Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Frank de Boer als manager bij Feyenoord? Cristiano Ronaldo als scout bij FC Barcelona? Deel hier je opvallende screenshots uit jouw FM-save!

• Antwoorden 238
  • Weergaven 12,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In speelde de return gewoon met de basiself... Na de 5-0 werd ik toch wel zenuwachtig  

• Wat houd ik toch van het Franse bekertoernooi. We mogen het gaan opnemen tegen Association Jeunesse de Petite-Ile. An sich natuurlijk al een schitterende clubnaam, maar ze komen van Réunion    

• Probeer zijn naam te typen met ogen dicht.

Geplaatst

Oh wacht nu zie ik wat er opvallend aan is, Jesus hattrick tegen zijn oude club:classic_ninja:;c:mrgy:

Geplaatst
4 uur geleden zei Fantasy:

Lekkere apotheose wel dit  

image.png.d34684ad9b68dec4b98f453c6795857f.png

Ga eens even minuten maken met Bastia! #novelle

Geplaatst

Club in Japan... Mag je alleen naartoe als je een lintworm met je meedraagt 

Schermafbeelding 2022-11-02 213710.jpg

Geplaatst

Vind opvallend omdat beide gelijkwaardige teams zijn, zulke score zie je maar zelden, en verliezen team heeft al wel eens CL gewonnen:classic_ninja:

20221103184751_1.jpg

Geplaatst

d8407fc39836332829d52cd1640ad63e.png

Ajax was er in de 1/8 finale eruit en ik als Feyenoord en Psv allebei in de halve finale.

Geplaatst
  • Auteur

Wat houd ik toch van het Franse bekertoernooi. We mogen het gaan opnemen tegen Association Jeunesse de Petite-Ile. An sich natuurlijk al een schitterende clubnaam, maar ze komen van Réunion :mrgy: 

image.png.6af210fc7dc73eede7fc10c7c21024d0.png

Even vijftien uur vliegen voor een bekerpotje haha

Geplaatst
12 minuten geleden zei Fantasy:

Wat houd ik toch van het Franse bekertoernooi. We mogen het gaan opnemen tegen Association Jeunesse de Petite-Ile. An sich natuurlijk al een schitterende clubnaam, maar ze komen van Réunion :mrgy: 

image.png.6af210fc7dc73eede7fc10c7c21024d0.png

Even vijftien uur vliegen voor een bekerpotje haha

Als je verliest is het even een domper.

Geplaatst

Leuk dat mijn speler tot talent van het jaar verkozen is. Maar sinds wanneer tel je nog als talent op 29 jaar :classic_blink:

image.png.2c1a159c77e3c489207551bc8dd65fed.png

bewerkt door Messidona

Geplaatst

Volgens mij is het de eerste keer dat ik in FM een Nederlandse club de finale zie halen van de CL (zonder dat ik zelf invloed had). Alle Europese competities zijn niet geselecteerd in deze game.

image.thumb.png.c8b512be4ed7a28642ccf7e630e6a5f7.png

Geplaatst

Dat zou toch fantastisch zijn? Gestopt als international, maar omdat hij op het tweede niveau in Noorwegen lekker op dreef is alsnog weer voor Peru uitkomen. Gozer is 39.. 

359590975_Schermafbeelding2022-11-20om10_56_04.thumb.png.28c5a1b9e2f298c3b5aae37b477f4587.png

Geplaatst

Wat een bizar slechte nummer 18 zeg. Iemand ooit zo'n slechte nummer laatst gehad? 31x verliezen van de 34 en slechts 1 winst. Gent overigens ook bizar slecht voor hun doen.image.thumb.png.9de7dea3ce9853ea4a8c865b2e90c631.png

Geplaatst
Op 18-11-2022 om 16:04 zei Messidona:

Leuk dat mijn speler tot talent van het jaar verkozen is. Maar sinds wanneer tel je nog als talent op 29 jaar 

image.png.2c1a159c77e3c489207551bc8dd65fed.png

Slechte vertaling denk ik..want volgens mij gaat de prijs naar beste rookie of debutant in de Ligue 1 ;)