Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nadat ik de afgelopen 2 seizoenen al ongeslagen bleef, was er nog 1 uitdaging: Alles winnen. 

Met 6 wedstrijden te gaan, zijn we dit seizoen goed op weg. Inmiddels zijn we voor de 6e achtereen volgende keer kampioen geworden. 

image.png.d24e872aa88a203326a738c3b3345f0b.png

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst

image.thumb.png.e9a2a60edfd3c3fc6c8fd3ebdc9e1da9.png

Met vijf punten voorsprong de interlandbreak in. Enige nederlaag was tegen Leipzig die het dus verder weer laten afweten. Leverkusen is het ook even kwijt dit seizoen :D 

Geplaatst

Eens wat anders. Zag dat Aberdeen de laatste jaren wat was afgezakt dus nieuwe save mee begonnen. Doel was top 5 voor Europees ticket, toch meteen een goede 3e plek. Moet wel wat bij om de kloof te verkleinen...

Schermafbeelding2025-01-25om00_59_57.png.6449bf24f73e23dd39ae7e1c6dbc4978.png

Geplaatst
9 uur geleden zei bas huijsmans:

Euhm wat is hier gaande?

image.png.ada48271c583bf883af03b7dccf0f856.png

En als toevoeging hierop:

Toon verborgen inhoud

image.png.e18a015778af44e2e1349d608777751c.png

image.gif.5606b47865db8ea72cc743f619b1fa7c.gif

Hoef het jou ongetwijfeld niet te vertellen, maar ik ben ook iets te snel opgeklommen in Portugal zonder enig budget maar wat me echt heeft geholpen is zoeken naar released players van met name grote clubs. Wellicht heb je er wat aan mocht je wel promoveren. 

Geplaatst
36 minuten geleden zei Krabby:

Hoef het jou ongetwijfeld niet te vertellen, maar ik ben ook iets te snel opgeklommen in Portugal zonder enig budget maar wat me echt heeft geholpen is zoeken naar released players van met name grote clubs. Wellicht heb je er wat aan mocht je wel promoveren. 

Volgens mij doet Bas een Youth Only.

Geplaatst
3 uur geleden zei Krabby:

Ah oké, dat verklaart dan een hoop. 

Wat Mordurette zegt inderdaad. Maar de transfervrije markt in Portugal is wel echt lekker ja. De traditionele top 3 laat best wel veel spelers gaan die jaren van nut kunnen zijn, zelfs nog als je om het kampioenschap aan het strijden bent. Maar die lui krijgen dan ook echt heel erg veel talent door

Geplaatst
2 uur geleden zei bas huijsmans:

Wat Mordurette zegt inderdaad. Maar de transfervrije markt in Portugal is wel echt lekker ja. De traditionele top 3 laat best wel veel spelers gaan die jaren van nut kunnen zijn, zelfs nog als je om het kampioenschap aan het strijden bent. Maar die lui krijgen dan ook echt heel erg veel talent door

Ja klopt, zo heb ik al meerdere keren toegeslagen. Is echt abnormaal wat daar loopt helemaal bij Benfica (in het begin van de save) die produceren abnormaal veel wonderkids

Geplaatst

Had echt een enorm lastig seizoen verwacht na mijn promotie maar we presteren echt het hele seizoen al ver boven verwachting. Dat andere teams ook steeds van elkaar winnen is ook nog eens heel lekker. Nog 4 wedstrijden te gaan:

image.png

Geplaatst

Het is 2065 en we hebben voor het eerst sinds 2024 een titelstrijd :D

Een verrassende en onverwachte nederlaag tegen Cracovia zorgt ervoor dat we ook in de laatste wedstrijden van het seizoen móeten presteren ipv jonge talenten op te stellen zodat we altijd in de CL fit zijn.

image.png.71075f409ad77fd2256a63f32c0b8496.png

Geplaatst

Het eerste seizoen met Marseille zit er ook weer op. We hebben nog iets om voor te strijden, maar ik ben meer dan tevreden. PSG toch wel op flinke achterstand gezet. Van de 3 nederlagen verloren ze 2 keer van ons. 

image.png.b79e1b8f560274847450b6cac2ee5f12.png