Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

KKD Challenge

https://manutd.nl/mu-daagt-uit-van-de-kkd-naar-de-cl/

Recordregen in KKD: snelste hattrick ooit na aftrap, 5-0 binnen 20 minuten

De regels zijn simpel. Je start met een KKD team en je bent enkel gelimiteerd op het vlak van transfers: Enkel het aantrekken van Nederlanders of Belgen of spelers die op zijn minst één van deze nationaliteiten als 2e, 3e,... nationaliteit hebben is toegestaan. Het uiteindelijke doel is om de CL te winnen.

ADO Den Haag

Almere City

De Graafschap

Den Bosch

FC Dordrecht: 

FC Eindhoven

Helmond Sport

Heracles Almelo

MVV

NAC Breda

PEC Zwolle

Roda JC

Telstar

TOP Oss

VVV-Venlo

Willem II

Leuk om hier jullie updates te plaatsen. Ook leuk als andere mensen willen meedoen.

Succes!

bewerkt door Aaron21

• Antwoorden 329
  • Weergaven 14,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Seizoen 4 is ten einde in Tilburg. Een seizoen waarin ik echt dacht Klaus Topmuller te heten en net als Leverkusen in de laatste week overal naast greep.   Met welke jongens hebben wij het s

• ReneLeBlanc
    ReneLeBlanc

FC Dordrecht 2028/2029 Ha! Daar zijn we weer. Gisteren na de ongelofelijk mooie zege van Feyenoord  nog even FM aangeslingerd onder het genot van een mooie rode vino en AZ + Arsenal. Na zo'n mooi

• Zijn we weer, wat een verslavende challenge . Seizoen 4 en het debuut van Almere City FC in de Champions League. Hoe is het de delegatie Nederbelgen dit jaar vergaan? Vanzelfsprekend eerst de transfer

Geplaatst

FC Dordrecht is voor mij! :D 

59 minuten geleden zei neva:

Seizoen 1: 13e

Toon verborgen inhoud

Seizoen 2: 2e

Toon verborgen inhoud

Transfers

Seizoen 1:

Inhoud verbergen

image.png.eb224f94f6a5c220e92c5b188e275c4f.png

image.png.a6c5d736e777dd9f2fa61d94c7460d59.png

Seizoen 2:

Inhoud verbergen

image.png.cb9a9591f8a5c4b1003c1bf8d8835753.png

image.png.2efe965bbff13b3197ae8554ac956373.png

Milambo :< :< en 650 voor Kroesen, poeh flink bedrag wel.

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

FC Dordrecht is voor mij! :D 

Milambo :< :< en 650 voor Kroesen, poeh flink bedrag wel.

Zeker een flink bedrag, maar ik had geen goede Nederlandse keepers die haalbaar waren, Boffin was 1e doelman maar wilde weg toen die Belgische club kwam. Had eerder getracht Troost en Kroesen te huren, maar ze waren niet geïnteresseerd. Er kwam ook niets bruikbaars/haalbaar naar voren met een aflopend contract. En Havekotte voldoet niet en Vermeer ook niet meer, die is allene maar als een malle achteruit gegaan.

En toen kwam de agent van Kroesen dat hij op de TL gezet was en oren had naar een definitieve transfer. Heb het bedrag over 3 jaar uitgesmeerd wel. Jonge keeper met doorgroeimogelijkheden, dus ondanks het vele geld wel een no-brainer. Dit is een doelman die prima mee kan in de Eredivisie straks. Verdedigers, middenvelders en aanvallers lopen er genoeg om goedkoop, gratis of tijdelijk op te pikken.

Wat uiteraard ook meespeelde is dat ik in de winter al wel in de gaten had dat promotie heel reëel was, anders had ik het ook niet gedaan.

bewerkt door neva

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei Titan:

Let's go!

Seizoen 1

Inhoud verbergen

image.thumb.png.7f2146db27401a06907065994bcb640b.png

Transfers (vanaf Campagne)

Inhoud verbergen

image.thumb.png.1a56626545e68e058eb175a97e2f37c1.png

Heb jij dit net in een uur gedaan of zo?

Zijn dat allemaal Nederbelgen?

bewerkt door Aaron21

Geplaatst
3 minuten geleden zei Aaron21:

Heb jij dit net in een uur gedaan of zo?

Iets langer, maar wel snel :D. Tactiek erin en gaan. Leuke begint nu pas.

3 minuten geleden zei Aaron21:

Zijn dat allemaal Nederbelgen?

Sí. 

Jenno Campagne: SUR/NED (opleiding Ajax)

Denzel Owusu: GHA/NED (opleiding Feyenoord)

Miquel Nelom: SUR/NED (opleiding Excelsior, jaren Feyenoord)

Mark Pabai: LIB/NED (opleiding Utrecht)

Sam Bisselink: NED

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Titan:

Iets langer, maar wel snel :D. Tactiek erin en gaan. Leuke begint nu pas.

Sí. 

Jenno Campagne: SUR/NED (opleiding Ajax)

Denzel Owusu: GHA/NED (opleiding Feyenoord)

Miquel Nelom: SUR/NED (opleiding Excelsior, jaren Feyenoord)

Mark Pabai: LIB/NED (opleiding Utrecht)

Sam Bisselink: NED

Instant result, I assume?

Geplaatst
Zojuist zei Aaron21:

Instant result, I assume?

Ongeveer tien potjes zelf in het begin, daarna instant result en toen er niks mis meer kon gaan vakantie ;) .

Geplaatst
20 minuten geleden zei Titan:

Let's go!

Seizoen 1

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.7f2146db27401a06907065994bcb640b.png

Transfers (vanaf Campagne)

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.1a56626545e68e058eb175a97e2f37c1.png

Hoe doet Hilterman het bij jou? Staat bij mij na 3 wedstrijden nu op 7 goals 

Geplaatst
24 minuten geleden zei neva:

Wel.

Dan heb ik regel overtreden, ik wist toen nog niet van de regels :mmm:

Vanaf nu ga ik me er aan houden :checkit:

Geplaatst
5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hoe doet Hilterman het bij jou? Staat bij mij na 3 wedstrijden nu op 7 goals 

Vijf wedstrijden, vijf goals. Ik gebruikte hem als back-up-schaduwspits, aangezien ik zonder spitsen speel. Tweede helft van het seizoen verhuurd aan Union SG, maar daar speelt hij helaas niet. Zal moeilijk worden hem te verkopen.

Geplaatst

succes heren, ik ga volgen. Zeer interessant omdat ik mezelf altijd beperk tot het enkel kopen van spelers met de nationaliteit  van het land waarin ik speel.

Geplaatst

Graag hier ook even jullie meningen! Ik heb in aanloop naar het tweede seizoen Ledezma gehuurd van PSV, zonder op zijn nationaliteit te letten. Hij moet nog 120 dagen totdat hij het Nederlandse paspoort krijgt. Ik heb hem al in enkele wedstrijden opgesteld maar zou eventueel nog terug kunnen gaan naar een eerdere save file, waar hij al wel aangetrokken is maar nog niet gespeeld heeft. 

image.png.0a04804a20cce43ce16838f7cd99d2dd.png

@Renato was zo scherp om dit op te merken, @neva geeft aan het door de vingers te willen zien maar wil dan wel graag dat iedereen het daarmee eens is.

@Fantasy @elsjorro11 @Titan @bas huijsmans @Aaron21 @ReneLeBlanc

Geplaatst

Voor mezelf zou ik hem nog 121 dagen niet opstellen. Puur voor je eigen gevoel de challenge echt gehaald te hebben. Anders blijft dat (bij mij) toch altijd knagen. Ondanks dat anderen zeggen dat het ok is.

Geplaatst
32 minuten geleden zei Daniell:

Graag hier ook even jullie meningen! Ik heb in aanloop naar het tweede seizoen Ledezma gehuurd van PSV, zonder op zijn nationaliteit te letten. Hij moet nog 120 dagen totdat hij het Nederlandse paspoort krijgt. Ik heb hem al in enkele wedstrijden opgesteld maar zou eventueel nog terug kunnen gaan naar een eerdere save file, waar hij al wel aangetrokken is maar nog niet gespeeld heeft. 

@Renato was zo scherp om dit op te merken, @neva geeft aan het door de vingers te willen zien maar wil dan wel graag dat iedereen het daarmee eens is.

Ik zou m inderdaad 121 dagen niet opstellen en m dan wel gaan gebruiken. Bedankt voor het maken van deze 'fout' dan haal ik iig geen Ledezma op. ;c 

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Wel een goede aankoop. Heb hem net voor S3 kunnen contracteren, wél met paspoort ;c . Keer een foutje moet kunnen; 't is ook weer geen Mbappé of Haaland.