Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[FM23] Seagulls: the sky is not the limit

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoewel het niet gelukt is om deze prijs te pakken laat het wel zien dat je nu al een van de Englse topploegen bent. 

• Antwoorden 373
  • Weergaven 8,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     De kers op de taart kwam begin juni, een week na de laatste speelronde in de Premier League, in het mooie Wembley. Nadat we d

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     Screen: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::   @Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @

• ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::     Het Project Gull Chicks draait! Waar we bij het opstell

Geplaatst

Wat een voorbereiding! Ook in de Community Shield was je er dichtbij. Dat belooft veel goeds voor komend seizoen.

Geplaatst

Een 3-3 tegen City is een prima resultaat om het seizoen mee te beginnen. Jammer dat de tombola niet jouw kant op valt, maar je hebt een prima start zo.

Geplaatst

Een zoek de uitslag plaatje en helaas viel het niet jouw kant op.

Geplaatst

Jammer genoeg niet sterk genoeg om de community shield te winnen maar dat je City al zo partij kan bieden is al een hele prestatie!

Geplaatst
  • Auteur

bnnr.PNG.d71d8423384848f9aff501a6e219b0ed.PNG.76b482a0dcc560228486acf4f6fc00c5.PNG

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

829143709_Eensubtiteltoevoegen.png.6e86439f771fcb404538d2779d088901.png

Omdat we allemaal zo van zoekplaatjes houden (@Willem ;c), bovenstaande updates. Ik ga er van uit dat de meeste de logo's wel gaan herkennen, puur op basis van de kenmerken van een specifieke logo zoals het duiveltje van United of de roos van Blackburn. Het leek me leuk om weer eens iets unieks en creatiefs te doen met de wedstrijdenupdates. Mocht het te veel uitzoekwerk voor je zijn; geen stress, onderaan deze update is een screen toegevoegd. Helaas ben ik wel vergeten een screen te maken van de stand na de maand september.

Screen wedstrijden:

Spoiler

2110843267_fix8-9.png.e1207db4f941ec1cf542d182eddaea2a.png

@Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Sven van Rijen@19CH98@Brattbakk @D.J.@Satyr @Principito @keano77@ElMarcos @MNie @Tim Windt @Mathijs92@mattihamstra

Geplaatst

Wat een geniale update om het zo vorm te geven, echt heel mooi! En de resultaten zijn ook nog eens top, want een tweede plek is echt uitstekend (y)

Geplaatst

Het ziet er goed uit, zowel letterlijk (de update zelf) als figuurlijk (de resultaten).

Geplaatst

Voor Crystal Palace heb ik toch even moeten spieken in de spoiler ;c

Heerlijke resultaten!

Geplaatst

Heerlijke update weer. Geweldig qua grafische vormgeving en ook qua uitslagen. Voor mij mag je ze zo blijven maken. Als ik iets niet weet, dan kijk ik wel even in de spoiler. :classic_ninja:

Geplaatst

Crystal Palace was even lastig maar mooi vormgegeven en mooie resultaten natuurlijk! Alleen tegen Fulham een zeperd maar daar staan overwinningen tegen Liverpool en Tottenham tegenover.

Geplaatst

Originele en geslaagde update wat mij betreft! De uitslagen zijn bovendien ook uitstekend. Ik vermoed dat je hiermee toch wel heel dicht tegen de eerste plek in het klassement aanzit.

Geplaatst
  • Auteur
Geplaatst

Als PL club ben je altijd kandidaat voor de overwinning in de CL, zo hoog is het niveau van de competitie. Echter is het als nieuweling lastiger omdat je in pot 4 begint. Desondanks denk ik dat dit een prima loting is waarmee de volgende ronde zeker behaald kan worden.