Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.thumb.png.712716efbaf00fa046c7baa3101769f7.png

Ik heb deze Colombiaanse doelman vorig seizoen aangetrokken voor 2 miljoen. Ik heb hem dan eerst verhuurd aan Atletico Nacional en nu aan Brighton om daar eerste doelman te zijn dit seizoen. Momenteel is mijn eerste doelman nog beter maar ik wil graag dat dit pareltje aan speelminuten komt.

bewerkt door Lensherr

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 491,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst
1 uur geleden zei MarcFR:

Op het SI forum echt flink wat kritiek op het spel. Best wat bugs in

Patch wel al onderweg maar lost niet alles op:  https://community.sigames.com/forums/topic/579605-fm24-information-for-upcoming-updates/

Ik wacht nog ff.

Dat mijn eerste doelman voor het 5de seizoen op rij ter hoogte van de 16de finales van de Champions League een blessure krijgt is ook geen toeval meer. Die mogen ze van mij ook in de categorie bugs plaatsen.

Geplaatst
Zojuist zei Lensherr:

Dat mijn eerste doelman voor het 5de seizoen op rij ter hoogte van de 16de finales van de Champions League een blessure krijgt is ook geen toeval meer. Die mogen ze van mij ook in de categorie bugs plaatsen.

Is bekend;

Citaat

Match Engine  

Reduced frequency of injuries to goalkeepers  

De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben.

Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV.

Geplaatst

2de seizoen met bordeaux hoopte rond de 7de plaats te eindigen maar liep uiteindelijk op de laatste speeldag champions league mis. Nu kijken wat ik kan doen op de transfermarkt en dan pushen voor die top 4

image.thumb.png.9422df7daf4221feb243061e8b76d349.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei joostmakaay:

Vind het zelf ook erg slecht dat een deel van data gewoon niet klopt, bij PSV zaten de assistenten van RvN nog, terwijl de beste man al 6 maanden weg is bij PSV.

De Nederlandse research is op staffgebied sowieso niet zo denderend. 

Geplaatst
25 minuten geleden zei joostmakaay:

Is bekend;

De onvrede zit hem vooral in dat SI bepaalde speelbare competities had beloofd, maar op launchday waren die licenties nog niet rond. I.p.v. dit te communiceren hebben ze het gewoon uit de advertenties/website gehaald, in de hoop dat niemand had in de gaten zou hebben.

Was me ook opgevallen, ja. Gevalletje valse adverteren. Mag wel een rechtszaak van komen. Deed Blizzard ook al met Diablo 3 en 4.

Geplaatst
35 minuten geleden zei joostmakaay:

Is bekend;

Over welke competities gaat het dan juist?

Geplaatst

Begin een klein beetje te twijfelen over mijn save.

Andere clubs doen gewoon te weinig op de transfermarkt, dat beperkt alles nogal

Aan de andere kant, nu al zo ver gekomen

c6ea48a3984afa74872e68adad53d79b.png

Kijk bijvoorbeeld Tre Fiori, zo'n klein team en ze doen gewoon helemaal niets op de transfermarkt

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Na anderhalf seizoen bij Ajax heb ik toch onbewust al zowat de helft van Sven z'n aankopen laten vertrekken ;c Medic en Van den Boomen moesten niet direct weg, maar de zandbak kwam met een flinke smak geld. Sosa paste niet in m'n systeem, dus die heb ik laten gaan, Akpom was overbodig dus die mocht ook weg. En Avila was een diva, die het niet kon hebben dat ik z'n trainingsprestaties keer op keer bekritiseerde, dus die mocht ook weg :mrgy:

Geplaatst

Ik heb FM24 ook opgepikt (laatste was FM21) en twijfelde tussen een eerste save met PSV (beter team dus misschien iets minder stijle learning curve) of m'n vertrouwde Stoke City. 

Het werd Stoke, en dat in combinatie met de "your world" database, wat betekent dat ik 15 eerste elftal spelers heb, waarvan 3 keepers, en 9 miljoen pond om in de Championship te overleven.

Wish me luck :DW:

bewerkt door sherwin92

Geplaatst

Eerste wedstrijd in Polen net achter de rug.

afbeelding.thumb.png.e2935479f35ddf0c6737d73541c3a28a.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei Matthias.:

Is er een mogelijkheid om zelf de database aan te passen?

Dus niet apart in 1 game met de In Game Editor.

Jazeker, met de pre-game editor. Die kan je vinden in Steam onder Tools.

Geplaatst
17 minuten geleden zei neva:

Jazeker, met de pre-game editor. Die kan je vinden in Steam onder Tools.

Kan je me vertellen waar ik Tools exact kan vinden in Steam?

Heb jaren FM gespeeld, van 12-17. Maar nu pas terug begonnen.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Matthias.:

Kan je me vertellen waar ik Tools exact kan vinden in Steam?

Heb jaren FM gespeeld, van 12-17. Maar nu pas terug begonnen.

Oef. Even uit mijn hoofd bij bibliotheek. En dan kun je denk ik zoeken op editor. Anders moet je daar tools aan kunnen vinken. Mocht je het niet vinden maak ik zo even een screen, paar minuutjes.

Geplaatst
Zojuist zei neva:

Oef. Even uit mijn hoofd bij bibliotheek. En dan kun je denk ik zoeken op editor. Anders moet je daar tools aan kunnen vinken. Mocht je het niet vinden maak ik zo even een screen, paar minuutjes.

Helemaal goed. Er is nog niets mis met je geheugen :classic_biggrin:

Geplaatst

Je kan ook in FM naar 'FM' gaan en dan helemaal onderaan op Downloads klikken. Kost je wel 8 euro ofzo

Geplaatst
2 minuten geleden zei Arezo:

Je kan ook in FM naar 'FM' gaan en dan helemaal onderaan op Downloads klikken. Kost je wel 8 euro ofzo

Dat is de ingame editor. Hij wilde graag pregame. ;)

Geplaatst
18 uur geleden zei La Pulga:

image.png.81121edb63e2a85f2273b66852475c2e.png

Wtf is hier zojuist gebeurd?Taylor met 4 doelpunten.

Duidelijk dat Cocu er toen nog zat en niet meneer Van Egmond.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Thierryvane:

Duidelijk dat Cocu er toen nog zat en niet meneer Van Egmond.

Moest even nadenken :D maar inderdaad, ze hebben geen wondertrainert.

Geplaatst

Het begint ergens op te lijken, al zijn de benen nu hard toe aan een winterstop. Heb eigenlijk een iets te smalle selectie om ook in Europa mee te willen doen.

image.png.492a5a3776657cb414a679e33cf639b7.png

image.png.8e1701a4e257e480f738a3e7768b654d.png