Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
33 minuten geleden zei sennid:

image.png.c746a5aa8ae0b332ab43a8b6cd45ed8f.png

Zoiets bedoel je? :D

edit:

Het is zelfs nog erger dan ik dacht. Zet hem terug naar Basconia en paar dagen later komt gelijk terug naar mijn eerste elftal :cab:.

Haha dat is wel een recipe for disaster ja, vraag me af of die talenten ook extra snel groeien omdat ze zoveel wedstrijden spelen (of juist achteruit gaan).

• Antwoorden 489
  • Weergaven 28,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Mijn Dordt gaat momenteel door een behoorlijke blessuregolf heen en ook de keeperspositie moest het ontgelden. Dit resulteerde in een basisplaats voor de van Feyenoord gehuurde Jaimy Kroesen. Hij maak

• Misschien moest ie het even laten bezinken of is hij niet zo heel snugger.

Geplaatst
2 minuten geleden zei joostmakaay:

Haha dat is wel een recipe for disaster ja, vraag me af of die talenten ook extra snel groeien omdat ze zoveel wedstrijden spelen (of juist achteruit gaan).

Dit is de uitzondering want hij is "uitgeleend" aan het eerste elftal maar dat kan helemaal niet. Dit zal wel een bug zijn met de transferupdate ofzo.

Geplaatst
Zojuist zei sennid:

Dit is de uitzondering want hij is "uitgeleend" aan het eerste elftal maar dat kan helemaal niet. Dit zal wel een bug zijn met de transferupdate ofzo.

Is Atletic een beetje te doen? Toen ik ermee speelde liep ik na 2/3 seizoenen vast omdat ik Williams Jr. kwijt raakte door z'n clausule, en alleen Aimar als vervanger kon halen.

Geplaatst
13 minuten geleden zei joostmakaay:

Is Atletic een beetje te doen? Toen ik ermee speelde liep ik na 2/3 seizoenen vast omdat ik Williams Jr. kwijt raakte door z'n clausule, en alleen Aimar als vervanger kon halen.

Redelijk. Je zit nu op een punt waar de sterspelers richting de 30 en ouder gaan dus je zit net op de wip van vasthouden en nog verkopen voor veel geld. Ben nu mijn vierde seizoen in gegaan en nu komen mijn jeugdspelers langzaam bovendrijven. En die moet je ook nog binnen zien te houden en hoge clausules erin zetten.

image.thumb.png.2898011251f2a8a2f4e994c9aec8bc96.png

Dit seizoen gecasht. Inaki Williams omdat hij 32 was en nog geld kan vangen, Simon was ook een goed bod.

Ben 6de, 5de en 4de geworden afgelopen seizoenen. Europa League gewonnen vorig seizoen.

Ik denk dat FM24 wel het beste is om nu een save met Bilbao te hebben want in FM25 en latere edities heb je vooral met een groep te maken dat echt tegen de 30 zit en weinig goede jonkies.

Oja Williams JR heb ik gewoon nog rondlopen :D clubs moeten dan 172 miljoen ophoesten :mrgy:

En ja soms moet je veel betalen omdat je per se die speler nodig heb voor die positie maar dat is het wel waard want de jeugdopleiding is goed en kan regelmatig wonderkinderen produceren.

bewerkt door sennid

Geplaatst
42 minuten geleden zei sennid:

Redelijk. Je zit nu op een punt waar de sterspelers richting de 30 en ouder gaan dus je zit net op de wip van vasthouden en nog verkopen voor veel geld. Ben nu mijn vierde seizoen in gegaan en nu komen mijn jeugdspelers langzaam bovendrijven. En die moet je ook nog binnen zien te houden en hoge clausules erin zetten.

image.thumb.png.2898011251f2a8a2f4e994c9aec8bc96.png

Dit seizoen gecasht. Inaki Williams omdat hij 32 was en nog geld kan vangen, Simon was ook een goed bod.

Ben 6de, 5de en 4de geworden afgelopen seizoenen. Europa League gewonnen vorig seizoen.

Ik denk dat FM24 wel het beste is om nu een save met Bilbao te hebben want in FM25 en latere edities heb je vooral met een groep te maken dat echt tegen de 30 zit en weinig goede jonkies.

Oja Williams JR heb ik gewoon nog rondlopen :D clubs moeten dan 172 miljoen ophoesten :mrgy:

En ja soms moet je veel betalen omdat je per se die speler nodig heb voor die positie maar dat is het wel waard want de jeugdopleiding is goed en kan regelmatig wonderkinderen produceren.

Eens ja, paar FMs geleden (2020 ofzo) liep Artiz Aduriz daar nog rond, wat een beest was dat zeg. Legde er op z'n 36ste zo nog 30-35 goals in.

Geplaatst
20 uur geleden zei joostmakaay:

Eens ja, paar FMs geleden (2020 ofzo) liep Artiz Aduriz daar nog rond, wat een beest was dat zeg. Legde er op z'n 36ste zo nog 30-35 goals in.

image.thumb.png.b7fef81e9762abeaf6a0c9a48b4f98ad.png

update :-D

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Hij staat wel bij jou onder contract dan?

Haha ja zeker, zit in de onder de 19.

Geplaatst

Even gekeken in mijn eigen Bilbao save maar kan die jongen nergens vinden. Weet niet of je met een transfer update speelt? (ik wel namelijk).

bewerkt door sennid

Geplaatst
5 uur geleden zei joostmakaay:

image.thumb.png.384e592233ca1ea99c8dd9423c53f780.png

Verbruggen op de TL voor 400k :cab:, jammer dat hij niet naar mijn FC Eindhoven wil komen.

Zoooo zonde dat hij (nog) niet wil komen. Speelde bij mij met Willem II echt een cruciale rol in het behalen van de KKD Challenge. 

Geplaatst

Dan ben je een EK aan het spelen met Nederland, plaats je je voor de halve finale en kondigt de 34-jarige Teun Koopmeiners zijn pensioen aan. Per direct. Helaas voor Teun werd het EK gewonnen. Wel een bizar foutje in FM.

Geplaatst
Op 17-1-2025 om 20:23 zei La Pulga:

image.thumb.png.718aab9e1ce06eaeb55a5e54dac5fb70.png

Alleen fijn dat ik hem niet eens een contract kan aanbieden want het is geen Bask :-D 

image.thumb.png.9ad8ec05143d8431053f8679d20a7ddf.png

Dikke ruzie :-D  Nu maar transfervrij laten vertrekken.

Geplaatst

image.thumb.png.3da509d252e0c07b6e2aaaf86f66c8a5.png

Speel de de finale van de beker van Luxemburg als derde klasser tegen een andere derde klasser :D

Geplaatst

image.png.1c922acefff975b17273be083674e43e.png

Ik speel dus tegen Tottenham, maar volgens mij krijg ik hier gewoon een optie om een speler van hun het veld af te halen na een lichte blessure :-D 

En vervolgens loopt me game vast, chill.

image.png.57d344281240d0d29c27842169a8cd69.png

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Ik speel in de Koreaanse K leauge, de laatste 2 wedstrijden van het reguliere seizoen. Mis ik 18 spelers aan interlands en geen mogelijkheid om de twee wedstrijden te verzetten. Mijn selectie is ruim, maar niet zo ruim dat ik 18 spelers kan missen. 

image.thumb.png.beefe1552a5ea956f144a7bd0ddde6b0.png