Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 238
  • Weergaven 12,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• In speelde de return gewoon met de basiself... Na de 5-0 werd ik toch wel zenuwachtig  

• Wat houd ik toch van het Franse bekertoernooi. We mogen het gaan opnemen tegen Association Jeunesse de Petite-Ile. An sich natuurlijk al een schitterende clubnaam, maar ze komen van Réunion    

• Probeer zijn naam te typen met ogen dicht.

Geplaatst

image.thumb.png.655b1346a5421d86f619368350397814.png

Ook wel een leuke vanaf Martinique. Hier krijg je kennelijk 4 punten per overwinning, 2 punten per gelijk spel en 1 punt voor een verlies. Lekker hoor :P 

Geplaatst
24 minuten geleden zei Lazy:

image.thumb.png.655b1346a5421d86f619368350397814.png

Ook wel een leuke vanaf Martinique. Hier krijg je kennelijk 4 punten per overwinning, 2 punten per gelijk spel en 1 punt voor een verlies. Lekker hoor  

Ah. In Nieuw Caledonie was dit ook.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Djurovski:

Prima dan mag je daar de komende tijd blijven zitten 

IMG-20230126-WA0014.jpeg

Met Deportivo aan het strijden zie ik! Leuk ik zit zelf in 2028/2029 in LaLiga

Geplaatst
2 minuten geleden zei mdt:

Met Deportivo aan het strijden zie ik! Leuk ik zit zelf in 2028/2029 in LaLiga

Klopt. Is een estafette game. Zijn nog in seizoen 1

Geplaatst

Als je niet zoveel competities in hebt geladen is die Youth League echt fucked up..

image.thumb.png.7a485bcab687b1256d9a5e78c1d87d1f.png

Dit is dus met KF Albpetrol uit Albanië. En nee, die zijn niet zo goed. Zeker de -18 niet.

Geplaatst

Ja joh, we krijgen een nieuw stadion, 60 kilometer verderop. 

Het huidige stadion heeft plek voor 1000 man en er komen 55 gemiddeld...

edit: Ik heb er niet zelf om gevraagd.

Naamloos.thumb.png.ff42db523af6eb1cd58a028c8538467a.png

Geplaatst

Ons stadion, de Ghelamco Arena, wordt uitgebreid. Joepie, 10.000 plaatsen erbij. Dat betekent tijdelijk verhuis... naar het Mbo Mpenza stadion dat in 2024 gebouwd is in Brugge en weer geen teams in gehuisvest zijn?! Wat?  Cercle en Club Brugge spelen voor alle duidelijkheid nog in het Jan Breydelstadion. Bij teams zijn enkel wij nu aangewezen. 63.000 plaatsen ook, dubbel zo groot als Jan Breydel maar ongebruikt dus door de 2 lokale eersteklassers :/

image.thumb.png.821121ff642bd100dc1b55d2831c029d.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Messidona:

Ons stadion, de Ghelamco Arena, wordt uitgebreid. Joepie, 10.000 plaatsen erbij. Dat betekent tijdelijk verhuis... naar het Mbo Mpenza stadion dat in 2024 gebouwd is in Brugge en weer geen teams in gehuisvest zijn?! Wat?  Cercle en Club Brugge spelen voor alle duidelijkheid nog in het Jan Breydelstadion. Bij teams zijn enkel wij nu aangewezen. 63.000 plaatsen ook, dubbel zo groot als Jan Breydel maar ongebruikt dus door de 2 lokale eersteklassers :/

Een Mbo Mpenza stadion in Brugge. :cab:

Geplaatst
3 uur geleden zei Messidona:

Een stadion met dak en 63.000 plaatsen, en dat in België! En met die naam dan nog 🤦‍♂️
Proficiat met de uitbreiding van de Ghelamco trouwens!

Hier werd Sclessin uitgebreid met 8.000 plaatsen extra 👍

Geplaatst

image.thumb.png.1c5256487c3427ffa4d262d95ab7e63b.pngDit is wel het meest bizarre wat ik ooit heb meegemaakt in FM. In de zomer Bergwijn verkocht voor 47 miljoen, want het was toch een bankspeler die niet meer veel beter wordt. Wordt hij dezelfde zomer nog verkocht voor 2,4(!!!) miljoen aan Juventus. Hoe bizar is dit dan? Het feit dat het voor dat bedrag is en dezelfde zomer.

Geplaatst
1 uur geleden zei JoelAjax:

image.thumb.png.1c5256487c3427ffa4d262d95ab7e63b.pngDit is wel het meest bizarre wat ik ooit heb meegemaakt in FM. In de zomer Bergwijn verkocht voor 47 miljoen, want het was toch een bankspeler die niet meer veel beter wordt. Wordt hij dezelfde zomer nog verkocht voor 2,4(!!!) miljoen aan Juventus. Hoe bizar is dit dan? Het feit dat het voor dat bedrag is en dezelfde zomer.

Vast een of ander vaag FFP-dealtje tussen Chelsea en Juventus ;c Zou me van die clubs nou niks verbazen ;c

Geplaatst
  • Auteur

image.png.d12e0e03999c7c2f2af4881c5c203bb7.png

Nog zoiets :cab: En dan naar Aris Saloniki ook dat 61 miljoen neer telt :cab: 

Edit oh Aris is wel overgenomen door een over andere Zuid-Koreaanse tycoon die veel er geld in pompt. Maar dan nog :-D 

Geplaatst

Of ik de FA Cup finale wil uitstellen :classic_blink: Het gaat om 4 jonkies die in de basis stonden, juist om spelers te sparen voor de finale

Naamloos.thumb.png.f8e96ca0b0be003ade4f478dd431fe51.png