Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM23/SIGN-UP] Coefficientenpolonaise Hollandaise

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Blom:

Lijstje:
1. Kyrill 
2. Thymen
3.
4. Blom
5. Aron24
6. Djurovski 
7. Svenpunt
8. Chrisje1993
9. Oerlie
10.Nasje92 
11.Copywriter
12. 007mark
13. Fantasy
14. Aaron21
15.
16.
17. Geppiej
18. 

Lijstje klopt niet, ik stond al op 4.

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 37,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mededeling   Zoals sommigen wellicht is opgevallen waren de updates de afgelopen weken niet heel constant en dat heeft te maken met het feit dat ik toch nog niet helemaal af ben van mijn med

• Screens zijn geupdate, dus jullie kunnen tactieken opsturen. Opstellingen zijn nog steeds optioneel. Volgens mij heb ik van PSV, AZ, RKC en FC Utrecht inmiddels nieuwe tactieken ontvangen. Als ik geen

• Voorbereiding - deel 2   Het tweede deel van de voorbereiding met voor een drietal ploegen al hun eerste serieuze krachtmeting, waarbij ook de eerste prijs van het seizoen is uitgereikt. Maa

Geplaatst

Lijstje:
1. Kyrill 
2. Thymen
3.Netzwerk
4. LouisPSV
5. Aron24
6. Djurovski 
7. Svenpunt
8. Chrisje1993
9. Oerlie
10.Nasje92 
11.Copywriter
12. 007mark
13. Fantasy
14. Aaron21
15. Fabian. 
16.
17. Geppiej
18. 

tof initiatief!

Geplaatst

Excuses heb ik niet goed opgelet.

Lijstje:
1. Kyrill 
2. Thymen
3.Netzwerk
4. LouisPSV
5. Aron24
6. Djurovski 
7. Svenpunt
8. Chrisje1993
9. Oerlie
10.Nasje92 
11.Copywriter
12. 007mark
13. Fantasy
14. Aaron21
15. Fabian. 
16.
17. Geppiej
18.  Blom

bewerkt door Blom

Geplaatst
  • Auteur

Start Transferperiode

Het is tijd om te beginnen met de transferperiode. Ik ga uit van een transferperiode van 1 week, mocht je al eerder klaar zijn met je transfers, dan mag je deze periode ook al gebruiken om je tactiek in te sturen.

Allereerst willen jullie natuurlijk weten waar jullie trainer zijn geworden en wat het budget is. De verdeling is als volgt:

1. SC Cambuur / @Kyrill / 5.000.000
2. Go Ahead Eagles / @Thymen / 5.000.000 
3.
FC Volendam / @Netzwerk / 3.000.000
4. Fortuna Sittard / @LouisPSV / 3.000.000
5.
FC Utrecht / @aron24 / 12.000.000
6. Feyenoord / @Djurovski / 15.000.000
7. RKC Waalwijk / @Svenpunt / 5.000.000
8. FC Groningen / @chrisje1993 / 10.000.000
9. NEC / @Oerlie / 7.000.000
10. FC Emmen / @nasje92 / 3.000.000
11. Ajax / @Copywriter / 15.000.000
12. SC Heerenveen / @007mark / 10.000.000
13. PSV / @Fantasy / 15.000.000
14. AZ / @Aaron21 / 12.000.000
15. Sparta / @Fabian. / 7.000.000
16. Vitesse / Kelvin / 10.000.000
17. FC Twente / @Geppiej / 12.000.000
18. Excelsior / @Blom / 3.000.000

Hier nogmaals de uitleg mbt transfers, deze is ook terug te vinden in de openingspost samen met de screens van de selecties van alle 18 ploegen. Twee belangrijke toevoegingen zijn: Blessures worden aan het begin verwijderd, dus bijvoorbeeld blessures van Karlsson, Madueke en Boscagli zijn niet van toepassing. Dit geldt ook voor aankopen. Blessures die worden opgelopen in het seizoen blijven uiteraard wel staan. 

Onderstaande clubs hebben de mogelijke om de genoemde spelers terug te halen van verhuur (dit zijn alle spelers die niet zijn verhuurd aan een andere Eredivisie-club). Bij geen reactie zal de speler actief blijven bij de club waar hij aan verhuurd is.

Ajax: Naci Unuvar, Mohamed Daramy, Max de Waal, Victor Jensen
AZ: Mees Bakker, Tijs Velthuis, Jelle Duin
Excelsior: Michael Chacon
FC Groningen: Romano Postema
Feyenoord: Christian Conteh, Aliou Balde, Naoufal Bannis, Denzel Hall, Robert Bozenik, Lennard Hartjes en Thijs Jansen
FC Utrecht: Mohamed Mallahi, Joshua Mukeh
FC Volendam: Koen Blommestijn
NEC: Joep van der Sluijs, Thibo Baeten
PSV: Maximiliano Romero, Timo Baumgartl, Bruma
RKC: David Min
SC Heerenveen: Joaquin Fernandez
Sparta: Charles Andreas Brym
Vitesse: Dominik Oroz, Daan Huisman

Spoiler

Transfers

Inkomende Transfers

Er zijn twee manieren om spelers te kopen:

1.       Onderling handelen met andere clubs/managers uit de competitie, dit kan via het topic of via PM. Let wel! Een transfer is pas officieel als een van de twee managers de transfer in een pm naar de organisatie en de andere partij stuurt met daarin de betreffende speler, de clubs en het bedrag.

2.       Elk team mag onbeperkt spelers van buiten de Eredivisie aantrekken op basis van de waarde op de site transfermarkt.nl. Maar bij elke transfer wordt de volgende speler voor de eerste speler betaal je 100% van zijn waarde, bij de 2e 150% en bij de 3e 200%, etc.  Voorbeeld als jij als Ajax zijnde graag wat spelers wil terughalen en je begint met Donny van de Beek dan betaal je voor hem gewoon zijn waarde op de site van 20 miljoen, als je vervolgens ook Ziyech wil oppikken betaal je 17 miljoen * 1,5 = 25,5 miljoen en als je daarna besluit om ook Neres te halen dan betaal je 22 miljoen x 2 = 44 miljoen.

Voor spelers uit de eerste divisie is het ten alle tijde 100%

Voor transfervrije spelers geldt de prijs van 0, maar hier zit een maximum op van drie spelers.

Dit om onderling onderhandelen te bevorderen, maar om het ook mogelijk te maken voor topclubs om zich te versterken. Een kleine tip van de organisatie het loont dus om te beginnen met je duurste geplande aankoop.

Uitgaande Transfers

Er zijn ook twee manieren om spelers te verkopen:

1.       Onderling handelen met andere clubs/managers uit de competitie, dit kan via het topic of via PM. Let wel! Een transfer is pas officieel als een van de twee managers de transfer in een pm naar de organisatie en de andere partij stuurt met daarin de betreffende speler, de clubs en het bedrag.

2.       Spelers verkopen aan clubs buiten de eredivisie: je kan biedingen krijgen vanuit het buitenland (deze krijg je vanzelf te horen als hier sprake van is) en je kan kiezen om een speler op de transferlijst te zetten. Deze zal dan zo snel mogelijk voor een bedrag worden verkocht dat in de buurt komt van de waarde van de betreffende speler op transfermarkt.nl

bewerkt door Kelvin

Geplaatst
  • Auteur

In de openingspost is nu ook het onderstaande overzicht te zien met alle transfers per club en een lijstje met de spelers gekozen van buitenlandse clubs of transfervrij (voor de mensen die de zoekfunctie gebruiken)

cfb3300abdc0819680f3e7fbeaffc293.png

4abec5c120feebab627f9182e2dcda83.png

Geplaatst
  • Auteur
5 minuten geleden zei nasje92:

Vraagje:

Spelers zonder club hebben op transfermarkt.nl wel een waarde. Deze spelers kunnen dus wel transfervrij gehaald worden?

Yes

Geplaatst
11 minuten geleden zei Copywriter:

@Kelvin transferbudget is 15 miljoen voor Ajax wel heel optimistisch om te roepen dat je Ziyech terug kan halen marktwaarde 17 miljoen :cry:

Je bent Ajax ,kan je toch wel wat spelers hier verkopen aan andere managers van dit forum ;)

Als jij met Ajax niet voor 2 miljoen aan anderen hier kan verkopen, doe je toch echt iet fout. X

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Je bent Ajax ,kan je toch wel wat spelers hier verkopen aan andere managers van dit forum

Als jij met Ajax niet voor 2 miljoen aan anderen hier kan verkopen, doe je toch echt iet fout. X

Laat maar weten wie je op het oog hebt.  Bij Ajax zijn sommige spelers te koop, Verhuren doe ik niet 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Copywriter:

Laat maar weten wie je op het oog hebt.  Bij Ajax zijn sommige spelers te koop, Verhuren doe ik niet 

Wat kan jij tegen over Van Ginkel zetten die ik eventueel voor 1 miljoen kan krijgen?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Wat kan jij tegen over Van Ginkel zetten die ik eventueel voor 1 miljoen kan krijgen?

Je zoekt dus een middenvelder ? 

@Kelvin de onder 18 en B selectie kunnen toch ook verkocht worden? 

bewerkt door Copywriter

Geplaatst
Zojuist zei Copywriter:

Je zoekt dus een middenvelder ? 

Ja

Hoe sta je tegenover vertrek van Fitz JIm bijvoorbeeld?

Geplaatst

Spelers als Drommel, Vertessen, Saibari en van Ginkel zijn over te nemen teab. Eventueel anderen ook, maar dan alleen tegen echt schappelijke boden.