Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM23] Seagulls: the sky is not the limit

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dat is een heel mooi lijstje om in te staan voor Ferguson en zeker omdat hij zo jong is. Er zit dus nog wel meer in het vat hoop ik!

• Antwoorden 373
  • Weergaven 8,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     De kers op de taart kwam begin juni, een week na de laatste speelronde in de Premier League, in het mooie Wembley. Nadat we d

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     Screen: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::   @Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     Het Project Gull Chicks draait! Waar we bij het opstell

Geplaatst

Super spits, kan hij zich gaan meten met een Haaland in de toekomst? Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Dit is een bevestiging van hoe goed je bezig bent. Mooi dat een van je spelers zo in de prijzen valt. 

Geplaatst
  • Auteur

bnnr.PNG.376a1b3c119944945885d7f5e3629bf8.PNG

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1470264138_WELCOMEANTONIO.png.cfc7fbda509b50f08fb9850c19d0db0b.png

Screen Antonio Silva:

Spoiler

404611596_silvascreen.thumb.png.ec2e5c3731373f40cb1f00fdcf8ed9c4.png

Screen Nicolas Seiwald:

Spoiler

836747290_seiwaldscreen.thumb.png.80d5a7efe066b9f1f1b598f846af6acd.png

@Kyrilldankje! Ferguson is echt iemand met veel potentie, vooral na de nieuwe update dus ga je veel plezier aan beleven.

@Mariushet is niet voor iedereen weggelegd, nee :D 

@delichrisjazekers!

@DGremlin het is een topper in wording!

@Tim'ja, daar geloof ik ook wel in!

@Tim Windtabsoluut en met deze nieuwe aankopen nog meer.

@Dazhet zijn ongeveer de zelfde types, dus ik hoop het wel!

@ElMarcosdat klopt helemaal, thanks!

@Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Sven van Rijen@19CH98@Brattbakk @D.J.@Satyr @Principito @keano77@ElMarcos @MNie @Tim Windt

Geplaatst

Van dat soort zaken op de valreep tijdens een wintermercato breekt het zweet toch even uit geloof ik :D Mac Allister zien verdwijnen is natuurlijk een aderlating maar je hebt gelukkig ook wel een slag kunnen thuis halen op de transfermarkt. Zelfs toen het oorspronkelijke plan B wegviel heb je toch nog kunnen schakelen. Je hebt de zaken duidelijk op orde!

Geplaatst

Twee hele mooie en beloftevolle spelers binnen weten te halen. Al zijn het ook jongens die er wellicht meteen kunnen staan. Wederom een mooie update. Al heb ik wel een heel klein verbeterpuntje. Je plaatje van Antonio valt nu soms net over het laatste woord op letters van een zin. :classic_ninja:

Geplaatst

Ik geniet enorm van hoe je het grafisch in elkaar zet! Complimenten! Heb Ferguson in het 2e seizoen gehaald bij Man Utd.. Wat een man en wat een goals..

Geplaatst

Altijd fijn om nieuwe talenten aan je te binden, zeker in dit project. Daarentegen lijkt het grootste talent al een tijdje voor je te spelen, dat is nog beter natuurlijk

Geplaatst

Denk goed gehandeld op de markt. Ben zelf niet zo van de topclubs en Engeland, dus met dit soort bedragen werk ik zelf zelden. Wel mooi dat je de schaduwlijstjes klaar hebt liggen om hiaten bij het vertrek van spelers uit je ploeg direct op kunt vullen. 

Geplaatst
  • Auteur

bnnr.PNG.ee949269f145482fae2bc8dfb7dd6c56.PNG

1031393403_februarymarch.png.32d3354dcb0c0c9b1bb4433702ba9478.png

Screen wedstrijden:

Spoiler

94295893_fix2-3.thumb.png.3d454a052c4f50c90ab66d3d5f437fe2.png

Screen stand:

Spoiler

1608186746_standingendmarch.png.3ad0e95b135a1828811e6c6ef8fec275.png

@delichrisdat klopt, team is nu compleet en dubbel bezet op elke positie.

@Kyrillja heel blij mee!

@Tim'inderdaad, al moet ik zeggen dat ik positief verrast was door de stats van Seiwald.

@Mariusja het was even puzzelen de laatste dagen in de transferperiode, maar we hebben het gered. Het fraaie hieraan is, is dat Gulliksen nog geen half jaar later te huur staat met optie tot koop...

@ElMarcoshet zijn beide basisklanten voor ons. Seiwald als vervanger van Mac Allister en Antonio Silva is gewoon een topper (in wording). Bedankt overigens voor je scherpte, echter is en was dit de bedoeling :D Puur om het 3D effect van de uitgeknipte speler meer naar voren te brengen. Er missen tenslotte twee kleine woordjes, die je in principe kan 'raden' haha! Maar nogmaals thanks voor de oplettendheid!

@DGremlin Het was een niet te weigeren bod en Alexis wilde zelf ook...

@Mathijs92 bedankt voor je complimenten! Ferguson is een beast, ja!

@19CH98thanks, Ferguson lijkt inderdaad het gezicht te gaan worden van het nieuwe Brighton.

@MNiedank!

@Huipio het zijn imo koopjes :D 

@Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Sven van Rijen@19CH98@Brattbakk @D.J.@Satyr @Principito @keano77@ElMarcos @MNie @Tim Windt @Mathijs92

bewerkt door Keeza

Geplaatst

Derde is een topnotering. Dan is de nederlaag tegen Crystal Palace natuurlijk jammer, maar verder een uitstekende periode hoor!

Geplaatst

Een iets mindere maand met een verrassende nederlaag tegen Palace. Maar je staat er nog steeds erg goed voor, op weg om CL voetbal te spelen volgend seizoen. Met Silva heb je zoals ik het lees een toptalent te pakken!

Geplaatst

Die top 4-klassering zal dit jaar wel lukken, ontzettend belangrijk voor de status van de club en om nog meer grote talenten aan te trekken hoewel je wat dat betreft misschien al wel klaar bent gezien het transfergeweld dit seizoen.

Geplaatst

Moeten we dit een mindere periode noemen? Gelet op je seizoen wel, maar je presteert gewoon nog duidelijk boven verwachting. Onderaan de streep lijkt de top 4 haalbaar en dat is écht een hele knappe prestatie als dat lukt. 

Geplaatst

Stiekem had ik nog wel gedroomd van een hele grote stunt maar de 2 nederlagen afgelopen periode,  en vooral die tegen Palace dan, zorgen er waarschijnlijk voor dat we dat wel uit ons hoofd moeten zetten. Desalniettemin nog steeds schitterende prestaties natuurlijk. Die top-vier klassering lijkt toch echt meer en meer zeker te worden.