Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
17 minuten geleden zei delichris:

Lauren James is niet blond hoor. Katie Zelem is niet blond. Mary Earps is niet blond. Jess Carter is niet blond. En Arjan Veurink is ook niet blond :P  

Hij was het wel.

Arjan Veurink moves from SciSports to KNVB - SciSports

• Antwoorden 358
  • Weergaven 13,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Iemand die het nog gaat kijken? Ik gun Sarina Wiegman wel het WK om geschiedenis te schrijven als de allerbeste ooit in het vrouwenvoetbal.

Geplaatst
1 uur geleden zei sennid:

Iemand die het nog gaat kijken? Ik gun Sarina Wiegman wel het WK om geschiedenis te schrijven als de allerbeste ooit in het vrouwenvoetbal.

Zeker! Lekker juichen voor Sarina. Vind die Spaanse coach echt een eikel. 

Gun het Sarina sowieso enorm! 

Geplaatst

Wat een kans aan beide kanten en die van Spanje had er natuurlijk in gemoeten.

Geplaatst

Krankzinnig dat voor deze 'handsbal' mogelijk een wk finale wordt beslist. Blijft een hele gare en omslachtige regel.

Keepertje!

Geplaatst

Lekker gepakt zeg die penalty. Wast e denken ook dat ze naar daar ging schieten, als je die map zag.

Geplaatst

Ligt het aan mij of gebruikt de commentator heel veel woorden die mannelijk zijn. Vergeet volgens mij dat het soms vrouwen zijn die voetballen :-D

bewerkt door sennid

Geplaatst
3 minuten geleden zei Beppu:

Krankzinnig dat voor deze 'handsbal' mogelijk een wk finale wordt beslist. Blijft een hele gare en omslachtige regel.

Keepertje!

Ze gaat er echt met haar hand naartoe.

Geplaatst
Zojuist zei PJHoutman:

Heel minimaal. Je krijgt een 80% goal cadeau door zoiets lulligs waar vaak geen scoringsmogelijkheid uit komt. Dat vind ik lastig te behappen als kijker zijnde. Net als bijvoorbeeld de pingel die Liverpool kreeg tegen Tottenham in de CL finale een aantal jaar terug, al was die nog opzichtiger. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei PJHoutman:

Dat vind ik dus echt onzin. De hand zat er al toen ze de beweging inzette. Daarna schuift haar lijf op in de actie en valt die bal per ongeluk tegen de vingertoppen.

Geplaatst
Zojuist zei Michaelinho*:

Dat vind ik dus echt onzin. De hand zat er al toen ze de beweging inzette. Daarna schuift haar lijf op in de actie en valt die bal per ongeluk tegen de vingertoppen.

Dat is dus precies het criterium dat je moet hant(haha, hant)eren. Ze beweegt haar lichaam in de baan van het schot en daarmee blokkeert ze een schot op doel met haar hand/arm. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei PJHoutman:

Dat is dus precies het criterium dat je moet hant(haha, hant)eren. Ze beweegt haar lichaam in de baan van het schot en daarmee blokkeert ze een schot op doel met haar hand/arm. 

Snap dat dit de huidige regel is, maar ik blijf dat een belachelijke regel vinden. Er is geen enkele intentie om de bal met de hand te spelen, die hand kan er niet vanaf, dus ‘ongelukkig hands’ en geen penalty.

Weet wel dat die interpretatie altijd heel erg lastig blijft. Maar vind dat er sinds de VAR wel erg makkelijk penalty’s worden ‘weggegeven’ zo.

Geplaatst

Het bespaart wel veel gezeik in de media over Wiegman en een functie in het mannenvoetbal. Ik vond de voorbode voor de finale al verschrikkelijk.

bewerkt door Kelvin