fd8e9.png

image.thumb.png.d6e7e3ebdcd07e888bac8e61ce121bed.png

Geplaatst

Waren er nog managers die deze challenge in Nederland wilde gaan doen.

Voor een onderzoek ben ik nu 10 jaar vooruit aan het simuleren dus ik kan kijken hoe de keuken kampioen divisie er dan uit ziet

Geplaatst
3 minuten geleden zei Whitewolf345:

Voor een onderzoek ben ik nu 10 jaar vooruit aan het simuleren dus ik kan kijken hoe de keuken kampioen divisie er dan uit ziet

Een keer wel, maar nog druk met Servie.

Daar dacht ik weer ff net Europees voetbal te halen, om er dan achter te komen dat 2 middenmotors in de bekerfinale stonden.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
1 uur geleden zei Whitewolf345:

Het probleem is dat er in Nederland geen promotie - degradatie is van/naar de KKD. Daardoor komt het land volgens de 'officiële' regels niet in aanmerking (en ga ik er voorlopig niet aan beginnen).

Geplaatst
1 uur geleden zei FlyD:

Het probleem is dat er in Nederland geen promotie - degradatie is van/naar de KKD. Daardoor komt het land volgens de 'officiële' regels niet in aanmerking (en ga ik er voorlopig niet aan beginnen).

Ook niet maar zo veel jaar?

Geplaatst
3 uur geleden zei Whitewolf345:

Ook niet maar zo veel jaar?

Nee, als ik me niet vergis is het IRL ook minstens 5 jaar uitgesteld.

Geplaatst

OFK Beograd - Seizoen 2031/32

Een jammerlijk seizoen. Daarom en omdat ik wel in een lekkere flow zit in het seizoen erna hou ik het weer kort.
In de competitie ging het in met name de tweede seizoenshelft best wel lekker en we dachten Europees voetbal binnen te slepen door de 5e plek in de ranglijst te pakken. Alleen toen kwam ik erachter dat de bekerfinale tussen twee middenmoters ging en die 5e plek geen recht meer gaf op Europees voetbal. Als ik dat vooraf beter had ingeschat, had ik zelf misschien in de kwartfinale niet met een B-elftal gespeeld :D.

We speelden we voor het eerst Europees voetbal. Enigszins verdienstelijk voor een debuut, maar er zat meer in, aangezien we ook tegen Brondby de betere partij waren.

image.thumb.png.28a8128a5ae037da547522d5eede7ad4.png

image.png.35cbc7adb387fe6220a95fa190f1dc19.png

De Youth Intake was ook een van de mindere tot nu toe. Geen van de spelers leek direct aanspraak te maken op een plek in het eerste elftal. Natuurlijk wordt het gat met het eerste elftal groter, maar zaten ook geen spelers tussen waarvan je dan vrij zeker denkt te weten dat deze het eerste elftal wel gaan halen. Heb dan ook geen screenshots gemaakt.

Positief is dat we financieel nog steeds in de plus staan (vooral door verkoop vorig seizoen), dat we bepalende spelers hebben weten te behouden en we de trainingsfaciliteiten hebben verbeterd. inmiddels is dat al afgebouwd (screenshot hieronder van nu). Ook wel fijn dat we nu een dochtersclub hebben in een competitie lager, waardoor ik spelers makkelijker kan verhuren (helaas max 6 aan 1 club).

image.png.07ce20c79bb80c717c4b713eda6552b7.png

En dit is trouwens de Youth Intake preview in het lopende seizoen. Niet verkeerd, ook al had ik liever wat andere posities voorbij zien komen. 

image.thumb.png.a582dcb73bc5379d6af18a0f6ea0de79.png

bewerkt door Chiemel

Geplaatst

Poging 2 doe ik met Rynninge IK, maar ik twijfel of ik ondertussen geen 'deed' moet zeggen. Op zich is het allemaal best ok; in het tweede seizoen gepromoveerd naar het 3e niveau, daar vorig jaar met de hakken over de sloot gehandhaafd. Maar twee issues; onze Onder 19 speelt nog stééds geen competitie. Omdat de stafinstructie "plan elke week een oefenwedstrijd in" nog steeds niet naar behoren werkt, moet ik dus constant friendlies plannen. Daar worden de spelers ook helemaal niet beter van, dus ontwikkeling staat op 0. 

Dan komt er bij dat het bestuur, ondanks een balans van €250,000, constant trainerscursusses voor me afwijst. Want 'dan zou ik misschien vertrekken'. Joh, dat bepaal ik verdomme zelf wel. 

Erg storend, want we lopen al niet over van de trainers en ik heb ook het idee dat het niet op korte termijn beter gaat worden. Ik twijfel om te kappen. 

Iemand een idee of het wel mogelijk is dat je jeugd "ingedeeld" wordt als je op een gegeven moment op een hoog genoeg niveau gaat spelen? 

Geplaatst
8 uur geleden zei PJHoutman:

Poging 2 doe ik met Rynninge IK, maar ik twijfel of ik ondertussen geen 'deed' moet zeggen. Op zich is het allemaal best ok; in het tweede seizoen gepromoveerd naar het 3e niveau, daar vorig jaar met de hakken over de sloot gehandhaafd. Maar twee issues; onze Onder 19 speelt nog stééds geen competitie. Omdat de stafinstructie "plan elke week een oefenwedstrijd in" nog steeds niet naar behoren werkt, moet ik dus constant friendlies plannen. Daar worden de spelers ook helemaal niet beter van, dus ontwikkeling staat op 0. 

Dan komt er bij dat het bestuur, ondanks een balans van €250,000, constant trainerscursusses voor me afwijst. Want 'dan zou ik misschien vertrekken'. Joh, dat bepaal ik verdomme zelf wel. 

Erg storend, want we lopen al niet over van de trainers en ik heb ook het idee dat het niet op korte termijn beter gaat worden. Ik twijfel om te kappen. 

Iemand een idee of het wel mogelijk is dat je jeugd "ingedeeld" wordt als je op een gegeven moment op een hoog genoeg niveau gaat spelen? 

Dat laatste heb ik sowieso wel 2x gehad. In mijn huidige game in Servie en in FM20 met Nederlandse pyramide. Toen had ik zelfs niet eens een jeugdteam en kreeg ik die wel na lange tijd, wel met wat bugs (maar dat lag denk ik aan custom made)