Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 196
  • Weergaven 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• 13. Het gevaar van goede resultaten (2)   Wellicht een beetje verwarrend voor jullie maar deze update hoorde eigenlijk nog bij de vorige. Ik wilde niet nog eens zo'n lange update plaatsen om

• 14. Transfergeweld   Ten tijde van het WK in Qatar was ik al druk bezig met de voorbereidingen op de komende transferperiode. Samen met de scouting werden er schaduwlijstjes samengesteld om

• LET OP! Dit is een tactische longread!     11. Valencia vs. Atlético Madrid   In september spelen we slechts drie competitiewedstrijden dus wellicht is dit een mooi

Geplaatst

Door dit soort posts kom ik erachter dat ik nog nooit echt naar het karakter van (jeugd)trainers heb gekeken... :classic_blush:

Geplaatst

Ik heb dezelfde visie als jij, de jeugdcoaches moeten gewoon een sterk (positief) karakter hebben en bij voorkeur Model Citizen of Model Professional. Lars Hirschfeld heb ik ook op mijn radar staan, enkel heeft hij nou echt geen geweldige eigenschappen trainer waardoor ik twijfel of hij op de training een impact heeft. Welke eigenschappen heeft hij bij jouw savegame?

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei Willem:

Door dit soort posts kom ik erachter dat ik nog nooit echt naar het karakter van (jeugd)trainers heb gekeken... 

Toch echt wel belangrijk! Deze jeugdcoaches hebben namelijk invloed op de karakters van de spelers in de youth intake. Ik vind bij de jeugd dan ook de karakters van de trainers het belangrijkst, daarna hun licentie en daarna hun reputatie. Ik kijk eigenlijk niet eens naar hun eigenschappen.

8 minuten geleden zei Mordurette:

Ik heb dezelfde visie als jij, de jeugdcoaches moeten gewoon een sterk (positief) karakter hebben en bij voorkeur Model Citizen of Model Professional. Lars Hirschfeld heb ik ook op mijn radar staan, enkel heeft hij nou echt geen geweldige eigenschappen trainer waardoor ik twijfel of hij op de training een impact heeft. Welke eigenschappen heeft hij bij jouw savegame?

image.png.a1b17ccda680e9608c45baea9f15827d.png

Ook beroerd maar maakt me niks uit! De jeugd wordt namelijk ook getraind door de trainers van het eerste en dáár kijk ik wel naar de eigenschappen, daarnaast heb ik ook aardige coaches bij het B-elftal. Bij de U19 kijk ik niet naar eigenschappen maar naar 1. karakter, 2. licentie, 3. reputatie. Het gaat mij hier puur om wat ze gaan doorgeven aan de youth intake.

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Toch echt wel belangrijk! Deze jeugdcoaches hebben namelijk invloed op de karakters van de spelers in de youth intake. Ik vind bij de jeugd dan ook de karakters van de trainers het belangrijkst, daarna hun licentie en daarna hun reputatie. Ik kijk eigenlijk niet eens naar hun eigenschappen.

image.png.a1b17ccda680e9608c45baea9f15827d.png

Ook beroerd maar maakt me niks uit! De jeugd wordt namelijk ook getraind door de trainers van het eerste en dáár kijk ik wel naar de eigenschappen, daarnaast heb ik ook aardige coaches bij het B-elftal. Bij de U19 kijk ik niet naar eigenschappen maar naar 1. karakter, 2. licentie, 3. reputatie. Het gaat mij hier puur om wat ze gaan doorgeven aan de youth intake.

Wil je dan een zo hoog mogelijke licentie? Of juist zo laag mogelijk dat je ze nog op cursus kan sturen?

Geplaatst

Knappe update alweer! Leuk dat je een monument als Albelda aan de staff kan toevoegen.

Geplaatst

Dat noemen ze nog eens je stempel op een club drukken. Iedereen buiten en vervangen :D 

Geplaatst
  • Auteur

1592149877_Untitled-1copy.png.94db88cf91e32862e8dea5cc8c77cd57.png

9. Voorbereiding

preseason.png.780ed47757a0061671a977f1aef7973b.png

tac.PNG.186017e6f934e1a70f4319e8db710db8.PNG

De huidige selectie schreeuwt om een (1-)4-2-3-1 en daar maken we dus dankbaar gebruik van. De verdediging is met spelers als Gayà, Paulista, Diakhaby en Correia onze sterkste linie en dus durven we het aan om met vier achterop te spelen. Gayà en Correia zijn uitstekende backs, die veel kunnen bijdragen aan ons aanvallende spel.

Centraal op het middenveld hebben we ook ruime keuze. Guillamón en Moriba zijn hier de sterkhouders maar met de talenten Musa en Nico hebben we ook genoeg achter de hand. Op de '10' zullen we voornamelijk Andre Almeida zien spelen maar ook Musa en Moriba kunnen hier goed uit de voeten.

Op de flanken zijn het Castillejo, Kluivert en Lino die voorlopig de dienst uitmaken terwijl de strijd tussen Cavani en Duro om een basisplaats in de spits nog altijd gaande is.

We spelen in deze tactiek met een hoge pressie en willen de bal zo snel mogelijk terugwinnen om daarna zo snel mogelijk de aanval in te zetten. We schromen de duels dan ook niet en willen met name vanuit de transitie onze doelpunten maken.

De tactiek is verder vrij flexibel. Daarmee bedoel ik dat we nog genoeg ruimte hebben om instructies aan te passen naar wat de wedstrijd of tegenstander van ons vraagt. Tevens hebben we de ruimte om enkele rollen aan te passen, zodat we compacte defensies uit elkaar kunnen spelen. Ik zal hier in een later stadium nog wel eens een update over plaatsen.

Tags

@Keeza @FlyD @keano77 @MNie @19CH98 @Djurovski @Marius @Oerlie @DGremlin @LouisPSV @Willem @Renato @Bogatyr @rich ruzzian @Svenpunt @ElMarcos @Mordurette @KayDeManaager @Jotew @delichris @Noordzijde @bas huijsmans @Marvin

Geplaatst

Een van de betere tactieken die je gaat gebruiken en als het materiaal daarvoor goed is dan snap ik dat je die hanteert. De voorbereiding is wel enorm wisselvallig ja.

Geplaatst

Een wisselvallige voorbereiding maar liever dat je nu achter je problemen komt dan over een tijdje wanneer het on de knikkers gaat. Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Geplaatst

Interessante tactiek, die nog niet echt zijn vruchten afwerpt maar dat gaat ongetwijfeld komen.

Geplaatst

de voorbereiding was inderdaad zeer wisselvallig; maar het is ook niet meer dan een voorbereiding natuurlijk.

Mooie inkijk in de tactiek, persoonlijk zou ik Guillamon achteraan houden en Musah uitspelen op het middenveld :) 

Geplaatst

Ben benieuwd naar wie zich uiteindelijk in de basis weten te vechten.

Geplaatst

Een voorbereiding hoeft uiteraard niets te betekenen. De resultaten ogen misschien wat wisselvallig, maar het waren dan ook niet de kleinste tegenstanders. Bovendien is het fit krijgen en een nieuw spelsysteem laten inslijpen in mijn ogen belangrijker tijdens zo'n oefenperiode.

Geplaatst

De voorbereiding was wat wisselvallig, maar dat hoeft niet perse een probleem te zijn. Benieuwd of je met een fit en ingespeeld team de verwachtingen al direct weet te overtreffen. 

Geplaatst

Tag graag! Hele aansprekende manier van schrijven heb je!
Ben benieuwd wie zich in jouw basiself zullen spelen :)