Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 30-4-2025 om 20:21 zei Thierryvane:

Snap er de ballen van. Alleen deze melding inderdaad. Alles al geprobeerd, maar helaas. In ieder geval thanks!

Even hier nog op terug komen, al zul je het denk ik al wel geprobeerd hebben. Ik krijg zojuist een crash vanwege te oude graphics drivers! 

• Antwoorden 489
  • Weergaven 28,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maak

• Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger.

Geplaatst
Op 5-5-2025 om 10:25 zei sennid:

Ik kon het niet aanvragen totdat mijn reputatie beter werd.

bedoel je persoonlijke reputatie of clubreputatie? Want persoonlijke is al vrij hoog, en het is ook een eersteklasse club

Heb sowieso geen zin om te wachten op iets dat wel of niet kan werken... ik zoek straks wel wat anders

Ik vind het vooral weer vreselijk geprogrammeerd van SI. En dat zijn de gasten die een game in Unity moeten opbouwen.... ik heb er niet veel vertrouwen in

Geplaatst

De afgelopen tien seizoenen heb ik misschien vijf wedstrijden verloren, en toch kan een groot deel van mijn spelers 'niet tegen grote wedstrijden'. Wat een gezeik.

Geplaatst
Op 6-6-2025 om 21:53 zei Mascini:

De afgelopen tien seizoenen heb ik misschien vijf wedstrijden verloren, en toch kan een groot deel van mijn spelers 'niet tegen grote wedstrijden'. Wat een gezeik.

5 finales toevallig ? DW

Geplaatst

image.png

Krijg berichten van een ex staflid die dit seizoen naar Wolves is gegaan over mijn eigen spelers cab

Geplaatst
4 uur geleden zei MarF_RJC:

image.pngis dit in het echt ook een regel?

Kan dus nooit mijn sterkste 11 opstellen in europa..

Ja, dat zijn de HG-regels (Home Grown). Daarom is het opleiden van spelers ook heel belangrijk omdat deze spelers vaak gelden als HG spelers die je nodig hebt met de inschrijvingen.

Geplaatst
17 uur geleden zei Mordurette:

Ja, dat zijn de HG-regels (Home Grown). Daarom is het opleiden van spelers ook heel belangrijk omdat deze spelers vaak gelden als HG spelers die je nodig hebt met de inschrijvingen.

Ah okay,

Best frustrerend hahaha

Geplaatst

Ik ben de laatste dagen nogal klaar met Barcelona. Weet je wat Barça tegenwoordig is in mijn save? Mes que un club; my ass! Geen voetbalclub. Het is een soort hedgefund in een voetbalshirt met blaugrana strepen als vermomming en alles wat ook maar een beetje waarde heeft slurpen ze op als een Dyson op een vloerkleed.

Ik snap hoe het spelletje werkt. Alles heeft een prijs en Barça betaalt die prijs. Ze hebben het geld en ze willen het gebruiken. Ik doe het zelf ook, dus ergens in het hypocriet.

Spelers kopen hoort erbij, it's part of the game. Als ze veertig miljoen willen neertellen voor één van mijn jongens, dan moeten ze dat vooral doen. In Spanje zijn limited release fees verplicht en ik maak die fees hoog genoeg dat ze hooguit één van mijn spelers per seizoen kunnen halen. Daar kan ik mee leven, het helpt zelfs met de doorstroom van jong talent.

Wat mij serieus op de zenuwen werkt is het plunderen van mijn staff. Zelfs met een beperkte pool aan spelers, zijn die spelers vervangbaar, kneedbaar. Goede staff daarentegen vind je niet op een transferlijst. Dat zijn mensen met kennis van zaken, liefst ook met een voorkeur voor een bepaald systeem en een bepaalde persoonlijkheid. Ik investeer tijd en moeite in het samenstellen van een uitgebalanceerde staff, perfect voor mijn doeleinden en vervolgens komt Barça, rammelend met de geldzak, en kijk aan, ze halen de tent leeg. Iedere zes maanden herhalen ze dat zelfde kutgeintje.

Ik heb net mijn team weer opgelapt. Ik haal een tactisch brein dat patronen ziet waar anderen alleen een groen veld zien. Vervolgens komt een fitnesstrainer die de hamstrings redt van de blessuregevoelige winger. Daarna komt een keeperstrainer die bij volle maan verandert in Lev Yashin. Zes maanden lang gaat alles lekker en dan komt Barça weer binnenwandelen met hun portemonnee opengeklapt als de regenjas van een pedofiel bij de deur van het kinderdagverblijf.

Wil je twee keer zoveel verdienen en elke ochtend tegen Camp Nou aankijken? Natuurlijk zegt je staff ja. Iedereen zegt ja tegen Barça, helaas. “Més que un club”, toch. Flikker toch op.

Barcelona is een koopclub in zijn meest pure vorm. Maar hey, vooral lekker blijven lullen over je unieke stijl, alsof het schaamteloze pronken met je centen een hoger doel dient. Voetbal-DNA; mijn harige balzak... Het is gewoon een miljoenenbedrijf met een messiascomplex dat denkt dat elke andere club bestaat om hen nóg groter te maken.

Het ergste is ook nog dat driekwart van de pogingen succesvol zijn. We hebben de financiële slagkracht niet en in een jaar tijd kun je staff nog niet persoonlijk aan je binden. Dus zit ik elke zes maanden weer met een lading vacatures, als ware ik de HR-manager van een slechtlopend callcenter. Constant op zoek naar nieuwe mensen voor functies die gisteren nog prima vervuld waren.

Dus laat Barça maar lekker “més que un club” zijn. Voor mij zijn ze vooral “més que un parasite”. Een blaugrana bloedzuiger met een creditcard. Ik hoop dat er ooit een fair play regel komt voor staff. Tot die tijd sterkte aan iedereen die net zijn assistent, coach, zijn performance analyst en zijn fysio kwijt is aan de schijnheilige sprinkhanenplaag uit Catalonië.

fm_POAIDgE9td.png

bewerkt door Nom de Guerre

Geplaatst

Wel fijn dat die functie 'Vraag staflid om te blijven' zo goed werkt c