Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
15 uur geleden zei MisterX:

image.png.2d7423cdc875540552caa7baf4f0dcc8.png

Ik heb op dit moment zo'n 45 jeugdspelers verhuurd en ook nog wel een aantal die best verhuurd zouden mogen worden. Hoeveel moeten we er hebben voordat we er wel genoeg hebben? 

Misschien denkt het bestuur dat het niet nodig is, omdat je ze al verhuurd hebt? Zou het aan het begin van juli, als je dus nog niet zoveel spelers verhuurd hebt, nog eens proberen.

Ga je altijd het gesprek aan met het bestuur als er een verzoek van je afgewezen wordt? Vaak zijn ze dan erg makkelijk om te lullen hoor.

• Antwoorden 571
  • Weergaven 36,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst
7 uur geleden zei bas huijsmans:

Misschien denkt het bestuur dat het niet nodig is, omdat je ze al verhuurd hebt? Zou het aan het begin van juli, als je dus nog niet zoveel spelers verhuurd hebt, nog eens proberen.

Ga je altijd het gesprek aan met het bestuur als er een verzoek van je afgewezen wordt? Vaak zijn ze dan erg makkelijk om te lullen hoor.

Begin juli ook al geprobeerd, werkt niet. 

Makkelijk om te lullen? Hoe dan? Bij mij gaan ze bijna nooit over stag...

Geplaatst

image.png.c6dcce195776373fb2bd9f9b0a27723c.png

Sint-Truiden gaat het seizoen veilig afsluiten

bewerkt door Lensherr

Geplaatst

Een DV kan ook nog nuttige dingen doen. Ik verwachtte dat hij een speler gewoon ging ontslaan, of anders voor 0 euro zou verkopen. Maar vervolgens weet hij dit te fixen:

image.png.06964d318d37e878d3e7a788af586c77.png

Hoe is het hem gelukt om bijna een miljoen voor deze speler te krijgen?! Heeft nooit in mijn basis gestaan en een miljoen krijgen voor een basisspeler is soms al lastig... 

Geplaatst

image.png.23835308350d7195e8671b708779002f.png

Hoe vaak komt het voor dat de winnaar van de Champion League gewoon geen enkele speler heeft in het Dream Team?! 

Geplaatst

Dju, ik laat het kampioenschap liggen. Ik laat veel te veel steken vallen dit seizoen.

Geplaatst

image.thumb.png.c78227f208ca7d60d5c1800ae80bdffa.png

Waarom komen er altijd 10 supporters van de tegenstander naar ons stadion? Nooit 9 of 11, nee, altijd 10.

Zie afbeelding, ik heb mijn berichten op "10 supporters" gefilterd voor deze zinsnede... 

Geplaatst
2 uur geleden zei Satyr:

M'n hoofdscout en assistent manager op dezelfde ochtend naar twee rivaliserende clubs als manager :classic_wacko:

Naamloos.png.38fe6aae219e04753c2b45107e1aa9be.png

Is dat toevallig die Luque die ooit een aantal wedstrijden voor Ajax speelde?

Geplaatst
2 uur geleden zei TheRealOne:

Is dat toevallig die Luque die ooit een aantal wedstrijden voor Ajax speelde?

Ja, ik moest het even opzoeken, maar dat is 'm.

Geplaatst
44 minuten geleden zei Satyr:

Ja, ik moest het even opzoeken, maar dat is 'm.

Wat een throwback is die naam :D

Geplaatst

image.png.32ba44acff394715e4257cd37465724d.png

Ja oké, je koopt FC Eindhoven op en laat ze promoveren, maar een stadion naar jezelf vernoemen na 3 jaar is wel een klein beetje narcistisch.

Geplaatst
6 minutes ago, bubs said:

image.png.32ba44acff394715e4257cd37465724d.png

Ja oké, je koopt FC Eindhoven op en laat ze promoveren, maar een stadion naar jezelf vernoemen na 3 jaar is wel een klein beetje narcistisch.

:-D zal wel gelijk gedaan zijn maar voordat het stadion klaar is ben je wel 3 jaar verder. En als je dan toch wat geld uitgeeft mag je er ook wat voor verwachten haha.  Niet eerder gezien ook dat een voorzitter dit zo doet.