Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 27,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio Als je aan d

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mi

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio, @Satioz Als

Geplaatst

Wederom goed gepresteerd en in Europa een kans om verder te bekeren. Dortmund is niet de eenvoudigste tegenstander, hopelijk kun je in Duitsland de schade beperkt houden (of stunten :D.) 

Geplaatst

Sterke fase achter de rug! Dortmund lijkt mij een mooie test, hopelijk weet je nog een ronde verder te komen

Geplaatst

Je hebt op zich een aardige maand achter de rug denk ik zo. Helaas niet door in de CL, maar als ik kijk naar deze opzet wordt het ook wel heel erg lastig. 

Geplaatst

Prima resultaten hoor.

Ik snap nog niet al teveel van dat CL-concept. Dortmund is een lastige, maar geen onhaalbare tegenstander.

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @delichris@MNie@ElMarcos, @Al Veni, @Tim', @Titan, @Marius, @DGremlin en @Djurovski! Leuk dat de meningen over Dortmund zo ver uiteen lopen, wie er gelijk heeft zien jullie in de update vandaag. Ook wil ik hier nog wel een keer (proberen) het nieuwe CL format uit te leggen. De ploegen worden verdeeld in 4 potten van 9 ploegen (hoe precies geen idee, als iemand dat weet vul mij vooral aan). Je hebt tegen thuisduel en een uitduel tegen ploegen uit alle potten, dus 8 duels in totaal. Aan de hand van de ranglijst na 8 duels wordt de top 8 vrijgeloot en direct geplaatst voor de laatste 16. De nummers 9 tot en met 16 worden vervolgens geloot tegen een ploeg die 17e tot en met 24e is geworden. De 8 winnaars van deze tussenronde worden bij de laatste 16 dan weer gekoppeld aan een ploeg uit de top 8 van de ranglijst. Daarna vervolgt de CL zijn weg weer zoals normaal. Als er nog vragen zijn laat het maar weten. Nu dat uit de weg is komt de update. Zoals gemeld is het tijd voor het tweeluik tegen Dortmund en daarnaast staat ook de kraker tegen Benfica op het programma. Het andere competitieduel is op bezoek bij Braga, waar eerder dit seizoen nog van verloren werd in eigen huis. Kortom, een spannende serie wedstrijden en dus veel plezier!

041.png.e29f76c6b13b20e6f86452c3910eb7f2.png

Geplaatst

Hoewel het onderling resultaat tegen Benfica het gewenste resultaat oplevert lijkt het gaat veel te groot en mag je je richten op de tweede plek. Maar wie weet, de bal is rond!

Geplaatst

Wat een geweldige maand! Ondanks dat het op zich de titelstrijd geen nieuw leven meer zal inblazen zal de zege tegen Benfica ongelofelijk veel deugd doen! Dat je dan ook nog eens Braga klopt terwijl je met sprekend gemak Dortmund uit de CL knikkert maakt het er alleen maar mooier op. Benieuwd wie de volgende tegenstander wordt.

Geplaatst

Bedankt voor de uitleg. Ik geloof dat ik de nieuwe CL eindelijk begrijp. De ronde nu overleefd en heel benieuwd naar de loting voor de volgende. Ook twee belangrijke overwinningen in de competitie, die je mogelijk iets dichter bij Benfica gaan brengen.

Geplaatst

Zo, dat is nog eens een lekkere maand. Twee keer winnen van Dortmund en in de competitie ook nog van twee toppers. Je had even wat aanlooptijd nodig, maar bent nu goed in vorm hoor!

Geplaatst

Keurig zeg, twee keer van Dortmund winnen met 3-1 én Benfica eindelijk weer eens aan de kant zetten in de competitie. Dan nog even uit bij Braga winnen. Het momentum ligt nu volledig bij Porrto!

Geplaatst

Heerlijke resultaten zeg! Balen dat je overwinning op Benfica bij hen geen slechte reeks heeft opgeleverd.

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @delichris@MNie@ElMarcos, @Al Veni, @Tim', @Titan, @Marius, @DGremlin en @Djurovski! Het gaat zeker opeens heel goed dus bedankt voor alle felicitaties. Het momentum ligt zeker aan mijn kant maar aangezien Benfica op mijn overwinning na geen punten heeft laten liggen wordt de titel een heel moeilijk verhaal. Zeker omdat het onderling resultaat ook in mijn nadeel is (1-0 in Lissabon, 2-1 in Porto). De loting voor de CL is ondertussen geweest en PSG is de tegenstander. De heenwedstrijd staat vandaag op het programma, daarnaast drie competitieduels waarin hopelijk afstand genomen wordt van Sporting en het gat naar Benfica verkleind. Veel plezier!

PS: Ook vanaf hier wil ik @Marius en @Titan feliciteren met hun uitverkiezing voor IDS! Daarnaast wil ik @Bogatyr bedanken voor zijn stem op deze novelle, iets wat ik niet verwacht had maar zeker niet minder leuk is.

042.png.f08c846ad14cebde79129b048412a724.png

Geplaatst

Je hebt de tweede plek stevig in handen en je kruipt langzaam richting Benfica. Vermoedelijk komt de eindsprint te laat, maar op deze manier zorg je dat ze niet kunnen verslappen.

Geplaatst

Een uitstekende maand opnieuw. De prestatie tegen PSG mag zeker knap genoemd worden, al zou het een huzarenstukje zijn om nu met de overwinning te gaan lopen in Parijs.

Geplaatst

Een 1-1 tegen PSG is behoorlijk netjes, al is de return natuurlijk nog lastig genoeg. En in de competitie opnieuw foutloos, dit gaat top!

Geplaatst

De mooie serie wedstrijden heb je een vervolg weten te geven. PSG op 1-1 houden is prima, goed voor het vertrouwen van de spelers dat ze er niet afgaan tegen zo'n grootmacht.