Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 489
  • Weergaven 28,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maak

• Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger.

Geplaatst

Je koopt in de zomer een speler voor 5 miljoen. Die speelt het hele seizoen in de basis. De zomer erna is er interesse van grotere clubs, die vervolgens 2 miljoen bieden. Dat vind ik altijd zoiets vreemds. Dit is vooral als je een kleinere club bent, maar ik vind dit heel vreemd.

Geplaatst
4 uur geleden zei Rob1981:

Je koopt in de zomer een speler voor 5 miljoen. Die speelt het hele seizoen in de basis. De zomer erna is er interesse van grotere clubs, die vervolgens 2 miljoen bieden. Dat vind ik altijd zoiets vreemds. Dit is vooral als je een kleinere club bent, maar ik vind dit heel vreemd.

Dat jij 5 miljoen voor een speler betaalt, betekent dat niet dat die speler dat ook waard is.

Maar het is gewoon een kwestie van reputatie. Als je als speler een jaar bij een kleinere club in een kleinere competitie gaat spelen, dan sta je minder in de aandacht en ben je dus minder waard. Dat hij op lager niveau goed is, betekent niet direct dat die op een hoger niveau ook aan kan haken.

Moet ik wel zeggen dat het in FM natuurlijk heel slecht geregeld is met de waardes van spelers

Geplaatst

De Var pfffff... ze zijn te vaak aanwezig in dit spel..

Roda - Ajax 1-1... hele 2de helft geen kansen gezien van beide teams.

5 min extra, 94ste minuut doelpunt Ajax, sr fluit voor buitenspel, Var keurt het doelpunt goed.

verlies ik alsnog met 1-2.

Geplaatst

ecbbbe0fb422059f20d3988fe26e5222.png

Competitiewedstrijden moeten spelen terwijl ik 5 jeugdinternationals weg heb ;e 

Dat is wel echt killing in de Engelse lagere divisies man. In een Youth only save bedoel ik dan

Geplaatst

5b3129d7cfdd9afb6bf9688f3eec03a5.png

91661f06f6a329f697c932d0ad975e5b.png

We hebben geweldige jeugdfaciliteiten en scouting en hier wordt ook veel geld in geïnvesteerd. Hoe de fuck kunnen mijn intakes dan met het jaar slechter worden ;e;e;e 

Geplaatst

TurkishSuperLeague_Profile.png.7cde24ebe269c6a0bcadef452ba244da.png

Dat divers topclubs falen is niet mijn punt, de riante voorsprong ook niet. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat die 15 punten voorsprong ontstond vanaf ronde 30/31. Gaziantep stond 1 punt achter, dus het kampioenschap was zeker niet bepaald. Ineens besloot de manager om te gaan werken voor Basaksehir.

Daar zit ik juist mee, Volgens de data/statistieken zal dit in FM een logische stap zijn, speelden dit seizoen UEL, grotere club, financieel beter etc. Maar in de echte wereld zou de manager nog vol voor de titel gaan en eventueel na het seizoen overstappen. 

Geplaatst

Weet je wat ik zou willen?

Dat als je bij transfers het vakje 'geïnteresseerd' aanvinkt, dat je dan ook alleen spelers ziet die willen komen.  

Geplaatst
7 minuten geleden zei Willem:

@Satyr Je hebt daar nog gradaties in hè, misschien helpt dat wel.

image.png.1601a33d4e6881bb266b31eea7e1be0d.png

Klopt, maar Interested zou op z'n minst betekenen moeten dat hij een contractaanbod wil zien.

Geplaatst

Ik speel een save zonder de ingame editor. Ik wilde een save beginnen voor een Novelle hier.

Nog geen drie maanden in de save en ik weet alweer waarom ik de editor normaal wel gebruik. Ik heb een verdediger gehuurd van Leicester, die alleen als DC kan spelen. Dus waar speelt hij? in een 3-5-2 als centrale verdediger. 

Krijg ik nu bericht dat de manager van Leicester boos is dat hij niet als centrale verdediger speelt. Ben ik m'n beste speler nu dus kwijt, om helemaal niks.

edit: Ik heb letterlijk in de huur staan dat hij als centrale verdediger zou spelen

Geplaatst
8 uur geleden zei Satyr:

Ik speel een save zonder de ingame editor. Ik wilde een save beginnen voor een Novelle hier.

Nog geen drie maanden in de save en ik weet alweer waarom ik de editor normaal wel gebruik. Ik heb een verdediger gehuurd van Leicester, die alleen als DC kan spelen. Dus waar speelt hij? in een 3-5-2 als centrale verdediger. 

Krijg ik nu bericht dat de manager van Leicester boos is dat hij niet als centrale verdediger speelt. Ben ik m'n beste speler nu dus kwijt, om helemaal niks.

edit: Ik heb letterlijk in de huur staan dat hij als centrale verdediger zou spelen

Misschien ook in een bepaalde rol? Dat zou het probleem nog kunnen zijn.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Mordurette:

Misschien ook in een bepaalde rol? Dat zou het probleem nog kunnen zijn.

Daar was die andere manager inderdaad boos over, maar hij speelt exact in de positie die afgesproken is

Geplaatst
Op 3-9-2024 om 14:47 zei Bogatyr:

image.thumb.png.57d55ec7ae6c9acc2bffdbe014cef96c.png

Valt me nog mee dat je stadion niet deels dicht gaat ook nog.

Geplaatst

Aangezien de game morgen gratis op epic is, eens de demo gedownload.

Verliezen een match zonder een schot op doel te hebben. "ik ben niet blij met jullie prestatie"

volgende dag - je teamtalk was te hard

"PlAyEr IntEraCtioNs hAvE bEeN ImpRoveD" yeah right

Geplaatst

Lol zowel antwerp (titelverdediger) als Gent (top5 club) gingen in het eerste seizoen bij mij in administratie.

Ook heb ik maar part time staff voor scouts en medisch, ondanks dat ik fully professional ben.

Ok ik weet dat het niet de premier league is, maar een beetje playtesten in belgie zou toch geen kwaad gekund hebben.

Geplaatst

Zomer 2055. 11 CL-titels en nog heel wat andere trofeeën verder. Ekstraklasa staat 5e op de coëfficientenlijst en wij voeren de sponsorinkomsten aan met *tromgeroffel* 14.75 miljoen. Alleen in Engeland zijn er al 28 clubs die meer binnen krijgen aan sponsorinkomsten. Nummer 12 van de Eredivisie ADO Den Haag heeft hetzelfde inkomen uit sponsors als Wisla Krakau.

image.thumb.png.a0f6508ae2aae4fd066d3c997d956e6d.png

image.thumb.png.2f56163cd46ab49b3191af8093b66562.png

Geplaatst

miss een domme vraag maar weet iemand hoe het kan dat ik nog steeds in game MAN UFC zie heb een namefix geïnstalleerd en de logos image.thumb.png.c120a1723d401add93c1adce41aba108.pngzowel groot als klein staan in me graphics map  

Geplaatst
8 uur geleden zei Mark Hughes:

miss een domme vraag maar weet iemand hoe het kan dat ik nog steeds in game MAN UFC zie heb een namefix geïnstalleerd en de logos image.thumb.png.c120a1723d401add93c1adce41aba108.pngzowel groot als klein staan in me graphics map  

Staat het ook goed in je config file?

Geplaatst
58 minuten geleden zei Mordurette:

Staat het ook goed in je config file?

ja neem aan dat je de ID nummer van Manchester United bedoelt of bedoel je wat anders?