Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,4k
  • Weergaven 59,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thierryvane
    Thierryvane

Der Niederländische Löwe ist daaaaaaaaaaaaaa! #WillkommenMemphis  Een half jaartje later hebben we wél het geld voor mijn favo speler.    

• Thierryvane
    Thierryvane

Tijd voor #ToniBall dames en heren!    

• La Pulga
    La Pulga

Nu het nog kan  

Geplaatst
  • Auteur

image.png

Daar gaat de clubtopscorer van dit seizoen. Een soort jaarlijks ritueel lijkt dit te worden mrgy 20 miljoen + 50% dvk - daar gaan we in de toekomst nog wel weer (meer) plezier aan beleven op financieel gebied gok ik zomaar.

Geplaatst

Suaza ging voor 74 miljoen naar Real. Dat vond ik eigenlijk te weinig, gelet op dat hij bij ons bijna 1 op 1 liep en het echt een geweldenaar is. Echter, ik moest wat spelers financieren en financieel staat het er nog steeds niet al te rooskleurig voor. Dus, hij mocht weg.

2252570_3207.jpg

Want, Zamagna kwam voor 48 miljoen op de TL. En die beste man wou ik al een tijdje hebben. Geweldige speler, belangrijk in mijn Italiaanse elftal en ik wou toch wat meer Italianen binnen halen:

20250629111558_1.jpg

En geheel in de stijl van @Bolderbast is een game niet compleet, zonder een speler met ic in zijn naam. Dus de vervanger van Suaza:

20250629111602_1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

image.png

Meh - deze is wel even naar zeg. Zonde dat ik hem voor zo relatief weinig moet laten gaan nu, maar hij was gewoon niet meer te behouden en wilde ook z'n contract niet meer verlengen. Daar ging geen verandering in komen had ik zo het idee...

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

image.png

Meh - deze is wel even naar zeg. Zonde dat ik hem voor zo relatief weinig moet laten gaan nu, maar hij was gewoon niet meer te behouden en wilde ook z'n contract niet meer verlengen. Daar ging geen verandering in komen had ik zo het idee...

Nog een doorverkoop clausule weten toe te voegen?

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Mordurette:

Nog een doorverkoop clausule weten toe te voegen?

Dit soort talenten gaan niet weg zonder een +50% dvk inderdaad DW Dus daar gaan we in de toekomst nog wel de nodige duiten aan verdienen.

Geplaatst
  • Auteur

Hè, dit is ook wel weer zo'n vervelende transfer in de zomer. Helaas nog niet te weigeren dit soort bedragen...

image.png

Vanzelfsprekend wel weer +50% doorverkooppercentage erbij bedongen.

Interessant transferjaartje sowieso wel tot dusver. Op alle betaalde uitgaande transfers zit een 50% dvk, dus daar gaan we nog wel geld aan verdienen op een later moment ook weer.

image.png

Nog zo eentje DW

image.png

In februari voor 13,5 miljoen gehaald, maar begon meteen al te klagen dat ik er niet in slaagde een andere Griek erbij te halen en wilde ook eigenlijk weer naar een grotere competitie al. Nou, houdoe dan hey!

Geplaatst
  • Auteur

image.png

De scouts hebben hun werk weer gedaan in Scandinavië en Zuid-Amerika drool Beetje jammer dat het nu pas november is en iedereen pas over een maand of 3 komt, maar toch.

Geplaatst
  • Auteur

22 februari classic_love

Esteban Rui de Galarreta (20) - Centrale verdediger - 4,1 miljoen - Racing (Argentinië)

image.png

Herman Ottem (16) - Spits - 600K - Elfsborg (Zweden)

image.png

Antonio Tarquini (23) - Spits/Buitenspeler - 10 miljoen - Salernitana (Italië)

image.png

Wel een iets te grote spelerskern nu met 38 man in de A-ploeg c Een groot gedeelte zal (weer) worden verhuurd aan hopelijk andere IJslandse ploegen of daar definitief emplooi vinden om het algehele niveau van de competitie wat op te krikken.

Totale selectie

image.pngimage.png

Geplaatst
Op 5-7-2025 om 22:01 zei Mordurette:

Hopen dat je hem over 2 jaar weer kan terughalen.

Ja inderdaad. Gelukkig kan ik nu biedingen op Williams en Sancet wel afwijzen. En heb Le Normand als vervanger van Vivian kunnen halen. Dus ben er niet op achteruit gegaan.

bewerkt door Superboeren

Geplaatst
10 uur geleden zei Superboeren:

Ja inderdaad. Gelukkig kan ik nu biedingen op Williams en Sancet wel afwijzen. En heb Le Normand als vervanger van Vivian kunnen halen. Dus ben er niet op achteruit gegaan.

Le Normand staat uiteraard ook op mijn shortlist maar met een ontsnappingsclausule van 58 miljoen nog niet te betalen. Stiekem hoop ik Laporte terug te kunnen halen zodra z'n contract afloopt.

Geplaatst

afbeelding.png

286 miljoen voor deze jongen... Belachelijk maar anders verdwijnt het transferbudget toch weer DG

Geplaatst
45 minuten geleden zei Glenn08:

@neva Wat voor een transferbudget heb je?

Ik begon met 225 miljoen, maar had flink verkocht ook.

Ik geloof dat ik ongeveer nog 120 over heb en nog 450 miljoen in kas. Doe niets in termijnen, behalve verkopen, dus sta er prima voor.

Geplaatst

Mijn eerste transferperiode sinds mijn terugkeer naar Anderlecht zit er op. Ik heb voornamelijk jeugdproducten terug gehaald uit het buitenland en een talentje die ik gekocht had bij Juventus. De teller van eigen jeugd in de selectie staat nu op 10

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Geplaatst

image.png

Welkom thuis jongen. Heerlijke aanval met eigen jeugd nu. Duranville - Karetsas - Bakayoko en een newgen uit de opleiding.

aifaceswap-9d1ee543911c906731dac.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Die jongen kwam van Genk toch? Dan is Brussel a long way from home, al zal het dichterbij zijn dan Leverkusen.

Heeft voor Genk bij de jeugd van Anderlecht gezeten.