Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 11,5k
  • Weergaven 492k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarke

• Ik zie mezelf inmiddels toch wel als FM veteraan, CM97/98 was mijn eerste en sindsdien heb ik bijna iedere versie gespeeld. Toch heb ik het hier ook nog wel eens lastig mee, zeker als je een speler he

Geplaatst

Een kleine tussenstand, vergeet niet je stem uit te brengen jongens. Voorlopig gaan we bij de groen witte spelen

Spoiler

image.png.6e2ed73582c15e59447fb49c02fbfa62.png

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

https://take.supersurvey.com/poll5058672xA3584151-154

Heb een polletje gemaakt, jullie mogen kiezen met wie ik ga beginnen  

Morgenmiddag ga ik kijken wie de meeste stemmen heeft ontvangen

Ik heb FC Twente gestemd, omdat dat enige team is, waarbij ik tenminste nog beetje uitdagingen zie voor jou :happy:

Geplaatst
  • Auteur

Mag ik even Viggo Plantinga met jullie delen? Waarom kent niemand deze beste linksback? Of waarom heb ik hem nog nooit gezien hier op MU :< @Thierryvane en alle anderen die in Nederland spelen; ga kijken of je hem kunt halen!

image.thumb.png.75950ac72b23c0322ee4a5a08a74c0a3.png

Geplaatst
5 uur geleden zei Fantasy:

Mag ik even Viggo Plantinga met jullie delen? Waarom kent niemand deze beste linksback? Of waarom heb ik hem nog nooit gezien hier op MU :< @Thierryvane en alle anderen die in Nederland spelen; ga kijken of je hem kunt halen!

image.thumb.png.75950ac72b23c0322ee4a5a08a74c0a3.png

Ken deze jongen niet. Zit hier bij het tweede elftal van Twente. Niet bijzonder goed.

Geplaatst
  • Auteur
57 minuten geleden zei Thierryvane:

Ken deze jongen niet. Zit hier bij het tweede elftal van Twente. Niet bijzonder goed.

Altijd fijn, die random CA / PA spelers :D 

Geplaatst

Wel pittig als amateurclub zo in de Northern League. Wel 'kampioen' en nu door naar de Play-Off tegen de zuidelijke teams. 

Na 4 wedstrijden bovenaan maar ook pittig als enig amateur team. 

Schermafbeelding2023-12-24om09_09_09.png.f323285838bed9bac3c6fea5b8d5d588.png

Geplaatst

Mijn eerste keeper is geblesseerd geraakt. Ideaal moment dat mijn tweede keeper zijn kans pakt en misschien wel eerste keeper wordt.

Dan heb je vervolgens eerst een paar weken geen wedstrijden door interlands. En dan is de eerste speelronde daarna aan de beurt en dan raakt hij zelf geblesseerd.

Wel maar een weekje, maar toch. Straks is de eerste keeper ook weer terug... 

Nu krijgt de derde keeper maar zijn kans. Al verwacht ik niet dat hij een vaste plek kan gaan bemachtigen. 

Geplaatst

We zijn heerlijk begonnen in de Ekstraklasa met een verrassende 1e plek na 11 wedstrijden. Aanvallend voetbal lijkt in Polen te lonen :D Mijn eerste doel was eigenlijk om de middenmoot/subtop te bereiken maar met deze start gaan we stiekem kijken naar de top 4, waarmee Europees voetbal kan worden afgedwongen. Dat geld zou ook zeer welkom zijn...

afbeelding.png.278aa380968791e11deb7c6f32d43bc7.png

Geplaatst

Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend.

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend.

Wees blij dat het je saves zijn en niet vrouwen, anders zat je nu hoogstwaarschijnlijk zonder.

Geplaatst
6 minuten geleden zei neva:

Ik vind het heerlijk om 2 goede saves te hebben. Houdt het allemaal een beetje fris! 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Monty:

Wees blij dat het je saves zijn en niet vrouwen, anders zat je nu hoogstwaarschijnlijk zonder.

Dan had ik moeten kiezen uit een SM-vrouw of iemand die de hele wereld overgaat. Is ook een lastige keuze.

1 minuut geleden zei De Raam:

Ik vind het heerlijk om 2 goede saves te hebben. Houdt het allemaal een beetje fris! 

Is ook wel zo. De San Marino game is vooral goed om volgas op spatiebalk te rammen. De andere is m'n novelle, dus dan schrijf ik ook tussendoor. Moet ik net de bui voor hebben. Al loop ik inmiddels vijf jaar voor ;c 

bewerkt door neva

Geplaatst
3 minuten geleden zei neva:

De San Marino game is vooral goed om volgas op spatiebalk te rammen. De andere is m'n novelle, dus dan schrijf ik ook tussendoor.

Dit dus. Ik heb m'n Sporting save om lekker doorheen te klikken, bij m'n IDV save moet ik meer focus hebben. Ik heb daar dan ook 12 uur gedaan over de eerste helft van het seizoen, een persoonlijk record denk ik.

Geplaatst
14 uur geleden zei bas huijsmans:

Ja dan heb je een extra database nodig ja. Maar ja alsnog ligt de uitdaging dan later in de save om in de CL te komen. Hebben de databases van een 3e niveau in Albanië niet veel invloed op.

Dacht dat je met een topclub een echte europese topclub bedoelde, maar je bedoelt dus een topclub in een 'obscuur' land

Gohja, dat mag ook. Stap per stap. Maar uit voorgaande spellen is gebleken dat dat niet gemakkelijk is.

Geplaatst

Stemmen zijn geteld, verbaast me nog dat het best wat animo had. Bedankt Bogatyr  :D 

Spoiler

image.png.2e04cc476cb479bf2f5fbd86ab8dc104.png

Maccabi Haifa gaat em worden, CL winnen en dan als Santos nog niet in de Serie B zit dan ga ik met Twente speciaal voor Karel.

West Ham en Girona leken me ook wel heel nice :D 

Geplaatst
11 minuten geleden zei La Pulga:

Stemmen zijn geteld, verbaast me nog dat het best wat animo had. Bedankt Bogatyr  :D 

Inhoud verbergen

image.png.2e04cc476cb479bf2f5fbd86ab8dc104.png

Maccabi Haifa gaat em worden, CL winnen en dan als Santos nog niet in de Serie B zit dan ga ik met Twente speciaal voor Karel.

West Ham en Girona leken me ook wel heel nice :D 

Was aan het twijfelen tussen Maccabi Haifa en Girona. Uiteindelijk had ik voor u Girona voorgesteld, om even goed te presteren als in het echt.

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Dat heb ik ook een soort van. Alleen dan andersom. Ik had een journeyman save met novelle en wilde een extra game ernaast gewoon om te kunnen rammen (zonder novelle). Dat is mijn san Marino game geworden. Vervolgens komt er niets meer terecht van mijn novelle. Dat was niet de bedoeling.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Rrrood:

:checkit: 

8e8fcb5296b5e4ec6f53061d00bfaf7b.png

:classic_love:

EDIT:

20231224143823_1.thumb.jpg.685a72c46d2a118c660bdd71e9d555f7.jpg20231224143829_1.thumb.jpg.38b6c78ab3f650c2e48af7ff4a75525a.jpg

EDIT:

Al mijn 7-9e speler in 8 seizoenen, die ik nieuw contract laat tekenen voor minder salaris...:cheer:

Lukt dat jullie ook zovaak/inmiddels? @Rrrood @Monty @Nom de Guerre @neva @De Raam @Thierryvane speler nieuw contract voor behoorlijk tot redelijk minder salaris, dan zijn huidige deal?

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

EDIT:

20231224143823_1.thumb.jpg.685a72c46d2a118c660bdd71e9d555f7.jpg20231224143829_1.thumb.jpg.38b6c78ab3f650c2e48af7ff4a75525a.jpg

EDIT:

Al mijn 7-9e speler in 8 seizoenen, die ik nieuw contract laat tekenen voor minder salaris...:cheer:

Lukt dat jullie ook zovaak/inmiddels? @Rrrood @Monty @Nom de Guerre @neva @De Raam @Thierryvane speler nieuw contract voor behoorlijk tot redelijk minder salaris, dan zijn huidige deal?

Ligt aan zijn leeftijd en de ontwikkeling van onze club.

Geplaatst

Na regen komt zonneschijn

f1d75e6d66506d5ad3cff81cde96ba61.png

1c5afdfa6808c36361cb6bdbc8edab3c.png

7d33c97b9eb4ec0f41b511d88ee72a85.png

Alle 6 ploegen in Europa. 2 in de CL, 2 in de EL en 2 in de ECL. Mooi verdeeld, dit kan wel eens heel veel punten gaan opleveren dit seizoen