Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als je de artikels van 100 jaar later ziet, hoop je toch ook dat ze iets origineler gaan zijn in nieuwe stadiumnamen.

• Antwoorden 59
  • Weergaven 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

Heb je even?   Qua staff heb ik wel een aantal ideeën, variërend van nieuwe rollen tot betere interactie. Veel clubs werken met een diëtist of voedingsdeskundige, misschien leuk om zo'n rol

• Ik zou graag willen zien dat je in de huid kan kruipen van een bestaande trainer en die dan ook vervangt in de game. Dat je dus echt de rol van een echte trainer overneemt inclusief historie. Of (de o

• Vandaar dat Miles toen 'geen tijd' had toen met je uitje naar SI. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Steels:

Als je de artikels van 100 jaar later ziet, hoop je toch ook dat ze iets origineler gaan zijn in nieuwe stadiumnamen.

aanvullend dat sommigen ook in een ander stadion spelen i.p.v. nog steeds in de Arena of Old Trafford.

Geplaatst

Realistisch, maar gaat waarschijnlijk nooit gebeuren. Er is geen club die dat wil zien van zichzelf in een game en dat is wel iets waar SI mee rekening houdt.

Geplaatst

Ik heb eigenlijk maar één wens en dat is dat ze eindelijk eens die reputatieboosts voor jeugdspelers gaan toepassen. Bijvoorbeeld als ze hoog scoren bij de Golden Boy, KOPA of NXGN awards. In voorgaande edities leverde dat helemaal niets op voor de speler.

Ik weet dat reputatiegroei sowieso beter moet gaan met dat de AI gaat selecteren op PA i.p.v. CA maar dan nog mag dat er wel bij in.

Geplaatst
16 minuten geleden zei De Raam:

Ik heb eigenlijk maar één wens en dat is dat ze eindelijk eens die reputatieboosts voor jeugdspelers gaan toepassen. Bijvoorbeeld als ze hoog scoren bij de Golden Boy, KOPA of NXGN awards. In voorgaande edities leverde dat helemaal niets op voor de speler.

Ik weet dat reputatiegroei sowieso beter moet gaan met dat de AI gaat selecteren op PA i.p.v. CA maar dan nog mag dat er wel bij in.

Überhaupt leek het wel alsof de reputatie van spelers nauwelijks veranderde deze FM. In mijn Porto game heb ik op een gegeven moment een team gecreëerd dat 2x na elkaar de CL finale haalde zonder dat er een speler bij de beste 50 van de wereld zat. Iedereen die mijn FM skills (of het gebrek daaraan) kent weet dat ik niet zo'n goede manager ben dat ik dit met middelmatige spelers bereikt heb.

Geplaatst

Ik heb nog een wens maar deze zal best moeilijk zijn. Maar stel je zit in een 100 jarige carriere, dat je dan ineens ziet dat er nieuwe clubs bijkomen zoals een FC Urk :D Niet heel realistisch, maar volgens mij best lachen.

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Ik heb nog een wens maar deze zal best moeilijk zijn. Maar stel je zit in een 100 jarige carriere, dat je dan ineens ziet dat er nieuwe clubs bijkomen zoals een FC Urk :D Niet heel realistisch, maar volgens mij best lachen.

Wat je zegt over FC Urk, zou op zich best moeten kunnen. Het werkt voor de MLS, dus technisch is er geen probleem.

Misschien eens een keer kijken of ik dat via een editor file klaarkrijg, om een team toe te voegen op het laagste niveau en dan eens zien of dat team kan promoveren.

Geplaatst

Ik zou het wel mooi vinden als je scenario's kan spelen. Bij Champions League the game in 1999 bijvoorbeeld hadden ze een aantal scenario's die je kon spelen van makkelijk tot moeilijk. Bijvoorbeeld mindere tegenstander met 10 man en 1-0 achter bij rust. Nu zou je in de praktijk kunnen kiezen voor opvallende situaties die het afgelopen seizoen zijn voorgevallen en die meenemen. Bijvoorbeeld voor komend seizoen zou je kunnen kiezen om met Ajax te beginnen en dat dan de huidige stand mee wordt genomen. Uiteraard kun je dan daarna gewoon doorspelen. Maar dat lijkt me wel een feature die iets toe zou kunnen voegen.

Verder vind ik het goed te horen dat transfers realistischer gaan worden. Ik vind het echt bizar dat wanneer je als PSV een jeugdspeler van Ajax wilt halen dat je dan meer dan 100 miljoen neer moet leggen. Ook is het verschil tussen uitgaande bedragen en binnenkomende vaak niet in verhouding.