Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 12-11-2024 om 06:58 zei Fantasy:

Speelronde 2, 3 en 4 in IJsland dames en heren. 

image.png.49ab2b70335ad6e028e16b93ff13aed2.png

Het schijnt dat ze nog een wedstrijdschema-maker zoeken bij de KSI :moop: 

Reistijd nog een issue of is het dan nog sneeuwscootertijd?

• Antwoorden 489
  • Weergaven 28,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maak

• Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger.

Geplaatst

Wel flinke frustratie's dit. Esposito maanden lang eruit, net als Niklas Beste, en nu top aankoop Ruggeri er ook nog eens 6-7 weken, gebleseerd eruit, en dan nog andere spelers, kort geblesseerd pfff

Schermafbeelding 2024-11-20 101225.png

Geplaatst

Ah, de Afrika Cup, dat gezellige toernooitje waar voetbalbonden blijkbaar niet genoeg rekening mee houden. Overal ter wereld leggen ze de competitie stil als er een groot toernooi is, maar niet in Afrika. Nee hoor, daar knallen we gewoon door alsof er niets aan de hand is. En wie zit daar met de gebakken peren? Juist, ik. Ik kijk naar mijn selectie en tel precies 17 man die ik kwijt ben. Zeventien! Niet omdat ze een feestje hebben, niet omdat ze geblesseerd zijn, maar omdat ze vrolijk op een grasveldje ergens in Kameroen of Egypte staan te harken voor hun nationale ploeg.

En wat moet ik doen? Juist, ik moet noodgedwongen de jeugd in het diepe gooien. Je kent ze wel: jochies van zestien die net haren op de balzak hebben en bij een training nog vragen of de bal rond of ovaal moet zijn. Ik mag ze nu de wei in sturen om het op te nemen tegen doorgewinterde profs. Dit terwijl ik in acht wedstrijden mijn hele seizoen op de rails moet houden. Acht wedstrijden in een maand! Als dat geen marteling is, weet ik het ook niet meer.

En dan zitten mijn Afrika Cup-gangers straks nog doodleuk op de bank in hun nationale elftal, omdat de bondscoach ook niet weet hoe hij met zijn selectie moet omgaan. Het is alsof je een taart bakt, alle ingrediënten netjes verzamelt, en iemand die taart komt afpakken voordat je hem in de oven kunt zetten. Maar het ergste? Niemand lijkt dit raar te vinden. Het is zoals het is, zeggen ze dan. Het enige wat ik hier kan doen, is hopen dat mijn jeugdspelers niet volledig worden afgeslacht. Maar blij, dat word ik hier absoluut niet van.

Geplaatst

image.thumb.png.035b2d0901c77141715e009688497479.png

Wordt hier zo moe van soms. Eerst weigeren om stadion uitbreiding om 1 dag later te vragen of ik het goed vind om het stadion uit te breiden ;e Dit geldt bijna voor alles eigenlijk wel.

Geplaatst

Spelers die besluiten met pensioen te gaan terwijl er nog een WK aan komt...

En spelers die twijfelen of ze voor je land willen uitkomen niet kunnen overhalen omdat de keus " je kunt een WK spelen niet beschikbaar is " 

Kon dat wel bij de CHAN terwijl die spelers dan daar niet eens mochten spelen :5

bewerkt door Djurovski

Geplaatst

FM gonna FM.

1f34247f9fc80392534bae978c86d6da.png

Dikke winst, maar een uitblinker die 8 keer scoort. Man van de wedstrijd? De middenvelder die samen met nog drie anderen al voornaamste aangever diende. Okay, FM. Go home, you're drunk.

Geplaatst

Moest een nieuwe doelstelling kiezen, anders kon ik niet verder.

in een keer -1.58 mil transferbudget.

Bestuur gaat in een keer de transfers overnemen, spelers worden voor een schijntje verkocht.

KUT Bestuur

Geplaatst
30 minuten geleden zei Titan:

Only in FM. Op hetzelfde moment aanwezig zijn in Iran, Senegal en Ghana .

image.png.e3b8c7afca84477c2014bc2c42b98399.png

Videogesprekken hé :D

Geplaatst

Ik speel met PSV en als ik spelers van de eerste selectie beschikbaar stel voor Jong PSV dan krijgen ze nooit speeltijd of worden ze niet geselecteerd. Iemand een idee wat ik fout doe? @Nom de Guerre @Rrrood @Djurovski jullie wellicht een idee aangezien jullie ook regelmatig met clubs uit de Eredivisie spelen?

Geplaatst
35 minuten geleden zei Rob1981:

Ik speel met PSV en als ik spelers van de eerste selectie beschikbaar stel voor Jong PSV dan krijgen ze nooit speeltijd of worden ze niet geselecteerd. Iemand een idee wat ik fout doe? @Nom de Guerre @Rrrood @Djurovski jullie wellicht een idee aangezien jullie ook regelmatig met clubs uit de Eredivisie spelen?

Ze moeten wel voldoen aan de regels om in de KKD te mogen spelen.

Geplaatst
1 minute ago, Nom de Guerre said:

Ze moeten wel voldoen aan de regels om in de KKD te mogen spelen.

Het zijn bijvoorbeeld spitsen van 20 jaar die niet bij de selectie zaten van het eerste elftal. Dat zou geen probleem mogen zijn volgens mij.

Geplaatst
1 uur geleden zei Rob1981:

Geen idee in de eredivisie speel ik alleen met Groningen 

Geplaatst
2 uur geleden zei Rob1981:

Het zijn bijvoorbeeld spitsen van 20 jaar die niet bij de selectie zaten van het eerste elftal. Dat zou geen probleem mogen zijn volgens mij.

Heb je ze dan ook van de bank van het eerste verwijderd? Je hebt anders kans dat de coach van Jong ze negeert.

Geplaatst
3 minutes ago, Nom de Guerre said:

Heb je ze dan ook van de bank van het eerste verwijderd? Je hebt anders kans dat de coach van Jong ze negeert.

Dat is het niet. Ik denk dat ik er nu wel achter ben. Ik heb (via @De Raam) ooit trainingsschema's ingezet en daarvoor aangegeven dat ik wedstrijddagen woensdag en zaterdag wil. Ook het B-team speelt op die dagen. Omdat ze op dezelfde dag spelen blijven spelers uit de eerste selectie beschikbaar voor het eerste tot de wedstrijd wordt gespeeld en daarom gaan ze niet meer met Jong mee. Ik moet dus die wedstrijddagen aan gaan passen. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Rob1981:

Dat is het niet. Ik denk dat ik er nu wel achter ben. Ik heb (via @De Raam) ooit trainingsschema's ingezet en daarvoor aangegeven dat ik wedstrijddagen woensdag en zaterdag wil. Ook het B-team speelt op die dagen. Omdat ze op dezelfde dag spelen blijven spelers uit de eerste selectie beschikbaar voor het eerste tot de wedstrijd wordt gespeeld en daarom gaan ze niet meer met Jong mee. Ik moet dus die wedstrijddagen aan gaan passen. 

Goed om te weten, ik heb ook deze wedstrijddagen dus moet er even goed op gaan letten.

Geplaatst
Op 28-12-2024 om 10:43 zei MetalMichael:

image.thumb.png.51cf98262fadc97c7134234d3012f713.pngHeb deze vraag inmiddels meer dan 100x gekregen...

Ja verschrikkelijk met die late developers. Elke keer als ze MotM worden of een individuele prijs winnen krijg je er een vraag over...

Een andere frustratie die ik heb zijn de legendes van mijn team volgens de teaminfo. Aram Simonyan speelde 67 wedstrijden voor ons en is een legende, Miguel Dueñas 533 met 424 goals en honderden assists, heeft een rugnummer dat niet meer in gebruik is en heeft ons naar meerdere CL's geschoten en dat is 'slechts' een icoon. Ben benieuwd welke maatstaven ze hiervoor gebruiken.

Geplaatst

image.png.41edf3c8be0639e718abec4f2f5ee025.png

Er gaat iets niet goed hier volgens mij :cab: Lijkt mij sterk dat hij in alle reserve elftallen heeft gevoetbald.

Geplaatst
2 minuten geleden zei sennid:

image.png.41edf3c8be0639e718abec4f2f5ee025.png

Er gaat iets niet goed hier volgens mij :cab: Lijkt mij sterk dat hij in alle reserve elftallen heeft gevoetbald.

Is je B-elftal toevallig een fusie elftal (net zoals Twente en Heracles)? Zo ja dan is het een bekende bug, zag iemand op Reddit waarbij z'n 17-jarige spits 66 goals had gemaakt in een seizoen omdat hij de wedstrijden dubbel telde o.i.d. :-D

Geplaatst
10 minuten geleden zei joostmakaay:

Is je B-elftal toevallig een fusie elftal (net zoals Twente en Heracles)? Zo ja dan is het een bekende bug, zag iemand op Reddit waarbij z'n 17-jarige spits 66 goals had gemaakt in een seizoen omdat hij de wedstrijden dubbel telde o.i.d. :-D

image.png.c746a5aa8ae0b332ab43a8b6cd45ed8f.png

Zoiets bedoel je? :D

edit:

Het is zelfs nog erger dan ik dacht. Zet hem terug naar Basconia en paar dagen later komt gelijk terug naar mijn eerste elftal :cab:.

bewerkt door sennid