Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Debuutseizoen met FCE in de Conference League, heel zakelijk gespeeld lijkt me. Ben benieuwd hoe ver we gaan komen!

NqzCZZl.png

• Antwoorden 1,1k
  • Weergaven 42,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dansmeister
    Dansmeister

Hier ook maar een update geven van mijn game. Ben begonnen in Chile, met UCH. De favoriete ploeg van een Chileense vriend van mij. Ook een FM nerd hier geweest.   Om de game lang leuk te ho

• Thierryvane
    Thierryvane

Kunnen we ook weer afvinken: mijn eerste 34-0-0 deze FM.  Langzaam tijd voor een side-game op een lager niveau.  

• Moeilijk seizoensbegin, maar daarna er toch nog doorgekomen. Mijn eerste seizoen in de Jupiler Pro League is dus zeker geslaagd.    

Geplaatst

Eerste seizoen met Fm 24 zit erop. Normaal zou ik starten met PSV of Tottenham, dit jaar met VVV Venlo. Door de Playoff structuur kun je als nummer 11 alsnog promoveren. Wij werden ruim kampioen, scoorde meer dan 100 goals, maar kregen er te gemakkelijk tegen, Defensief is er flinke versterking nodig, willen wij kans maken in de eredivisie. 

image.png.46fd078d6e27b07362a0f564a4f6f755.png

Geplaatst

image.png.1a56dea7af55d0569349c7914467e285.png

Eerste 18 wedstrijden in de Championship zijn binnen. Gelijkspel tegen Millwall en 1-0 nederlaag in Portsmouth.

Geplaatst

In mijn debuutseizoen met Celta de Vigo is de Barca-Real trein al snel vertrokken, maar ik heb m'n wagonnetje aangehaakt! Net helaas van Barcelona verloren...

XdccruO.png

Geplaatst

Uitstekend eerste seizoen met Yeovil gehad. Na in Februari al kampioen te zijn, ook nog de FA trophy gepakt. Kijken wat we volgend jaar kunnen klaarspelen in de National.:classic_biggrin:

yEOVIL S 1.png

Geplaatst

De Dubbel is binnen in m'n vierde seizoen met FCE

image.png.3a76f7d823bace010edf764a9f8a4c9d.png

bewerkt door Niejo101

Geplaatst

Database die ik gebruik heeft pas promotie/degradatie naar de KKD vanaf 25/26, maar ben direct een van de favorieten voor het kampioenschap. Dus dat wordt even een seizoen om spek en bonen spelen ;c

image.thumb.png.b44e856e6ec00a386665a44b22912424.png

Geplaatst

image.png.44e67e3f10f00e362e2a02f834ef203d.png

Nu mag het vizier terug op de Premier League en de FA Cup finale tegen Chelsea.

Geplaatst
22 uur geleden zei Glenn08:

6557de91afd99-Promoooo%24.png

Dubbeltje, maar Ligue 1 here we come!

Gaat lekker! Waar zit Dunkerque ondertussen bij jou?

Geplaatst
9 minuten geleden zei Matthias.:

Gaat lekker! Waar zit Dunkerque ondertussen bij jou?

Championnat National, daar werden ze afgelopen seizoen 4de.

Geplaatst

image.png.2898611fcfea59fefd9ad44fc57f74be.png

Na 13 wedstrijden stonden we 20e. Toen ben ik aangetreden als manager. Met nog 10 wedstrijden te gaan, lijken we eindelijk de aansluiting met de top echt gevonden te hebben. Wie weet zit er zelfs nog een kampioenschap in?! 

Geplaatst

Dit zou wel eens een heel belangrijke overwinning kunnen geweest zijn!

Wat een moment ook voor de 18-jarige Yeboah om in te vallen en meteen te scoren!

image.png.4fbf37c6f8166289ea4d13e1a9e3730f.png

Geplaatst

image.png.1b02d983e0b832f3677efecf825204d5.png

Ingestapt na 13 wedstrijden en een 20e plek. Na 44 speelrondes voor het eerst de eerste plek over genomen. Nu nog 1 laatste speelronde met meerdere teams die het kampioenschap kunnen gaan pakken. Spanning alom. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

image.thumb.png.b8134a0d47c5500bdb93eb4bb405099c.png

image.thumb.png.26d8eaedd2224b75f98a1a2baf5298ee.png

Mijn beste PL seioen ooit hahaha

119 mee en maar 25 tegen @dvsermelo :cheer:_O_

heerlijk, wat goed zeg. Lukt het ook de CL te winnen?

Geplaatst
10 minuten geleden zei dvsermelo:

heerlijk, wat goed zeg. Lukt het ook de CL te winnen?

Thnx maat, (helaas) nog niet. Seizoen 1 halve finale(ten onder tegen Bayern), seizoen 2 finale(3-0 verlies tegen PSG) en net afgelopen 3e seizoen eruit kwartfinale tegen Ac Milan(onterecht , Diomande liep te slapen en Chukuweze kon alleen op keeper Costa af en scoorde)

Geplaatst

Goed seizoen gedraaid alleen jammer dat we in de competitie nog van de 1ste naar de 5de plaats afgezakt zijn tijdens de laatste aantal wedstrijden van het seizoen. Promotie PO's jammer genoeg ook verloren. Volgend seizoen nog maar eens een poging doen om te promoveren. Gano werd topschutter met 28 goals.

Ook de finale van de FA Cup gehaald maar daar was Liverpool te sterk voor ons.

047d99379518e9820b928c77f311f5b5.png

a7f6dc647c559c370b1f21a7897a22c9.png

965d77e92ec35dff17a8df28063ffbe4.png

Geplaatst

Poah... ik had dit niet al verwacht in seizoen 2! Real Madrid zakte er volledig doorheen de laatste wedstrijden!

KzxzrHv.png