Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM23] Seagulls: the sky is not the limit

Aanbevolen reacties

Geplaatst

bnnr.PNG.4986963ac3a910994d63418665aee980.PNG

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

the.png.83e95428d79cc5ae846c3dd9ef489fb3.png

bewerkt door Keeza

• Antwoorden 373
  • Weergaven 8,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     De kers op de taart kwam begin juni, een week na de laatste speelronde in de Premier League, in het mooie Wembley. Nadat we d

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     Screen: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::   @Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     Het Project Gull Chicks draait! Waar we bij het opstell

Geplaatst
  • Auteur

bnnr.PNG.d9417edce6e35e12f06170c873673571.PNG

491270782_tacticalgenius.png.768daf61a4dbbcc5ae117e2ac35e9240.png

@19CH98 Thanks! Hannes is er helaas niet bij :D 

@MNie Dank!

@Djurovski Dank!

Ik heb even heel brutaal het gros getagd wat veelvuldig in de novellenbundel aanwezig is. :D 

Als je geen tag wilt, laat het me dan weten.

@Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Principito @keano77

Geplaatst

Veel plezier en succes bij het mooie en geweldige BHA!!! Grafisch vind ik het nu al schitterend _O_ 

Geplaatst

Da's nog eens een fijne clubkeuze! Lijkt me heel wat potentieel aanwezig om iets leuk mee te doen. Succes!

Geplaatst

Hey, leuke clubkeuze! Doen het fantastisch irl en ik zag dat die Mitoma een winterupgrade heeft gekregen. Mooi grafisch vormgegeven ook. Succes!

Geplaatst

Veel talentvolle spelers bij Brighton dus dat kan leuk worden. Zag dat ook Ferguson flink beter is gemaakt dus in de spits zit het daar ook wel goed.

Geplaatst
  • Auteur

bnnr.PNG.d9417edce6e35e12f06170c873673571.PNG

957092333_THREEYEARGOALS.png.aee1055fb5f389d087280b3e69d4ab75.png

@19CH98 Thanks, we gaan ons best doen!

@DGremlinDank!

@WillemPerfect voor project Gull Chiks ;) 

@DazDankje, dat was mijn inspiratiebron in dit geval dan ook!

@delichrisDankje!

@MNieNothing beats the 4231 :P 

@MariusDankje, er is inderdaad veel potentieel. We proberen er wat van te maken!

@KyrillBedankt voor de complimenten :) 

@Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Principito @keano77

Geplaatst

Mooie ambities. Die bekerdoelstellingen vind ik altijd wat riskant om op in te zetten. Door de loting is het immers heel moeilijk te voorspellen hoe ver je kan geraken. Dat project klinkt nog mysterieus, maar ik gok dat het iets met de jeugd te maken heeft.

Geplaatst

Poh ziet er grafisch indrukwekkend uit! Ben ook benieuwd naar Project 'Gull chicks', ga je een vrouwenteam starten 😋?

Geplaatst

Mooie doelstellingen inderdaad. Ben het eens met @Marius voor wat betreft doelstellingen. Helaas houdt het bestuur daar ook niet altijd rekening mee. Als je uitgeschakeld wordt in een 2de ronde door Manchester City en je haalt daarmee je verwachting niet, krijg je direct een tik op de vingers.

Qua vormgeving is het in ieder geval al hoogstaand.

Mijn Engels zegt me dat een gull chick een baby meeuw is. Het zal waarschijnlijk dus een project zijn dat zich richt op de jeugd en doorstroming daarvan.

Geplaatst

Alle oudere spelers moeten weg, lijkt erop dat je echt vol op de jeugd gaat. Ben benieuwd welke spelers volgens jouw visie oud zijn.

Geplaatst
  • Auteur

bnnr.PNG.abb7c51b7052919586b0b63675895fa3.PNG

1.png.a12b2e5ae3813f141d936401eaaa4f41.png

Omdat het een redelijk 'lange' afbeelding betreft, kan het zo zijn dat hij wat kleiner uitvalt. Klik daarom op de afbeelding als je het minder goed leesbaar vindt ;) 

@DGremlinDankje! Hierbij de uitleg :D 

@MariusDat klopt, maar dat zijn dan ook weer wedstrijden op zich. Als er kans is op successen op korte termijn, dan is het in dit soort toernooien.

@McMarksonDank! Bijna goed, al is een vrouw of twee nooit verkeerd... :D 

@delichrisDankje!

@HuipioBingo! Je gaat door voor de koelkast! :D 

@KyrillThanks!

@WillemIk hoop dat ik met deze update al wat duidelijkheid heb kunnen geven, maar het zit nog wat specifieker in elkaar. Dus stay tuned!

@19CH98We gaan ons best doen!

@MNieDankje! Als ik ooit wat voor je kan betekenen hierin, laat het maar weten ;)