Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
9 uur geleden zei glennix:

@Bogatyr Met welke update speel je? Ik vind geen update waar de promoties/degradaties/competitie opzet van 1B en 1e nationale goed in verwerkt zijn.

Is gewoon een transferupdate denk ik

Dit staat in mijn map

image.thumb.png.354fa61851d3de8d48818cb8e829d1b0.png

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst
6 uur geleden zei Bogatyr:

Is gewoon een transferupdate denk ik

Dit staat in mijn map

En is de nieuwe competitie opzet in 1e nationale verwerkt hierin? En hoe zit het met Oostende en Deinze, zijn zij verwijderd uit de competitie?

Geplaatst
10 uur geleden zei Glenn08:

Er kan ook geen enkele update zijn die het goed verwerkt. De competities zijn in seizoen 24/25 aangepast.

Zou die competitie opzet ook niet opnieuw gemaakt kunnen worden door iemand die veel van de Editor kent?

Geplaatst

image.png.168f95d91e9406dbf3f5536c07724699.png

Een perfecte reeks sinds mijn aankomst, en een kleine inzinking van Chelsea en Liverpool zorgen ervoor dat we aan de leiding gaan.

Geplaatst
Op 1-5-2025 om 08:56 zei jonasio7:

Ondanks een ploeg die helemaal niet klaar was voor het hoogste niveau blijven we erin

image.png.878fe87844987062f4bae25c4ae158d3.png

AA Gent in Challenger Pro League? :D 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Matthias.:

AA Gent in Challenger Pro League? :D 

Die zitten er al meer dan 10 jaar. Ik zit al in het seizoen 2094/2095. Er zijn veel topclubs die al eens gedegradeerd zijn. Antwerp was dat seizoen ook in 2de klasse aan het ploeteren.

bewerkt door jonasio7

Geplaatst

Schermafbeelding2025-05-03om17_30_13.png.c2c6ab18b842ec3315851ac9cafc509f.png

Nu al een geslaagd seizoen. Heb eigenlijk niet zoveel bijgehaald, wel van 442 naar 352 gegaan. En Khalifa Coulibaly blijft ook in de Ligue 1 scoren. Tweede in topschutterslijst met 14 doelpunten.

Geplaatst
Op 3-5-2025 om 10:16 zei jonasio7:

Die zitten er al meer dan 10 jaar. Ik zit al in het seizoen 2094/2095. Er zijn veel topclubs die al eens gedegradeerd zijn. Antwerp was dat seizoen ook in 2de klasse aan het ploeteren.

Oh haha en heel de tijd bij Couvin gebleven?

Geplaatst
1 uur geleden zei TomFsoccer:

Schermafbeelding2025-05-04om13_07_44.png.76f0f101098a3a5edc5be0bb33d78fa8.png

Klein beetje afgezakt, maar we kunnen spreken over een zeer goed seizoen !

Zelf een savegame gestart met Lyon gisteren en zie dat ze bij jou ook niet geweldig presteren. Heb er nu nog meer zin in om ze weer terug naar de Franse top te brengen.

Geplaatst
8 uur geleden zei Matthias.:

Oh haha en heel de tijd bij Couvin gebleven?

Neen is een Journeymanchallenge waarmee dat ik voor de BENELUX-challenge in België aan het coachen was. Ik ben er slechts 4 jaar bij Couvin-Mariembourg gebleven. Er waren 3 rechtstreekse promoties zonder transferbudget.

Geplaatst
7 uur geleden zei Mordurette:

Zelf een savegame gestart met Lyon gisteren en zie dat ze bij jou ook niet geweldig presteren. Heb er nu nog meer zin in om ze weer terug naar de Franse top te brengen.

Ja, in het eerste seizoen (toen wij nog in Ligue 2 zaten) zijn ze net boven de degradatie gestrand. Maar 3 punten boven de 3 degradanten. Lijkt mij een zeer goede keuze om een save te starten! :checkit:

Geplaatst
11 uur geleden zei Mordurette:

3 uur geleden zei TomFsoccer:

Ja, in het eerste seizoen (toen wij nog in Ligue 2 zaten) zijn ze net boven de degradatie gestrand. Maar 3 punten boven de 3 degradanten. Lijkt mij een zeer goede keuze om een save te starten! :checkit:

In mijn Sochaux save zijn ze in het tweede of derde seizoen gedegradeerd, om het jaar daarna meteen terug te komen. Verder dan de middenmoot zijn ze nog niet gekomen.

Geplaatst
12 uur geleden zei De Raam:

In mijn Sochaux save zijn ze in het tweede of derde seizoen gedegradeerd, om het jaar daarna meteen terug te komen. Verder dan de middenmoot zijn ze nog niet gekomen.

@Mordurette

image.png.514f5e7fb4ad1d7303e39f659a81d986.png

Het jaar hiervoor daalde Lille overigens af naar de Ligue 2, was ook wel opvallend :D 

Geplaatst
15 uur geleden zei De Raam:

Jouw Sochaux save is eigenlijk wat mij naar SM Caen heeft getrokken! Zijn zij nog eens komen piepen in de Ligue 1 bij jou?