Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja, dat viel mij ook op idd. Maar hoop toch wel de aankomende seizoenen wat meer budget te krijgen haha. Zirkzee was mwehhhh. Vooral veel kleine blessures. Maar ik ga hem toch wel van de hand doen om wat financiele speelruimte te krijgen, alleen heeft hij een hele fijne clausule in zijn contract zitten..

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.31.01.png

bewerkt door Marvin

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst
3 minuten geleden zei Marvin:

Ja, dat viel mij ook op idd. Maar hoop toch wel de aankomende seizoenen wat meer budget te krijgen haha. Zirkzee was mwehhhh. Vooral veel kleine blessures. Maar ik ga hem toch wel van de hand doen om wat financiele speelruimte te krijgen, alleen heeft hij een hele fijne clausule in zijn contract zitten..

@ReneLeBlanc

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.31.01.png

Al vervangers op het oog?

Geplaatst
20 minuten geleden zei Dansmeister:

Al vervangers op het oog?

Het liefst wil ik wat Italianen gaan aantrekken, maar zoals je weet zijn die goed aan de prijs. Ik heb Santiago Castro (zie hieronder) nog in de gelederen, maar met hem ga ik het niet redden. Ik wacht nog even af of er wat leuks te huren valt met een koopoptie..

Van de miljoenen van Zirkzee wil ik sowieso Victor Kristiansen voor 15 miljoen definitief overnemen. Die zal een veelvoud gaat opleveren.

En Pafundi zal ook ooit naar ons toe komen, hoop ik. ;c

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.52.24.png

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.55.06.png

Edit: Welke miljoenen van Zirkzee?? (bod van 74 miljoen)

Scherm­afbeelding 2024-03-22 om 09.58.38.png

bewerkt door Marvin
.

Geplaatst

@Marvin volgende keer die achterlijke gladiool gewoon op de transferlijst zetten. Dan willen ze wel (doe ik ook altijd als ik het bod te goed vind maar ze twijfelen om de onderhandelingen aan te gaan). Pleur ze gewoon op de TL en weg zijn ze. :D 

Geplaatst

Seizoen 4 in de serie A. Heerlijke tussenstand. Kwalitatief hebben wij afgelopen zomer ingeleverd(met het vertrek van Scammacca) en een volledige focus op het halen van newgens en die al veel laten spelen. Nieuwe tactiek gemaakt, zonder al veel meta dingetjes erin en bij vlagen genieten van de 16-17 en 18 jarigen bij Udinese dit seizoen. Als het rond 25 nog steeds erg spannend is, kan ik altijd teruggaan naar mijn dominante tactiek. ;c

image.png.f139f58c3fb72c56cbe8681b35b8d277.png

Geplaatst

Eerste jaartje Bundesliga. Had wat meer tegenstand verwacht, maar we gingen als de Deutsche Bahn. Alleen het Bayern van Zidane was oppermachtig. Ze speelde 2-2 gelijk tegen Wolfsburg en verloren van Dortmund met 0-1. Maar wat wil je met de aanval Ouédraogo/Malen - Kane - Coman/Sané en daarachter Musiala. Nu geld binnenharken en de selectie flink versterken. Op naar CL-voetbal.

Schermafbeelding2024-03-25212447.thumb.png.cb49aaa817c5a06b1eb3960189932a32.png

Geplaatst
13 minuten geleden zei Fantasy:

Wolfsburg gedegradeerd? Daar kun je dan wel wat pareltjes oppikken gok ik  

Winnen net de play-offs na penals van HSV...

Geplaatst

image.thumb.png.9c12e786e0593af0f6f93aff301ceec6.png

Wat een seizoensslot zeg :D Matigjes afgemaakt door ons maar wat maakt het uit want onze verhuurde potentiele topspits Stjoic schoot Wolfsburg op achterstand waardoor wij genoeg hadden aan een gelijkspel. Bayern Munchen gaat lekker samen met Borussia Dortmund de Confetti League in ;c;c;c;c

Geplaatst

We zijn in een hevige strijd verwikkeld voor de promotie en de titel in de tweede divisie van Zweden.

image.thumb.png.ff099b6deb203c723f6249be81c90c49.png

Geplaatst

image.thumb.png.91128ebfeeb836ba6d37762ac8b59b0f.png

In november de overstap gemaakt van BSK Bijelo Brdo naar Rijeka (wat toen bivakkeerde op de laatste plaats). Uiteindelijk natuurlijk een flinke stap omhoog omdat ik ook wel inzag dat BSK aan het overperformen was. Helaas hebben we Hajduk niet kunnen weerhouden om de titel te pakken maar het kwaad was eigenlijk al geschied voordat ik binnenkwam. Een tweede plaats was alles wat er in zat waardoor we voor het eerst in deze FM in de Europa League uitkomen. :< 

Geplaatst

image.thumb.png.369e03821616b35a80953447730383a5.png

Jammer van het gelijke spel op bezoek in Nijmegen anders hadden we de tussenronde wel ontlopen, met AS Roma, Lyon, Valencia, Sporting en Everton nog wel aardige tegenstanders in het toernooi maar geen klappers als Arsenal oid. Ik zie kansen. :D 

Geplaatst

@Bogatyr niks aan het handje hoor, gaat meer dan prima! Doel is plaatsing voor de CL, maar ik wil zelf uiteraard lekker kampioen worden, voor de 3e keer in 4 jaar :)

stand pl ars oktober 28.png

Geplaatst

Is rete spannend Liverpool, United en wij allemaal 10 winst 2 gelijk 2 verlies. Als Aston Villa uit bij Newcastle winnen, wippen ze over ons allemaal heen en komen ze 1e.

stand PL nov 28.png