Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Je hebt het goed voor elkaar bij Tottenham. Real uitschakelen, weliswaar samen met Napoli, is heel knap en in de PL sta je er ook goed voor. Het lijkt erop dat je niet lang nodig gaat hebben om voor prijzen te zorgen in Londen.

• Antwoorden 827
  • Weergaven 24,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wanneer je succes en prijzen binnen handbereik hebt maar het toch nog weggooit. Dat is de definitie van Spursy en het is geen toeval dat het woord afstamt van Tottenham Hotspur. In het recente verlede

• Het gaat hard met de game en dus met de updates ook. Met de gekte in 2022 vanwege het WK in Qatar besloot ik maar om het hele najaar in één update te gooien. Naast het veld gebeurde er niet al te veel

• Ik snap dat uithoudingsvermogen in het hedendaagse voetbal belangrijk is maar je kan ook overdrijven. Bij mijn komst zag ik dat we liefst 5 fitness coaches hadden tegenover slechts 2 veldtrainers en 1

Geplaatst

Slechts twee keer verloren nationaal, en twee keer in Europa. Tegelijkertijd ook 10 keer gewonnen in de PL en Real een ware bolwassing gegeven. Ik zou zeggen dat het een geslaagde eerste seizoenshelft was!

Geplaatst
  • Auteur

image.png.4bfcfb90a28929dbe47c99a473807f07.png

image.png.c6d73d0650c712c5cb31e91f2aa07906.png

image.png.195d1192f762e25ea83e42e34a0d9534.png

Een paar leerzame seizoenen. Zo moeten we de periode na Mauricio Pocchettino en voor mij, Paul Williams, uiteindelijk gaan zien. Met de komst van José Mourinho ging de visie van Tottenham uit de deur en werd er gehoopt op succes op de korte termijn. Nadat de succescoach met de negatieve spelopvatting het niet kon bolwerken werd er kort geschakeld naar Nuno Espirito Santo voordat de club uiteindelijk terechtkwam bij Antonio Conte, ook een vermaard kampioenenmaker. In een paar jaar tijd drie managers die allemaal niet passen bij onze visie maar in de tussentijd wel 'gewoon' spelers aan mochten trekken die pasten bij hun speelstijl.

image.png.0d5ca72d8cd8656be41d84a9f42adf40.png

Het gevolg? Een grote selectie met veel spelers die niet in het team passen en dus maar verhuurd worden. Wat te denken van recordaankoop Tanguy Ndombele? Met €60M de duurste speler uit de clubgeschiedenis maar nu verhuurd aan Napoli dat hem voor €32,5M kan oppikken als ze interesse hebben. Mismanagement in optima forma. Wat mij betreft zijn alle spelers op de onderstaande lijst overbodig, hoewel jeugdspeler Harry Winks wat mij betreft nog wel een nuttige back-up kan zijn. 

In de zomer zullen we dus ook flink met de bezem door deze lijst gaan. Er lopen genoeg spelers rond met kwaliteit maar ik zie simpelweg geen echte toekomst voor ze bij Tottenham. Van het geld dat eventuele verkopen op kunnen leveren kunnen we de selectie versterken en de salarishuishouding anders indelen. Dat belooft dus op voorhand al een drukke transferperiode te worden.

image.png.ad39dab62627a7fba92956039f842280.png

Is het dan alleen maar ellende qua verhuurde spelers? Nee, verre van. Als we kijken naar de spelers van 20 en jonger zie je dat we ook ontzettend veel potentie rond hebben lopen. Troy Parrott zal waarschijnlijk de verwachtingen die enkele jaren geleden rond hem hingen niet waarmaken en hetzelfde geldt voor Dane Scarlett. Goede spitsen maar ik verwacht niet dat een van de twee zich tot de nieuwe Harry Kane doorontwikkelt. Bij Jamie Donley kan het nog wel die kant opgaan, hij is op zijn 17e vaste basisspeler in de League One en kan daar dus voldoende ervaring opdoen.

image.png.aba391582ff122cc623a113154321cd7.png

Alfie Devine en Jamie Donley zijn de groeibriljanten van Tottenham

Ook Destiny Udogie en Alfie Devine gaan een grote toekomst tegemoet. Ik kan alvast verklappen dat Udogie volgend seizoen de eerste linksback wordt van de club. De Italiaan werd deze zomer voor €18M gekocht van Udinese maar mocht daar nog een jaar minuten maken. Devine zal er volgend seizoen nog niet staan maar het zal niet lang duren voordat het jeugdproduct wél in de selectie van Tottenham minuten zal gaan maken. Fysiek sterk, mentaal geschikt voor het topvoetbal en technisch een ruwe diamant maar zeker iemand die op mijn radar staat.

image.png.ee15c4383a94fd7f79f2da19d721cfc3.png

image.png.7188e400fc3b35f57b2464555014d8bc.png

Zelf was ik misschien nog iets te drastisch met het verhuren van Bryan Gil. Niet dat ik denk dat hij echt een toekomst heeft bij de club maar meer omdat we met het drukke programma wel een extra aanvallende speler konden gebruiken naast de vier die het nu vooral moeten doen. Om dit te herstellen besloot ik om in de winter toch maar de transfermarkt op te gaan. Het doel was om een understudy te halen voor Harry Kane. Geen gemakkelijke taak maar ik verwacht dat Marcos Leonardo een goede optie is.

image.png.8c8cfb2a9f85c6e42ccb0e33c6f31509.png

image.png.1fb28bdcbdc35a3c35bea8d042025fb0.png

Marcos Leonardo komt op 1 januari over van Santos

De jonge Braziliaanse aanvaller speelde liefst 65 duels waarin hij 27 keer scoorde en 6 assists gaf maar vooral zijn non-penalty xG per 90 minuten viel me op. Met 0,34 doet hij het minder goed dan Richarlison en Kane maar haalt hij precies hetzelfde gemiddelde als Son. Zijn conversion rate is nog wat lager maar we hebben het hier over iemand die slechts 19 is. Voor €9,75M nu en €7,5M in termijnen hebben we wat mij betreft een erg goede deal gemaakt met Leonardo en Santos

Voor de rest gebeurde er nog van alles tijdens het WK in Qatar. We kregen bericht over de nieuwe lichting talenten en ik kan hier alleen maar blij mee zijn. De verwachting is dat het een gouden generatie kan worden en vooral op het middenveld kunnen we een en ander verwachten. Of de soep zo heet wordt gegeten als dat deze wordt opgediend zal moeten blijken in maart.

image.png.c338a6cc8c2d87beb66df5026d8cdd4c.png

Ook speelden we nog drie vriendschappelijke wedstrijden, waarvan de laatste twee onderdeel uitmaakten van een vriendschappelijk bekertoernooi dat we dan ook wonnen. Niemendalletjes midden in een bomvol seizoen maar goed voor de meesten om weer wat minuten in de benen te krijgen. De blessure van Lenglet, die zijn teen brak en er bijna 2 maanden uitligt, zorgde er echter voor dat we zonder al te veel vreugde naar het bekerduel met Manchester United toeleven.

image.png.170e667ac69c65173d8dbf99926d170b.png

image.png.6611e2bb5ecc1fb969a5a77d03100003.png

Gelukkig nieuwjaar allemaal, maar meteen weer doorgepakt voordat Tottenham zelf weer aan het werk mag.

@delichris Die overwinning tegen Real was wel heel lekker, we waren de betere maar álles vloog erin

@Kyrill Si, muy bueno. Door die dikke overwinning was een kleine nederlaag uit ook totaal niet erg.

@19CH98 Het in de buurt van prijzen komen is iets waar Tottenham goed in is. Alles daarna verkloten ook dus wat dat betreft lopen we op schema voor een klassiek Tottenham-seizoen.

@Marius Ik ben qua speelstijl nog steeds niet helemaal tevreden maar ik hoop dat spel en resultaat snel dichter naar elkaar groeien.

@MNie De loting is ongeveer de zwaarste die we konden hebben.

@DGremlin @Marius @Kyrill @Glenn08 @delichris @19CH98 @chrisje1993 @rich ruzzian @Titan @Nom de Guerre @Jotew @Svenpunt @Satioz @keano77 @Djurovski @MNie @FlyD @KayDeManaager @Keeza

Geplaatst

Als je het zo omschrijft, dan is de selectie van Spurs een allegaartje geworden. Het is te hopen dat je de oudere, weinig toevoegende huurspelers nog van de hand kunt doen voor een mooi bedrag, of in ieder geval definitief van de loonlijst kunt verwijderen. Qua jeugd ziet het er mooier uit!

Geplaatst

Je bent overduidelijk erg gefocust op de volledige selectie en kijkt verder dan alleen de korte termijn. Daar zal je dan ook ongetwijfeld de vruchten van gaan plukken. Voor de korte termijn lijk je ondertussen ook weer een beloftevolle transfer gedaan te hebben, al is die blessure van Lenglet tegelijkertijd ook een tegenvaller natuurlijk.

Geplaatst

Verstandige beslissingen op de transfermarkt, iets wat ik wel vaker tegen je heb gezegd in het verleden. Marcos Leonardo doet het bij mij in Porto niet slecht dus ik denk dat hij een meer dan prima back-up gaat zijn voor je.

Geplaatst

Goed de bezem er door inderdaad! Succes in de tweede seizoenshelft!

Geplaatst

Zeer knappe resultaten, de zege tegen (en uitschakeling van) Real steekt er natuurlijk bovenuit.

Daarnaast een mooie analyse van de selectie, met goed werk op de transfermarkt.

Geplaatst
  • Auteur

image.png.90cdc0af13ef47cb60d12c00954ea711.png

Als Romano Fabrizio het zegt dan weet je dat het menens is. Deze tweet viel dan ook erg goed bij de fans van Tottenham Hotspur. Met Milan Škriniar halen we een absolute wereldtopper gratis binnen. Milan is 28 jaar en heeft dus nog minimaal 4 goede jaren in zich die hij hopelijk bij ons zal doorbrengen. Ook Real Madrid en PSG hadden interesse maar ik denk dat ons snelle handelen de doorslag gaf in zijn keuze. Zijn komst betekent ook meteen het vertrek van Davinson Sánchez. De Colombiaan kon zijn verwachtingen nooit waarmaken, stelde nog een laatste keer teleur door een contract bij West Ham dat €25M bood af te wijzen en koos uiteindelijk voor FC Porto, dat slechts €10M voor hem over had. 

image.png.243735d8dba383218816dd5e5d4219b3.png

Milan Screeniar 

Spoiler

image.thumb.png.34f0e02ae9abdc93429ce8d104a5dd10.png

Het hier en nu wordt in het voetbal steeds belangrijker. Het missen van de Champions League is voor alle zes de topclubs in Engeland een must en ook voor Newcastle zal dit in de toekomst zo zijn. Wel balen dus dat er maar 4 Champions League-plekken te vergeven zijn, iets wat met de komende nieuwe opzet wel nog verhoogd kan worden naar 5 en heel incidenteel 6 of zelfs 7 maar je snapt het idee. Er moet gepresteerd worden, anders mis je de boot.

Toch is het ook belangrijk om vooruit te kijken. Hoe zit het met de selectie in 2024, 2025 en zelfs daarna? Onze twee aanvallende toppers Harry Kane en Heung-Min Son en doelman Hugo Lloris hebben niet het eeuwige leven en sommige spelers van het eerste team missen het niveau waar we heen willen of passen niet in de speelstijl die we nastreven. Matt Doherty is de 30 alweer gepasseerd, Ben Davies is nuttig maar niet meer dan dat en ook Ivan Perišić is alweer op leeftijd en niet toekomstbestendig.

Tottenham turnaround not enough as Paratici backed to sell star, with two  replacements lined up

Doherty en Davies zijn allebei niet van het niveau dat we nastreven

Tussen de palen moeten we dus al stiekem kijken naar de opvolger van Hugo Lloris. De Fransman was jarenlang een betrouwbare doelman maar de jaren beginnen te tellen. Mijn voorkeur gaat uit naar een jonge, talentvolle doelman die er nu al staat en nog jaren meekan maar het is niet dat er daar veel van rondlopen. Dat betekent dus waarschijnlijk dat we flink moeten lappen voor een opvolger van Hugo. Gezien het gebrek aan echt goede Engelse keepers zullen we hiervoor waarschijnlijk ook nog over de grens moeten kijken.

Achterin zitten we met de transfer van Milan Skriniar wel goed voor een paar jaar. Hij zal in principe met Cristian Romero, die altijd nog maar 24 is, het centrale duo vormen terwijl de backs Destiny Udogie en Wilfried Singo nog jaren sterkhouders kunnen zijn in het elftal. Aangezien ik wel iets van een Britse identiteit wil behouden houden we onze oren en ogen open voor eventuele toekomstige versterkingen. Dit zal dan vooral voor de positie centraal of rechts in de verdediging zijn aangezien ik erg onder de indruk ben van Udogie.

Tottenham defender Cristian Romero has 'serious' hamstring injury |  Football News - Hindustan Times

Cristian Romero kan nog jaren mee centraal achterin

Met het middenveld ben ik eigenlijk het minst content. Bijna elke speler die we er rond hebben lopen is goed maar niet uitstekend. Oliver Skipp krijgt wel al steeds vaker de kans, ik ben fan van hem en hij komt uit de eigen jeugd. In de toekomst is Alfie Devine ook een goede optie maar hij heeft tijd nodig dus er moet versterking komen. Één naam staat dik onderstreept in mijn lijstje met potentiële aanwinsten en het zal niemand verbazen dat dit Jude Bellingham is. De jonge Engelsman kan alles en heeft ook interesse in een overstap. Het enige probleem? Elke topclub wil hem hebben en hij kost meer dan €100 miljoen... Oh wacht, dat zijn dus twee problemen.

Voorin is Harry Kane natuurlijk onomstreden terwijl ook Heung-Min Son nog wel even meekan. Als de Koreaanse vedette het avontuur nog eens aan wil gaan en teams zijn bereid om een flink bedrag op te hoesten heb ik echter geen probleem met een uitgaande transfer. Op rechts komt Dejan Kulusevski deze zomer definitief over van Juventus en met Marcos Leonardo en Jamie Donley hebben we enkele spelers met een grote toekomst maar ook hier kan en zal er nog het een en ander moeten gebeuren de komende jaren.

Harry Kane: Expert reveals all on Tottenham exit discussions, as 'ideal'  Chelsea solution named

He's one of our own en hopelijk blijft dat zo, Harry Kane is een boegbeeld voor de club

Om dit verhaal rond te maken betekenen bovenstaande ambities dat het behalen van Champions League-voetbal van vitaal belang is. Zonder de inkomsten van de Champions League lopen onze concurrenten in of uit op ons en neemt onze aantrekkingskracht voor topspelers af, waardoor we in een vicieuze cirkel terechtkomen waarin het gat met onder andere Manchester City en United groter en groter zal worden.

Al vlak na het WK mochten we alweer aan de bak in de League Cup. Hierin was Manchester United de tegenstander en in een gelijkopgaand duel verloren we uiteindelijk na strafschoppen. Beide teams mochten 9 keer aanleggen, de Mancunians wonnen met 8 rake pingels tegen 7 van ons. Op Boxing Day mochten we thuis aantreden tegen de Wolves en dat leverde dan wel een overwinning op. Kane en Romero scoorden voor ons. Het puntverlies tegen Bournemouth tekende zich al na 5 minuten af na een rode kaart van Dier.

image.png.61bbdaadb3cd190525f23f0a8fa6274e.png

Ook op nieuwjaarsdag mochten we weer aan de bak, thuis tegen stadsgenoot West Ham United. We speelden een uitstekende pot waarbij Lloris geen enkele keer in actie hoefde te komen. Het FA Cup duel met Burton Albion leverde ook een mooie zege op en ook Everton werd verslagen, dit keer vooral dankzij een uitblinkende Kulusevski. Met een gunstige loting voor de vierde ronde van de FA Cup wisten we zonder al te veel moeite de achtste finales te bereiken, daarin treffen we Leicester City.

image.png.02334d0121c6979ff4e026b866d4a3c0.png

Geen tussenstand helaas want ik ben zo dom geweest om het spel niet op te slaan na 1 februari dus ik zit al een paar weekjes verder. We draaien nog steeds uitstekend mee maar ik denk dat de gemiddelde rekenaar dit ook wel uitgevogeld zou hebben.

@delichris Mismanagement moet jou wel bekend voorkomen denk ik, helaas heeft Tottenham er nu dus ook last van.

@Titan Ze kunnen een aardig zakcentje opleveren en dat is ook nodig met de plannen die we hebben voor de club

@Krabby Dank je! Bij deze toegevoegd aan de taglijst :D 

@rich ruzzian Ik ben al vaker teleurgesteld na een 'gouden lichting' dus ik ben benieuwd...

@MNie Dank je :D 

@Marius Misschien had ik Sanchez niet moeten verkopen gezien de blessure van Lenglet...

@Djurovski Het gaat tot nu toe goed waardoor we ook vooruit kunnen kijken.

@19CH98 Qua prijs/kwaliteit is hij erg goed en ik wilde wegblijven van Schjelderup en Fofana, dat was net iets te standaard.

@Keeza Ik ben benieuwd hoe we het verder gaan doen, vooral met de drukte van de CL, FA en PL bij elkaar.

@DGremlin Die zetten op de transfermarkt zijn nog maar het begin als het aan mij ligt :D 

@DGremlin @Marius @Kyrill @Glenn08 @delichris @19CH98 @chrisje1993 @rich ruzzian @Titan @Nom de Guerre @Jotew @Svenpunt @Satioz @keano77 @Djurovski @MNie @FlyD @KayDeManaager @Keeza @Krabby

bewerkt door Willem

Geplaatst

Alweer een prima periode!

Skriniar gratis binnenhalen is inderdaad een schitterende zaak!

Geplaatst

Een slimme transfer weten te doen en daarnaast weeral een goede visie voor de toekomst neergezet. Hopelijk kan je die waarmaken, de resultaten van nu lijken daar wel voor te zorgen.

Geplaatst

Wat een aanwinst wordt dat zeg! Terechte analyse van de selectie. Benieuwd wat je gaat doen aan transfers in de toekomst. De resultaten worden steeds beter!

Geplaatst

De blik blijft op de toekomst. Toch wel benieuwd wie de toekomstige keeper wordt. Goede en ook betaalbare Engelse keepers zijn niet dik bezaaid. De resultaten na de herstart zijn in ieder geval wel dik in orde!

Geplaatst

Een welkome versterking, vooral in de linie waar je versterkingen nodig hebt.

Ik ken Fabrizio Romano wel, maar deze Ali Express versie Romano Fabrizio niet :P 

Geplaatst

Een hele goede verdediger gaat er komen hoor en je bent ook goed bezig om door te selecteren. Daar ben ik ook mee bezig met United. Zo te zien door je het verder wel goed in de wedstrijden. Wel jammer dat je vroeg uit de League Cup lag.

Geplaatst
  • Auteur

image.png.3113c4b9650497369c2ca4eb76922e9d.png

image.png.a25552bd2b14ebad9dae0bf8f2a87a12.png

De transfermarkt is dicht maar dat geeft ons juist tijd om op jacht te gaan naar spelers die een versterking kunnen zijn voor ons én om afscheid te nemen van overbodige spelers. Onder de eerste categorie kunnen we Diogo Costa scharen. De Portugese doelman wordt overgenomen van FC Porto en zal de vervanger worden van de alweer 36-jarige Hugo LlorisBen Davies en Matt Doherty vallen onder de tweede categorie. Beide backs vertrekken naar Schotland en zullen elkaar tegenkomen in de Old Firm. Davies levert ons €16,25M op met zijn overstap naar Celtic, Doherty gaat naar Rangers voor een schappelijke €2,2M.

Het spel wordt beter en beter en de resultaten in februari lieten dit zien. We creëren veel en scoren gemakkelijk, met name dankzij Harry Kane die in een topvorm steekt. Hij scoorde al vier keer op rij en ook in februari was hij in elk duel doeltreffend. Tegen Southampton hadden we geen problemen, Brighton werd opgerold door 2 goals van zowel Kane en Son en ook Chelsea moest eraan geloven. De uitwedstrijd tegen Leeds United was nog onze lastigste wedstrijd, 

image.png.c2183b06f1bb3ada1b173f2c2e3d1223.png

We zetten onze winning streak door tegen Leicester City, dat werd weggevaagd en met 1-0 nog genadig wegkwam. Thuis tegen Fulham gaven we wat spelers, waaronder Kane, rust vanwege het drukke programma en duels in de Champions League. Dit kwam ons duur te staan want we gingen in eigen stadion onderuit. Het herstel kwam tegen Bournemouth met een dikke overwinning en een heldenrol voor Hojbjerg. We sloten de maand af met een absoluut dieptepunt. Ondanks een xG van 2,56 tegen 1,63 werden we vernederd door United. Kane kreeg rood, Lloris vergat dat hij een goede keeper is en ook de rest van de verdediging leek kwetsbaar. Weg FA Cup-succes.   

image.png.1e50c10d26b985f5052be97d8cdc473a.png

Uitgeschakeld in de League Cup en FA Cup en 7 verliespunten meer dan het Manchester City van freak Erling Haaland, die er intussen alweer 54(!!!) in heeft liggen, het begint erop te lijken dat we geen prijs gaan pakken in Engeland dit jaar. Geen schande want de tegenstanders zijn ontzettend sterk maar het geeft ook aan wat voor uitdaging er voor ons ligt. Harry Kane kent een topseizoen en staat op 20 goals maar alsnog staat hij niet eens in de schaduw van die terrorviking.

image.png.069bfd61926cce384ac46c94a92b3b05.png

In de Champions League troffen we met Bayern München een ontzettend sterke tegenstander. Toch waren we in het eigen Tottenham Hotspur stadium de betere, wat resulteerde in een 1-0 overwinning dankzij een knappe goal van Son. Uit in München kwam het verschil tussen de absolute top en ons nog maar eens naar voren. Als het er echt om draait missen we soms nog de urgentie terwijl clubs als Bayern dan juist genadeloos toeslaan. Gnabry en Musiala sloegen hard toe in het eerste kwart van de wedstrijd en daar kwamen we niet meer van bij. Teleurstellend maar terecht.

image.png.dbc66d51b237d10baa8f563bc10265c4.png

Er werd ons in december een gouden generatie beloofd bij de nieuwe instroom van jeugdspelers waarbij vooral centraal op het middenveld wat pareltjes zouden moeten rondlopen. Dit bleek net even wat anders te liggen maar toen ik voor het eerst zag waar Joe O'Brien toe in staat was werd ik wel vrolijk. Hij heeft een gouden toekomst voor zich en kan zowel op rechtsbuiten als in de spits uit de voeten. Ook David Brathwaite, een Engelse Roemeen, kan in de toekomst zeker een rol gaan spelen rond het eerste elftal van Tottenham.

image.png.b22c755d5cd6591652b3894f2c7cf30a.png

Screens O'Brien en David Brathwaite

Spoiler

image.thumb.png.dc0c881e30435286529e2026e0e3962c.png

image.thumb.png.65ed8067100dbe41f723f39c73c73104.png

@DGremlin Ik ben ontzettend blij met de transfers die we tot nu toe hebben gedaan. Skriniar en Diogo Costa zijn absolute toppers.

@19CH98 Het wordt een seizoen zonder prijzen maar het gat met de teams buiten de top 4 is geruststellend groot.

@MNie Het geraamte wordt al beter en beter al zeg ik het zelf :D 

@Marius Engels is de nieuwe keeper niet, betaalbaar en beregoed gelukkig wel.

@rich ruzzian Skriniar is bijna een cadeautje!

@Djurovski Hoewel het lekker is om een prijs te pakken lag de prioriteit nu op een top 4-klassering.
@Keeza Fabrizio Romano was te duur om in te huren voor een tweet, Romano Fabrizio viel net in het budget :classic_ninja:

@delichris Jouw United heeft me in beide bekertoernooien pijn gedaan, aan mij om dat in de toekomst te veranderen.

@DGremlin @Marius @Kyrill @Glenn08 @delichris @19CH98 @chrisje1993 @rich ruzzian @Titan @Nom de Guerre @Jotew @Svenpunt @Satioz @keano77 @Djurovski @MNie @FlyD @KayDeManaager @Keeza @Krabby

bewerkt door Willem

Geplaatst

Haaland is een cheatcode, soms tot frustrerend aan toe... Ik zou voor het eerste seizoen mijn zinnen zetten op de 'best of de rest' prijs en dan volgend jaar, met de juiste versterkingen, meedoen om de titel.