Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik begin een novelle bij de club met de beste supporters:

TWENTE!!

twenteyd2.jpg

Twente trekt Gerrits aan als trainer:

In heel de achterhoek en omstreken is verbaasd gereageerd op het vertrek van Rutte. Maar nog verbaasder moeten ze zijn geweest toen de nieuwe trainer bekend werd. De 30-jarige Gerrits werd naar voren geschoven. En dat terwijl Gerrits een uitgesproken Fries hart heeft. "Ik ben heel blij" reageerde de 30-jarige Drent " dit is een droom die uitkomt".

Twente staat naar 24 wedstrijden keurig op de 6e plek. "Er moet dit jaar Europees voetbal inzitten anders eet ik mijn pet op" zei de trainer met een lach.

Stand na 34 wedstrijden:

standna34wedstrijdenac1.png

We hebben de zesde plek vastgehouden terwijl we eigenlijk ook zo maar 4e of 5e hadden kunnen worden. Maar de laatste 3 wedstrijden gingen allemaal verloren. We moesten ook de laatste 3 wedstrijden uit spelen. Dus dan word het moeilijk.

Verrassende bekerwinnaar:

adopsvok5.png

Ado won verrassend van PSV, wie had dat gedacht!!

Twente heeft eindelijk de Financien op orde:

financieenmu7.png

Eindelijk heeft Twente geen schulden meer. Dit komt ondermeer door de verkoop van enkele bepalende spelers. Dit kun je zien als je even naar onderen scrollt.

Inkomende spelers:

inkomendespelersnaeerstbt9.png

Theo Zwarthoed was meer een moetje. Bosschker en Paauwe waren beide geblesseerd. En de tranferperiode sloot bijna, dus moest ik snel handelen. Dat is aardig gelukt want Zwarthoed blijkt beter dan Paauwe en hij zal dan ook Bosschker vervangen als hij met pensioen gaat. Berg is een groeibriljantje. Het is jammer dat hij Zweeds is, maar dat snappen jullie pas als je even naar onder gaat.

uitgaandespelersrk5.png

Dit zijn mijn verkopen. Het zijn veelal Buitenlanders. Het bestuur kwam na mij toe en ze zeiden dat de supporters geen binding meer hebben met de spelers. Dit kwam vooral omdat de eigen opgeleide jongens weinig aan voetbal toekwamen. Ik zei dat ik er al een idee voor had en ging de transfermarkt af. Dan kom je vooral bij oudere en ervaren spelers. Maar die wilden niet komen. N'kufo had ik toen al verkocht aan Lens voor 1.2 miljoen. Dat was niet naar de zin van de supporters. Dus dan koop je een Buitenlandse speler met meerwaarde. Anders hoeft het niet. Berg was de enige optie en die was nog jong ook. Dus het werd weer rustig in Twente.

De voorlopige Selectie:

selectieeq1.png

Als je goed telt zijn er maar 5 Buitenlandse voetballers. Deze jongens hebben allemaal een meerwaarde. Missie geslaagd!!

Onze Tactiek voor in eigen huis:

tactieksr6.png

Dit is een aanvallende spelwijze. In een 4-2-4 systeem. Engelaar is onze targetman. Hij moet als een spelverdeler alle ballen opeisen en verdelen. Dit systeem zorgt ervoor dat er weer passie is in het Arke Stadion. VAK-P kan weer van leer trekken!!

Volgende update:

Eerste 17 wedstrijden, standen en spelersanalyses.

Geplaatst
  • Auteur

Ik begin een novelle bij de club met de beste supporters:

TWENTE!!

twenteyd2.jpg

Twente trekt Gerrits aan als trainer:

In heel de achterhoek en omstreken is verbaasd gereageerd op het vertrek van Rutte. Maar nog verbaasder moeten ze zijn geweest toen de nieuwe trainer bekend werd. De 30-jarige Gerrits werd naar voren geschoven. En dat terwijl Gerrits een uitgesproken Fries hart heeft. "Ik ben heel blij" reageerde de 30-jarige Drent " dit is een droom die uitkomt".

Twente staat naar 24 wedstrijden keurig op de 6e plek. "Er moet dit jaar Europees voetbal inzitten anders eet ik mijn pet op" zei de trainer met een lach.

Stand na 34 wedstrijden:

standna34wedstrijdenac1.png

We hebben de zesde plek vastgehouden terwijl we eigenlijk ook zo maar 4e of 5e hadden kunnen worden. Maar de laatste 3 wedstrijden gingen allemaal verloren. We moesten ook de laatste 3 wedstrijden uit spelen. Dus dan word het moeilijk.

Verrassende bekerwinnaar:

adopsvok5.png

Ado won verrassend van PSV, wie had dat gedacht!!

Twente heeft eindelijk de Financien op orde:

financieenmu7.png

Eindelijk heeft Twente geen schulden meer. Dit komt ondermeer door de verkoop van enkele bepalende spelers. Dit kun je zien als je even naar onderen scrollt.

Inkomende spelers:

inkomendespelersnaeerstbt9.png

Theo Zwarthoed was meer een moetje. Bosschker en Paauwe waren beide geblesseerd. En de tranferperiode sloot bijna, dus moest ik snel handelen. Dat is aardig gelukt want Zwarthoed blijkt beter dan Paauwe en hij zal dan ook Bosschker vervangen als hij met pensioen gaat. Berg is een groeibriljantje. Het is jammer dat hij Zweeds is, maar dat snappen jullie pas als je even naar onder gaat.

uitgaandespelersrk5.png

Dit zijn mijn verkopen. Het zijn veelal Buitenlanders. Het bestuur kwam na mij toe en ze zeiden dat de supporters geen binding meer hebben met de spelers. Dit kwam vooral omdat de eigen opgeleide jongens weinig aan voetbal toekwamen. Ik zei dat ik er al een idee voor had en ging de transfermarkt af. Dan kom je vooral bij oudere en ervaren spelers. Maar die wilden niet komen. N'kufo had ik toen al verkocht aan Lens voor 1.2 miljoen. Dat was niet naar de zin van de supporters. Dus dan koop je een Buitenlandse speler met meerwaarde. Anders hoeft het niet. Berg was de enige optie en die was nog jong ook. Dus het werd weer rustig in Twente.

De voorlopige Selectie:

selectieeq1.png

Als je goed telt zijn er maar 5 Buitenlandse voetballers. Deze jongens hebben allemaal een meerwaarde. Missie geslaagd!!

Onze Tactiek voor in eigen huis:

tactieksr6.png

Dit is een aanvallende spelwijze. In een 4-2-4 systeem. Engelaar is onze targetman. Hij moet als een spelverdeler alle ballen opeisen en verdelen. Dit systeem zorgt ervoor dat er weer passie is in het Arke Stadion. VAK-P kan weer van leer trekken!!

Volgende update:

Eerste 17 wedstrijden, standen en spelersanalyses.

Geplaatst

Re: De club van de supporters (FM 2006)

Zes buitelanders..jammer van N'Kufo en mag ik een screentje van Marcus Berg.

Geplaatst

FC Twente ligt trouwens in Twente, niet in de achterhoek :cab:

Geplaatst

Ligt wel heel ver uitelkaar haha

Geplaatst
  • Auteur

Aangepast. Dank jullie voor de waarschuwing.

Doelstellingen:

1. In de beker verder komen dan vorig seizoen, 4e ronde minimaal

2. Thuis dominant spelen

3. Altijd met minimaal 8 Nederlanders beginnen

4. Als het kan Europees halen

Doelstelling van het bestuur:

Investeren in de selectie en een mooie plaats in de middenmoot

Doelstelling van de Supporters:

Thuis alles winnen, veel inzet tonen en Europees halen

Dit vind ik normale doelstellingen en die ga ik ook halen, of ik neem ontslag!

Update volgt morgen

Geplaatst

Thuis alles winnen :cab: Lijkt me niet eenvoudig

Geplaatst

ligt het aan my of is dit 2006?

Marcus berg woow 2,6 miljoen :| haal hem voor 1tj :P

Succes verder :thumb:

Geplaatst

Dit is volgens mij ook Fm 2006.

Leuke aankopen SUCCES verder!

Geplaatst
  • Auteur

Eredivsie op zijn kop:

standna17wedstrijdenzd1.png

We staan op een mooie 5e plek met de koploper nog in het zicht

Interview met VI:

VI: Goedemiddag,

BJG: Goedemiddag

VI: Je hebt voor het seizoen gezegd dat je thuis ongeslagen wilde zijn dit seizoen, dat kon meteen de prullebak in na 2 thuiswedstrijden, die gingen meteen verloren. Hoe komt dat denk je?

BJG: Dat kwam denk ik door onze aanvallende bedoelingen. We moesten tegen Ado en dan wil je winnen met mooi voetbal. We kregen veel kansen maar achterin werd er teveel weggegeven, dan verlies je zelfs van Ado. Na deze twee wedstrijden begon het te lopen en we verloren thuis niet meer.VI: Uit daarentegen werd helemaal niet verloren, hoe kwam dat denk je?

BJG: Dat komt omdat ons blok goed staat. En we hebben met Berg en prachtige voetballer die altijd op de juiste plek staat om een aanval af te ronden. En uit moet je niet maar mag je, dat zorgt ervoor dat er veel druk weg is.

VI: Dan de laatste vraag: Je hebt van het arkestadion weer een sfeervol stadion gemaakt, is dat de eerste stap naar de top?

BJG: Dat is te vroeg om te zeggen, als je thuis lang ongeslagen word dan kun je kampioen worden, maar dat is nog 17 wedstrijden ver. Te ver om het nu al over te hebben. We willen de Uefa Cup halen, dat zou al heel mooi zijn dan zien we wel verder.VI: Bedankt

BJG: Youre welcome

talentvanhetjaarrb3.png

Berg werd talent van het jaar, het gekke is alleen dat het niet aan het eind van een seizoen word uitgedeeld maar aan het eind van het jaar. Dat is in het echt niet zo volgens mij.

twenteazsq4.png

Dit was pas een wedstrijd, we speelden zeer goed maar AZ ook en daardoor kwamen er veel doelpunten. Berg de held met zijn 4 doelpunten!! We hadden eigenlijk moeten winnen tegen 9 spelers, maar dat deden we niet. Een 4-1 voorsprong mag je niet weggeven, ookal betrof het AZ als tegenstander.

goalkeeperoftheyearuj4.png

Boschker is de keeper van het jaar, hij speelde alle wedstrijden en kreeg er maar 18 tegen. Toch zeer keurig omdat Twente erg aanvallend speelde, dit eerste helft van het seizoen.

resultatenkr3.png

De wedstrijden die gespeeld zijn, vooral jammer dat Ajax uit verloren werd. Bovendien was het onterecht, maar er schijnt iets in de koppies van mijn spelers te komen als ze alleen voor de Amsterdamse doelman kwamen. Alle ballen werden als terugspeel ballen op de keeper geschoten. Ajax komt twee keer voor het doel, en twee keer moet onze doelman vissen.

Uit tegen PSV was ook een wedstrijd die we konden winnen. In de 34e minuut komen we verdiend op voorsprong maar in de 44e minuut krijgen ze een strafschop die in twee keer afgerond werd. Dan wissel ik in de 74e minuut El Amadi en hij scoord in de 84e minuut. De buit is binnen denken we op de bank. Ik wil mijn spullen pakken en bereid mijn samenvatting voor de pers voor, komen er 4!! minuten bij, en zoals het vaak gaat bij topclubs: Die 4 minuten worden benut om op gelijke hoogte te komen. Jammer en onnodig!!

marcusbergkk6.png

Zoals ik al zei is Berg mijn topscoorder. Hij is niet snel maar staat altijd op de juiste plek om de bal de laatste tik te geven. Deze speler ga ik absoluut niet verkopen dit seizoen. Hij kan ervoor zorgen dat we de beker pakken, en bij de eerste vijf eindigen.

tot zover de verrichtingen van Twente, het ziet er misschien wat onlogisch uit, maar dat komt omdat ik veel geprintscreend heb. Toen had ik last met mijn USB stick. Dus toen ben ik verder gegaan en weer veel geprintscreend maar nu raakte ik de volgorde wat kwijt. Weer een leermoment dus.

Update zal bestaan uit:

Rest van de competitie en Beker. Uitschietende spelers nader belicht.

En vervolg ik mijn Carriere bij Twente of zit ik op een andere stoel?

To Be Contineu!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]