Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei bas huijsmans:

Maar het advies geven over de ontwikkeling van de jeugdspelers etc. is toch niet persé gelijk aan wie er verantwoordelijk is voor de Youth Intake zelf?

Die twijfel heb ik ook nog. Maar het zekere voor het onzekere nemen, totdat er iemand een goed experiment heeft gedaan.

• Antwoorden 482
  • Weergaven 29,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• De aanhouder wint... sneller dan verwacht! Vanochtend maar weer begonnen met het reloaden van een nieuw seizoen. Enkele wijzigingen vooraf maakten wel dat we dachten op de goede weg te zijn. In p

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

TSV Alemannia Aachen 2034-2035   Aangezien ik de update toch al klaar staan had, dacht ik: Ik druk hem er gelijk maar door. Weer wat leven in de brouwerij. Hoppa!     Ge

• Djordison
    Djordison

Het is gelukt! St. Olavskameratene heeft de Champions League gewonnen. Wat een ongelofelijke game is dit geworden zeg. In seizoen 38 begonnen met deze campagne en tijdens seizoen 39 de CL gewonnen. Ik

Geplaatst
43 minuten geleden zei bas huijsmans:

Maar het advies geven over de ontwikkeling van de jeugdspelers etc. is toch niet persé gelijk aan wie er verantwoordelijk is voor de Youth Intake zelf?

42 minuten geleden zei Chiemel:

Die twijfel heb ik ook nog. Maar het zekere voor het onzekere nemen, totdat er iemand een goed experiment heeft gedaan.

Jawel ;)

Als je daar iemand anders verantwoordelijk maakt (bijv. DOF of U18 Manager) heeft die precies dezelfde invloed op de intake als een HOYD.

bewerkt door De Raam

Geplaatst
8 minuten geleden zei De Raam:

Jawel 

Als je daar iemand anders verantwoordelijk maakt (bijv. DOF of U18 Manager) heeft die precies dezelfde invloed op de intake als een HOYD.

Zal het vanavond na mijn training ook eens bekijken hoe het ingesteld staat dan.

Heb je dit trouwens zelf getest of ergens gelezen ofzo?

Geplaatst

Sowieso is de invloed van diegene op het daadwerkelijke talentniveau van de instroom nagenoeg nihiel en is het eigenlijk vooral op het vlak van type spelers(posities en dergelijke) en persoonlijkheden. Instroom is bijna geheel afhankelijk van alle jeugd dingen als scouting, training en complex en je clubreputatie.

Geplaatst
53 minuten geleden zei bas huijsmans:

Heb je dit trouwens zelf getest of ergens gelezen ofzo?

Staat wel ergens op het forum van SI, geplaatst door Seb Wassell, die verantwoordelijk is voor dat deel van FM.

Wat @Jeroen. zegt klopt overigens ook voor een groot deel!

Kan wel eens een gidsje schrijven van zaken die invloed hebben, voor zover mijn kennis gaat dan... Ben hier al jaren mee bezig namelijk.

bewerkt door De Raam

Geplaatst
10 minuten geleden zei De Raam:

Staat wel ergens op het forum van SI, geplaatst door Seb Wassell, die verantwoordelijk is voor dat deel van FM.

Wat @Jeroen. zegt klopt overigens ook voor een groot deel!

Kan wel eens een gidsje schrijven van zaken die invloed hebben, voor zover mijn kennis gaat dan... Ben hier al jaren mee bezig namelijk.

Kijk er naar uit om het te lezen 👍

Kan hier verder niet veel aan toevoegen trouwens. Die responsibility is inderdaad de persoon die gebruikt wordt voor intakes (volgens mij is er een hover over voor een uitleg van de responsibility, toch?) maar we geven geen exacte details weg wat de invloed precies is 🙂

Geplaatst

Het staat er inderdaad ook gewoon bij als je je cursor op Provides Youth Development Information houdt.

image.thumb.png.1b76e42354a1857019a2e3fda91125cd.png

Nu we het hier toch over HOYD's hebben: Hebben meer mensen zulke heerlijke HOYD als ik heb? Mijn voorkeursformatie, met model professional en alles wat de game aangeeft als waardevolle stats op 20

image.thumb.png.51eba82e4ff4ba65153f40291062a2b0.png

Geplaatst

Ga wederom nog maar eens een poging wagen voor deze challenge.

Het is de volgende club geworden.

1034606027_Schermopname(494).thumb.png.633db982b6f55624c7e75fa3b2dc363a.png

helaas waren er al wel wat transfers gedaan door de club.

1273393193_Schermopname(495).thumb.png.ec0b92064f749ee6a5ac806caf96c121.png