Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En zo win ik gewoon van mijn oude club, de beste club ter wereld. Hierdoor heb ik me geplaatst voor de volgende ronde!

AfbeeldingvanWhatsAppop2024-05-18om21_39.17_d1805ba8.jpg.4c2d552b3d0982ecb8ef59bc450748e9.jpg

• Antwoorden 3,2k
  • Weergaven 117,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

Geplaatst

Mijn 312e, en laatste post in dit topic. Wij stonden 7e(nu top 3/4) en Monaco 6e. Monaco had net als ons, tot dusver 3x gespeeld en 3x gewonnen, komen zij even van koude kermis terug.

Arsenal-As Moncao 7-3.png

Geplaatst

Dit soort wedstrijden zijn echt mega frustrerend. Als je ze verliest. Als je ze wint zijn ze eigenlijk wel extra lekker.

image.png.a68fcc7811e38a8e3856963fb416595c.png

Geplaatst

Pfff, Pafundi miste in de heenwedstrijd in de slotminuten een penalty. Toen dacht ik nog, 'ik hoop dat dat ons niet duur komt te staan :cab:'. Jawel dus. Geen drie op een rij helaas.

11c88802c3de2ee081e75b231216edc0.png

Geplaatst

Hoppa. Deze is toch wel even lekker nadat zij mij niet eens op gesprek lieten komen bij hun vacature. Niet heel gek aangezien ik nog steeds geen trainerdiploma's heb en ik pas 2 seizoenen manager bij een club ben nu. Toch is deze wel lekker hoor en staan wij zo ineens in de kwartfinale van de beker.

image.png.e3efa1373333bad8469e36717648df2b.png

Geplaatst

Missie geslaagd :D Loting zat heel erg mee. Eerst Atlas Guadalajara verslagen, daarna Flamengo (die van Real Madrid wonnen), São Paulo (wat van PSG won), en in de finale dus Feyenoord wat van Dortmund won :D Na een vrij matig seizoen qua prijzen voor ons doen (alleen de competitie en de beker) is dit wel even een opsteker.

b9edd15d16b4e60918f5b462bbdd800b.png

Geplaatst
44 minuten geleden zei Michaelinho*:

En 1-0 tegen Spanje :5

Ik wil eigenlijk wel eens een land in een ander continent managen, maar ik kan Nederland niet verlaten zonder een WK-titel :D Dus dat wordt weer minstens 4 jaar blijven, en hopen dat ik in die tijd het EK niet verpest en ontslagen wordt ;c

Geplaatst
  • Auteur

Dit topic is echt een zege én een vloek voor als je zoekende bent naar een toffe nieuwe FM-save :D Nu wil ik ook zo'n Vaduz-achtig avontuur weer aangaan.