Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS '25] Journeyman around the world Brunei

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,7k
  • Weergaven 41,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Djurovski
    Djurovski

Ter voorbereiding op het WK speelden wij met Irak in maart nog twee potjes. Namelijk tegen Kaapverdië en Cambodja. Die laatste had ons uitgenodigd en dan zeg ik geen nee. Kaapverdië had ik zelf uitged

• Djurovski
    Djurovski

Nadat wij als helden waren onthaald op vliegveld van Bagdad zat ik al weer snel in het vliegveld naar Talinn om vervolgens de veerboot naar Kuressaare te pakken want veel tijd om te kunnen genieten ha

• Djurovski
    Djurovski

[img] Er kwam nog een nieuwe speler en geloof het of niet ook deze kwam uit de tweede klasse in Nederland Gerry van den Dam komt gratis over van WSV Apeldoorn. De 18 jarige rechtsback heeft 24 wedstri

Geplaatst

Geweldig dit. Hij haalt spelers uit de amateurklasses en die zijn meteen de betere spelers. Je bent ook lekker bezig en ik zie je wel de titel pakken en uiteraard de beker.

Geplaatst
  • Auteur

G9F9FaN.png

u2lQYPl.png

WntDet6.png

Tussen de wedstrijden in Malawi stonden er ook nog interland periodes op het programma met Irak. Waarvan de eerste twee wedstrijden nog in het teken stonden van de WK kwalificatie. Voor ons niet meer van belang omdat we ons al een tijdje geplaatst hadden maar goed we zullen nog wel onze sportieve plicht willen doen ondanks dit soort potjes toch meer als een verplichting voelen. Voor India stond er ook niet meer op het programma. China kon zich nog wel plaatsen dus zullen wel met het mes tussen de tanden en volledig bewapend klaar staan voor ons. Als eerste nemen we het in eigen huis op tegen India.

VZTZYza.png

We houden nog even vast aan de strikerless formatie. De vorige twee wedstrijden pakte dat goed uit. Wel keert Al-Azzawi terug in de basis maar in zijn nieuwe rol als schadow striker vlot het nog niet erg. Hij was niet erg aanwezig deze wedstrijd. Niet dat het gek veel uitmaakte want voor de rust stonden wij al 3-0 voor. Abbas die zich wel als een vis in het water voelt als shadow striker opende de score op aangeven van onze back van Twente in de 12e minuut. Na 25 minuten gaat de bal op de stip na een handsbal en is het Ali die scoort en ons op 2-0 zet. En zes minuten voor rust is het centrale verdediger Nasser die raakt kopt op aangeven van Hashem. Nasser stond nog voorin nadat een corner is eerste instantie werd weg gewerkt. Na rust valt het spel erg terug. Wij hoefden natuurlijk ook niet meer en India is gewoon niet bij machte om het ons echt lastig te maken. Toch scoren ze nog wel , tien minuten voor tijd. 3-1 is dus de eindstand. Blijkbaar werkt deze tactiek beter tegen sterkere tegenstanders of we hadden gewoon een slechte dag wie zal het zeggen

6rHyndr.png

iGV8PrH.png

De laatste kwalificatie wedstrijd was in en tegen China. En wederom speler we strikerless. China had zich er behoorlijk tegen bewapend en dus werd een tactisch steekspel. In de 11e minuten komen wij wel op 0-1. Vanuit een korte corner komt de bal bij Ahmed en die poeierd hem hard en droog binnen. Een domper krijgen wij te verwerken in de 29e minuut wanneer Zamel geblesseerd het veld moet verlaten. De tweede domper krijgen wij in de 55e minuut wanneer Qiwei de stand op 1-1 zet. En het leek lange tijd ook de eindstand te worden tot diep in blessuretijd. Krijgen nog een vrije trap door een domme overtreding van de centrale verdediger van China. Hashem neemt hem , de keeper twijfelt tussen uitkomen en blijven staan en met de punt van zijn schoen weet Al-Azzawi er van te profiteren en tikt de bal in het netje. En weten wij ons deze maand met vijf plaatsen te verbeteren en staan op plek 45 van de wereldranglijst

V93ZSyN.png

pnBMRi7.png

Uiteindelijk was dat doelpunt in de slotfase nog wel cruciaal. China komt namelijk een punt te kort met een beter doelsaldo voor de kwalificatie van het WK. Saoedi-Arabië is de lachende 3e en mag wel naar het WK. Thailand wordt tweede achter ons en zelf sluiten wij de poule als winnaar af ongeslagen met maar twee gelijke spelen. In de andere poule wordt Australië eerste voor Indonesië en Syrië. Al-Azzawi wordt topscoorder van de kwalificatie voor Dedi Abdillah van Indonesië

8pEBkyk.png

Een maand later stonden er twee vriendschappelijke duels gepland tegen Oezbekistan en Fiji. Beide landen had ons uitgedaagd en waar Oezbekistan nog wel een lastige tegenstander kan zijn mag Fiji dat absoluut niet zijn. Twee nieuwe namen in de selectie. Beide zijn nog jonge spelers en zouden hun debuut kunnen maken namelijk Salam en Taleb.

tPuUQzt.png

Beide spelers beginnen tegen Oezbekistan nog wel op de bank. Maar beide spelers maakten in deze wedstrijd wel hun debuut als invallers.  Abdullah Salam is een 22 jarige centrale middenvelder die eventueel ook als aanvallende middenvelder kan speler en speelt bij het Zweedse AIK. Redelijk allround zonder ergens in uit te blinken maar aangezien wij niet heel breed zitten in de centrale middenvelders is dit wel een welkome speler voor er bij te hebben met het oog op het WK

Spoiler

M1Q1vKc.png

Mohammed Taleb is een 18 jarige rechtsback van Al-Zawra'a en laat zien waar onze achilleshiel ligt in de selectie. Juist de rechtsback positie. De twee die ik al had , is 1 behoorlijk snel maar kan er verder niet heel van en de ander ( de vaste basisspeler ) is zo snel als dikke stront in een trechter bergop. Maar kan dan wel weer behoorlijk voetballen. Met Taleb hebben wij nu een 3e keus. Maar goed zo heel goed is hij helaas ook niet. Zit een beetje tussen de andere twee in

Deze wedstrijd speelden wij toch weer in onze oude tactiek en die ik standaard bij de clubs gebruik. Puur omdat ik Al-Azzawi als spits sterker vind spelen al liet hij dat tegen Oezbekistan nog niet zien. Wel waren wij veel en veel sterker zonder dat in echte kansen om te zetten. Dit moet wel echt beter met het oog op het WK. In de 13e minuut is het Hashem die ons op 0-1 zet na een mooie steekbal van Jabbar. In de 25e minuut scoort Oezbekistan met hun enige bal tussen de palen. Toch weten wij ons dominante spel wel te belonen met een overwinning. Twintig minuten voor tijd is het centrale verdediger Talib die raak kopt uit een hoekschop van Jaber. En dat betekend dat wij nu dertig wedstrijden ongeslagen zijn.

b98BUkx.png

ZwjxtXN.png

pvWGukv.png

Ondanks dat het maar een oefenwedstrijd was tegen Fiji besloot ik toch met de sterkste 11 aan te treden. Dit allemaal al met het oog op het WK. Al duurt dat nog meer dan een half jaar. En we schoten uit de startblokken want al na vier minuten konden we juichen toen Jabbar de bal onberispelijk binnen schoot op aangeven van Al-Azzawi. En we blijven de aanval keer op keer zoeken en worden in de 18e minuut beloond met de tweede treffer van Jabbar. Ditmaal was Jassim die wel in de basis mocht starten in plaats van de vermoeide Hashem de aangever. En zes minuten voor rust was het de grote meneer Al-Azzawi die zelf voor de 3-0 zorgde op aangeven van wederom Jassim. Na rust ging de storm liggen. Was het de temperatuur , vermoeidheid of hadden we er gewoon zin meer in. Ruim twintig minuten voor tijd was er dan eindelijk weer eens wat opwinding te voelen in het stadion. Twee invallers zorgen hier voor. Jasem krijgt de bal bij Ali , die kapt zijn man uit , en wipt de bal over de uitkomende keeper. Twaalf minuten voor tijd scoort Fiji nog tegen. Goede eerste helft , stuk mindere tweede helft maar goed het is maar een oefenpotje

M80ph0d.png

@Marius Die waren hard nodig op het middenveld. Laten we het hopen dat het een mooi seizoen wordt de start is idd wel erg lekker

@FSc1997 Die dachten in eerste instantie dat ze in banana split zaten waarschijnlijk. Maar ik kan ze goed gebruiken. we hebben de start niet gemist idd

@Titan Of misschien denken ze dat ze zendelingen zijn wie zal het zeggen haha. Ik ben er blij mee en we rammen lekker door om hier zo snel mogelijk weer weg te zijn

@timke1609 Ben zeer tevreden over de start hopelijk houden wij dit vol. Ja vond het wel leuk om Nederlanders te kunnen halen 

@delichris het zegt helaas genoeg over het niveau van Malawi... Dat zulke spelers gewoon de betere van het team zijn maar het is wel voor het verhaal om wat meer binding te hebben met spelers. Laten we het hopen

@Vlonkie Dank je wel ik mag zeker niet klagen

@Satioz @KayDeManaager @ElMarcos @MNie @Sander. thnx

@007mark @Nom de Guerre @'Jochem @John Terry 2.0 @DemoN @Boyzone @Jónstærke @Fantasy @El Tren @Bogatyr @Gert @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Vis @timpy00 

Geplaatst

Da's een lekkere manier om de kwalificaties te beëindigen! Ook daarna weer gewoon twee prima resultaten waardoor je ongeslagen reeks mooi blijft staan.

Geplaatst

Djurovski een echte talisman voor Irak, want die hebben een goede reeks te pakken hoor.

Geplaatst

Door die potjes krijg ik bijna zijn in Indiaas of Chinees eten dit weekend :D. Fijn dat je die zeges nog even over de streep kon trekken. Fiji mag natuurlijk geen tegenstand zijn, zelfs voor Irak, maar wel fijn dat je doorgaat met de ongeslagen reeks.

Geplaatst

Uitstekende prestaties en toch altijd lekker als je je tegenstander op zo’n manier ergens van kan beroven

Geplaatst

Je doet wat je moet doen, al geef je zelf ook aan dat het vooral sportieve plicht is ipv dat er iets op het spel staat. Maar goed, nieuwe debutanten, twee tactieken die goed draaien. Hebben wel eens ploegen slechter naar een wk toe gewerkt.

Geplaatst
  • Auteur

D1Sm04N.png

2nT8abs.jpeg

Inmiddels zijn wij aanbeland bij de winterstop ( voor zover je van een winter kunt spreken in Malawi natuurlijk ). En is de competitie mooi op de helft. Hier geen gekke poules of andere rare fratsen maar gewoon een competie van dertig wedstrijden en de ploeg die bovenaan staat is kampioen. Aangezien de eerst volgende competitie wedstrijd pas eind oktober was speelden wij eerst nog drie oefenwedstrijden en deze werden alle drie gewonnen. Ascent Soccer werd met 6-0 verslagen , Dedza Young soccer werd met 4-2 verslagen en de Silver Strikers maakten het ons nog aardig lastig maar werd ook verslagen al was het maar met 2-1. En eind oktober was het dan tijd voor de verre uitreis van bijna 12 uur naar Chitipa om het daar op te nemen tegen Chitipa United. Een dag van te voren afgereisd en 's ochtends nog even kunnen trainen om vervolgens met 2-4 te winnen en weer 12 uur in de bus terug. Je moet er wat voor over hebben. Maar zolang de punten mee terug gaan klaag ik niet. In november trappen wij af met een thuiswedstrijd voor bijna 600 supporters tegen Nchalo United. Die ploeg had er een reis van ruim zes uur opzitten om bij ons te arriveren. Op het veld waren wij een stuk sterker en gedrevener en dat leide ook tot een 4-1 overwinning. We zijn dus weer lekker op schot. Een paar dagen later reizen wij af naar Rumphi ook een dikke zes uur reistijd. Maar Rumphi ligt wel aan de voet van het Nyika National Park. En is vooral bekend om de vele vogelsoorten die hier huisvesten. Wij hadden echter geen tijd hiervoor want wij kwamen om te voetballen. En dat deden wij naar behoren. Met een 2-4 gingen wij weer naar huis om ons voor te bereiden op de wedstrijd tegen de regerend kampioen en tevens record houder titels ( Big ) Bullets FC. Bullets FC komt ook uit Blantyre net als Mighty Wanderers. De club die in 1986 is opgericht domineert sindsdien qua aantal landstitels en dus waren wij gewaarschuwd. In een vermakelijke pot waar beide ploegen het echt wel probeerden bleven doelpunten achterwege. Zodoende eindigen we dus zoals we begonnen zijn met 0-0. We sluiten de maand november af met een derby tegen de Silver Strikers waar we in oktober vriendschappelijk nipt van wonnen. Ook vandaag was het een lastige pot maar door o.a een treffer van Reimerink winnen wij met 2-0.

Vooral Reimerink laat zien een echte aanwinst te zijn. Speelt zeer sterk op het centrale middenveld. Carr doet het goed haalt altijd wel een voldoende maar blinkt nog niet echt uit in de wedstrijden. Maar misschien is dat wat een verdedigende middenvelder ook wel goed maakt. Vrij anoniem de wedstrijden spelen. En nooit door de ondergrens zakken. Beide spelers neem ik regelmatig even apart , vaak na de trainingen om even een hapje te eten of te drinken in de stad. Het was natuurlijk een behoorlijke stap voor twee amateur voetballers van achttien die ineens ver weg in een vreemd land profvoetbal spelen. Iets wat ze voor het seizoen nooit verwacht hadden. Ik probeer er een beetje als mentor voor ze te zijn. En ze te behouden voor domme fouten want dat ligt in dit soort landen ook altijd wel op de loer. Maar behalve met de twee Nederlanders doen wij ook regelmatig teamuitjes met het hele elftal. Of neem ik een een paar andere jongens mee om even niet met voetbal bezig te zijn. Maar het is altijd wel even lekker om met Francis en Gertjan even lekker Nederlands te kunnen praten. 

A30Y8pr.jpeg

December begon met een uitwedstrijd tegen Mlatho Mponela uit Mponela. Wat iets meer dan een uur ten noordelijk van Lilongwe ligt. Eindelijk eens niet al te ver reizen en dat beviel Gertjan en Francis maar al te best. Beide scoren namelijk zodat wij met een 0-2 overwinning huiswaarts keren. Karonga United komt op bezoek. De ploeg waar wij uit makkelijk van wisten te winnen voor de top 8 cup maar thuis met 3-3 gelijk speelden en ook deze middag eindigt het in een gelijkspel. En was het aan spits Kaonga te danken dat wij hier niet verloren want hij wist diep in blessure tijd te 1-1 binnen te tikken. Hierna reizen wij andermaal af naar Blantyre om het ditmaal op te nemen tegen Mighty Tigers. Qua naam en logo een hele toffe club maar de ploeg is niet erg in vorm. Overigens hebben The Tigers wel een ander stadion namelijk het Kalulu stadion waar 3000 mensen in kunnen. Wat in het niet valt met het stadion van Mighty Wanderers en Bullets. Maar ook dit stadion raakt lang niet uitverkocht. Exact 500 man zaten er in vandaag. Waarvan 32 uitsupporters. Die konden wel tweemaal juichen , 0-2 winst. En zowel wij als de supporters konden in Blantyre blijven want vier dagen later stond de eerste wedstrijd van de halve finale van de top 8 cup op het programma tegen Mighty Wanderers. In het inmense stadion zaten nog geen 1000 man , onze 32 fans werden nog aangevuld met een man of 50 die na waren gereisd. Met een enigzins geflatteerde score winnen wij met 1-4 en zetten dus een reuze stap richting de finale. Voor wij de return in eigen huis mochten spelen namen wij het in eigen huis op tegen de Ekwendeni Hammers. Ekwendeni ligt een kleine 6 uur naar het noorden en die terugreis zal niet al te aangenaam zijn geweest want the Hammers werden weggevaagd. Onze teller stokte pas bij zes treffers. En The Hammers scoorden er 2. In de return tegen Mighty Wanderers was het wel meer een wedstrijd maar wisten wij wel te winnen. 3-2 en dus was de finale een feit

DVAGSYT.png

qNV1O6G.png

Als je maar twee keer gelijk in 15 wedstrijden dan verwacht je wel aan kop te staan. Dat kan ik alvast verklappen dat is ook zo maar het gat is maar 1 puntje. Mighty Wanderers verloor van ons ( en in de Top 8 ook twee keer ) maar speelde daarna nog maar 1x gelijk en hijgt ons dus behoorlijk in de nek. Bullets FC staat daar weer zeven punten achter en is dus ook nog niet volledig kansloos. Onderin is het vooral MAFCO en Rumphi United die in de problemen zitten,  al mogen de Silvers Strikers zich absoluut nog niet rijk rekenen dat ze erin blijven. Verrassend wel aangezien die het ons behoorlijk lastig maken. 

NZ1snJe.png

Ook zullen wij in de komende transferperiode onze ogen open houden voor eventuele versterkingen. Er zijn nog een paar posities waar ik hopelijk een nieuwe speler voor aan kan trekken. En we zullen sowieso moeten gaan kijken voor een extra spits

YnGaBG7.png

Peter Kaonga zijn wij een aantal weken kwijt en met zestien treffers is hij zeer belangrijk voor ons. 

@Marius We sloten het zeker in stijl af. En de beide oefenwedstrijden werden als verwacht gewonnen al zie ik dit soort wedstrijden toch liever ruimer gewonnen worden

@007mark Hopelijk blijft die vorm nog wel even in stand

@delichris Het zijn prima resultaten idd. Ja idd en weet niet of Azie daar zo blij mee moet zijn

@Titan Beide zijn zeer goede keukens. Al is Indiaas wel de favoriet of je moet de WOK ook als chinees mee tellen

Inderdaad van Fiji moet je gewoon winnen en hopelijk kunnen we de reeks nog even in stand houden

@timke1609 Ik wil gewoon elke wedstrijd winnen en mijn sportieve plicht doen. Als daar dan een tegenstander de dupe van is helaas pindakaas

@FSc1997 Inderdaad de eerste fase richting naar het WK kon een stuk slechter. Hopelijk houden we dat vol de komende maanden

@Vlonkie Dat mag zeker. Mijn standaard tactiek die ik bij de clubs gebruik staat hier en de strikerless die ik vier wedstrijden met Irak heb gebruikt staat hier

@ElMarcos Qua score vond ik het nog wel meevallen eerlijk gezegd maar het spel is wel meer dan prima

@KayDeManaager @MNie @DemoN thnx

@Satioz @Sander. @'Jochem @John Terry 2.0 

@Boyzone @Jónstærke @Fantasy @El Tren @Bogatyr @Gert @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Vis @timpy00 

Geplaatst

Amper puntenverlies maar toch is nog heel erg spannend bovenin. Toch verwacht ik dat je ook hier snel zal kunnen afvinken.

Geplaatst

Verrassend veel tegenstand nog van die Mighty Wanderers. Dan maar in een onderlinge confrontatie afstand nemen binnenkort. Gelukkig laat de Nederlandse brigade zich het leven daar op gezette tijden welgevallen :D 

Geplaatst

Blijft erom spannen bovenin. Maar ik vraag me af hoe lang de wanderers dat blijven volhouden. Binnenkort maar eens even orde op zaken stellen.

Geplaatst
  • Auteur

nfs2tJx.png

3AzgsTA.png

Voor wij het kalenderjaar definitief afsluiten stond er nog wel een interland periode op het programma. Niet dat deze wedstrijden heel belangrijk zijn hoewel wij wel een tegenstander van formaat hebben uitgenodigd maar het belangrijkste was dat na deze interlands de loting voor het WK bekend werd gemaakt en dat is iets waar heel Irak naar uitkijkt natuurlijk.

vGdQub2.png

Chinees Tapei in de volksmond beter bekend als Taiwan is de eerste tegenstander en dient als opwarmertje voor de wedstrijd waar het echt om gaat namelijk tegen Nigeria. Die zijn helaas de laatste jaren iets aan het afzakken op de wereldranglijst. 11 jaar geleden toen Nigeria onder mijn leiding het WK wonnen stonden ze 2e nu op de 10e plaats maar nog altijd is het een zeer sterk land met hele goede spelers.

aE8JX6o.png

Zoals te verwachten was Taiwan geen partij voor ons en dat lieten we al direct zien door binnen de minuut op 0-1 te komen via Hashem. Net na het kwartier lag ook nummer twee in het netje door Jabbar. In de 25e minuut legt Zamel aan voor een vrije bal van een meter of 23 en hij krult hem heerlijk over de muur in de lange hoek. Tien minuten voor rust is het Jaber die voor de 0-4 zorgt. En nummertje vijf komt via de stip via Jabbar op de naam. Na rust blijven wij de betere maar de drang om echt te scoren ligt wat lager. Twintig minuten voor tijd zorgt wederom Jabbar dat onze fans weer eens konden juichen. Yang Yu zorgt nog voor een eretreffer

BmE5jtS.png

ngWw5Xw.png

6bW201x.png

Weinig bekende namen meer bij Nigeria alleen Chima Eze zit er nog. De rest zal inmiddels wel met pensioen zijn of ze hebben inmiddels betere spelers dat kan ook. Waar ik mij vooraf had verheugd op deze wedstrijd , zodat we ons echt eens konden testen baalde ik al vanaf minuut zeven toen Chima Eze veel te hard door ging en met rood mocht vertrekken. Nigeria ging zich ingraven en dan krijg je toch een hele andere wedstrijd dan vooraf gehoopt. Met een man meer komen wij in de 30e minuut op 1-0 door Jaber. Lang konden wij er niet van genieten want met 1 van de weinige kansen die Nigeria kreeg scoorde Shittu en wat een klasbak is dat zeg

Spoiler

DYYrNTi.png

Zelf weten wij de muur ook niet te beslechten. Wat wij ook proberen de tweede helft. Abbas loopt nog wel een vervelende blessure op in de 64e minuut maar die is wel fit voor het WK. Het blijft dus bij een 1-1 vooraf voor getekend maar toch had ik graag tegen 11 spelers van Nigeria gespeeld

zjLQjHR.png

En dan waar alles om draaid , de loting voor het WK en ik kan jullie zeggen ik ben absoluut niet blij

ZyzZ7Pi.png

Wij zijn namelijk gekoppeld aan Polen en Argentinië en dat is zwaar. Zouden wij iets willen in deze poule zou het tegen Polen moeten gebeuren. Maar die staan bijna 20 plekken boven ons en zullen wij dus boven ons zelf moeten uitstijgen. Argentinië is natuurlijk gewoon wereldtop en zal normaal gesproken deze poule gewoon gaan winnen. Voor de liefhebbers de gehele loting voor het WK2046 in Japan

71k87zK.png

A5MBrnA.png

J21rWJi.png

Karrar Ahmed is uitgeroepen heeft nog een mooie individuele prijs gewonnen.

@timke1609 We mogen zeker niet klagen over de resultaten nee. Ja mooi om te zien en zegt alles over het niveau hier

@delichris Laten we het hopen. Het zijn wel de topploegen die het mij lastig kan maken in de beker en de competitie

@Marius Had niet verwacht dat het gat nog zo klein zou zijn. Hopelijk houden wij het vol

@Titan Dat verbaasde mij ook idd. Hebben ze nu al wel drie keer verslagen in een onderling duel dus hopelijk ook in de vierde zodat ze een tik krijgen. Het blijven toch spelers uit bijna de kelderklasse dus dan moet een biertje op zijn tijd wel kunnen toch?

@FSc1997 Het blijft idd erg lang spannend. Hopelijk houden wij het vol en laat Mighty nog wel wat liggen

@Satioz @007mark @MNie @KayDeManaager thnx

@Vlonkie @ElMarcos @DemoN 

@Sander. @'Jochem @John Terry 2.0 

@Boyzone @Jónstærke @Fantasy @El Tren @Bogatyr @Gert @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Vis @timpy00 

Geplaatst

Prima potjes, alleen inderdaad jammer dat Nigeria zich zo ingraaft. Snap je frustratie van de loting, gewoon erg pittig. Maar goed, je hebt al laten zien dat je zeker niet vies bent van een stunt hier en daar :D

Geplaatst

Een mooie overwinning en een goed gelijkspel. Hier kan je tevreden over zijn. De WK loting daarintegen is echt ruk. Een gelijkspelletje tegen Argentinië en een winst op Polen en je bent door :P .

Geplaatst

Zo'n goede pot tegen Nigeria, ondanks het gelijkspel, moet vertrouwen geven richting het WK. Geen onmogelijke loting trouwens, ik vermoed dat je een ronde verder kunt komen.

Geplaatst

Mooie resultaten om het jaar te beëindigen. De WK loting is pittig, maar de kans dat je tegen twee landen zou komen die boven Irak staan op de wereldranglijst was zeker niet onbestaande. Alles op de wedstrijd tegen Polen dan maar.