Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 minuten geleden zei De Raam:

Ja, deze transfer kan inclusief bonussen oplopen tot 20 miljoen. Afgelopen zomer hebben ze ook 20 miljoen ontvangen door een doorverkoop clausule bij de transfer van Caicedo. Dat geld is overigens allemaal in een fonds gestopt en kan alleen gebruikt worden om de jeugdopleiding te verbeteren. Je kunt je wel voorstellen wat voor een save dit gaat worden! :-D

Dan maar hopen dat het ook leuk blijft hè. In eigen land zal je weinig tegenstand hebben, denk ik. Uiteindelijk internationaal tegen clubs uit Argentinië en Brazilië de meeste problemen maar na een aantal seizoenen win je de Copa Libertadores ook met gemak. Dan nog het WK voor clubteams winnen!

• Antwoorden 53
  • Weergaven 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ben eruit, Academica Coimbra uit de derde divisie van Portugal, met dank aan @Nom de Guerre voor de suggestie.   Nieuwe game á la Bury FC/  1860 Munchen / Melilla incoming!

• Goede suggesties wel. Hopelijk laat hij weten Södra hij een keuze gemaakt heeft!   Hier zal ik waarschijnlijk even met PSV starten om te kijken hoe alles werkt, waarna ik ga proberen mijn Sa

• Ik zal starten met OHL of Ajax, beide lijken me logisch.   Voor een echte game heb ik nog veel opties in mijn hoofd: - Youth Only in Griekenland, Roemenië, Hongarije of Japan. 4 landen

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mordurette:

Dan maar hopen dat het ook leuk blijft hè. In eigen land zal je weinig tegenstand hebben, denk ik. Uiteindelijk internationaal tegen clubs uit Argentinië en Brazilië de meeste problemen maar na een aantal seizoenen win je de Copa Libertadores ook met gemak. Dan nog het WK voor clubteams winnen!

Independiente is niet de grootste club in Ecuador dus er zal echt wel tegenstand zijn van bijvoorbeeld El Nacional, Barcelona en Emelec. 

Ik ga het spel ook anders spelen dit jaar en dat in combinatie met de ideeën voor mijn novelle zullen de grootste uitdagingen zijn voor mij.

Talenten vasthouden zal overigens ook wat moeilijker zijn met die verbeterde AI, we gaan het zien...

Geplaatst

Misschien een grote club om de nieuwe editie onder de knie te krijgen en Japan trekt mij aan. Weet alleen nog niet welke club. Maar daar hebben ze ook weer bepaalde regels met salarissen dus moet even kijken. Misschien wel een club uit tweede of derde divisie (als het mogelijk is).

Ik wilde met de eerste voetbalclub uit Japan spelen maar die zitten ergens in de zevende divisie ;c

Geplaatst

Ik ga beginnen met de...

Journeyman challenge. 

En dan wil ik alleen bij clubs met blauw wit in de shirts /logo's.  Helaas kocht ik het spel maar kan ik pas 6nov.  Beginnen.

bewerkt door Donwander