Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei TomFsoccer:

Jouw Sochaux save is eigenlijk wat mij naar SM Caen heeft getrokken! Zijn zij nog eens komen piepen in de Ligue 1 bij jou?

Ha, tof! Neen, veertiende, dertiende, zesde, zesde, vijfde (PL verloren) en momenteel tweede (na zeven wedstrijden) in de Ligue 2. 

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst

image.thumb.png.b2fc9de8ce65b7f55aada54f6288149f.png

Eupen naar 4de @Djurovski. Overigens heeft Genk hier in het 1ste seizoen een degradatie meegemaakt en is daar nooit echt van hersteld. Ze hebben nog geen enkele keer Europees voetbal weten te halen. AA Gent zakt dit seizoen voor de 2de keer uit de Jupiler Pro League en mogen KV Mechelen en Union vergezellen in de Challenger Pro League. Mits Union de promotie niet afdwingt via de eindronde tegen RWDM. 

Geplaatst

Mooi tweede seizoen met alweer het kampioenschap en de Poolse beker. In de Europaleague in de kwartfinale eruit tegen Slavia Praag :( 

image.png.e6245dee8edea7be846f9beda85d2116.png

Geplaatst
Op 7-5-2025 om 13:08 zei Lensherr:

image.thumb.png.b2fc9de8ce65b7f55aada54f6288149f.png

Eupen naar 4de @Djurovski. Overigens heeft Genk hier in het 1ste seizoen een degradatie meegemaakt en is daar nooit echt van hersteld. Ze hebben nog geen enkele keer Europees voetbal weten te halen. AA Gent zakt dit seizoen voor de 2de keer uit de Jupiler Pro League en mogen KV Mechelen en Union vergezellen in de Challenger Pro League. Mits Union de promotie niet afdwingt via de eindronde tegen RWDM. 

Ai ai ai 

Geplaatst

image.png.4e3de96454f46434b2c29d5885b8e27d.png

Ik ben maar een save begonnen met de mooiste club in België. In het echt bakken ze er niets van en dat is het moment om ze te leiden. Mijn save met Rapid Wien stoorde me enorm met die bug dat ik geen WK voor clubs kon spelen.

Geplaatst

Goed seizoen gedraaid, op de laatste speeldag nog gewonnen van Bayer Leverkusen en daardoor gaan we de CL in!

451ce3a834c7201719ef4681bd1e2f1b.png

Geplaatst

Opnieuw CL voetbal gehaald, dit jaar in de CL zijn we tot de 16de finale geraakt waar Liverpool net iets te sterk was. In de beker er weer vroeg uit.

af521c7d9999719c03ba33061aff30dc.png

Geplaatst

Genoeg goals hier. Jammer van die ene verliespartij aan het einde van het seizoen, maar ik spaarde iedereen tegen Salzburg voor de halve finale van de Champions League tegen Liverpool.

img%5D

bewerkt door dvsermelo

Geplaatst

Halverwege het seizoen de overstap gemaakt van Gladbach naar Atlético toen ze op een 9de plaats stonden, toch nog 4de geworden en dus komend seizoen opnieuw de CL in, dit seizoen haalden we de finale van de CL maar was Arsenal te sterk voor ons. Tevreden met het seizoen.

6d71e8521da6d479cfd80f95dfe3beb9.png