Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Sign-Up] De nieuwe generatie spelersmakelaars

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 548
  • Weergaven 13,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• chrisje1993
    chrisje1993

Vandaag is de laatste dag om je portefuille te vergroten met de 5 miljoen. Hieronder alle spelers die tot nu toe gekozen zijn deze ronde en bij wie ze zitten.   @Jeroen. Cher Ndour

• chrisje1993
    chrisje1993

We gaan door met de tweede keuze die jullie hebben. Dit keer mogen jullie weer een nieuw talent aan je portefuille toevoegen. Hieronder vinden jullie weer de screens van de spelers. De laatste 2 spele

• chrisje1993
    chrisje1993

En ook het tweede halfjaar van het seizoen is weer voorbij. Wie hebben nog een transfer gemaakt?   - Josip Stanisic is voor €3.800.000 van Bayern München naar Olympique Lyon gegaan. @Jeroen.

Geplaatst
  • Auteur

lAkk60v.png

Jullie hebben dit keer twee mogelijkheden om je spelersbestand aan te vullen. Dit zal op twee verschillende mogelijkheden gaan. We beginnen met de eerste mogelijkheid:

WK Special

Jullie hebben nu als eerste de keus om een speler te kiezen die momenteel actief is op het WK. Hier zit wel een kleine maar achter, namelijk: Op het moment dat iemand een speler van bv. Nederland gekozen heeft dan mag NIEMAND anders een speler van Nederland kiezen. Ik ben van mening hierbij dat iedereen zeker de mogelijkheid heeft om prima speler toe te voegen. We zijn namelijk met 23 man en er zijn 32 landen actief op het WK. De volgorde van kiezen word bepaald door de waarde die jullie in jullie portefuille hebben zitten. De persoon met de laagste waarde heeft dit keer de 1ste keuze. Zelf zal ik ook gaan beginnen met mijn eigen portefuille. Ik heb wel laatste keuze voorlopig. Hieronder vind je de volgorde en vergeet de persoon onder je niet te taggen als je gekozen hebt.

Volgorde:

1. @Svenpunt €14.000.000

2. @neva €14.610.000

3. @Brozai €16.200.000

4. @Djurovski €23.925.000

5. @FlyD €25.250.000

6. @Kevinoz87 €25.750.000

7. @Fantasy €27.000.000

8. @jenskee €27.240.000

9. @nasje92 €27.900.000

10. @Renato €29.000.000

11. @Aaron21 €29.516.000

12. @Kyrill €31.100.000

13. @Bogatyr €31.700.000

14. @Oerlie €32.350.000

15. @Netzwerk €35.700.000

16. @LouisPSV €41.000.000

17. @Blom €44.600.000

18. @Jeroen. €45.000.000

19. @DGremlin €46.500.000

20. @Copywriter €47.700.000

21. @PatjePauw €48.600.000

22. @aron24 €59.900.000

23. @Schrans €80.600.000

24. @chrisje1993

Iedereen heeft maximaal 24 uur de tijd om zijn keuze te maken. Is deze tijd verstreken mag de volgende persoon alvast kiezen. Je mag dan nog ten alle tijden tussendoor je keuze maken, maar je loopt wel de kans dan dat er iemand je voor is geweest met een speler van een bepaalde nationaliteit. @Svenpunt mag nu beginnen met kiezen.

Geplaatst

Meer dan verdubbeld kwa waarde met het toevoegen van die ene speler en een jaartje verder met twee transfers. Achtiende keus zal nog genoeg moois kunnen opleveren denk ik.

Geplaatst
  • Auteur
53 minuten geleden zei Copywriter:

Als nummer 20 kiezen benieuwd wat er over blijft. Het zal in ieder geval geen speler van Quatar worden. 

@chrisje1993 ik moest 2x lezen voordat ik de beperking begreep. Misschien iets duidelijker omschrijven? 

Hoe zou ik dat duidelijker kunnen beschrijven dan?

Geplaatst
1 uur geleden zei chrisje1993:

Hoe zou ik dat duidelijker kunnen beschrijven dan?

Als een speler van een land gekozen is mag er niemand meer van dat land gekozen worden .

Geplaatst
2 uur geleden zei Copywriter:

Als nummer 20 kiezen benieuwd wat er over blijft. Het zal in ieder geval geen speler van Quatar worden. 

@chrisje1993 ik moest 2x lezen voordat ik de beperking begreep. Misschien iets duidelijker omschrijven? 

Je kiest een willekeurige speler die op het WK aanwezig is met zijn land. Eens een land gekozen is door een deelnemer is dit nietmaar kiesbaar voor de rest dus m.a.w. elk land kan maar eenmaal gekozen worden.

Geplaatst
  • Auteur
3 uur geleden zei LouisPSV:

Mooi, maar er staat dat er twee keuzes zijn. Voorlopig is alleen nog maar de WK Special uitgelegd, of komt de andere keuze later?

Andere keuze komt later.

Geplaatst

Mag ik nog een toevoeging vragen? Maak even een lijstje met je eigen username, de speler die je wil én het betreffende gekozen land waarvoor die speelt :D 

Svenpunt - Bellingham - Engeland

neva - Moukoko - Duitsland

Brozai - … - …

Geplaatst

Svenpunt - Bellingham - Engeland

neva - Moukoko - Duitsland

Brozai - Mbappe - Frankrijk

Wat als iemand anders de gekozen speler al bezit en hoe kan je dit nagaan?

@Djurovski

Geplaatst
  • Auteur

Djurovski - Alexis Mac Allister - Argentinië

Geplaatst

Djurovski - Alexis Mac Allister