Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zojuist zei bas huijsmans:

https://manutd.nl/vijf-clubs-die-smachten-naar-een-debuut-op-het-hoogste-niveau/

Italië is me in de vorige editie van FM behoorlijk bevallen. Leuke newgens. Redelijk wat concurrentie met de Milan teams, Juventus en eventueel wat subtoppers die door kunnen groeien. Taranto FC. Leuk stadje in het zuiden van Italië. Nog nooit op het hoogste niveau gespeeld en nog wat verdere info in het bovenstaande artikel van een zeer uitmuntend schrijver. Al zeg ik het zelf

Haha wij van WC eend;)

Thanks man! Ga ik zeker nog proberen. Nu na een zoektocht in portugal neergestreken bij Feirense. Gezien de lengte van mijn spanningsboog, sluit ik niet uit dat ik voor de jaarwisseling in Italië ben aanbeland

• Antwoorden 476
  • Weergaven 24,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• The man, the myth, the legend: Neil Warnock. Nadat hij afgelopen februari bij Huddersfield binnenstapte behoedde hij de club met 25 punten uit 15 wedstrijden tegen alle verwachtingen nog tegen degrada

• Dansmeister
    Dansmeister

Ajax.

• bas huijsmans
    bas huijsmans

Even simpel kopieer en plakwerk hoor maar raadde dit net aan in het FM Café:   Pak een club die mee doet aan de Fenix Trophy. Allemaal amateurclubs aan het begin van de game, maar wel allema

Geplaatst
Zojuist zei nasje92:

Haha wij van WC eend;)

Thanks man! Ga ik zeker nog proberen. Nu na een zoektocht in portugal neergestreken bij Feirense. Gezien de lengte van mijn spanningsboog, sluit ik niet uit dat ik voor de jaarwisseling in Italië ben aanbeland

Portugal is ook heerlijk hoor. Duurt even voordat je het geld binnenkrijgt zodat je elk wonderkind kan kopen en je houdt lekker lang concurrentie van de grote clubs (en ik zelf ook van Vitoria de Setubal en AVS SAD inmiddels)

Geplaatst

Ik ben in game op zoek naar een nieuwe uitdaging ben inmiddels 17 seizoenen onderweg. Zit te denken om is in de Balkan neer te strijken. Heeft iemand een club met een mooi verhaal of uitdaging ? 

Geplaatst
2 uur geleden zei Thymen:

Ik ben in game op zoek naar een nieuwe uitdaging ben inmiddels 17 seizoenen onderweg. Zit te denken om is in de Balkan neer te strijken. Heeft iemand een club met een mooi verhaal of uitdaging ? 

https://en.wikipedia.org/wiki/FK_Voždovac

Club uit Belgrado, hun stadion ligt op een winkelcentrum. Daarnaast misschien leuk om Partizan en Rode Ster uit te dagen.

image.jpeg.31fb35945149257debfe1bcdb9a4c0fb.jpeg

Geplaatst
2 uur geleden zei Willem:

https://en.wikipedia.org/wiki/FK_Voždovac

Club uit Belgrado, hun stadion ligt op een winkelcentrum. Daarnaast misschien leuk om Partizan en Rode Ster uit te dagen.

image.jpeg.31fb35945149257debfe1bcdb9a4c0fb.jpeg

Hier word ik wel enthousiast, Rode Ster en Partizan vielen in Servië al af. Had zelf naar FK Čukarički al op een lijstje gezet. Maar met zo’n stadionnetje en logo komt deze er zeker bij op lijst !

Geplaatst

Ik manage over het algemeen clubs in de top competities. Ik wil namelijk voorkomen dat ik nationaal geen uitdaging heb. Nu zoek ik naar een club in een niet-top competitie waarbij ik (i) nationaal genoeg uitdaging heb en (ii) de tijd krijg om rustig te bouwen. Let op: competities in Scandinavië zijn uitgesloten, maar verder is alles in Europa een optie. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Ik manage over het algemeen clubs in de top competities. Ik wil namelijk voorkomen dat ik nationaal geen uitdaging heb. Nu zoek ik naar een club in een niet-top competitie waarbij ik (i) nationaal genoeg uitdaging heb en (ii) de tijd krijg om rustig te bouwen. Let op: competities in Scandinavië zijn uitgesloten, maar verder is alles in Europa een optie. 

Portugal! Je blijft voldoende uitdaging krijgen door de tradiotionele top 3. Daarnaast is het prijzengeld ook niet heel hoog dus zal je de uitdaging daarmee ook wel houden. Pas als je Europees stappen gaat zetten ga je in staat zijn om nationaal te gaan domineren. Maar je hebt vaak genoeg seizoenen waarin een van de topclubs ook echt vrijwel alles wint

Geplaatst
26 minuten geleden zei bas huijsmans:

Portugal! Je blijft voldoende uitdaging krijgen door de tradiotionele top 3. Daarnaast is het prijzengeld ook niet heel hoog dus zal je de uitdaging daarmee ook wel houden. Pas als je Europees stappen gaat zetten ga je in staat zijn om nationaal te gaan domineren. Maar je hebt vaak genoeg seizoenen waarin een van de topclubs ook echt vrijwel alles wint

Goede suggestie! Ga me er zeker in verdiepen! Specifieke clubs die je aanbeveelt? 

Geplaatst
1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Doe voor beide maar een suggestie. :D

Sowieso Vitoria de Guimaraes. Goede jeugdopleiding, behoren tot de subtop maar strijden vaak wel mee voor de Europese plekken. Hun B-ploeg speelt volgens mij ook redelijk hoog in de piramide dus kan je je jeugdspelers op een prima niveau laten spelen.

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Sowieso Vitoria de Guimaraes. Goede jeugdopleiding, behoren tot de subtop maar strijden vaak wel mee voor de Europese plekken. Hun B-ploeg speelt volgens mij ook redelijk hoog in de piramide dus kan je je jeugdspelers op een prima niveau laten spelen.

Thanks - hele goede suggestie! 

Geplaatst
2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Doe voor beide maar een suggestie. :D

Op het hoogste niveau heb je natuurlijk Braga en Vitoria de Guimaraes zoals Mordurette ook al aanraadt. Je hebt Estrela de Amadora ook nog op het hoogste niveau. Die hebben, volgens mij, een rijke eigenaar er achter zitten en komen ook uit Lissabon. In mijn save is Vizela ook redelijk uitgegroeid naar een (sub)topper. Farense uit Faro kan ook een leuke zijn, de ploeg die het verst weg ligt van Porto of Lissabon denk ik. De rest ligt allemaal wel in of rondom een van die twee steden. Verder is Boavista op het hoogste niveau de enige club die kampioen geworden is.

Op het tweede niveau zitten Maritimo, Nacional en Santa Clara, respectievelijk van Madeira, Madeira en de Azoren. Eilandclubs, altijd fan. Ook zit hier Uniao de Lleiria. Een ploeg die alleen tussen 1994 en 2008 op het hoogste niveau actief geweest is. Daarvoor en daarna ook nooit meer. Belenenses heeft ook hele goede faciliteiten en is samen met Boavista de enige ploeg die ooit kampioen geworden is. Weet alleen even niet of dit juist de good guys zijn of de B-SAD de bad guys of andersom.

Dan het derde niveau. Natuurlijk Academica de Coimbra. De oudste club van Portugal. Ook zit Canelas 2010 in deze competitie. Hier zitten/zaten veel spelers van de harde kern van Porto in het team. Ooit weigerden andere teams om tegen ze te spelen waardoor ze automatisch alles wonnen en zo kampioen werden en promoveerden. Verder zitten er hier niet zo heel snel wat teams in die ik direct ken of kan aanraden.

Op het vierde niveau vinden wij Vitoria de Setubal terug. Eigenlijk altijd actief op het hoogste niveau totdat zij failliet gingen en een doorstart op het laagste niveau doormaakten. Hier heb ik zelf echt heerlijke newgens gehad en vond het echt een hele toffe save.

Verder heb je op de lagere niveaus ook nog 2 teams die interessant kunnen zijn. Africanos Braganca en Oriental Dragon krijgen namelijk naast Portugese newgens ook nog newgens uit Kaapverdie (Africanos Braganca) en China (Oriental Dragon). Denk wel dat je een extra database of wat editorskills nodig hebt hiervoor want zij spelen volgens mij beiden op het tweede regionale niveau. Zelf heb ik Africanos Braganca wel voorbij zien komen in het vierde niveau in mijn save.

Geplaatst
2 uur geleden zei bas huijsmans:

Op het hoogste niveau heb je natuurlijk Braga en Vitoria de Guimaraes zoals Mordurette ook al aanraadt. Je hebt Estrela de Amadora ook nog op het hoogste niveau. Die hebben, volgens mij, een rijke eigenaar er achter zitten en komen ook uit Lissabon. In mijn save is Vizela ook redelijk uitgegroeid naar een (sub)topper. Farense uit Faro kan ook een leuke zijn, de ploeg die het verst weg ligt van Porto of Lissabon denk ik. De rest ligt allemaal wel in of rondom een van die twee steden. Verder is Boavista op het hoogste niveau de enige club die kampioen geworden is.

Op het tweede niveau zitten Maritimo, Nacional en Santa Clara, respectievelijk van Madeira, Madeira en de Azoren. Eilandclubs, altijd fan. Ook zit hier Uniao de Lleiria. Een ploeg die alleen tussen 1994 en 2008 op het hoogste niveau actief geweest is. Daarvoor en daarna ook nooit meer. Belenenses heeft ook hele goede faciliteiten en is samen met Boavista de enige ploeg die ooit kampioen geworden is. Weet alleen even niet of dit juist de good guys zijn of de B-SAD de bad guys of andersom.

Dan het derde niveau. Natuurlijk Academica de Coimbra. De oudste club van Portugal. Ook zit Canelas 2010 in deze competitie. Hier zitten/zaten veel spelers van de harde kern van Porto in het team. Ooit weigerden andere teams om tegen ze te spelen waardoor ze automatisch alles wonnen en zo kampioen werden en promoveerden. Verder zitten er hier niet zo heel snel wat teams in die ik direct ken of kan aanraden.

Op het vierde niveau vinden wij Vitoria de Setubal terug. Eigenlijk altijd actief op het hoogste niveau totdat zij failliet gingen en een doorstart op het laagste niveau doormaakten. Hier heb ik zelf echt heerlijke newgens gehad en vond het echt een hele toffe save.

Verder heb je op de lagere niveaus ook nog 2 teams die interessant kunnen zijn. Africanos Braganca en Oriental Dragon krijgen namelijk naast Portugese newgens ook nog newgens uit Kaapverdie (Africanos Braganca) en China (Oriental Dragon). Denk wel dat je een extra database of wat editorskills nodig hebt hiervoor want zij spelen volgens mij beiden op het tweede regionale niveau. Zelf heb ik Africanos Braganca wel voorbij zien komen in het vierde niveau in mijn save.

Bedankt voor de tijd en moeite! Genoeg keuzemogelijkheden op deze manier!

Geplaatst

Club gezocht!

Voorwaarden:
maximaal sub-top in eigen land, dus nationaal nog een beetje uitdaging
geplaatst voor de supercup, altijd lekker om te beginnen met een prijs
veel jonge spelers bij voorkeur zelfde nationaliteit als het land waarin de club is gevestigd.

Geplaatst
1 uur geleden zei Michiel_3:

Club gezocht!

Voorwaarden:
maximaal sub-top in eigen land, dus nationaal nog een beetje uitdaging
geplaatst voor de supercup, altijd lekker om te beginnen met een prijs
veel jonge spelers bij voorkeur zelfde nationaliteit als het land waarin de club is gevestigd.

RB Leipzig

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een club/land game, waarin ik met een nationale held het land (die nog niets gepresteerd heeft op een toernooi) naar de wk-titel moet gaan leiden. Ik zat zelf te denken aan Bulgarije (Stoichkov), Noorwegen (Flo). Iemand die andere suggesties voor mij heeft?

bewerkt door Vlonkie

Geplaatst
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@Keeza kan wel vast een banner voor je maken!

Denk dat Vlonkie meer eigen banners heeft dan alle websites bij elkaar. #legend

Geplaatst
29 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@Keeza kan wel vast een banner voor je maken!

15 minuten geleden zei ElPrincipito:

Denk dat Vlonkie meer eigen banners heeft dan alle websites bij elkaar. #legend

Ik denk dat ik wel een banner kan maken inderdaad, maar op één voorwaarde: dat ik de tekst 'EK Kwalificatie' oid er bij zet want heb niet het gevoel dat de novelle verder dan deze kwalificatie zal reiken ;c

53 minuten geleden zei Vlonkie:

Ik ben op zoek naar een club/land game, waarin ik met een nationale held het land (die nog niets gepresteerd heeft op een toernooi) naar de wk-titel moet gaan leiden. Ik zat zelf te denken aan Bulgarije (Stoichkov), Noorwegen (Flo). Iemand die andere suggesties voor mij heeft?

Vind dit trouwens meer een post voor het 'een leek vraagt jullie hulp' topic 

Geplaatst
54 minuten geleden zei Vlonkie:

waarin ik met een nationale held het land (die nog niets gepresteerd heeft op een toernooi) naar de wk-titel moet gaan leiden. Ik zat zelf te denken aan Bulgarije (Stoichkov), 

Deze vond ik wel prachtig trouwens, dus ik neem de dubbel post als een man maar het moet eventjes. 

Stoichkov was vooral onzichtbaar in 1994 en heeft echt NOG niets gepresteerd :D :D 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Keeza:

Deze vond ik wel prachtig trouwens, dus ik neem de dubbel post als een man maar het moet eventjes. 

Stoichkov was vooral onzichtbaar in 1994 en heeft echt NOG niets gepresteerd :D :D 

Pele (brazilie), Messi (argentinie), Cristiano Ronaldo (portugal)

Geplaatst

Het wordt pas echt een Vlonk novelle als die Cruyff op laat staan uit de dood om eindelijk eens wat te presteren met die beste man!!!1!!11!!!!

Geplaatst
6 uur geleden zei Keeza:

Ik doel meer op het feit dat Bulgarije als land zijnde nog niets heeft gepresteerd. De prestaties van Stoichkov spreken voor zich.