Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben eruit, Academica Coimbra uit de derde divisie van Portugal, met dank aan @Nom de Guerre voor de suggestie.

Nieuwe game á la Bury FC/  1860 Munchen / Melilla incoming!

bewerkt door Keko

• Antwoorden 53
  • Weergaven 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben eruit, Academica Coimbra uit de derde divisie van Portugal, met dank aan @Nom de Guerre voor de suggestie.   Nieuwe game á la Bury FC/  1860 Munchen / Melilla incoming!

• Goede suggesties wel. Hopelijk laat hij weten Södra hij een keuze gemaakt heeft!   Hier zal ik waarschijnlijk even met PSV starten om te kijken hoe alles werkt, waarna ik ga proberen mijn Sa

• Ik zal starten met OHL of Ajax, beide lijken me logisch.   Voor een echte game heb ik nog veel opties in mijn hoofd: - Youth Only in Griekenland, Roemenië, Hongarije of Japan. 4 landen

Geplaatst

Wisła Kraków is de gedachte die nu rond spookt in mijn hoofd. Spelen niet meer op het hoogste niveau, hebben een goede jeugdopleiding en Polen is eens een nieuwe uitdaging. 

Geplaatst

Ik zoek eigenlijk een kleinere competitie voor de Building a nation-save en dan het liefst een competitie met niet te veel wedstrijden. Iemand een idee?

Geplaatst
37 minuten geleden zei Rob1981:

Ik zoek eigenlijk een kleinere competitie voor de Building a nation-save en dan het liefst een competitie met niet te veel wedstrijden. Iemand een idee?

IJsland heeft 22 wedstrijden per seizoen toch @Fantasy

1 uur geleden zei Keko:

Ik ben eruit, Academica Coimbra uit de derde divisie van Portugal, met dank aan @Nom de Guerre voor de suggestie.

Nieuwe game á la Bury FC/  1860 Munchen / Melilla incoming!

Leuke keuze, in mijn Porto game deze FM waren ze opgeklommen naar het hoogste niveau dus het lijkt mij zeker dat er mogelijkheden zijn met ze.

Geplaatst
  • Auteur
56 minuten geleden zei 19CH98:

IJsland heeft 22 wedstrijden per seizoen toch @Fantasy

Iets meer tegenwoordig, want ze hebben het competitiemodel aangenomen waarbij er na 22 duels nog een kampioensgroep gevormd wordt door de bovenste teams om te strijden om het kampioenschap.  

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Iets meer tegenwoordig, want ze hebben het competitiemodel aangenomen waarbij er na 22 duels nog een kampioensgroep gevormd wordt door de bovenste teams om te strijden om het kampioenschap.  

Gewoon beneden eindigen dan :mrgy: @Rob1981 Gibraltar misschien? Ik lees dat ze als competitie er bij zitten.

bewerkt door Lensherr
was niet klaar

Geplaatst
3 uur geleden zei Lensherr:

Gibraltar misschien? Ik lees dat ze als competitie er bij zitten.

Dat is wel een lastig land doordat ze nog Engels protectoriaat ofzo zijn en daardoor met dezelfde werkvergunning regels als Engeland zitten

Geplaatst

Mijn podcast vrienden raden mij aan Griekenland of de Balkan op te zoeken, wie weet doe ik het wel allebei. Doel is om wat meer discipline te hebben in een estafette.  

Geplaatst

Ik ga voor verandering door met mijn FM23 save. Ik wil met Brighton uiteindelijk plaatsen voor de CL en proberen mee te doen om de titel. Ik ben lang niet zo goed als @Keeza en @La Pulga  :chief::cheer:met Brighton, dus ik ben voorlopig nog niet klaar

Geplaatst
12 minuten geleden zei De Raam:

Houd je er rekening mee dat je dan zonder technische staf begint?

Download je toch de realname fix en dan heb je gewoon de staff erin zitten :P 

Geplaatst

Bovenaan mijn lijstje prijkt AS Roma en RSC Anderlecht voorlopig. Maar de echte uitdaging wordt het tweede seizoen bereiken natuurlijk!

Geplaatst
4 uur geleden zei Steels:

Bovenaan mijn lijstje prijkt AS Roma en RSC Anderlecht voorlopig. Maar de echte uitdaging wordt het tweede seizoen bereiken natuurlijk!

Maar daarvoor hoef je FM24 toch niet aan te schaffen? 

Geplaatst

In de beta zal ik starten met PSV, even de nieuwe features ontdekken en uitproberen.

Voor mijn main save heb ik 3 opties:

Alta IF - Club op het Noorse 2e niveau uit het hoge Noorden. Spelen als enige club ter wereld haar thuiswedstrijden ook in een hal (ivm kou).

Rovaniemi - Club op het Finse 3e niveau, Rovaniemi is natuurlijk de hometown van de Kerstman. Hoe gaaf zou het zijn als een club uit deze streek mee gaat doen op het internationale podium.

Een Ijslands avontuur - Ijsland trekt me heel erg, lijkt me erg leuk om hier een build a nation challenge te doen.

Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Goh, zoveel om kiezen...

Mijn huidige Journeyman is me wel een meevaller geweest. Had op deze manier nog nooit gespeeld maar dit voelde redelijk realistisch aan. Mogelijk ga ik dit opnieuw aan. Maar net zoals nu dan ergens in een land waar ik zeer laag kan beginnen (uitgebreidere database nodig vermoedelijk). Als ik teveel landen moet laden, vrees ik namelijk dat mijn laptop wat te intens moet werken en te fel vertraagt. De keuze is dan waar de FM goden me naartoe brengen

Qua landen en clubs:

- Japan zit nieuw in de game dus daar zie ik zeker een mogelijkheid om te beginnen. Ken er momenteel weinig van dus qua club wordt het daar zeker wat opzoekwerk

- Schotland: een kleinere ploeg omhoog brengen met een nationalistisch tintje (iets vanuit de League 2 of na een jaartje holiday'en met een promoverende ploeg)

- Frankrijk LLM: vanuit de National of lager (als ik daar een goede unlocked database voor moest vinden) opbouwen

- Italië: zoveel leuke ploegen maar dan eerder beginnen met de intentie om een kweekvijver te worden voor de nationale ploeg. Aangezien die echt wel helemaal in verval is, de Azzurri terug volledig op de kaart zetten. Qua club zoek ik dan eentje die historisch gezien bekend is voor talentontwikkeling

- En als laatste zie ik ook nog wel iets in een soortement Nordic challenge. Niet persé in alle landen de titel halen maar eerder met een club vol Scandinavische spelers richting Europa bouwen

Voor de rest heb ik nog nooit een Youth Only gespeeld en hoewel dat extreem moeilijk is, wil ik zo misschien wel een save opstarten in een kleiner land. Die save zou ik dan vooral tussendoor wat willen verder zetten omdat ik denk dat mijn skills wat te beperkt zijn om deze tot een goed einde te brengen. Dat wordt dus eerder een "soms pleur ik door en soms ligt ie stil" project

Geplaatst

Zodra de custom database van Bosnië en Herzegovina beschikbaar is (en ook correct is qua regels) ga ik wederom starten met een Great Landen Challenge in combinatie met een Building a Nation. Als club wil ik beginnen met Željezničar Sarajevo, de oude club van Edin Dzeko.

Geplaatst

Ik zit wel met een dilemma. Normaal gesproken begin ik altijd met of Tottenham of PSV, eigenlijk degene waarmee het het slechtst gaat. Gaat alleen uitstekend met allebei dus wordt lastig kiezen :D Misschien ga ik wel eens voor iets wat meer uit mijn comfortzone in een wat kleinere competitie. 

Geplaatst

Zit zelf te denken de game nog in FM23 te starten, gezien alle mods en lower league file germany, en die dan mee te nemen naar FM24.

Rot-Weiss Essen of Wuppertaler SV

Geplaatst

Ik wacht altijd de beta af en laat de eerste weken het spel nog links liggen. Totdat de database updates e.d. zijn geweest. Daar wil ik over het algemeen mee aan de slag. FM23 is de eerste editie waarin ik niet met Feyenoord heb gespeeld, terwijl dit normaal altijd mijn eerste langlopende game wordt. Misschien omdat het in het echt te goed gaat. ;c

Ik heb deze editie drie langlopende games gehad en eigenlijk spreken alle scenario's mij opnieuw aan. Ik speel sowieso vrijwel altijd met één club en niet in één van de vijf top competities. Dus zoals ik er nu naar kijk wil ik opnieuw een Youth Only en/of Building a nation. Een echte club heb ik niet voor ogen, maar IJsland, Noord-Ierland en San Marino hebben mij altijd getrokken. Alhoewel de Balkan mij nu ook wel bevalt. Kijken of ik een land kan kiezen en een Joegoslavische supermacht kan bouwen, waarin iedereen elkaar wel lief vindt. 

Geplaatst

Kijk er naar uit om hem twee seizoenen te managen, voordat hij in 2025 naar Chelsea vertrekt!

Een volgende grote naam uit de opleiding van Independiente del Valle, na Moisés Caicedo en Piero Hincapié, in de afgelopen paar jaar.

Geplaatst
11 minuten geleden zei De Raam:

Kijk er naar uit om hem twee seizoenen te managen, voordat hij in 2025 naar Chelsea vertrekt!

Een volgende grote naam uit de opleiding van Independiente del Valle, na Moisés Caicedo en Piero Hincapié, in de afgelopen paar jaar.

Ik neem aan dat jij dat transferbedrag in FM gewoon erbij krijgt omdat het een future transfer betreft? Zou wel lekker zijn, al die extra miljoenen gegarandeerd na 2 jaar.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Ik neem aan dat jij dat transferbedrag in FM gewoon erbij krijgt omdat het een future transfer betreft? Zou wel lekker zijn, al die extra miljoenen gegarandeerd na 2 jaar.

Ja, deze transfer kan inclusief bonussen oplopen tot 20 miljoen. Afgelopen zomer hebben ze ook 20 miljoen ontvangen door een doorverkoop clausule bij de transfer van Caicedo. Dat geld is overigens allemaal in een fonds gestopt en kan alleen gebruikt worden om de jeugdopleiding te verbeteren. Je kunt je wel voorstellen wat voor een save dit gaat worden! :-D