Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ga je straks in de bèta-versie van FM24 beginnen met een grootmacht als Manchester City of Real Madrid om alle nieuwe features, mochten die er zijn, te ontdekken? Of ga je aan de slag met favoriete Belgische of Nederlandse club? Of toch meteen aan de LLM? Laat het ons hier weten! In de FMU Podcast zullen nog wat leuke tips voor ploegen voorbij gaan komen en ook op de website en het forum valt genoeg inspiratie op te doen. Met wie ga jij straks aan de slag in FM24?

• Antwoorden 53
  • Weergaven 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben eruit, Academica Coimbra uit de derde divisie van Portugal, met dank aan @Nom de Guerre voor de suggestie.   Nieuwe game á la Bury FC/  1860 Munchen / Melilla incoming!

• Goede suggesties wel. Hopelijk laat hij weten Södra hij een keuze gemaakt heeft!   Hier zal ik waarschijnlijk even met PSV starten om te kijken hoe alles werkt, waarna ik ga proberen mijn Sa

• Ik zal starten met OHL of Ajax, beide lijken me logisch.   Voor een echte game heb ik nog veel opties in mijn hoofd: - Youth Only in Griekenland, Roemenië, Hongarije of Japan. 4 landen

Geplaatst

Ik ben er nog niet helemaal uit. Beta dacht ik aan een gloryhunter challenge in de grote competities beginnend met AS Roma of Brighton. Ajax en Anderlecht zijn natuurlijk ook zeer aantrekkelijk, maar nu ik die saves met KRC Genk en Club Brugge heb gehad ben ik redelijk uitgekeken in België. Voor mijn echte save heb ik elke clubnaam bijgehouden in een bestandje waar ik een transfer mee heb gedaan en die pleur ik dan in wheel of names. De winnaar wordt dan uiteindelijk mijn nieuwe save die ik wil gaan volhouden. Geinspireerd door de leuke verhalen van Guido in de podcast wil ik toch ook graag zo een lange save hebben door het hele jaar. Ik had het al eens voor de gein gebruikt en nu kwam er Parma uit de bus. Geen verkeerde clubkeuze

bewerkt door Lensherr
Wou iets extra typen

Geplaatst

Goh ik ben er nog niet uit. Ik wou eerst opnieuw met Sparta Praag beginnen of mijn game meenemen naar de nieuwe versie. Maar als ik erover nadenk wil ik misschien hetzelfde doen als met Praag maar dan met een andere club. Ik zit te denken aan Polen, Zweden of Finland. Iemand die leuke clubjes weet in deze landen? Ik wil een club met een leuke of stoere bijnaam, een klein stadion en een goede jeugdopleiding.

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei Bogatyr:

Goh ik ben er nog niet uit. Ik wou eerst opnieuw met Sparta Praag beginnen of mijn game meenemen naar de nieuwe versie. Maar als ik erover nadenk wil ik misschien hetzelfde doen als met Praag maar dan met een andere club. Ik zit te denken aan Polen, Zweden of Finland. Iemand die leuke clubjes weet in deze landen? Ik wil een club met een leuke of stoere bijnaam, een klein stadion en een goede jeugdopleiding.

SK Brann Bergen!

Bijbaam: Rødtrøyene Bergens stolthet

AZ in Noorwegen: zon, ziekte en een stadion vol studenten |  Noordhollandsdagblad

Geplaatst

Ik ben er nog niet uit. Traditioneel zal ik vast starten met Manchester United, maar ik heb ook wel wat andere ideeën in mijn hoofd zitten. Eén ding weet ik wel. FC Emmen gaat het niet worden deze keer.

Geplaatst

Mijn eerste echte game zal met IFK Göteborg zijn, maar tijdens de beta zal ik wel een iets rijker ploegje nemen om te zien hoe alles werkt.

Geplaatst

Aangezien mijn voornaam ook vaak voorkomt in Scandinavië wil ik misschien toch weer eens een poging wagen in het koude Noorden. Zweden of Finland heeft dan mijn voorkeur, waarbij in Finland natuurlijk de meeste uitdaging ligt. Heb al eens met AC Oulu gespeeld, misschien nog eens een keer proberen. 

Geplaatst
  • Auteur
13 minuten geleden zei Mordurette:

Aangezien mijn voornaam ook vaak voorkomt in Scandinavië wil ik misschien toch weer eens een poging wagen in het koude Noorden. Zweden of Finland heeft dan mijn voorkeur, waarbij in Finland natuurlijk de meeste uitdaging ligt. Heb al eens met AC Oulu gespeeld, misschien nog eens een keer proberen. 

Jö(r)nköpings Södra IF lijkt me wel wat voor je :DW: 

Geplaatst

In de beta start ik met AZ en tijdens mijn echt save ga ik waarschijnlijk met Arminia Bielefeld beginnen. Zijn in twee jaar tijd twee keer gedegradeerd dus een mooie uitdaging om die terug te brengen :D

Geplaatst
19 minuten geleden zei Fantasy:

Jö(r)nköpings Södra IF lijkt me wel wat voor je :DW: 

Goede suggesties wel. Hopelijk laat hij weten Södra hij een keuze gemaakt heeft!

Hier zal ik waarschijnlijk even met PSV starten om te kijken hoe alles werkt, waarna ik ga proberen mijn San Marino game voort te zetten.

Geplaatst

Ik weet het nog niet zo goed, maar ik ben wel iig 90% zeker het niet Arsenal gaat zijn vanaf het begin. Maar meestal gaan even editie's mij beter af , dan oneven editie's, wie weet zien jullie mij weer eens wel de CL winnen binnen wat maanden of een jaar.

Geplaatst

Ik ga in de beta vol gas met Braga.  Nieuwe functies ontdekken, kijken wat er tactisch allemaal anders/mogelijk is en natuurlijk flink scouten! 

Voor mijn main save vertrekken we naar Ecuador, waar ik Independiente del Valle ga managen.

Geplaatst

Ik ga sowieso mijn game met Feyenoord meenemen. Daarnaast wil ik ook eens gaan kijken in San Marino met een club. Daarnaast in de online save zal ik zoals het nu eruit ziet Sporting CP en er gaat nog een netwerk game komen met een collega. Club die ik daar ga pakken weet ik nog niet. Weten sowieso nog niet echt waar we willen gaan spelen dan.

Geplaatst
2 uur geleden zei chrisje1993:

er gaat nog een netwerk game komen met een collega.

Neem die collega mee naar onze netwerk game dan ;)

In de beta zal ik zelf weer starten met Feyenoord om alles een beetje te testen. Voor de online save zit ik nog echt te twijfelen wat ik ga doen. Heb nu zelf een lijstje met onder andere Osasuna, Sociedad, Betis, Leverkusen en Fiorentina, maar  ga ook even kijken wie waar allemaal heen gaat.

Verder ga ik spelen met Brera Strumica in Noord Macedonië. Deze club was voorheen de club van Pandev en deze is overgenomen door het bedrijf dat ook achter Brera zit waar ik deze editie erg veel mee gespeeld heb.

Geplaatst

Dit was mijn originele lijst aan clubs waaruit ik heb gekozen. Mensen die met jeugd willen werken, in een wat kleinere competitie, hebben hier wellicht nog wat aan:

• Israël (Maccabi Tel Aviv, Maccabi Haifa, Hapoel Be'er Sheva)
  • Tsjechië (Slavia Praha, Sparta Praha, Banik Ostrava)
  • Kroatië (NK Lokomotiva)
  • Wit-Rusland (RGUOR Minsk)
  • Roemenië (Steaua Buccuresti, Farul Constanta)
  • Polen (Cracovia)
  • Oostenrijk (Austria Vienna)
  • Zwitserland (FC Basel, Grasshoppers)
  • Zweden (Brommapojkarna)
  • Uruguay (Defensor Sporting, Danubio, Nacional)
  • Paraguay (Libertad)
Geplaatst
1 uur geleden zei De Raam:

Dit was mijn originele lijst aan clubs waaruit ik heb gekozen. Mensen die met jeugd willen werken, in een wat kleinere competitie, hebben hier wellicht nog wat aan:

• Israël (Maccabi Tel Aviv, Maccabi Haifa, Hapoel Be'er Sheva)
  • Tsjechië (Slavia Praha, Sparta Praha, Banik Ostrava)
  • Kroatië (NK Lokomotiva)
  • Wit-Rusland (RGUOR Minsk)
  • Roemenië (Steaua Buccuresti, Farul Constanta)
  • Polen (Cracovia)
  • Oostenrijk (Austria Vienna)
  • Zwitserland (FC Basel, Grasshoppers)
  • Zweden (Brommapojkarna)
  • Uruguay (Defensor Sporting, Danubio, Nacional)
  • Paraguay (Libertad)

Wit-Rusland heb ik ook wel eens naar zitten kijken, buitenlandse spelers kunnen na 3 jaar een paspoort aanvragen wat wel weer interessant is. Helaas regels qua buitenlanders zelf in je selectie is weer flink beperkt...

Geplaatst

In de crisis waarin Ajax zit wil ik graag met hen starten. Met de vernieuwde transfer-start mogelijkheden weet ik nog niet of ik ga beginnen met een up-to-date squad, of dat ik voor een bepaald punt (lees voor alle Mislintat transfers) ga kiezen. Ik denk toch het eerste, en dan kijken of ik er wat van kan maken.

Als tweede optie spreekt Malaga of Southampton mij ook aan.

Geplaatst

Ik gok het bekende riedeltje, eigenlijk zo saai als de pest, maar toe maar.

Begingame met Ajax, puur als tegenhanger voor die shitzooi die er nu gaande is.

Daarna zal er wel weer een youth only game komen voor mij en ergens halverwege een San Marino game. 

Een en ander heeft ook te maken met hoeveel tijd ik heb. 

Geplaatst

FC Eindhoven en als de mods er zijn met Dinamo Tiblisi aan de slag.

Ik twijfel nog of ik in FM23 begin, maar zou daar wel al meteen kunnen beginnen met FM23 mods.

Geplaatst

Vanaf dag 1 dat de beta uit is ga ik aan de slag met Manchester United. Het is 10 jaar geleden dat Sir Alex Ferguson ermee stopte en ik ga kijken of ik die gloriejaren weer terug kan brengen. Daarna zal er nog wel een andere, meer uitdagende save komen, maar met welke club weet ik nog niet. 

Geplaatst

Ik zal starten met OHL of Ajax, beide lijken me logisch.

Voor een echte game heb ik nog veel opties in mijn hoofd:

- Youth Only in Griekenland, Roemenië, Hongarije of Japan. 4 landen die al langer op het lijstje staan. 

- KKD Challenge met Top Oss (leuke challenge en ken daar wat mensen).

- FC Groningen (Ben geboren in Groningen, dus altijd een band met de club gehad. Daarnaast hebben ze een leuke talentvolle selectie).

- KVK Tienen of Tempo Overijse: 2 teams uit de streek om op te bouwen.

- Build a nation in Bosnië, Hongarije, Griekenland, Japan of Albanië.

Of misschien toch nog iets anders :D 

Geplaatst

De laatste twee uit je lijstje lijken me echt wel leuk. @FlyD Albanië is trouwens een aanrader. Dat kunnen een aantal mensen hier wel bevestigen.