Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 476
  • Weergaven 24,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• The man, the myth, the legend: Neil Warnock. Nadat hij afgelopen februari bij Huddersfield binnenstapte behoedde hij de club met 25 punten uit 15 wedstrijden tegen alle verwachtingen nog tegen degrada

• Dansmeister
    Dansmeister

Ajax.

• bas huijsmans
    bas huijsmans

Even simpel kopieer en plakwerk hoor maar raadde dit net aan in het FM Café:   Pak een club die mee doet aan de Fenix Trophy. Allemaal amateurclubs aan het begin van de game, maar wel allema

Geplaatst

Ik zit te denken om eventueel een nieuwe save te starten, misschien zelfs met de onofficiële FM25 database (iemand hier overigens ervaring mee?). Ik wou dan misschien met een team in de Keuken Kampioen Divisie starten om wat lager te beginnen. Iemand misschien ideeën voor een club? Ik zag volgens mij al ergens voorbij komen dat iemand met VVV speelt?

De reden dat ik niet in de 1e divisie begin is omdat ik al een save met Ajax heb gedaan en ik wat lager wil beginnen om iets op te bouwen. Ik wil ook proberen om als regel alleen maar NL spelers te kopen gedurende de save en hier ook een lange save van maken.

Geplaatst
Op 27-1-2025 om 23:14 zei flob:

Ik wil ook proberen om als regel alleen maar NL spelers te kopen gedurende de save en hier ook een lange save van maken.

Kijk dan vooral eens in bij de challenges en uitdagingen. De KKD Challenge en de Nationalist Challenge komen namelijk erg overheen hiermee. De ene ietsjes heftiger dan de andere.

Eventueel zijn Telstar en Dordrecht wel leuke opties? Twee toch wel kleine ploegen die het de afgelopen 2 seizoen toch wel behoorlijk doen. Bij Telstar met de Marrokaanse Cowboys in de aanval en met Dordrecht de link met Feyenoord wat eventueel wat moois op kan leveren.

Geplaatst

Nu fm25 niet doorgaat ben ik op zoek naar een lange game. 
een ploeg uit 1 van de grote Europese landen. (Buiten Engeland)

Een slapende reus.

divisie maakt niet uit.

bedankt 😍

Geplaatst
15 minuten geleden zei pallieterC:

Een slapende reus.

divisie maakt niet uit.

bedankt 😍

Hier zit vast wel wat tussen: Werder Bremen, 1.FC Kaiserslautern, 1FC. Nürnberg, FC Pro Vercelli 1892 (ITA), Girondins de Bordeaux en Deportivo de La Corunã.

Geplaatst

Een club met die enorm de focus legt op jeugd (dus ik spreek over 17/20 ofzo voor youth importance in de pregame editor), maar geen overdreven ambities zodat ik op het gemak kan opbouwen

niet in UK, BE of NL

Geplaatst
2 uur geleden zei pallieterC:

Een slapende reus.

divisie maakt niet uit.

bedankt 😍

Allemaal clubs die ooit actief waren op het hoogste niveau en nu niet meer zijn:

https://manutd.nl/de-keuzes-van-mu-vijf-clubs-waarvan-je-al-vergeten-was-dat-ze-ooit-op-het-hoogste-niveau-actief-zijn-geweest/

2 uur geleden zei AntiChrist7:

Een club met die enorm de focus legt op jeugd (dus ik spreek over 17/20 ofzo voor youth importance in de pregame editor), maar geen overdreven ambities zodat ik op het gemak kan opbouwen

niet in UK, BE of NL

AZ, Austria Wien, Stade Rennes, AS Roma, Atalanta, Aberdeen, Hibernian, Villareal, Brommapojkarna, Southampton, Lyon, Valencia. Geen idee hoe de Youth Importance precies is, maar dit zijn wel teams die niet direct topteams zijn in het land en je dus niet de verplichting hebt om kampioen te worden, maar tegen degradatie zou je ook niet direct hoeven te strijden.

Geplaatst
3 uur geleden zei pallieterC:

Een slapende reus.

divisie maakt niet uit.

bedankt 😍

1. Fc Köln , Dynamo Dresden , Nürnberg , Saint Etienne , Auxerre , Stade de Reims , Pro Vercelli , Palermo , Sampdoria , Deportivo , Malaga , 

Geplaatst

Heren, ik wil eens in Nederland beginnen maar ik ken de competitie eerlijk gezegd niet erg goed. Welke teams hebben in FM jaarlijks top regens volgens jullie? De top 3 niet bijgerekend

Geplaatst
46 minuten geleden zei TomFsoccer:

Heren, ik wil eens in Nederland beginnen maar ik ken de competitie eerlijk gezegd niet erg goed. Welke teams hebben in FM jaarlijks top regens volgens jullie? De top 3 niet bijgerekend

Naar mijn gevoel Groningen, Heerenveen en Willem 2

Geplaatst
1 uur geleden zei TomFsoccer:

AZ heeft ook vaak goede newgens. 

Geplaatst
17 hours ago, TomFsoccer said:

Ik zie bij Vitesse vaak hele leuke spelers doorkomen. Hebben daarnaast ook al standaard een groot stadion en spelen nu in de Keuken Kampioen Divisie. 

Geplaatst

Goedenavond heren (en mogelijk dames?),

Na een paar korte saves waarin ik het plezier snel verloren ben wil ik de komende periode nog een leuke wat langere save op gaan pakken. Nu kwam ik dit artikel tegen en vond ik een interessant idee om in FM te gaan toepassen ( https://www.footballmanagerblog.org/2025/04/moneyball-save-football-manager-2024.html?fbclid=IwY2xjawJgU1tleHRuA2FlbQIxMQABHk_ApOgnSjhTRXLVlIH70UyCZfLA0LjfU7CHobxt7svvztpRxqPE0BXK5aGJ_aem_Y5ghO5ukxhdwvTBbElh9TA&m=1). 

In dit artikel staan een paar clubs genoemd maar met geen van deze heb ik nu zoiets van ja daar ga ik mee starten. Hebben jullie toevallig andere suggesties voor clubs die geschikt zijn voor dit type save? Alvast bedankt! 

Geplaatst
2 uur geleden zei keano77:

Goedenavond heren (en mogelijk dames?),

Na een paar korte saves waarin ik het plezier snel verloren ben wil ik de komende periode nog een leuke wat langere save op gaan pakken. Nu kwam ik dit artikel tegen en vond ik een interessant idee om in FM te gaan toepassen ( https://www.footballmanagerblog.org/2025/04/moneyball-save-football-manager-2024.html?fbclid=IwY2xjawJgU1tleHRuA2FlbQIxMQABHk_ApOgnSjhTRXLVlIH70UyCZfLA0LjfU7CHobxt7svvztpRxqPE0BXK5aGJ_aem_Y5ghO5ukxhdwvTBbElh9TA&m=1). 

In dit artikel staan een paar clubs genoemd maar met geen van deze heb ik nu zoiets van ja daar ga ik mee starten. Hebben jullie toevallig andere suggesties voor clubs die geschikt zijn voor dit type save? Alvast bedankt! 

Brighton, Real Sociedad, Toulouse, Wolfsburg, Atalanta 

Geplaatst

Ik ben aan twijfelen met welke club te beginnen. Ik zit zelf te denken aan een slechte ploeg uit de serie A of een club uit de serie B. Mensen suggesties over leuke ploegen?

Geplaatst
9 uur geleden zei vlietje:

Ik ben aan twijfelen met welke club te beginnen. Ik zit zelf te denken aan een slechte ploeg uit de serie A of een club uit de serie B. Mensen suggesties over leuke ploegen?

Sassuolo, Empoli, Monza, Sampdoria, Parma, Spezia 

Geplaatst

Ik wil nog 1 lange carrière hebben in Fm24. Nu ben ik op zoek naar een mooie club. Belangrijkste is echter dat ze een mooi shirt hebben en deze ook te koop is in de winkel. Welke shirts / clubs bevelen jullie aan? (liefst geen top 20/30 clubs) 

Zelf zat ik aan WSG Tirol of Fiorentina te denken. Ik wil echter graag meer opties. 

Geplaatst
48 minuten geleden zei znight:

Ik wil nog 1 lange carrière hebben in Fm24. Nu ben ik op zoek naar een mooie club. Belangrijkste is echter dat ze een mooi shirt hebben en deze ook te koop is in de winkel. Welke shirts / clubs bevelen jullie aan? (liefst geen top 20/30 clubs) 

Zelf zat ik aan WSG Tirol of Fiorentina te denken. Ik wil echter graag meer opties. 

Austria Salzburg misschien ook een leuke. De club die overgenomen is door Red Bull toendertijd. Afgelopen seizoen moesten ze volgens mij tegen elkaar in de beker. De ultieme uitdaging natuurlijk om Red Bull van de troon te stoten. Wellicht ook een goede om een Building a Nation van te maken in combinatie met de Big Brother Challenge. Heb je in ieder geval duidelijke doelstellingen

Geplaatst
53 minuten geleden zei znight:

WSG Tirol is een leuke optie. Oostenrijk is wel uitdagend met die puntenhalvering op het eind en RB Salzburg waar je nooit klaar mee bent. Grazer AK,  Wacker Innsbruck, FC Admira Wacker Mödling, Austria Klagenfurt, Bregenz en Amstetten lijken me ook nog leuke clubs. 

Geplaatst

Dankjewel voor de succesies. Na lang nadenken, toch maar besloten om verder te gaan met WSG Tirol. :) Uiteindelijk doel wordt kampioen van Oostenrijk en van een Europese prijs (niet perse CL) met alleen Oostenrijkse spelers. Houdt me wel even bezig haha.

Geplaatst

Hey jongens, 

Ik ben al wat langer op de dool op FM en verdwaal van de ene save naar de andere. Maar in de weinige tijd die ik heb wil ik misschien toch een langdurige save uit de grond stampen waar ik mezelf ga verplichten om meer dan 20 a 30 jaar te blijven. Nu moet ik ook op zoek gaan naar een leuke club. Er zijn echter wel wat voorwaarden aan verbonden:

• De club moet tussen 1980 en 2000 een succesvol geweest zijn, maar nu volledig afgezakt of toch geen grote club meer.
  • Ik wil graag een toelichting waarom je dat precies een leuke club vind, een beetje motivatie mag. Je mag me een beetje warm maken om de save te beginnen. 
  • De club moet ook wel een gemiddeld niveau hebben van jeugdopleiding.
  • Liefst ook een leuke stadionnaam en een stadion dat in het echte leven ook mooi is of waar een verhaal achter zit.
  • De club moet ook wel 1 of meerdere legendes hebben. (Niet perse op FM zelf, mag een speler zijn die vroeger echt geweldig was voor die club)
  • De club moet een fanatieke aanhang hebben.
  • Het land en competitie maakt niet uit. Ik sta voor alles open.

Ik maak mijn keuze bij het voorstel waar ik mij het best voor voel, maar ik apprecieer iedereen dit de moeite doet.

bewerkt door Bogatyr