Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De verwachte aankondiging ... maar grafisch toch ook weer enorm mooi vormgegeven, zoals eigenlijk elke update!

• Antwoorden 295
  • Weergaven 5,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   @Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @M

• - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   @Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @M

• Kan Zorro een 'wereldtopper' worden?:   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -   @Daniell @Kyrill @Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germ

Geplaatst

Zoals verwacht krijgt Zorro op zijn 17e meteen een profcontract aangeboden. Hopelijk is dit het begin van een mooie carrière. 

Geplaatst

Grafisch een hele mooie update en vooral goed nieuws natuurlijk dat Zoran zijn eerste contract heeft getekend. Dat heeft Aalbers inderdaad uitstekend gezien!

Geplaatst

Een prachtige update weer zeg en zeer mooi nieuws voor Zorro! Hopelijk kan hij al het vertrouwen terugbetalen!

Geplaatst
  • Auteur

bnnr2.thumb.PNG.d94090c4b9a7777dd073b980699c6cb7.PNG

1082141011_PRESEASON.png.3e7fd8ca9081568385ec04ac7abffcbb.png

Screen voorbereiding:

Spoiler

voorbereiding.thumb.png.045a5a4dee249586762e4aa5efbbb4ef.png

Screen eerste mijpaal:

Spoiler

513558127_youngestgoalscorer.thumb.png.0c3e3c20a3f39a1007900d3f4f0b7dc9.png

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

@Daniell @Kyrill@Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Sven van Rijen@19CH98@Brattbakk @D.J.@Satyr @Principito @keano77@ElMarcos @MNie @Tim Windt @Mathijs92@mattihamstra@FCLaurensz

@mattihamstra@MuseMouse@Oldskool @bas huijsmans

bewerkt door Keeza

Geplaatst

Een droomstart voor Zorro lijkt het wel. Meteen aan het kanon, maar tegelijkertijd ook gewoon de kans om rustig te blijven groeien. Hier gaat hij wellicht al snel vruchten van plukken.

Geplaatst

Hoewel het niet de lastigste tegenstanders zijn blijft het natuurlijk knap om als 17-jarige te scoren op Europees niveau.

Geplaatst

Zorro heeft zijn eerst goal te pakken en dat is altijd lekker! Het is al mooi dat hij minuten krijgt van de trainer en de statistieken komen dan vanzelf wel!

Geplaatst
  • Auteur

bnnr2.thumb.PNG.d94090c4b9a7777dd073b980699c6cb7.PNG

843901264_RECAPAUGUSTUS.png.afe6a04984252f013905b7ea7cb0a931.png

Bepaal de doelstellingen voor Zorro:

Spoiler

Zoran is definitief onderdeel van de selectie van AZ. Dit houdt in dat hij zijn wedstrijdjes gaat meepikken en wie weet: misschien zelfs een aantal basisplekken. Met hoe het nu gaat, kan het alleen maar de goede kant op gaan.

Om de interactie erin te houden, maar ook om Zoran uit te dagen (en mijzelf natuurlijk ook), wil ik aan jullie vragen mee te denken met de doelstellingen voor Zorro voor het seizoen 2022/2023. Vier van de zes doelstellingen heb ik al een naam gegeven en deze zijn respectievelijk:

- Het aantal wedstrijden van Zorro (alle competities), dus zowel basisplekken als invalbeurten.

- Het aantal goals (in alle competities)

- Het aantal assists (in alle competities)

- De gemiddelde wedstrijdbeoordeling (alle competities)

Er zijn dus nog twee 'plakkertjes' over. Wat vraag ik van jullie? Juist, jullie input en wel voor het volgende:

> Hoeveel wedstrijden, goals, assist en wedstrijdbeoordeling moet Zorro halen dit seizoen? Jullie bepalen de                          aantallen.

> Verzin nog twee doelstellingen en dit mag van alles zijn: van prijzen tot aan andere prestaties. Het mag van alles                 zijn, zolang het maar realistisch is. De twee meest creatieve en originele kies ik uit!

@Daniell @Kyrill@Willem @DGremlin @delichris @Daz @Huipio @chrisje1993 @McMarkson @Marius @germandutch @Tim' @Geppiej @Mansveld @Bogatyr @Oerlie @Mascini @Jotew @Sven van Rijen@19CH98@Brattbakk @D.J.@Satyr @Principito @keano77@ElMarcos @MNie @Tim Windt @Mathijs92@mattihamstra@FCLaurensz

Geplaatst

Qua doelstellingen zou ik inzetten op 10 wedstrijden, 3 doelpunten, 2 assists en een gemiddelde beoordeling van 6,90. Gezien zijn steile opmars en op basis van een nu al erg veelbelovende voorbereiding denk ik dat hij die ruimschoots gaat overtreffen en zelfs kan uitkomen op 20 à 25 wedstrijden, met daarin een voet in 10 à 15 doelpunten.

Andere doelstellingen: een aantal keer in de basis beginnen of zelfs de 90 minuten rond maken? Jongste doelpuntenmaker in de Eredivisie? (als dat nog kan)

Geplaatst

Ik ga voor 22 wedstrijden, 9 goals, 4 assists en een beoordeling van 6,88.

Als extra doelstellingen doelpunten in jong oranje (als hij opgeroepen wordt) en plek in de NXTgen top 50.

Geplaatst

Leuk om ons zo te betrekken!

- Het aantal wedstrijden van Zorro (alle competities), dus zowel basisplekken als invalbeurten: 30

- Het aantal goals (in alle competities): 12

- Het aantal assists (in alle competities): 10

- De gemiddelde wedstrijdbeoordeling (alle competities): > 6.75

Voor de nieuwe doelstellingen:

• Passnauwkeurigheid: 85%
  • Aantal kansen gecreëerd: Is deze statistiek te achterhalen en zo ja, hoe wordt die gemeten?
Geplaatst

15 wedstrijden met 5 goals en 3 assists. Gemiddelde beoordeling van een 6.87

Aantal intensieve sprints en afgelegde afstand als extra doelstellingen.

Eens kijken wat hij allemaal wilt bereiken met zijn vastberadenheid en zijn natural fitness

Geplaatst

Leuke interactie weer zo! Ik zou mikken op 17 competitiewedstrijden en daarin mag je wel goed zijn voor 5 doelpunten en 4 assists. De beoordeling zou dan rond de 6.66 kunnen uitkomen.

Het is lastig om extra doelstellingen te formuleren, maar ik dacht direct aan een doelpunt tegen een van de andere topclubs en een debuut in Jong Oranje.

Geplaatst

Leuk vormgegeven weer! Goals zijn altijd wel leuk maar de onderliggende cijfers moeten ook goed zijn dus vandaar deze 2 erbij.

15 wedstrijden

5 goals

3 assists

Beoordeling 6,75

Non Penalty xG/90 minutes : 0,25

Conversion rate: 0,13

Geplaatst
  • Auteur

bnnr2.thumb.PNG.f584486b81575859957996b59838afe6.PNG

2039816161_GEKKENOREN.png.8621dc84bf084bdd55926e8a9baa5b73.png

Doelstellingen:

Spoiler

Allereerst allemaal bedankt voor jullie input. Vanuit de reacties zijn er heel veel verschillende aantallen en doelstellingen genoemd, wat natuurlijk geweldig is! Zoals jullie weten, heb ik jullie gevraagd naar de input van de aantallen voor wedstrijden, goals, assists en beoordeling. Tevens heb ik gevraagd jullie creativiteit los te laten op de twee nog in te vullen doelstellingen. Het was wikken en wegen wat ik er precies mee wilde doen, vooral om het zo realistisch mogelijk te houden. Onderstaand is er uit gekomen, met op het eind het totaaloverzicht (de doelstellingen zijn natuurlijk al bijgewerkt naar aanleiding van de voorbereiding en Conference League wedstrijden):

Doelpunten, assists, wedstrijden en beoordeling

Ik heb uiteindelijk besloten om alle aantallen bij elkaar op te tellen, die jullie hebben ingebracht, en de gemiddeldes te nemen. Hiermee kom ik uit op (afgerond) 20 wedstrijden, 10 goals, 4 assists en een beoordeling van 6.84.

Jong Oranje

Zorro maakt een opmars in het profvoetbal en dat blijft niet onopgemerkt. Talenten binnen de Nederlands velden krijgen dan ook altijd de kans om zich internationaal ook te laten zien. Om deze reden vond ik dit een leuke doelstelling voor het eerste seizoen: je debuut maken bij een jeugdelftal van Oranje. Aan Zorro de missie om zich te laten zien dit jaar!

Non penalty xG per 90 minuten

Doelpunten kunnen ook allemaal 'tap ins' zijn of voor een grote gedeelte penalties, maar hoe gevaarlijk ben je nou echt in die 90 minuten durende voetbalwedstrijd? Ik vond dit een hele mooie doelstelling, die door Willem ingebracht is, voor Zoran om te laten zien dat hij wel degelijk mee kan doen met de grote jongens. Deze doelstelling wordt, omdat ik al in seizoen twee ben met de FM save, aan het einde beoordeeld. We gaan dus na het eerste seizoen zien hoe gevaarlijk Zorro daadwerkelijk is! 

960923091_RECAPAUGUSTUS.png.88c80060d13a569981a92757ff2bc142.png

Transfers AZ:

Spoiler

transfers.thumb.png.eb9889005ceb7cdad74f75f4d4054e37.png

bewerkt door Keeza