Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Win Football Manager 2023!

Wil jij straks aan de slag met de nieuwe editie van Football Manager? Let dan even op, want via deze winactie kun je een key voor FM23 bemachtigen door deel te nemen aan zo veel mogelijk van de opdrachten die komen gaan. 

Vanaf morgen zal er 7 dagen lang elke dag op een willekeurig tijdstip een opdracht worden gepost in dit topic, waar je dan een reactie op dient te geven door middel van een post met een antwoord, screenshot of afbeelding. Reageren op de betreffende opdracht kan enkel en alleen diezelfde dag als de dag waarop de opdracht geplaatst wordt. Berichten die tussen 00:01 uur van een betreffende dag en het moment van de plaatsing van een nieuwe opdracht geplaatst worden, tellen niet mee. Reageren op ‘oude’ opdrachten waarvan de deadline is gepasseerd, kan vanzelfsprekend ook niet. 

Hoe kan je winnen? Door zo veel en zo snel mogelijk te reageren op elke opdracht! Nadat de laatste opdracht geweest is zal er een loting plaatsvinden onder de deelnemers, waaronder dan één FM23-key verloot zal worden! Dus wees er elke dag snel bij en laat van je horen door te reageren op de dagelijkse opdrachten :DW: 

Note: Deelnemen is alleen mogelijk wanneer je op het moment van plaatsing van dit bericht minimaal 500 berichten hebt geplaatst op het forum van MU. 

Note 2: Stafleden van MU en users met 499 of minder berichten zijn uitgesloten van deelname bij deze winactie. 

• Antwoorden 178
  • Weergaven 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Met enig sarcasme:   https://manutd.nl/forum/topic/53899-liefdes-shit-topic/page/79/#comments

• Bedankt allemaal. Ik win zelden wat, enkel een polo van de plaatselijke badmintonclub en een stapel oude singles van de lokale omroep, dat is beiden zeker 25 jaar geleden. Ik ben er echt enorm blij me

• Ik heb een grote voorliefde voor gure regens wiens naam eindigen op 'ic'. Dat is eigenlijk begonnen met Bojan Djordic, AMLC bij Manchester United ten tijde van CM01/02 ofzo. Djordic was niet echt een

Geplaatst
  • Auteur
7 uur geleden zei MNie:

Ik moet overslaan, want hij is al aangeschaft haha of mag je hem dan weggeven aan iemand op het forum? :classic_blush:

Het staat iedereen vrij om mee te doen. Mij lijkt het persoonlijker alleen leuker om anderen mee te laten dingen als je zelf al een FM23 hebt aangeschaft  :D 

Geplaatst
  • Auteur

Opdracht 1 - Post een screen van jouw meest opzienbarende FM-prestatie inclusief een (kleine) toelichting.

(Deadline 11 oktober, 23:59 uur)

bewerkt door Fantasy

Geplaatst

Opdracht 1

image.png.aa98440622353ea9b7f0eade345ad229.png

het EK winnen met San Marino (FM 2019) ! wel via de relatief makkelijkere route m.b.v. San Marino Calcio in Italië en niet met een club uit de San Marinese competitie

bewerkt door Azpi

Geplaatst

Opdracht 1

Met Kosovo het WK winnen als onderdeel van de kleine landen challenge. Hierin ook met de club FC Prishtina de CL gewonnen.

image.png.adf5686bbd655e2cbd5c8afb32963eeb.png

Geplaatst
18 uur geleden zei Fantasy:

Note 2: Stafleden van MU en users met 499 of minder berichten zijn uitgesloten van deelname bij deze winactie. 

:cry:

Geplaatst

image.png.299b6d090371fb23e41c794135858fcd.png

Eigenlijk wil ik hier mijn hele carrière met Palermo vermelden, maar dat is geen screenshot natuurlijk. Daarom pik ik er onze eerste CL-winst uit: 0-3 tegen Liverpool met een club die ik van de krochten van het Italiaanse voetbal heb opgebouwd tot de beste club ter wereld. Ik word nostalgisch wanneer ik de namen van de spelers lees.

Geplaatst

Opdracht 1 - Post een screen van jouw meest opzienbarende FM-prestatie inclusief een (kleine) toelichting.

9cef5762d0b186da6dd7ec1baabb48cc.png

Ik wilde altijd al eens een langlopende savegame beginnen en daar leek me de kleine landen challenge wel een geschikte mogelijkheid voor. Met het idee of je een beker kan 'kopen' ben ik het project aangegaan samen met Vaduz om spelers te kunnen naturaliseren en ze uit te laten komen voor Liechtenstein. Bekende spelers hebben de overstap gemaakt omdat ze ook simpelweg net te kort komen voor hun geboorteland maar voor ons een sterspeler zijn. Doordat ik dit project wilde laten slagen heb ik FM22 overgeslagen om deze challenge met FM21 te kunnen afronden.

Toch wel dé mooiste prijs die ik (tot nu toe) heb weten te pakken en de manier waarop is natuurlijk fan-tas-tisch. De EK finale winnen van Duitsland in de 95e minuut, hoe mooi wil je het?!

Geplaatst
11 uur geleden zei Fantasy:

(Deadline 11 oktober, 23:59 uur)

Vraagje: moeten het screens van FM22 zijn of mag je ook je grote FM archief opentrekken?

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei Urbeto:

Vraagje: moeten het screens van FM22 zijn of mag je ook je grote FM archief opentrekken?

Van mij mag je ook je grote FM archief afstoffen en opentrekken (y) 

Geplaatst
22 minuten geleden zei Urbeto:

Zou anders gek zijn, dan hebben de mensen die meer behoefte hebben aan een nieuwe FM er minder recht op. Ik zou zeggen dat de mensen die FM22 en FM21 al hebben geen kans moeten maken ;c

Geplaatst
2 minuten geleden zei Chiemel:

Zou anders gek zijn, dan hebben de mensen die meer behoefte hebben aan een nieuwe FM er minder recht op. Ik zou zeggen dat de mensen die FM22 en FM21 al hebben geen kans moeten maken 

Als je FM22 niet eens hebt dan mag je gewoon geen aanspraak maken op deelname :D 

Geplaatst

Ik heb een grote voorliefde voor gure regens wiens naam eindigen op 'ic'. Dat is eigenlijk begonnen met Bojan Djordic, AMLC bij Manchester United ten tijde van CM01/02 ofzo. Djordic was niet echt een CM-heldje, zoals Aghahowa, To Madeira en noem maar op, maar ik vond zijn naam tof en hij werd een heldje in mijn eigen game.

En met FM2021 vond ik er weer eentje hoor. De beste 'ic' ooit in de naam van Vedran Stamenkovic. Ve-dran Sta-men-ko-vic. Wat een naam.

Deze gozer werd mijn projectje. Hij werd getraind, het hele elftal werd naar zijn hand gezet en alles moest wijken voor Stamenkovic. Door mijn eigen baby heb ik alles gewonnen. Nieuwe uitdaging? Nah, ik kan niet naar een andere club verkassen. Ik kan 'm domweg niet achterlaten. 

Ik speel niet met Sheffield Wednesday, ik speel met Vedran Stamenkovic.
Ik speel geen Football Manager, ik speel Football Player Manager.

image.thumb.png.99b7eb2b43017dac33e47b876e8b5f13.png

image.thumb.png.57b86b15a487ed5afb83b5831c457508.png

bewerkt door Bolderbast

Geplaatst

Al sinds een jaar of 3/4 waag ik me elk jaar aan een Youth Only Challenge. En daar gaat eigenlijk elk jaar wel iets fout. Was het bij de vorige FM niet zo dat ik een nietszeggende HSV game over mijn FC United game heen opsloeg en zo 5/6 jaar terug in de tijd moest  ( en dus niet meer in de PL zat en echt een shit load aan talenten kwijt raakte, RIP McCube) begon ik dit jaar met de Beta in Duitsland.

Ik had hem al eens in Engeland geprobeerd, al eens in Nederland. Duitsland leek me wel een leuke start. Cottbus werd het. We denderden redelijk snel naar de Bundesliga, maar op de een of andere manier ontwikkelden de spelers zich niet echt lekker.  Echt bevestigd is het nooit, maar er gingen geruchten dat er in de beta iets niet goed zat. Afijn, 30 jaar ingame naar de knoppen en besloten die game weg te leggen.

Toen gingen we naar Italie. Ik ben de naam alweer vergeten van de club, Kan ik kort maar krachtig over zijn: Volgens mij weer 30 jaar ingame en naar mijn mening zat daar weer iets niet goed. Beste speler die ik daar in 30 jaar gehad heb was met een PA van 145, iets wat ik achteraf opgezocht heb. Ik was er klaar mee.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en met wat updates vanuit SI besloot ik me er toch weer aan te wagen, ditmaal in Frankrijk bij het clubje Vendee Herbiers Football. Nooit van gehoord. Maar wat was het een reis. Ik heb jaren lang geroepen dat het verschil in deze challenge vaak gemaakt wordt door een goede, snelle voorhoede. Want zolang je er 1 meer maakt dan je tegenstander, Pak je de schaal. Toen we in 2 jaar tijd de heren Dubois, Laurence en Prince Adubokor binnen kregen die allemaal bovende de 16 scoorden, wist ik dat we los waren. 

Of in dit geval: De cup met de grote oren. Het was zon snelheidsduiveltje die het hem deed: Kingsley Laurence. Kon nog geen olifant op een afstand van 2 meter raken met een skippybal met zijn 7 afwerken, maar met 16 snelheid, 15 versnelling en 17 behendigheid was hij een plaag voor menig verdediging. We sloten zo wederom een jaar Youth Only challenge af met de ultieme beloning: 

image.jpeg.2098b416ac9eb89c2654b4eabe419791.jpeg

Dat mocht dus ook wel, want de 2 fails die me 2x 30 ingame jaren kostte waren toch wel in mijn hoofd gaan zitten. 

Geplaatst
57 minutes ago, Bolderbast said:

Ik heb een grote voorliefde voor gure regens wiens naam eindigen op 'ic'. Dat is eigenlijk begonnen met Bojan Djordic, AMLC bij Manchester United ten tijde van CM01/02 ofzo. Djordic was niet echt een CM-heldje, zoals Aghahowa, To Madeira en noem maar op, maar ik vond zijn naam tof en hij werd een heldje in mijn eigen game.

En met FM2021 vond ik er weer eentje hoor. De beste 'ic' ooit in de naam van Vedran Stamenkovic. Ve-dran Sta-men-ko-vic. Wat een naam.

Deze gozer werd mijn projectje. Hij werd getraind, het hele elftal werd naar zijn hand gezet en alles moest wijken voor Stamenkovic. Door mijn eigen baby heb ik alles gewonnen. Nieuwe uitdaging? Nah, ik kan niet naar een andere club verkassen. Ik kan 'm domweg niet achterlaten. 

Ik speel niet met Sheffield Wednesday, ik speel met Vedran Stamenkovic.
Ik speel geen Football Manager, ik speel Football Player Manager.

image.thumb.png.99b7eb2b43017dac33e47b876e8b5f13.png

image.thumb.png.57b86b15a487ed5afb83b5831c457508.png

image.thumb.png.6071f8e565c7b294136a80251a209489.png

speciaal voor jou

begint met 3 medeklinkers en eindigt op ic

Geplaatst

chuje.png.a80ebb93845c130aba96b1e51c510807.png

Spreekt voor zich. Champions League gewonnen met Youth Only bij mijn geliefde Zawisza. Voor het idee, ik ben gepromoveerd vanaf het 4e niveau. Recordkampioen in Polen, Champions League paar keer gepakt en het WK gewonnen met jeugd only

Geplaatst

Opdracht 1: Met Colchester de Premier League, de FA Cup, de Champions League en de Community Shield in één seizoen winnen. 

image.thumb.png.8a61e4672f0c0d0fe8153632ed644085.png

bewerkt door aron24

Geplaatst
5 minutes ago, Zawisza said:

chuje.png.a80ebb93845c130aba96b1e51c510807.png

Spreekt voor zich. Champions League gewonnen met Youth Only bij mijn geliefde Zawisza. Voor het idee, ik ben gepromoveerd vanaf het 4e niveau. Recordkampioen in Polen, Champions League paar keer gepakt en het WK gewonnen met jeugd only

in welk jaar is je dat gelukt? Chapeau hoor!

is het trouwens toegestaan/de bedoeling/ dat je reageert op andermans posts of moet je alleen de opdracht posten?

bewerkt door Azpi

Geplaatst

Opdracht 1:

De winst van de CL met BFC Dynamo. Opgewerkt van het vierde niveau van Duitsland naar de CL-winst in 2032, samen met nog eens 3 prijzen.

image.png.569ea8e513170e18b16c8bd3326488a1.png

bewerkt door Willem