Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 358
  • Weergaven 13,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
8 uur geleden zei neva:

Bizar. Beetje freaky doelpunten of niet? Zat niet te kijken namelijk  

Gefeliciteerd @delichris  

Dankje. Dankje. Het was eerst de polonaise lopen door de straat bij de 3-0. Daarna toen Engeland de 0-6 maakte was het rellen in de straat. Maar gelukkig kwam alles goed en was de polonaise weer door de straat. Uiteraard daarna nog door de stad gegaan met de auto en maar blijven claxoneren. Want je weet toch dat is stoer.

Geplaatst

Laatste 10 minuten gekeken, wat een achtbaan zeg :cab: Mooi dat het internet de uitslag van NL matchfixing vind. Nee precies, 3 goals in 5 minuten, de Schotse keepster die in de laatste minuut haar armen niet gebruikt is dat niet :-D 

Overigens bizar dat die 2 teams bij elkaar in zaten voor eventuele OS.

Geplaatst
12 uur geleden zei delichris:

Uiteraard daarna nog door de stad gegaan met de auto en maar blijven claxoneren. Want je weet toch dat is stoer.

Was jij dat dus. Stond in de keuken al te kijken waarom de lichten aanstonden in het stadion en zag daarna dat volksfeest wat losbrak op de straten en bij de fonteinen.

Geplaatst
11 uur geleden zei Wolf_pd:

Was jij dat dus. Stond in de keuken al te kijken waarom de lichten aanstonden in het stadion en zag daarna dat volksfeest wat losbrak op de straten en bij de fonteinen.

Nee dat was ik niet. Ik heb geen fonteinen in mijn stad. Ik was wel op de webcam te zien van mijn woonplaats. 

Geplaatst
  • Auteur

Ajax naar de kwartfinale Champions League, toch zeer onverwacht.

Geplaatst
  • Auteur

Het was zes wedstrijden best wel slecht eigenlijk, maar goed ze hebben het EK gehaald, dus daar kunnen we volgend jaar weer naar kijken. :classic_biggrin:

Geplaatst

Poh stukje tweede helft gezien. Leek nergens op. Die Spitse kan zowat niet meer lopen joh. Nee, niet mijn ding.

Geplaatst
  • Auteur

Volgens mij werd door de dames aan tafel ook gewoon gezegd dat het slecht was, dus wat dat betreft geen verschil. Dit Nederlands Elftal heeft wel nog de macht om het er zelfs dan nog uit te slepen tegen dit soort tegenstanders.

Geplaatst
20 uur geleden zei Arezo:

Poh stukje tweede helft gezien. Leek nergens op. Die Spitse kan zowat niet meer lopen joh. Nee, niet mijn ding.

Ze kan wel goed huilen voor de camera :LO:

Geplaatst

Schermafbeelding2025-05-18om08_28_04.thumb.png.174c478fa29a8aa36c2b589060526404.png

Kampioenen! 

De vorige 2 jaar in de playoffs de titel verloren. Dit jaar met een mindere en veel jongere selectie de titel kunnen pakken.

Geplaatst
  • Auteur

Dus EK is begonnen tijd voor een post hier. Jonker is een beetje chaos aan het maken bij de pers. Wales is waarschijnlijk de makkelijkste tegenstander in het EK, dus gaat in ieder geval een redelijk begin worden, of absolute spetterpoep natuurlijk bij puntverlies.

Maar goed Engeland 2e favoriet, Frankrijk 4e dus Nederland zit alsnog in de Poule des Doods. Hopen op een kwartfinale dus, maar ook het dameselftal wil wel eens verrassen de laatste jaren, dus laat het maar zien.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Dender70:

heel benieuwd hoe die meiden het er vanaf gaan brengen in de groep des doods

Vanavond 3-0 winst. Engeland en Frankrijk spelen gelijk. Nederland speelt daarna gelijk tegen Engeland. Wales en Frankrijk spelen gelijk. En dan wint Nederland van Frankrijk en Engeland wint van Wales en zo wordt Nederland eerste in de poule.

Geplaatst

Daniëlle weer met 2 assists, doe ik meestal ook als ik een wedstrijd heb. Jammer dat we elkaar nooit in het echt zijn tegengekomen, dan had ons leven en anders uitgezien

Geplaatst
3 uur geleden zei delichris:

Vanavond 3-0 winst. Engeland en Frankrijk spelen gelijk. Nederland speelt daarna gelijk tegen Engeland. Wales en Frankrijk spelen gelijk. En dan wint Nederland van Frankrijk en Engeland wint van Wales en zo wordt Nederland eerste in de poule.

3-0 was al correct, we hoeven de rest dus niet meer te kijken.

Geplaatst
2 uur geleden zei FlyD:

3-0 was al correct, we hoeven de rest dus niet meer te kijken.

Als ik Engeland Frankrijk zie, dan heeft Nederland tegen Engeland best wel kans.

Tegen de Fransen zie ik het somber in.