Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

@ReneLeBlanc

Volgens mij kampioen op basis van onderling resultaat tegen FC Porto. (1-1 gelijkspel, 3-2 winst)

Ik dacht eerlijk gezegd dat er een play-off match ging komen.

afbeelding.thumb.png.e500121e4d02d821f297090b8d187325.png

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst

Na 2 back-to-back promoties hebben we nu meer moeite. Financieel wel pittig maar dat is latere zorg. Hopelijk eindigen we bij de top 5, dan hebben we play-offs voor promotie naar de nationale. 

Schermafbeelding2024-01-24om09_50_52.thumb.png.38aad826875ec09db5d594bb91d09780.png

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

@ReneLeBlanc

Volgens mij kampioen op basis van onderling resultaat tegen FC Porto. (1-1 gelijkspel, 3-2 winst)

Ik dacht eerlijk gezegd dat er een play-off match ging komen.

afbeelding.thumb.png.e500121e4d02d821f297090b8d187325.png

Heeeeerlijk :< 

Geplaatst

De Welsh league *niet* winnen met The New Saints is ook knap... Belachelijk veel blessures door het seizoen heen hebben zeker niet geholpen. Maar aan het einde van de rit 3 ploegen op hetzelfde aantal punten EN doelsaldo, dat is best opmerkelijk

image.png.f138acfc646bd9576798f6d1c8852aa9.png

Geplaatst

Leeds seizoen 1 in de Championship, record aantal punten, record aantal doelpunten. Piroe en Rutter en na de winter ook Weiper, waren goed in vorm. Tis bij ons wel vaak alles of niets. Southampton stond lang 2e, maar na de nederlaag tegen ons in de laatste speelronde, verspeelde ze een zekere promotie, uiteindelijk won Leicester in de finale van playoffs van Southampton. 

image.png.d9be79d8d5e10fe0e3e1591efce1782b.png

Geplaatst

image.png.fc92efdb4195fe673df9c20c067c6052.png

Voor degene die er aan twijfelde: Na 21 speelrondes is al duidelijk dat we volgende seizoen Europa in mogen! 

Geplaatst

Lol, ik won in minuut 89 met 0-1 bij Volendam. Zag ik daarna uit het niets feestvierende spelers met een schaal. Was ik dus blijkbaar al kampioen ;c 

image.thumb.png.f85404ea49e43524d1f777ecd70e42cf.png

Geplaatst

Een FM game met Arsenal dus. Heel erg lang geleden dat ik ooit met een Europese subtop ploeg gespeeld heb. Met de huidige selectie de eerste helft van het seizoen afgerond. Gaat heerlijk.

image.png.ba32c82f0716eb26b6af7d5fe0bf3768.png

One touch voetbal in de Premier League. Uiteraard de club gekozen door de FM frustratie van @Kyrill en met zijn stellingen over aanvallende rollen in het tactiekentopic. We spelen aanvallend, fris en heerlijk voetbal. Tactiek staat in een ander topic, waar ik drie aanvallende varianten op heb gemaakt.

image.thumb.png.8cd2d969eb4ea5daf36d50a31af3430a.png

Hierbij de resultaten. De laatste weken is het echt genieten met een fitte selectie. Jesus, maar vooral Havertz heb ik echt gemist in oktober. Alleen Saka en Martinelli hebben 17 competitiematchen kunnen spelen, de rest door blessures helaas minder.

Chelsea deed wat Brentford ook de week ervoor probeerde. Bus parkeren > direct een lange bal. Dat ging met een doelpunt in de 82ste minuut goed doordat wij centraal niet goed stonden en in de blessuretijd werd het 2-0. Zuur.

image.png.3f1b71ddbfbd5a6b3ae3025bb8a7eb68.png

Het begon echt heerlijk te lopen toen ik Havertz op 10 kon inpassen en Odegaard op de cvm als spelmaker zette.

image.thumb.png.a374277f81af4aaa758118e507890a56.png

De halve finale tegen Manchester United!

image.thumb.png.a98a53a3687aff57633a462a391accde.png

In de CL ook door met 18 punten uit zes matchen. Kruisfinales tegen Napoli.

Was 'm weer. ;c

Geplaatst

KAMPIOENEN! En de laatste wedstrijd was Paris SG - Paris FC... En die 4-4 was echt rete spannend!

xZnlHjh.png

pJBNlKa.png

Geplaatst
14 uur geleden zei Dansmeister:

Een FM game met Arsenal dus. Heel erg lang geleden dat ik ooit met een Europese subtop ploeg gespeeld heb. Met de huidige selectie de eerste helft van het seizoen afgerond. Gaat heerlijk.

image.png.ba32c82f0716eb26b6af7d5fe0bf3768.png

One touch voetbal in de Premier League. Uiteraard de club gekozen door de FM frustratie van @Kyrill en met zijn stellingen over aanvallende rollen in het tactiekentopic. We spelen aanvallend, fris en heerlijk voetbal. Tactiek staat in een ander topic, waar ik drie aanvallende varianten op heb gemaakt.

image.thumb.png.8cd2d969eb4ea5daf36d50a31af3430a.png

Hierbij de resultaten. De laatste weken is het echt genieten met een fitte selectie. Jesus, maar vooral Havertz heb ik echt gemist in oktober. Alleen Saka en Martinelli hebben 17 competitiematchen kunnen spelen, de rest door blessures helaas minder.

Chelsea deed wat Brentford ook de week ervoor probeerde. Bus parkeren > direct een lange bal. Dat ging met een doelpunt in de 82ste minuut goed doordat wij centraal niet goed stonden en in de blessuretijd werd het 2-0. Zuur.

image.png.3f1b71ddbfbd5a6b3ae3025bb8a7eb68.png

Het begon echt heerlijk te lopen toen ik Havertz op 10 kon inpassen en Odegaard op de cvm als spelmaker zette.

image.thumb.png.a374277f81af4aaa758118e507890a56.png

De halve finale tegen Manchester United!

image.thumb.png.a98a53a3687aff57633a462a391accde.png

In de CL ook door met 18 punten uit zes matchen. Kruisfinales tegen Napoli.

Was 'm weer. ;c

Lekker bezig maatje. Super!! :classic_love:

79 goals al na 19 duels geweldig hahahah. 

Geplaatst

image.png.7af6ecceeab3bfbde39edd798414575a.png

Het zou leuk zijn als ik deze lijn van de eerste wedstrijden door kan zetten. In een van deze wedstrijden had ik zelfs al een B-team opgesteld :-D

23 doelpunten na 3 wedstrijden = 230 doelpunten na 30 wedstrijden? :<