Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

7f8fc02b6c6c4666ceca020b103a103d.jpg

De DF11 Facepack is een must have om je Football Manager save een realistischer gevoel te geven! Net als afgelopen jaar (via de website) bieden we ook dit jaar de DF11 Facepack weer aan via Managers United.

Het Megapack

Het Megapack is het startpunt om een jaarlang gebruik te kunnen maken van het Facepack inclusief de updates.

Het megapack bevat meer dan 185.000 foto's.

Klik hier om het megapack (juli 2022) te downloaden.

Update pack

Op de eerste dag van een nieuwe maand zal DF11 Faces een update uitbrengen met nieuwe faces. Om je game up to date te houden raden we je aan om elke maand het pack te updaten!

Klik hier voor de overzichtspagina van alle updates.

Update 1: Augustus (Mediafire)

Update 2: September (Mediafire)

Update 3: Oktober (Mediafire)

Update 4: November (Mediafire)

Update 5: December (Mediafire)

Update 6: Januari (Mediafire)

Update 7: Februari (Mediafire)

Update 8: Maart (Mediafire)

Update 9: April (Link).

Update 10 : Mei (Link).

Instructies

Het installeren van dit facepack kan best verwarrend zijn. Daarom is het raadzaam om eerst de instructies en installatiegidsen goed door te lezen (zie link hieronder). Je start met het downloaden van het megapack en daarna download je de maandelijkse updates. Bij het downloaden van de maandelijkse updates dien je er rekening mee te houden dat je deze in de juiste volgorde dient te installeren! Begin dus eerst met de update van augustus en pak daarna pas de update van september etc. etc.

Klik hier voor de installatiegidsen (in het Nederlands).

In game screenshots (in de spoiler)

Spoiler

133449a400c587fe49f489869aa7e398.png

image.thumb.png.48af95b713c8186a0286088c0e8f7652.png

b72d667033d0f4bc27bf5095b95778a9.png

image.thumb.png.21162f2a2231049c6ad23110289b8fa2.png

Tekst en wat screens met dank aan @JordiW. en zijn topic vorig jaar.

bewerkt door Mansveld

Geplaatst
5 uur geleden zei delichris:

Ik vind de cut-out versies mooier.

Is hier al een download voor?

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mansveld:

Volgens mij kan dit ook met cut out faces, zal dit eens nagaan.

Ja oorspronkelijk is die software bedacht met de cut out faces van susie. Dus die is ergens beschikbaar :) 

Geplaatst

Ik hoorde in één van die installatievideos dat je niet cut out faces moet combineren met andere manieren.

Geplaatst

Als ik bij mijn 2e seizoen en dus na 2e nieuwe intake the newgen face wil aanpassen, krijg ik nu de volgende melding. In principe doe ik hetzelfde als seizoen 1, dus weet niet wat er misgaat.

image.png.46142d3bda28926e3556864888d9f745.png

Geplaatst
  • Auteur
10 uur geleden zei Chiemel:

Als ik bij mijn 2e seizoen en dus na 2e nieuwe intake the newgen face wil aanpassen, krijg ik nu de volgende melding. In principe doe ik hetzelfde als seizoen 1, dus weet niet wat er misgaat.

image.png.46142d3bda28926e3556864888d9f745.png

Juiste profiel gekozen en daarna preserve?

Geplaatst
14 uur geleden zei Mansveld:

Juiste profiel gekozen en daarna preserve?

Dat laatste sowieso. Met profiel kiezen misschien iets verkeerd gedaan. Is het elke keer dezelfde of elke keer een nieuwe aanmaken? Of wat kan ik daar verkeerd doen?

Geplaatst
  • Auteur
4 uur geleden zei Chiemel:

Dat laatste sowieso. Met profiel kiezen misschien iets verkeerd gedaan. Is het elke keer dezelfde of elke keer een nieuwe aanmaken? Of wat kan ik daar verkeerd doen?

Zelfde profiel gebruiken als waarmee je ze gegenereerd hebt

Geplaatst
13 uur geleden zei Mansveld:

Zelfde profiel gebruiken als waarmee je ze gegenereerd hebt

Het is gelukt. Fout zat hem in het feit dat de mapnaam graphics veranderd was in new folder op de een of andere manier.

Geplaatst

Op mijn mac krijg ik deze ondanks de duidelijke instructies niet werkbaar.

Mijn mac accepteert de newganmanager niet ondanks dat ik aangeef dat het geopend mag worden. 

Geplaatst
  • Auteur
19 uur geleden zei Copywriter:

Op mijn mac krijg ik deze ondanks de duidelijke instructies niet werkbaar.

Mijn mac accepteert de newganmanager niet ondanks dat ik aangeef dat het geopend mag worden. 

Ik heb geen ervaring met Mac, maar vond het volgende, misschien kan je er wat mee;

Citaat

The fix is as follows

Go to Finder / applications / Newgan manager and right click "show package contents"

Go to contents / MacOS and open that NewGan-Manager code file

This may fix it straight away, as you're essentially launching it as an admin now

If not, continue by doing this

Right click on the same NewGan-Manager code file / Get Info / Sharing and Permissions and ensure you have read and write permissions

Final step is to then select "Open With" and ensure you're opening the actual code file with Terminal and not Texted it like mine had defaulted too

Once you have the newgan app open just follow the normal steps

Geplaatst
2 uur geleden zei Mansveld:

Ik heb geen ervaring met Mac, maar vond het volgende, misschien kan je er wat mee;

Dank voor het delen maar zelfs deze workaround werkt  helaas niet. Wel jammer had het wel gaaf gevonden. 

Geplaatst

hoe krijg ik de packs uitgepakt in mijn MacBook? Ik ben nieuw met Macbook.. Ik weet dat je naar de map sport interactive moet gaan en bij skins moet neerzetten.. maar in game doet die niks.. skin cache is aan en andere is uit in de game. Welke manier moet het dus via de Mac ? 

Geplaatst

Hopelijk heb je hier wat aan:

By default this folder is hidden, so to access you need to do as follows:

Open Finder
Click ‘Go’ from the menubar
Press and hold down the ‘Option’ (Alt) key
This will bring up the ‘Library’, click to enter then go to ‘Application Support’ -> ‘Sports Interactive’ -> ‘Football Manager 202x -> graphics’ (create the last folder if necessary

Geplaatst
Op 12-11-2022 om 22:35 zei Mansveld:

Bedoel je dit?

Dank hiervoor. Vanochtend gedownload en geïnstalleerd en het werkt. Veel beter dan die domme hoofdjes :D 

Geplaatst
  • Auteur
Op 25-12-2022 om 16:47 zei HK42:

hoe krijg ik de packs uitgepakt in mijn MacBook? Ik ben nieuw met Macbook.. Ik weet dat je naar de map sport interactive moet gaan en bij skins moet neerzetten.. maar in game doet die niks.. skin cache is aan en andere is uit in de game. Welke manier moet het dus via de Mac ? 

Late reactie omdat ik een tijd niet online ben geweest, maar ze moeten niet in skins maar in de graphics map.

Op 5-1-2023 om 10:58 zei Gert:

Dank hiervoor. Vanochtend gedownload en geïnstalleerd en het werkt. Veel beter dan die domme hoofdjes :D 

Ja is fijner he :classic_biggrin:

Openingspost ook bijgewerkt met de laatste update.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]