Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 12-1-2024 om 07:59 zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.f9d237eb441ea25cfba60f5925ada1cc.png

Porto was echt niet te doen dit seizoen.  Alleen thuis van Benfica verloren voor de rest echt ongenaakbaar. Op de laatste speeldag pakte wij de tweede plaats weer over van Benfica die niet verder kwamen dan een 0-0 tegen Academico.

image.thumb.png.a4fc13ad528cb9f60d9946178224d39c.png

Seizoen later en de wereld ziet er opeens een stuk anders uit. Porto heeft het na het verlies van hun manager aan Inter een stuk lastiger. Sporting en Braga zijn eigenlijk vanaf het begin af aan al wat matig. Uitdaging om dichtbij Benfica te blijven. :D 

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst

image.png.8d92da0d8965cddde33577667a82bdf5.png

Grootste verschil tussen nummer 1 en nummer 2 tot nu toe. En kleinste verschil tussen nummer 2 en 3 tot nu toe... 

Geplaatst

Willem_2_2026.thumb.png.d19dc74cd7bc95a8dfb4028f96dd23e6.png

In 2024 kampioen in de KKD, 2025 en nu ook in 2026 de titel in de Eredivisie met Willem II. Bekerfinale verloren van PSV. Was wel spannend tot aan het einde dit jaar.

Hopelijk volgend seizoen een paar wedstrijden in de CL winnen, want dat is dit seizoen niet gelukt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei De Raam:

Lekker man, hoe zijn de intakes?

Dramatisch, althans die van mijzelf. :D Ben wel de jeugdopleiding helemaal op de schop aan het gooien maar ik ben nu toch genoodzaakt om Portugese talenten voor 40+ binnen te halen van andere clubs helaas.

Geplaatst

Na een dramatische start met slechts 2 punten uit 5 wedstrijden (onnodig 8 punten verloren tegen de nrs 14, 15 & 16) werd daarna de weg omhoog ingezet. Ik denk dat een 3e/4e plek op het eind niet onrealistisch is. We hebben Benfica inmiddels al 2x gehad, dus dat scheelt.

image.png.0dc4677844eaa3970a4223b8dbe3f792.png

Geplaatst

• Maximale totale grootte: 48.83 MB

GEÜPLOADE AFBEELDINGEN

• Sleep bestanden hierheen om bij te voegen, of kies bestanden...
  • Andere media invoegen 
  • Maximale totale grootte: 47.19 MB

GEÜPLOADE AFBEELDINGEN

Schermopname (4).png

Schermopname (4).png

1.64 MB

gr1.thumb.png.1c8a42b83e358ed2524ed6114dca58a3.png
Champions league winnaar met de Graafschap

bewerkt door psvth

Geplaatst

Schermafbeelding2024-01-19om22_05_01.thumb.png.7d66f2bd56f4f4df33cac297b33c0b59.png

Werd nog spannend op het laatst, maar gelukkig op tijd herpakt! Serie A here we come :D 

Geplaatst

image.png.f913d1e05c977fbdf6e0b4673446f6fc.png

Na 9 rondes was het nog een gedeelde eerste plek met 3 ploegen. Beide andere clubs leden puntverlies, waardoor ik nu als enige boven aan sta. 

Geplaatst

Schermafbeelding2024-01-23om16_00_23.thumb.png.3e149c733839bfe5043fb69011d6e4b2.png

Vorig seizoen kampioen geworden, nu gaat het ook aardig. Ondanks dat Seraing B wel echt de favoriet is. Enkel de nummer 1 promoveert..

Geplaatst

Vorig seizoen met Paris FC (lekker teampie wel!) kampioen in de Ligue 2. In de Ligue 1 zijn we nog maar 3 duels onderweg, maar een subdoel is nu al gehaald: boven PSG staan in de competitie. Dit gaan we natuurlijk niet het hele seizoen volhouden, maar het is het begin van het PSG's einde. 

jXn6KWl.png