Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

TCM23

Download the TCM23 Logopack, Megapack of 69.000 clubs and competitions logos for Football Manager 2023!

This is the 10th edition of the TCM Logos Megapack for Football Manager.
After more than 3,8 Millions downloads for previous versions, we want to offer more!
Adopt the brilliant TCM23 Logo megapack for Football Manager 2023 by TCMLogos.com.

Megapack : 232 Nations : 62711 Clubs + 5744 Competitions + 528 Miscellaneous = 68983 LOGOS
Africa : 3507 Clubs – 234 Competitions
North America : 3730 Clubs – 340 Competitions
South America : 4578 Clubs – 306 Competitions
Asia: 6900 Clubs – 916 Competitions
Europa : 43517 Clubs – 3591 Competitions
Oceania : 479 Clubs – 93 Competitions
+ Confederations, Federations, International Competitions & Flags.

Citaat

Club logos are registered trademarks and/or copyright material owned by the respective football clubs.
This graphic pack is only intended for personal use within the game.
Warning: The Manchester United logo is not present in this pack for image rights issues.

Download TCM23

Geplaatst

Weet er toevallig iemand hoe je bepaalde logo's aan dit logopack kan toevoegen/veranderen? Ik heb gemerkt dat er voor een club een oud logo wordt gebruikt en ik zou dit graag willen veranderen. 
Alvast bedankt! 

Geplaatst
9 uur geleden zei Jan Jansen:

Weet er toevallig iemand hoe je bepaalde logo's aan dit logopack kan toevoegen/veranderen? Ik heb gemerkt dat er voor een club een oud logo wordt gebruikt en ik zou dit graag willen veranderen. 
Alvast bedankt! 

Juiste logo maken/zoeken en die de naam geven van het bestaande logo die niet klopt. Even in het spel reloaden en klaar.

Geplaatst
43 minuten geleden zei Mordurette:

Juiste logo maken/zoeken en die de naam geven van het bestaande logo die niet klopt. Even in het spel reloaden en klaar.

Bedankt voor de hulp! Is er een manier om de nummer (=naam) van het bestaande logo snel terug te vinden? Het is anders onbegonnen werk om tussen alle logo's te zoeken in het mapje.. :) 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Jan Jansen:

Bedankt voor de hulp! Is er een manier om de nummer (=naam) van het bestaande logo snel terug te vinden? Het is anders onbegonnen werk om tussen alle logo's te zoeken in het mapje.. :) 

Als je bij je instellingen in FM bij 'Interface' de optie aanvinkt voor 'Scherm-id's in titelbalk weergeven', dan zou je bij het profiel van de club de FM-ID moeten zien. Waarschijnlijk heeft het logo dat nummer als bestandsnaam.

Geplaatst

Hoi, Hoe pak je de pakket uit van logopack voor MacBook ? moet ik een speciale app hebben om 't uit te pakken ? kan iemand mij de stappen vertellen ? ik heb de megapack van de logo's gedownload. Elke hulp is welkom. 

Groet, 

Harun.

Geplaatst
1 uur geleden zei HK42:

Hoi, Hoe pak je de pakket uit van logopack voor MacBook ? moet ik een speciale app hebben om 't uit te pakken ? kan iemand mij de stappen vertellen ? ik heb de megapack van de logo's gedownload. Elke hulp is welkom. 

Groet, 

Harun.

https://apps.apple.com/us/app/the-unarchiver/id425424353?mt=12 - Unarchiver gebruiken.

Geplaatst
20 uur geleden zei HK42:

Geeft aan dat het met unarchiver de bestand niet kan uitpakken..

Geeft aan dat je met die app niet kan uitpakken. 

Dat is gek want het is een rar bestand en die kun je met Unarchiver uitpakken.

Geplaatst
  • Auteur

Hallo. Excuses voor de late reactie, wegens vakantie. Dus ik ken Apple niet, maar het is inderdaad een .rar-bestand, dus ik denk dat elke extractor op Mac het werk zou moeten doen. Ik heb geen feedback gekregen over een probleem met de Macs. Ik hoop dat het je is gelukt om uit te pakken en te installeren. (bedankt Google translate ;) )

Geplaatst

Megapack is briljant! Tegenwoordig toch een stuk moeilijk om een goed logopack te vinden, maar hier zelfs in divisie 9 in Noorwegen zitten vrijwel alle logo's er nog in. 

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Djordison:

Megapack is briljant! Tegenwoordig toch een stuk moeilijk om een goed logopack te vinden, maar hier zelfs in divisie 9 in Noorwegen zitten vrijwel alle logo's er nog in. 

Thank you for this testimonial which always pleases.
We do our best to offer as many logos as possible, in good quality and the depth of each country is linked to the contributors who take time to find and send me the logos. Glad it's fun then!

Geplaatst

Ik ben compleet nieuw met FM. Ik heb deze pack gedownload en uitgepakt met Unachiver. Vervolgens heb ik deze in de Football Manager 2023-map geplaatst en iets aangepast in de instellingen van FM, maar de logo's lijken niet te laden. Waar kan dit aan liggen?

Geplaatst
  • Auteur
Op 23-7-2023 om 01:25 zei Achterhoeker:

Ik ben compleet nieuw met FM. Ik heb deze pack gedownload en uitgepakt met Unachiver. Vervolgens heb ik deze in de Football Manager 2023-map geplaatst en iets aangepast in de instellingen van FM, maar de logo's lijken niet te laden. Waar kan dit aan liggen?

This could be due to many things, but as long as the installation instructions are followed correctly, there are normally no problems. I would need screenshots of the different installation folders to detect where the problem is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]