Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Op de eerste plaats gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.

Sportief gaat het nog alleszins prima. Je doet het goed in de beker en ook in de competitie doe je weer mee om de titel.

• Antwoorden 1,2k
  • Weergaven 31,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• delichris
    delichris

Seizoen 2023 - 2024   En weer kwam er een club. Nu kwam Hollandia uit Hoorn, maar deze heb ik keurig afgewezen. Ik was ook heel blij dat wij een moederclub hebben. Harkemase Boys betaald ons

• delichris
    delichris

Seizoen 2025 - 2026   Ik zit nu letterlijk een jaar vooruit aan het spelen en moet dus opletten dat ik niets hier verklap wat nu gebeurd ipv een jaar terug. De club zit sportief in de lift e

• delichris
    delichris

Seizoen 2027 - 2028   We gaan weer lekker verder met de maand Maart en daarin krijgen wij ook een nieuwe lichting talenten. Nouja talenten? Meer jongens die ergens mee kunnen doen in de Eers

Geplaatst

Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd. Hopelijk kan FM een beetje voor afleiding zorgen, zoals je zelf al zegt... even je zinnen verzetten.

Geplaatst

Zowaar een nederlaag. Maar goed die marge heb je verdiend door goed te presteren eerder in het seizoen. Hopelijk blijf je op koers voor opnieuw een promotie

Geplaatst

Allereerst gecondoleerd, veel sterkte de komende periode!

Wat betreft de novelle: je blijft presteren, doe je echt goed na twee promoties. 3e divisie here we come!

Geplaatst
  • Auteur

640c40ab42bd8-590cb52680553-Leo_Loon_-_L

Seizoen 2024 - 2025

We gaan verder met de maand januari. En daarin zitten ook transfers. Er zijn spelers die toch wel weg willen. Jesper Lukassen mijn vaste keeper gaat naar Sarto. Alec van Dijk gaat naar FVC, Jaël Marica gaat naar Heerde, Mathieu Weiss gaat naar Colmschate en Noah Tuinink gaat naar GVAV.

En waar spelers gaan daar komen ook nieuwe spelers. Dennis den Hartog is een talentvolle spits en komt over van Venray, Rob van Ginkel is een linksback en gaat in het jeugdteam spelen en komt met een transfervrije status. Bram Haasjes komt terug naar de club en gaat als linksback spelen. Hij komt over van JVC, Anass Soussan is een centrale middenvelder en gaat meteen de basis in. Hij komt over van Alexandria '66. Jille Brinksma is gehaald voor het middenveld en komt over van Nieuwleusen. De laatste transfer is van Rifaat Tahiri en hij is een centrale verdediger. Hij komt over van Spartaan '20. 

En gelukkig wordt er ook nog gevoetbald deze maand. Het zijn maar twee wedstrijden. We spelen een competitiewedstrijd tegen Hoogezand en een bekerwedstrijd tegen Rolder Boys.

Transfers uit

64143128c98f1-transfersuit.png

Transfers in

6414312fc46d5-transfersin.png

vv LEO - Hoogezand Eerste Klasse G

6414313a5ae71-leohoogezand.png

vv LEO - Rolder Boys KNVB Beker Noord

6414314cc4e1e-leorolderboysbeker.png

Januari

6414315a2de9e-januari.png

Stand Eerste Klasse G

641431680dcf6-stand.png

Loting KNVB Beker Noord

641431745921b-lotingbeker.png

Financien

641431a1d6f6e-financien.png

Overzicht manager

641431c4ed7ec-overzicht.png

Antwoorden op posts van users

@MNie Ik vond het wel bijzonder dat ik hem kon halen.

@Kyrill Zo minder was het niet hoor. We verloren maar één keer.

@DGremlin We kunnen niet alles winnen.

@Marius Nu hopen dat Justin nog eens wilt komen. Het is bijna nooit saai bij ons.

@ElMarcos Dankje. We zitten als familie in een achtbaan en die stopt hopelijk vanaf volgende week donderdagochtend. Dan is letterlijk alles achter de rug. Sportief gaat het inderdaad goed met de club.

@Huipio Het is een kloten tijd op dit moment en nu ben ik ook thuis samen met mijn zoon. Mijn vrouw is wel bij mijn schoonmoeder. Ik kan nu even wat tijd gamen zodat ik wat anders aan mijn hoofd heb.

@Fulceny Dankje.

@19CH98 We kunnen niet alles winnen. Zolang we die promotie maar pakken.

@Keeza Dankje. Maar voordat wij de derde divisie gaan bereiken moeten we eerst de vierde divisie nog voorbij.

@Meizter @Djurovski @Vis @Fulceny @ELHenry @germandutch @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @Whitewolf345 @Copywriter @Principito @Tim' @Daniell @Svenpunt

Geplaatst

Bied je de spelers die vertrekken zelf wel een contract aan zodra er een bod komt? Over het algemeen blijven ze dan gewoon bij jou. Het kan natuurlijk zijn dat je het ok vind, maar voor de teamdynamiek is het natuurlijk top om spelers langer bij je club te hebben. Ikzelf liep daar eerst altijd tegen aan in LLM, zeker bij amateur teams met 0 Euro contracten. Maar blijven aanbieden wil vaak helpen. Misschien heb je er wat aan!

Geplaatst

Halverwege het seizoen lijkt het een mooie te worden. Kwartfinale beker gecombineerd met de bovenste plaats in de eerste klasse is natuurlijk zeer fijn. 

Geplaatst
48 minuten geleden zei delichris:

Dankje. Maar voordat wij de derde divisie gaan bereiken moeten we eerst de vierde divisie nog voorbij.

Oja, tuurlijk de Hoofdklasse voorheen.. 

Je gaat nog steeds als een tierelier, al moet ik zeggen dat Gramsbergen goed blijft achtervolgen

Geplaatst

Behoorlijk veel transfers zo tijdens de wintermercato, maar de resultaten lijden er in ieder geval niet onder. Je hebt stilaan een kloofje te pakken en de weg naar een nieuwe promotie lijkt bijgevolg ingeslagen.

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2024 - 2025

De maand februari is een korte maand, maar voor ons een beroerde maand. En voor mij als manager de slechtste maand die ik ooit heb meegemaakt. We gaan spelen tegen DOS Kampen, SVBO. Noordscheshut en KHC.

DOS - vv LEO Eerste Klasse G

64156db79d384-dosleo.png

Februari

64156dc3a7967-februari.png

Stand Eerste Klasse G

64156dd9529c1-stand.png

Financien

64156deb8c66a-financien.png

Overzicht manager

64156e032a4de-overzicht.png

@MNie We zijn sterker geworden en dat geeft veel vertrouwen.

@Huipio Als spelers weg willen dan laat ik ze gaan en sommigen waren ook niet meer goed genoeg voor ons.

@DGremlin We hebben niets te klagen op dit moment.

@19CH98 We doen het verrassend goed op dit moment en dat had ik niet verwacht. Ook in de beker gaat het lekker.

@Keeza Gramsbergen blijft ons het moeilijk maken.

@ElMarcos Dit gaat erg lekker voor ons.

@Marius We hebben ons goed kunnen versterken en ik ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen.

@Djurovski Dankje. Qua prestaties gaat het lekker voor ons.

@Kyrill @Meizter @Vis @Fulceny @ELHenry @germandutch @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @Whitewolf345 @Copywriter @Principito @Tim' @Daniell @Svenpunt

Geplaatst

Het gat is geslonken naar 2 punten en ook VVA is aangesloten voor de eerste plek. Dit zijn wel de momenten dat je kunt zien uit welk hout je gesneden bent als manager. Een mindere periode en dat weten om te draaien is natuurlijk het summum van management. Succes daarmee!

Geplaatst

Een kleine inzinking? Die had ik niet zien aankomen! Gelukkig blijven de verliespartijen wel beperkt en sta je uiteindelijk wel nog steeds gewoon op kop natuurlijk.

Geplaatst

Als je met zo'n slechte maand nog steeds bovenaan staat zegt dat genoeg over hoe sterk de rest van je seizoen is. Ik maak me dus ook zeker geen zorgen. 

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2024 - 2025

Nu moeten wij snel weer een goede vorm zien te gaan pakken. De maand februari was ons niet goed gezind en ik ben van mening dat dit beter moet. We gaan deze maand spelen tegen Meppel, Dalfsen, SVI, Achilles 1894 en Gramsbergen voor de competitie en in de beker is Oranje Nassau Groningen onze tegenstander. Ook krijg ik weer een baanaanbieding van AZSV. Deze heb ik vriendelijk bedankt.

Afwijzing AZSV

6416d414107e5-azsvafwijzing.png

vv LEO - Oranje Nassau Groningen KNVB Beker Noord

6416d41eeac2c-leooranjenassaugroningen.p

vv LEO - Achilles 1894 Eerste Klasse G

6416d42cb5790-leoachilles.png

Maart

6416d43a505ee-maart.png

Stand Eerste Klasse G

6416d447b21bc-stand.png

Loting KNVB Beker Noord

6416d45951212-lotingbeker.png

Financien

6416d4669dba5-financien.png

Overzicht manager

6416d474035a3-overzicht.png

@MNie Het was een hele slechte maand. Ik heb dit volgens mij zelf nog nooit meegemaakt.

@Huipio De maand was echt slecht en ik denk dat we het aardig gerepareerd hebben.

@Marius Wat er gebeurde weet ik niet, maar wat was het slecht.

@19CH98 Echte zorgen maak ik me niet, maar de maand zo slecht spelen had ik zelf ook nooit verwacht.

@DGremlin We speelden zo slecht dat de rest nu dichterbij kan komen en vanaf nu moet de knop om anders gaat het nog moeilijk worden.

@Keeza @ElMarcos @Djurovski @Kyrill @Meizter @Vis @Fulceny @ELHenry @germandutch @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @Whitewolf345 @Copywriter @Principito @Tim' @Daniell @Svenpunt

Geplaatst

Nu gaat het weer de goede kant op en ben je dichtbij een nieuw kampioenschap. Daarnaast ook een kans op bekersucces, hopelijk lukt het dit jaar wel om de finale te bereiken.

Geplaatst

Heerlijk herpakt in ieder geval. Je hebt ook weer een buffer om op terug te vallen. Dat moet vertrouwen geven.