Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn weer save bestanden weg en krijg de enige die ik nog heb niet meer open. **** my life.

bewerkt door Bogatyr

• Antwoorden 489
  • Weergaven 28,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maak

• Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger.

Geplaatst

Grootste frustratie, al jaren en jaren: De 'unused substitute' bonus. Ik haal 'm altijd eruit.

De rest is ook dom, maar deze helemaal

Je krijgt salaris!

Geplaatst
3 uur geleden zei MarF_RJC:

Weet niet of deze in dit topic thuishoort.

Maar mij valt het op dat de keeper helemaal geen rood of geel krijgt.

ook zie ik hem nooit overtredingen maken.

een keeper maakt een stuk minder overtredingen dan een gemiddelde veldspeler en in FM zijn er twee attributen verantwoordelijk voor overtredingen. Eén is een "verborgen" attribuut en de andere is agressie. Dus ik zou zeggen; koop een agressieve keeper, speel met een hoge lijn en zet hem op SK(A) en kijken hoe dat gaat :D

Geplaatst
Op 10-3-2025 om 17:07 zei AntiChrist7:

image.thumb.png.cd29bad7f392aa536d89e8cadc1b3f44.png

image.thumb.png.cf66bfff84ae7abf694b6b51627918e9.png

En dat zijn de mensen die een hele nieuwe game in unity moeten coden.... ik heb geen hoge verwachteingen voor FM26...(als dat ooit uitkomt)

Zit deze cup standaard in FM? Heb hem namelijk echt nog nooit voorbij zien komen. Ligt de fout dan niet gewoon in het feit dat het een data update is en dat het daar ergens niet helemaal lekker gaat? Kan het natuurlijk altijd nog aan de coding van SI liggen haha

Geplaatst
2 uur geleden zei bas huijsmans:

Zit deze cup standaard in FM? Heb hem namelijk echt nog nooit voorbij zien komen. Ligt de fout dan niet gewoon in het feit dat het een data update is en dat het daar ergens niet helemaal lekker gaat? Kan het natuurlijk altijd nog aan de coding van SI liggen haha

ik moest hem ook opzoeken, en ik gebruik Daveinc realism pack, maar dan nog. Dat de game niet herkent dat een finaleplaats bij een top half finish hoort, ligt 99% zeker aan de game zelf. zeker mijn eerdere ervaringen in rekening gehouden

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

ik moest hem ook opzoeken, en ik gebruik Daveinc realism pack, maar dan nog. Dat de game niet herkent dat een finaleplaats bij een top half finish hoort, ligt 99% zeker aan de game zelf. zeker mijn eerdere ervaringen in rekening gehouden

Dit ligt aan de Uhrencup competitie. De editor die deze heeft gemaakt is vergeten de Ranking Levels goed te zetten. Daardoor krijgt de game geen seintje dat je in de top half bent geëindigd.

Geplaatst

als kleine club tegen een toppoeg voorstaan en alsnog in blessuretijd verliezen.

is me nu al een paar overkomen, rond de 80ste min zet ik meestal verdedigend en tijd rekken aan..

Geplaatst

Ik heb een speler, een fantastische linksbuiten, maar hij is telkens niet fit. Niet dat ie geblesseerd is, maar hij kan het op een of andere manier conditioneel niet aan om drie wedstrijden in acht dagen te spelen. Wel opvallend, want z'n stamina is 17 (hoog dus) en z'n natural fitness is 12, niet super, maar niet slecht. Qua training doen we niet zoveel als team.

image.thumb.png.0cdb2a9d411521171bc655c6a740affc.png

Hij heeft 31 van de 37 mogelijke wedstrijden gespeeld (alle competities) en loopt continu te klagen over z'n speeltijd. Serieus, dit seizoen al drie keer, waarbij hij ook al (kort) op de transferlijst heeft gestaan op eigen verzoek. Ja, pikkenbaas, als je geen 'groen hartje' hebt, speel je niet. Schijtirritant. Als ie twee keer achter mekaar speelt krijg ik bij wedstrijd 3 de melding dat ie het duel waarschijnlijk niet uit kan spelen. Heel frustrerend.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Ik heb een speler, een fantastische linksbuiten, maar hij is telkens niet fit. Niet dat ie geblesseerd is, maar hij kan het op een of andere manier conditioneel niet aan om drie wedstrijden in acht dagen te spelen. Wel opvallend, want z'n stamina is 17 (hoog dus) en z'n natural fitness is 12, niet super, maar niet slecht. Qua training doen we niet zoveel als team.

image.thumb.png.0cdb2a9d411521171bc655c6a740affc.png

Hij heeft 31 van de 37 mogelijke wedstrijden gespeeld (alle competities) en loopt continu te klagen over z'n speeltijd. Serieus, dit seizoen al drie keer, waarbij hij ook al (kort) op de transferlijst heeft gestaan op eigen verzoek. Ja, pikkenbaas, als je geen 'groen hartje' hebt, speel je niet. Schijtirritant. Als ie twee keer achter mekaar speelt krijg ik bij wedstrijd 3 de melding dat ie het duel waarschijnlijk niet uit kan spelen. Heel frustrerend.

Wat als je onder Overview --> Happiness doet en daar de Playing Time Pathway er bij pakt? Star Players willen zoveel mogelijk wedstrijden spelen dus waarschijnlijk wel 4 van de 5 potjes. Moet je hem misschien net anders rust geven. Vaak als je hier de Agreed Playing time een tikje lager zet accepteert die het wel. Anders in het gesprek dat volgt de optie 'I've decided to make the change because i don't believe you have the required quality to handle that much playing time now' selecteren. Vaak accepteren ze die optie dan wel. Mocht dat niet zo zijn kan je hem daar weer overtuigen door te zeggen: Ok ik verander je speeltijd weer terug naar zoals die eerst was. Weet even niet precies hoe deze in het Engels is, want mijn absolute sterspeler accepteerde direct dat die een Important player werd en mijn op een na beste via het de optie bij het overtuigen dat hij nu een Important Player is. Mijn op twee na beste speler is nu Regular Starter via deze weg

Geplaatst

Ook wel een frustrerende: 2 van m'n beste spelers verloren op de laatste dag van de transferwindow omdat de clausule wordt geactiveerd. Geen tijd om vervangers te kopen dus...

Geplaatst
10 minuten geleden zei Thierryvane:

Krijg nu al vier keer deze melding op hetzelfde punt. Nog nooit gehad. Iemand een idee hoe dit te fixen?

image.thumb.png.c2ddf275126c04c6f825be3e447b8fc2.png

Hoe je het definitief kan fixen niet maar je kan het beste een paar dagen op vakantie gaan.  Wellicht ligt het aan een gedownloade database o.i.d. 
Ik heb helaas ook met iedere save op 01/07 dus ik ga standaard voorbij die datum op vakantie. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei Krabby:

Hoe je het definitief kan fixen niet maar je kan het beste een paar dagen op vakantie gaan.  Wellicht ligt het aan een gedownloade database o.i.d. 
Ik heb helaas ook met iedere save op 01/07 dus ik ga standaard voorbij die datum op vakantie. 

Al geprobeerd maar krijg alsnog de error. ;e 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Thierryvane:

Al geprobeerd maar krijg alsnog de error. ;e 

Krijg je nog een andere melding, of alleen deze?

Er kan een fout zitten in je custom files. Dus even alle skins, logo's en dergelijke weghalen en dan nog eens proberen.

Heb je de steam files al geverifieerd? 

Geplaatst
7 uur geleden zei De Raam:

Krijg je nog een andere melding, of alleen deze?

Er kan een fout zitten in je custom files. Dus even alle skins, logo's en dergelijke weghalen en dan nog eens proberen.

Heb je de steam files al geverifieerd? 

Snap er de ballen van. Alleen deze melding inderdaad. Alles al geprobeerd, maar helaas. In ieder geval thanks!

Geplaatst

De game blijft me toch verbazen in hoeveel er zo slecht en onlogisch geprogrameerd is.

Had een club gekozen die als lange termijnvisie heeft "bouw het beste jeugdsysteem nationaal". Maar het was niet mogelijk om om een verbetering te vragen van de youth facilities. Dus ik ga even kijken in de pregame editor. Youth importance, 2.....

Geplaatst
4 minuten geleden zei AntiChrist7:

De game blijft me toch verbazen in hoeveel er zo slecht en onlogisch geprogrameerd is.

Had een club gekozen die als lange termijnvisie heeft "bouw het beste jeugdsysteem nationaal". Maar het was niet mogelijk om om een verbetering te vragen van de youth facilities. Dus ik ga even kijken in de pregame editor. Youth importance, 2.....

meestal ligt het ook aan de reputatie. Had bijvoorbeeld in Faeröer eilanden een tijd lang niet de mogelijkheid gehad om uit te breiden puur omdat mijn reputatie laag was. Met jeugdfaciliteiten had ik pas de mogelijkheid om het maximaal te krijgen toen ik pas 3,5 a 4 sterren had.

Geplaatst
3 uur geleden zei sennid:

meestal ligt het ook aan de reputatie. Had bijvoorbeeld in Faeröer eilanden een tijd lang niet de mogelijkheid gehad om uit te breiden puur omdat mijn reputatie laag was. Met jeugdfaciliteiten had ik pas de mogelijkheid om het maximaal te krijgen toen ik pas 3,5 a 4 sterren had.

Bedoel je dat je aanvraag geweigerd werd, of dat je het helemaal niet kon vragen? Want het heeft niet met reputatie te maken maar met onderstaande:

Extra zuur is het als het een club is die zogezegd wel jeugd wil....

Geplaatst
8 uur geleden zei AntiChrist7:

Bedoel je dat je aanvraag geweigerd werd, of dat je het helemaal niet kon vragen? Want het heeft niet met reputatie te maken maar met onderstaande:

Extra zuur is het als het een club is die zogezegd wel jeugd wil....

Ik kon het niet aanvragen totdat mijn reputatie beter werd.

Geplaatst

Had het hier ook, maar heb er een weg omheen gevonden. Ik wacht totdat het bestuur met een voorstel komt - bijvoorbeeld de lonen van coaches verhogen - en geef dan aan dat ik het geld liever in de faciliteiten stop. Toch al twee keer gelukt!